Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

ΓΕΙΑ ΣOY ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ

Συγνωμη για την καθυστερηση αλλα δεν αντεξα αλλο μακρυα σoυ. Λοιπον ena σαββατο μεσημερι φορεσα σκουρες καλτσες με μαυρη δαντελα, μια κοντη καφε φουστα με ενα μικρο σκισιμο στο αριστερο ποδι που οταν καθομαι φαινεται η δαντελα απο την καλτσα, ενα ασορτι σπορ ταγιερακι απο πανω, μια μαυρη στενη μπλουζα και φυσικα τα γυαλια του ηλιου μου.
Αποφασισα να παρω ενα λεωφορειο μακρυα απο την περιοχη μου. Ετσι πηγα με το αμαξι μου στον πειραια. Σε ολη την διαδρομη ενιωθα πολυ ερεθισμενη λογο του οτι δεν φορουσα το εσωρουχο μου και λογο του το τι πηγαινα να κανω αφησα καπου το αμαξι για να μπω σε ενα λεωφορειο στην πλατεια καραισκακη. Μπηκα σε ενα λεωφορειο που δεν ειχε κοσμο και τελικα βρηκα το ''θυμα'' μου. Δεν εχει απεναντι του κανεναν και καθοταν και μονος του. Ηταν γυρω στα 45 λιγο φαλακρος και φορουσε γυαλια ηλιου οποτε θα μπορουσε να με παρατηρει ανετα. Με το που μπηκα αρχισε να με κοιταει και φανταζομαι θα του αρεσε που καθησα απεναντι του.
Ενω εγω κοιταγα αμεριμνα μπροστα τον εβλεπα μεσα απο τα γυαλια μου να κοιταει συνεχως προς το μερος μου. Καπου καπου αλλαζα θεση στα ποδια μου για να τον τρελανω. Με ερεθιζε πολυ το ολο παιχνιδι και το απολαμβανα αρκετα.
Μετα απο δεκα λεπτα ηρθε και καθησε διπλα μου λεγοντας μου οτι καπου με ξερει και για να μην τα πολυλογω αφου μιλησαμε μεχρι το τερμα της διαδρομης μου εδωσε το τηλεφωνο του για να το παρω τηλεφωνο.
Δεν τον πηρα τηλεφωνο για κανα-δυο μερες.  Ενα μεσημερι δεν ηξερα τι να κανω και τον πηρα τηλεφωνο. Τον ελεγαν Αριστειδη , εμενε καπου στον κολωνο και ηταν δημοσιος υπαλληλος και ανυπαντρος.  Μετα απο αυτην την μερα του τηλεφωνησα 5-6 φορες ακομα. Πολλες φορες οι συζητησεις μας γυρναγαν γυρω απο τος σεξ και μου ελεγε για το ποσο τον ειχα τρελανει εκεινη την μερα στο λεωφορειο, μια φορα μαλιστα (χωρις να το το καταλαβει) χαιδευα το μουνακι μου μεχρι που εχυσα. Την τελευταια φορα μου ειχε προτεινει οταν δεν ειχα τι να κανω να παω σπιτι του για να πιουμε κανα ποτο. Μια τεταρτη λοιπον που ο αντρας μου θα πηγαινε με φιλους του στο γηπεδο (και θα γυρναγε γυρω στις 12 το βραδυ) το αποφασισα. Τον πηρα τηλεφωνο και του ειπα οτι βαριομουνα και οτι θα εμενα μονη μου. Αυτος μου προτεινε να παω εκει. Στην αρχη εκανα οτι το σκεφτομουνα αλλα τελικα του ειπα οτι θα παω.
Ειπα στον αντρα μου οτι θα πηγαινα σινεμα με την φιλη μου την μαρθα και οτι και εγω θα γυρναγα πισω πριν τις 12. Φορεσα λοιπον μια κοντη δερματινη ασπρη φουστα και ενα κοκκινο δερματινο σακακι και κραγιον ασσορτι με το σακακι μου και χαιρετησα τον αντρα μου ο οποιος μου ευχηθηκε μαλιστα και καλη διασκεδαση. Σε ολη την διαδρομη σκεφτομουνα διαφορα ερεθιστικα πραγματα μιας και ο μονος λογος που πηγαινα ηταν το να πηδηχτω. Θα ηταν καλυτερα απο το να κατσω στο σπιτι και να δω τηλεοραση.
Οταν με ειδε ο αριστειδης ενθουσιαστηκε (πρεπει να καταλαβε και αυτος το σκοπο της επισκεψης μου).  Με επιασε απο την μεση και με οδηγησε στο σαλονι του σπιτιου. Ειχε χαμηλο φωτισμο και επαιζε απαλη μουσικη. Εγω καθισα στον καναπε και μου προσφερε ενα ποτο. Στην αρχη καθοταν στην διπλα πολυθρονα. Μετα απο λιγο καθησε διπλα μου. Στην συζητηση με ακουμπουσε στα ποδια.  Στην αρχη δειλα αλλα οσο περναγε η ωρα και ειδε οτι εγω αντιδρουσα θετικα αρχισε στην κυριολεξια να μου χουφτωνει τα ποδια. Πρεπει να ειχε ερεθιστει παρα πολυ. (εδω ειχα ερεθιστει εγω).
Σε καποια στιγμη πηγα προς το στερεοφωνικο για να επιλεξω μουσικη. Αφου βρηκα ενα ρυθμικο ξενο τραγουδι (το sex bom) aρχισα να κουναω περα δωθε τους γοφους μου στο ρυθμο του τραγουδιου. Αυτος με πλησιασε εβαλε τα δυο του χερια στη μεση μου και εγω συνεχισα να λικνειζομαι πιο εντονα μεχρι που κολησε το σωμα του στην πλατη μου και στο κωλαρακι μου.
Αφησε την μεση μου και αρχισε να μου χαιδευει το στηθος, το κωλαρακι , τα μπουτια μου, περασε τα χερια του κατω απο την φουστα μου και αρχισε να με εξερευνει ενω βαριανασενε και μου φιλουσε το στηθος. Και εγω με την σειρα μου τον χαιδευα αναμεσα στα ποδια. Μεχρι να τελειωσει το τραγουδι ειμασταν στο να χαιδευει ο ενας τον αλλον. Πραγματικα αρχιζα να διασκεδαζω.
Με το τελος του τραγουδιου με οδηγησε στην κρεβατοκαμαρα. Εκει αναψε ενα κοκκινο διακριτικο φωτακι. Το κοκκινο φως, ενας αγνωστος αντρας, μια κρεβατοκαμαρα που πρωτη φορα εβλεπα, ο λογος που ειχα ερθει πραγματικα ενοιωθα σαν πουτανα. Εβγαλα την φουστα μου και το ασπρο στρινγκ και εμεινα μονο με τις ασπρες καλτσες απο κατω. Απο πανω εβγαλα μονο το σακακι και εμεινα με το σουτιεν. Ειναι το πιο σεξυ σουτιεν που εχω. (ειναι μαυρο δαντελοτο και κρυβει μονο το μισο στηθος η ρογες μου δηλαδη φαινονται καθαρα. Ωσπου να βγαλω εγω τα ρουχα μου αυτος ειχε μεινει γυμνος.
Εγω επεσα στα γονατα και αυτος καθισε στο κρεβατι.  Ειχε πραγματικα εναν οχι πολυ μεγαλο αλλα πολυ χοντρο εργαλειο. Αυτο θα με βοηθουσε να του το παρω ολο μεσα στο στομα μου. Ετσι οπως ημουν στα γονατα χαιδεψα το μουνακι μου και χωρις πολυ κοπο αρχισα να χυνω. Ενω κουνουσα τους γοφους μου μπρος πισω αρχισα να του τον ρουφαω μεχρι την βαση. Και αυτος με τα δυο του χερια στο κεφαλι μου αρχισε να μου κουναει το κεφαλι μου προς πισω. Αρχισε να με αντιμετωπηζει σαν πουτανα και αυτο ηταν που μου αρεσε. Μετα μου ειπε ειπε:
-"Η σειρα μου μωρο μου και με εβαλε στο κρεβατι στα τεσερα.
Ηρθε πισω μου και αρχισε να με γλυφει. Το προσωπο του πρεπει να ειχε γεμισει υγρα μιας και ενοιωθα πολυ μουσκεμα ενω συχρονος με τα σαλια του ακουγα το στομα του πραγματικα να πλατσουριζει στο καλοξυρισμενο μουνακι μου. Ενοιωθα υγρα μεχρι τα μπουτια μου. Ενω αυτος ποτε με σαλιωνε ποτε με εγλυφε και ποτε με εβαζε δακτυλα.
Ειχα πραγματικα τοσο πολυ χαλαρωσει απο τοσα υγρα που τα δακτυλα του γλυστρουσαν τοσο απαλα στο μουνακι μου σαν να βαζεις το δακτυλο σου σε γιαουρτι.
Μετα απο λιγο ενω εγω συνεχιζα να ειμαι στα τεσσερα με γυρισε απο την αλλη πλευρα του κρεβατιου για να βλεπω σε ενα καθρεπτη που ειχε στην κρεβατοκαμαρα. Και χωρις προειδοποιηση με μια αποτομη κινηση μου τον εχωσε βαθια μεσα μου και αρχισε να μου τον βαζει μεσα εξω με αποτομες κινησεις στο χαλαρωμενο μου μουνακι. Οσο εγω εβλεπα στο καθρεπτη εμενα γυμνη και εναν αλλο αντρα που δεν ειναι ο συζυγος μου να με πηδαει λες και ειμαι καμια πορνη τοσο καυλωνα και κουνιομουνα και εγω μπρος πισω και δεν μπορουσα να ελεξω τον ευατο μου και να αναστεναζω αγαρμπα και να του μιλαω μονο με προστυχολογα προστυχα (σκισε με αγορι μου, γαμαμε την πουτανα, ολο-ολο μεσα) και επιφωνηματα οπως γουαου, ολαλα οταν εκανε καμια ατσαλη κινηση. Δεν αντεξα και εχυσα για δευτερη φορα πιο εντονα αυτη τη φορα.
Μολις τελειωσα εγω γυρισα και του το πηρα ξανα στο στομα μου για να τελειωσει μεσα μου για να κανω και εγω οτι κανουν οι γυναικες που παιζουν σε τσοντες αλλα και γιατι πραγματικα σαν τετοια ενοιωθα εκεινη την ωρα με ολα αυτα που ειχαν γινει. Οταν εκεινος αρχιζε να χυνει εγω ενοιωθα τα υγρα του να ταλαντευονται στα χειλια μου και να πλυμηριζουν το στομα μου. Τον εσφιγγα με τα χειλη μου οση ωρα εχυνε και στο τελος του τον στεγνωσα τελειως (τα υγρα του τελικα ειχαν πιο ωραια γευση απο του αντρα μου) η ωρα ειχε παει 11 και επρεπε να φυγω.  Του ειπα οτι οταν ξαναβαρεθω θα του ξανατηλεφωνησω (μιας και δεν εχει το τηλεφωνο μου) το βραδυ ο αντρας μου με ρωτησε πως ηταν το εργο και εγω του ειπα οτι ηταν θαυμασιο και ευχαριστως θα το ξαναεβλεπα. Μακαρι να παει καλα η ομαδα του για να πηγαινει πιο συχνα στο γηπεδο και εγω να παω....σινεμα
Γεια σoυ μωρακι μου
φιλακια
Άντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου