Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

SEX "ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ"

Horny X..... ήταν το username πανω στο οποίο κτύπησα εκείνο το βράδυ.... Πίσω από αυτο το HornyX..... βρισκοταν μια πραγματικα καυλωμενη νεαρη επιστήμονας, η οποία δεν ήξερε και αυτη όπως και εγω τι να κάνει με το "προβλημά" της εκείνο το βράδυ.... Περιγραφη: κανονικο ύψος, λιγο γεματουλα στις επιμαχες περιοχες, μεγαλο στήθος.....
Δύο ημέρες μετά συνάντηση σε bar restaurant της περιοχής μας (μέναμε κοντα..) Πρώτη εντύπωση η Χ ήταν πολύ γεματούλα για μενα που είμαι σχετικα λεπτος και κανονικο υψος (75 κιλ. 1.82) με ενα πολυ πεταχτο και ολοστρογυλο κωλο και μεγαλο στήθος να τον υποστηρίζει...
Πρόσωπο πολύ γλυκο και καθόλου αμήχανη... σκεφτομαι οτι "δεν βαριεσαι ας πιούμε ενα ποτο στο bar..." Ηπιαμε και ενα και 2 και 3 ποτα.... και η συζήτηση αρχισε να εχει ενα φοβερο επίπεδο καθώς ενω συζητούσαμε για ασχετα και επιστημονικά θέματα δεν χάναμε ευκαιρία να υπονοούμε sex, στασεις, σκηνικά, φαντασιώσεις... Καθώς εμένα αυτο ειναι το αγαπημένο μου πεδίο καθώς χρειάζομαι και επιδιώκω το mind fuck πριν απο το πραγματικο έπαιζα στο πεδίο μου και το καλύτερο στο ίδιο ταμπλο έπαιζε και η Χ..... με αποτέλεσμα 1 ωρα αργοτερα να επικοινωνούμε απόλυτα εγκεφαλικά και να αρχιζουμε να αφήνουμε τα επιστημονικά και άσχετα θέματα προκειμένου να επικεντρώσουμε στα ορμονικά που είχαν αρχίσει να μας πιέζουν αβάσταχτα...
Επειδή είχε αρχίσει να εχει αρκετο κόσμο και φασαρία στο bar είχαμε αρχίσει να μιλάμε ο ενας στο αυτί του άλλου προκειμένου να επικοινωνούμε.. Δεν έχανα ευκαιρία οταν πλησιαζα στο αυτι της να της λέω πόσο πολυ εχω καβλώσει μαζι της και ποσο θα ήθελα να την πάρω ΤΩΡΑ στην τουαλέτα... Μου απαντούσε με ανάλογο τρόπο βασανιζοντας εμένα, τον ευατο της και τον καβλωμενο πουτσο μου τον οποίο αγγιζε στιγμιαία, λεγοντας μου ότι έχει πιει αρκετά και θέλει κάπου να στηριχτει!
Δεν αντεξα... της ζήτησα να πάει αμέσως στην τουαλέτα και να με περιμένει τσιμπωντας μια τοσο σκληρή και καβλωμενη ρωγα που με ξαφνιασε πραγματικα.
Μην μπορώντας να αντισταθεί στην στιγμή, εφυγε για πάνω ενω το βλέμα μου την ακολούθησε και καρφώθηκε στην κολάρα της την οποία και κουνούσε προκλητικά γνωρίζοντας οτι την κοιτάω.
Δύο λεπτά αργότερα την ακολούθησα και βρέθηκα - ευτυχως - στον ευρύχωρο προθάλαμο των γυναικείων τουαλετών και αντίκρυσα μπροστά μου 4 πόρτες.
Ευτυχώς δεν ήταν καμία άλλη γυναικα στον προθάλομο και ψαχνωντας την σωστή πόρτα άκουσα αναιπαίσθυτους αναστεναγμούς να έρχνται απο την τελευταία. "Παραβιάζοντας" την ανοικτή πόρτα βρέθηκα μπροστά σε ένα απίστευτο θέαμα καθώς η Χ... είχε καθίσει πάνω στο καζανακι που ξεχύλιζε απο την κολαρα της και χαιδευε ενα καθαρο ροζ μουνάκι με απίστευτα χείλια και μια καβλωμένη κλειτορίδα... Πρέπει να σας πω ότι καθως είχε κατεβασει το τζιν ο κωλος της ήταν σε όλο του το μεγαλείο αλλά καθως είχε πολύ σφικτο σώμα και ηταν πολυ στρογγυλός είχε κατι το απίστευτα sexy και προκλητικό...
Εσκυψα και πήρα την κλείτο της στο στομα και αρχισα να την γλύφω ενώ το χέρι μου ελευθέρωνε τον πούτσο μου από τα δεσμά του παντελονιού.. Η κάβλα μας ήταν απίστευτη η Χ... μου έλεγε ότι ποτέ δεν ειχε σκεφτει ότι θα κάνει κάτι τέτοιο. Ενώ τα υγρα της αρχισαν να με πλυμυρίζουν... την κατέβασα κατω την έστησα στον τοιχο για να την πάρω πισωκολλητα... Δεν ξέρω πόση ώρα γαμιομαστε αλλά καποια στιγμή φρίκαρε και μου είπε να φύγουμε και να γυρίσουμε πίσω στο bar. Tα "μαζεψαμε" και επιστρέψαμε στο bar σε κανονική παράκρουση, αναψοκοκκινισμένοι και παραγείλαμε ενα γυρο ποτά για να χαλαρώσουμε και να σχεδιάσουμε την επόμενη επισκεψη μας στην τουαλέτα.... Οπως και εγινε μισή ώρα μετά επιστροφή στην τουαλέτα... αυτή την φορά μπήκαμε μαζί και ειχα την ευκαιρία να πλασαριστω πιο καλά στον χωρο... μπήκα πρώτος και κάθισα στην τουαλέτα και η Χ... επεσε στα γονατα και μου τον πήρε στο στομα για την πίπα που χρειαζομουν.
Εγω της χαιδευα το κεφάλι και τις ΦΟΒΕΡΕΣ ρώγες, μεχρι που τις απελευθέρωσα απο το πουκάμισο και το σουτιεν της. Κοιταζωντας με και χαμογελώντας τον έβγαλε απο το στομα και αρχισε να τον παιζει μέσα στο στήθος της... Δεν αντεξα...
"Χύνω μωρο μου, χύνω καριολα μου, χύνω κάβλα μου" τις ψυθίριζα μεσα στο αυτι και αυτη μου έσφιγγε τα αρχιδια μέχρι να χύσω και να γίνουμε χαλια.............. Αποκαμωμένοι έπρεπε να σχεδιάσουμε το σχεδιο απόδρασης από τις τουαλέτες και το μαγαζι, το οποίο μας είχε προφανως πάρει χαμπάρι κανονικά... Εφυγα πρώτος κατέβηκα κάτω cool και ατάραχος (!!!) και παρηγγειλα ποτά. 5-10 λεπτα μετα ακολούθησε η horny X..... χαμογελώντας. Μου ζήτησε να φύγουμε γιατι έπρεπε να πάει σε μια φίλη της και θα την έπαιρνε και ο γκόμενος τηλεφωνο...
Μπήκαμε στο αυτοκινητό της για να με αφήσει στο σπίτι μου που ήταν κοντά και δεν μπορέσαμε να αντσταθούμε σε αλλο ενα γυρω κάτω απο το σπιτι και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το συντομότερο δυνατό. Την επόμενη ημέρα με πήρε και με κάλεσε στο Ιntercontinental όπου θα βρισκόταν για κάποιο συνέδριο και θα μπορούσαμε να μείνουμε και το βράδυ εκεί.. Επαγγελματικές και άλλες υποχρεώσεις δεν μου το επέτρεψαν καθως και τις επόμενες μέρες και τελικά χαθήκαμε....
Εαν η Horny X... είναι κάπου εδω μέσα και θέλει ας επικοινωνήσει μαζί μου ή εάν καποιος/α άλλος ήταν εκείνο το βραδύ στο bar - restaurant των Αμπελοκήπων και είδε αυτο το σκηνικό ας το περιγράψει απο την δική του πλευρα..
Γενικά ενδιαφερομαι για ιστοριες και φαντασιωσεις με sex "υψηλού κινδύνου" (07/10/2004)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου