Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

O ΑΛΒΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ

Δεν έχουν περάσει παρά λίγες ημέρες, από τότε που πραγματοποιήθηκε μια χρονιά φαντασίωση μου. Να δω την νεαρή γυναικά μου να πηδιέται με άλλον. Αυτό όμως που έγινε ξεπέρασε κατά πολύ ακόμα και αυτή την φαντασίωση μου.
Είμαι 38 χρονών, μάλλον συμπαθητικός, η γυναικά μου είναι 27 και αυτό που λεμέ...πληθωρική γυναικά. Μελαχρινή, μαλλιά έως τους ωμούς 169 ύψους 77 κιλά με νούμερο σουτιέν 105c. Πολλές φορές καβλωνα όταν βγαίναμε έξω και η Μαίρη φορούσε κολλητά μπλουζάκια με τις βυζαρες της να χοροπηδάνε ελεύθερες και τους γύρω, ειδικά τους πιτσιρικάδες να την κοιτάνε.
Τους τελευταίους μήνες άρχισε να μου λέει διαφορά…..περίεργα όπως ότι δεν μπορώ να την ικανοποιήσω, ότι φαντασιώνεται να την πηδάει ένας πουτσαράς.
Μπροστά της έκανα πως διαφωνούσα, μέσα μου όμως καβλωνα απίστευτα. Μέχρι πριν από λίγες ημέρες όταν αποφασίσαμε να βάψουμε το διαμέρισμα μας. Ένας φίλος μου σύστησε τον Πέτρο, έναν Αλβανό πολύ καλό-όπως μου είπε-στην δουλειά του.
Ήρθε σπίτι μας για να του εξηγήσουμε τα σχετικά. Είναι ψηλός πάνω από 190, απίστευτα γεροδεμένος, όχι του γυμναστηρίου, της οικοδομής γύμνασμα και κλείσαμε ραντεβού για την επόμενη ημέρα να ξεκινήσει δουλειά. Ήταν σίγουρο ότι της γυναικάς μου της άρεσε πολύ και την ημέρα που ήρθε πηρέ και εκείνη άδεια για να του εξηγήσει εκείνη -όπως μου είπε- πως θέλει να βάψει το σπίτι.
Τέταρτη 9 το πρωί και ο Πέτρος χτυπάει την πόρτα. Ανοίγω εγώ την πόρτα και μετά από λίγο έρχεται η Μαίρη. Έμεινα κάγκελο έτσι όπως είχε ντυθεί. Μίνια καφέ φούστα, μακό μπλούζα εφαρμοστή χωρίς σουτιέν. Κάτσε του λέω να φτιάξουμε ένα καφέ να τα πούμε.
Η Μαίρη φέρνει τον καφέ και κάθεται απέναντι του. Η φούστα σηκώθηκε έως την κιλότα και οι μπούκαρες της ήταν όλες έξω. Ο Πέτρος προσπαθούσε να κάνει πως παρακολουθεί εμένα αλλά όλο κοιτούσε την Μαίρη. Τουλάχιστον δέκα φορές θα άλλαξε πόδι μπροστά του, τόσο καβλιαρικα που ο Πέτρος τα είδε όλα από απέναντι.
Εμένα είχε αρχίσει να μου σηκώνεται και προσπαθούσα να συζητώ για μπογιές και τέτοια. Κάποια στιγμή ο Πέτρος σηκώθηκε και μας λέει ότι πρέπει να αρχίσει δουλειά και πρέπει να πάει σε ένα δωμάτιο να βάλει την φόρμα του. Η Μαίρη του λέει:
-"Δεν πειράζει άλλαξε εδώ γιατί το μπάνιο είναι άνω κάτω το ίδιο και η κρεβατοκάμαρα μας. Εξάλλου δεν πρόκειται να γδυθείς και τελείως για να μην πρέπει να αλλάξεις μπροστά μου, είναι και ο άνδρας μου εδώ".
Όλα αυτά γελώντας και έτσι γελώντας της λέει ο Πέτρος:
-"Εάν δεν πειράζει τον άνδρα σου δεν έχω πρόβλημα". Εγώ συνεχίζοντας την...πλακά (εγώ ξερώ την καβλα που είχα) του λέω:
-"Ε αφού είμαι μπροστά τι πρόβλημα υπάρχει; "
Βγάζει το παντελόνι του και την μπλούζα και μένει με το σώβρακο. Ήταν πραγματικά...προικισμένος αφού εάν και χωρίς να καυλώσει φαίνονταν το μέγεθος του. Η Μαίρη πρέπει να ήταν μέσα στα...υγρά και χωρίς να προλάβω να πω τίποτα μας λέει:
-"Έχω πάρει ένα καινούργιο μαγιό και θα ήθελα εκτός από εσένα να το δει και ένας άλλος άνδρας να μου πει εάν μου πάει. Σε ένα λεπτό έρχομαι".
Ο Πέτρος με κοιτάει, δεν λεμέ τίποτα και συνεχίζει να κάθεται όρθιος χωρίς να βάλει την φόρμα. Μετά από ένα λεπτό έρχεται η Μαίρη φορώντας το καινούργιο μαγιό.
String με το σουτιέν να μην μπορεί να συγκράτηση τις βύζαρες της.
-"Σας αρέσει μας λέει μου πάει".
Εγώ ψέλλισα ένα
-"Πολύ" και γυρίζει στον Πέτρο και του λέει:
-"Εσένα σου αρέσει;". Εκείνος δεν κώλωσε καθόλου της λέει:
-"Σου πάει πολύ, ειδικά το σουτιέν". Η Μαίρη συνεχίζει:
-"Γιατί ειδικά το σουτιέν; " και ο Αλβανός της λέει:
-"Γιατί φαίνονται ωραία τα βυζιά σου, είναι τεραστία και είναι ωραία". Εγώ δεν λέω κουβέντα και η συζήτηση συνεχίζεται ανάμεσα στους δυο.
-"Δηλαδή το κάτω μέρος δεν μου πάει;" του λέει. Του γυρίζει την πλάτη χώνει το string ακόμα πιο μέσα στην κωλαρά της και του λέει:
-"Αυτό δεν είναι ωραίο; ".
Γυρίζοντας έτσι  το πρόσωπο της ήρθε δίπλα στο δικό μου. Τα χείλη της πλησίασαν τ’ αυτί μου κι είπε ψιθυριστά.
-"Ή μ’ αφήνεις να το κάνω μπροστά σου  ή θα σε κερατώσω στην πλάτη σου;" Έμεινα άφωνος αλλά ούτε κι εκείνη περίμενε απάντηση.
Ο Πέτρος δεν μπορούσε να κρύψει πλέον την καβάλα του και γυρίζοντας σε εμένα μου λέει:
-"Θα σου γαμήσω την γυναικά, θέλεις;". Πριν προλάβω να απαντήσω κατεβάζει το σώβρακο. Ένας πούτσος πάνω από είκοσι πόντους και χοντρός πετάχτηκε έξω και γυρίζοντας σε εμένα μου λέει:
-"Κάτσε σε μια γωνιά να ευχαριστηθείς το ξέσκισμα της."
Την πλησιάζει της βγάζει το σουτιέν και αρχίζει πρώτα να της γλύφει τις ρώγες, μετά να της χουφτώνει τα βυζιά και όλο να γυρίζει προς εμένα και να με κοιτάει.
-"Είναι πολύ ξεκωλιαρα. Τέτοιο μούσι δεν μπορεί να το γαμας μονό εσύ". Την βάζει να κάτσει στα γόνατα και της λέει:
-"Τώρα θέλω να μου παίξεις την πουτσα με τις βυζαρες σου και μετά να μου πάρεις τσιμπούκι".
Η Μαίρη χωρίς να πει λέξη άρχισε να το κάνει. Την ώρα που του τον έγλυφε γυρίζει ο Πέτρος και μου λέει
-"Βγάλε την έξω να την παίξεις και εσύ, να χαρείς λίγο".
Σαν υπνωτισμένος το έκανα. Γδύθηκα και τότε έπαθα κι άλλο σοκ. Μόλις είδε την κουτσά μου ο Πέτρος μου λέει:
-"Ε δεν την έχεις και πολύ μεγάλη, η ξεκωλιαρα σου θελει καβλια μεγάλα και χοντρά". Δεν με πείραξε καθόλου και του λέω :
-"Άγαμα τη πουτσαρά μου, γαμα τη".
Την στήνει στα τέσσερα, φτύνει στο χέρι του, τρίβει την κλειτορίδα της με το σάλιο και αρχίζει να την τον βάζει μέσα, στην αρχή σιγά-σιγά και μετά όλο μέσα.
Η Μαίρη έβαλε μια φωνή και γυρίζοντας σε εμένα μου λέει:
-"Είδες όταν λεμέ πούτσα τι εννοούμε"…είπε αυτή.
Την είχε στα τέσσερα κανένα πεντάλεπτο και όταν τον έβγαλε μου λέει ο Αλβανός:
-"Κοιτά τώρα πως θα κάνω την κωλάρα της"
Της τον βάζει τον κώλο, πρέπει να μπήκε και να βρήκε τουλάχιστον τριάντα φορές. Συνέχισα να την παίζω και όσο με κοιτούσαν οι δυο τόσο καβλωνα. Αμέσως μετά ξαπλώνει στον καναπέ και της λέει τώρα κάτσε επάνω μου. Γυρίζει σε εμένα και μου λέει
-"Θέλω να ανοίξεις την μπαλκονόπορτα να την ακούνε την ξεκωλιαρα που την γάμο".
Είχα γίνει τελείως άβουλος. Άνοιξα την μπαλκονόπορτα και από την μια φοβόμουν μήπως μας ακουστούν και από την άλλη καβλωνα απίστευτα στην ιδέα. Ο Πέτρος την έβαλε να κάτσει επάνω του και όλη του η πούτσα χώθηκε μέσα της.
-"Πες μωρη τι σου κάνω" της είπε.
-"Με γαμας " άρχισε να φωνάζει η Μαίρη.
-"Τι είμαι εγώ;" της λέει.
-"Τι είσαι μωρό μου, ο γαμιάς μου είσαι, ο καλύτερος κι ο μακρύτερος γαμιάς που με γάμησε ποτέ…"
-"Όχι, όχι…Τι είμαι εγώ;" της ξαναλέει.
-"Τι είσαι καύλα μου εσύ, δεν καταλαβαίνω" του λέει, μ‘ απορία και καύλα, η γυναικά μου.
-"Αλβανός είμαι"…..της απαντά,….."Πες το" τη  προστάζει.
-"Αλβανός είσαι, Αλβανός, πουτσαρά μου…."
-"Και τι σου κάνει ο Αλβανός, μωρή τι;"
-"Με πηδάει, με ξεσκίζει με ξεμουνίαζει, με ξεκωλιάζει….."
-"Και, και, καιιιιιιιιιι….."
"'Με γαμαει ένας Αλβανός κι ο μαλακας ο άνδρας μου με βλέπει" άρχισε να φωνάζει εκείνη.
-"Έτσι μπράβο, έτσι μπράβο"
-"Ο Αλβανός με γαμάει κι ο μαλάκας ο άντρας μου κοιτάει…"
 -"Ποιο δυνατά πουτάνα, ποιο δυνατά….."
Φώναζε, είχε κοκκινίσει, οι φλέβες της είχαν πεταχτεί έξω, ήταν μούσκεμα στον ιδρώτα, ο κώλος της ρουφούσε το καυλί του Πέτρου μέχρι την αρχιδόριζα και το μουνί της έσταζε από τα χύσια της. Ούρλιαζε σίγουρα θα την άκουγαν απ’ έξω αλλά δεν μ’ ένοιαζε. Το θέαμα ήταν καταπληκτικό κι η καύλα μου απίστευτη. Κάποτε οι ματιές μας συναντήθηκαν. Έστησε το βλέμμα της επάνω μου διερευνητικά. Με κατάλαβε.
-"Σ’ αρέσει, σ’ αρέσει ε; " ρώτησε αγκομαχώντας από την καύλα "σ’ αρέσει που με γαμάει ο Αλβανός; Πες το, Πες το, Πες το ρε" διέταξε.
Δε μίλησα αλλά αυτή συνέχισε.
-"Πες το ρε μαλάκα, Πες το ρε καργίοληηηηη…….Πες το να χύσωωωωω" είχε τρελαθεί από την ένταση της ηδονής. Έβριζε προκλητικά για πρώτη φορά. Ήταν εκτός ελέγχου. Ο Αλβανός της γαμούσε τον κώλο και το μουνί εναλάξ παρακολουθώντας τον "διάλογο" μας αμίλητος.
-"Πες το ρε κερατά, Πες το επιτέλους. Πες πως ο Αλβανός σου ξεμουνοκωλιάζει την γυναίκα και σ’ αρέσει"
Έσφιγγα τα δόντια πεισματικά για να μη μου ξεφύγει φθόγγος. Ξεσκιζόταν, πονούσε από την καύλα και την ένταση.
-"Πες το ρε μαλάκααααααα, Πες το. Πες το ρε πούστη Πες το, Πες το ρε καργιόληηηηηη…. Πες το ρε ξεκωλιάρηηηηηη…Πες το ρε πουσταράάάάάάάάάάά….Πες το να χύσωωωωωωωω". Ξαφνικά, αγρίεψε, το πρόσωπο της αλλοιώθηκε.
-"Μήπως τον θες εσύ τον αλβανό; Μήπως θες να σε γαμήσει εσένα, να σου ξεσκίσει την σούφρα; Ναι, ναι, ναι αυτό θες βρε πούστη…..Πες το ρε αυτό θέλεις;
Τα σαγόνια μου είχαν κάνει κιμά την γλώσσα μου αλλά δεν έβγαζα άχνα μόνο συνέχιζα να παίζω την ψωλή μου και να κρατιέμαι να μη χύσω για να δω το τέλος.
-"Πες το ρε γαμιόλη, πες το πως θες να τον τσιμπουκώσεις, πες πως θες να τον πάρεις πίπα…μίλα ρε, μίλα……πες πως γουστάρεις ρε να σε γαμήσει, πες πως γουστάρεις να με γαμήσει μπροστά σου, πες ότι θέλεις ρε……πες ότι θέλεις…αλλά μίλα ρε, μίλα….γαμώ τον κώλο σου ρε….μίλα….μίλα…μι…..μι…μι..χύ…χύ…χύνωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!! "
Έτρεμε και έχυνε για ώρα. Τότε γυρίζει ο Πέτρος και μου λέει:
-"Σ’ αρέσει ρε; Σ’ αρέσει; " έγνεψα καταφατικά τρέμοντας για την συνέχεια.
-"Θέλω" συνέχισε "να χύσεις επάνω σου"
Το έκανα με αγαλλίαση. Έχυσα και έχυσα απίστευτα πάνω στα χεριά μου και στην κοιλιά μου."
-"Τώρα η σειρά μου "λέει εκείνος….. "μα όχι πάνω μου αλλά στο στόμα της πουτανας σου. Κι αρχίζει να την χύνει και να της κρατάει το στόμα ανοιχτό.
-"Θα τα πιεις όλα, όλα κουφάλα έτσι, έτσι μπράβο" φώναζε και εκείνη το έκανε.
Σκουπίστηκε, είπε στην Μαίρη θέλω να μείνεις έτσι με το μουνί σου ανοιχτό και χυμένη. Ντύθηκε ενώ τον κοιτάγαμε χωρίς να πούμε τίποτα.
-"Δεν θα έρθω να βάψω το σπίτι, θα έρθω ξανά να στην ξαναγαμήσω" μας είπε.
Πέρασαν δέκα ημέρες η Μαίρη ήταν απίστευτα καυλωμένη, γλυκιά και τρυφερή σαν γατούλα. Μου διηγείται τα συναισθήματα που ένοιωσε και την γάμω καθημερινά. Όταν χτυπάει το τηλέφωνο τρέχω πρώτα εγώ να απαντήσω μήπως κι είναι εκείνος. (05/07/2004)

1 σχόλιο:

  1. ωραία ιστορία πάντως και εγώ αλβανός είμαι οποίος θέλει να του γαμήσω την γυναίκα του και αυτός να βλέπει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή