Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

H ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΕΦΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ

Γεια σε ολους και φιλακια στον Πεππα.
Ειμαι η Εφη η γυναικα του Γιωργου που σου εστειλε την εμπειρια που ζησαμε με τιτλο "Παντρεμενος με την αχορταγη Έφη". Δεν μου ειχε πει οτι θα το εκανε και ξαφνιαστηκα… εν παση περιπτωση νομιζω οτι θα ηταν πιο σωστο αφου ηθελε να στειλει καποια ιστορια να ξεκινουσε απο την αρχη. Τι εγινε δηλαδη και απο το σεξ και συναισθημα περασαμε στο σεξ για το …σεξ.
Ας το κανω εγω λοιπον για να καταλαβουν ολοι ποσο ευκολο ειναι απο τη μια ακρη να βρεθεις στην αλλη…παντρευτηκαμε οταν ημουν 20 χρονων και οι εμπειριες μου στο σεξ ηταν πολυ περιορισμενες. Ειχα παει μονο με 2 αντρες και οι συνολικες φορες που ειχα κανει ερωτα ηταν μετρημενες στα δακτυλα του ενος χεριου. Δεν συμμετειχα ποτε σε συζητησεις σεξουαλικου περιεχομενου και ημουν αρκετα σεμνοτυφη στην προσωπικη μου ζωη. Δεν ειχα μαλακιστει ποτε , για να καταλαβεις… οταν γνωρισα το γιωργο ηταν ενας ομορφος 30ρης επιτυχημενος, τον ερωτευτηκα παραφορα αμεσως και η προταση γαμου που μου εκανε ηταν για μενα οτι ποιο ωραιο μου ειχε τυχη στη ζωη μου. Τον ζηλευα παθολογικα ομως, ηθελα να ημαστε συνεχεια μαζι, καθε φορα που μιλουσε σε γυναικα που δεν την ηξερα χαλουσε ολη η ψυχολογια μου και γενικα ειχα φοβερες ανασφαλειες μαζι του. Σιγα σιγα ομως καθως διαπιστωνα και την δικη του αγαπη αρχισα να …χαλαρωνω, να σχολιαζουμε μαζι διαφορα μεχρι που φτασαμε να συζηταμε τα παντα γυρω απο το σεξ και σιγα σιγα να λεμε φαντασιωσεις και επιθυμιες που ξεπερνουσαν τα ορια. Η δικη του τρελη φαντασιωση ηταν η παρτουζα και η δικη μου το σεξ με αγνωστο ή αγνωστους. Καυλωναμε πολυ οταν συζητουσαμε γι αυτα και μετα καναμε αγριο σεξ. Καποια μερα ηρθε στο σπιτι και κρατουσε ενα κουτι λεγοντας μου οτι μου πηρε ενα δωρο ομως επρεπε να το ανοιξω το βραδυ πριν παμε για υπνο. Μεχρι τοτε φροντισε να περασω πολυ ομορφα αφου πηγαμε για φαγητο μετα για ποτο ωσπου καταληξαμε στο σπιτι και με ανυπομονησια πηγα να ανοιξω το δωρο μου.
Μου ειχε παρει ενα δονητη αρκετα μεγαλο και πολυ μαλακο. Εμενα με επιασαν τα γελια βλεποντας τον , τον επιασα τον επεξεργαστηκα και του ειπα οτι ειναι πολυ πουστης και πονηρος αφου ειχε φροντισει να μου φτιαξει την διαθεση με μια ωραια βραδια και στη συνεχεια να μου ζητησει να κανω κατι που ποτε δεν ειχα ξανακανει. Μου ειπε οτι και μονο η ιδεα να με βλεπει να γαμιεμαι με κατι αλλο εκτος την πουτσα του τον καυλωνε. Εκεινο το βραδυ γαμηθηκα πρωτη φορα με δυο διαφορετικες πουτσες. Εστω κι αν η μια ηταν ψευτικη.
Για πολλες μερες ο δονητης ηταν το τριτο ατομο στο σεξ. Καποιες φορες τον χρησιμοποιησα και μονη μου οταν ελειπε ο γιωργος και ειχα καυλες. Εκεινο παντως που με εκανε να χανω τον ελεγχο ηταν οταν ο γιωργος την ωρα που γαμιομασταν μου ελεγε να φανταστω καποιον που με πηδαει με τη μεγαλη του πουτσα. Ειχα αρχισει να εθιζομαι και να κοιταω τους αντρες κατευθειαν στο παντελονι μολις εβλεπα καποιον. Ολους τους αντρες, φιλους, γνωστους, συγγενεις, τους σερβιτορους στα μαγαζια που πηγαινα, τους αγνωστους στο δρομο… το σεξ ειχε γινει για μενα τροπος ζωης και καθε φορα δεν εβλεπα την ωρα να γυρισω στο σπιτι και να γαμηθω ειτε με τον γιωργο ειτε με το δονητη.Με τον αντρα μου συζητησα αυτη την αλλαγη που ενοιωσα και θελησε να προχωρησουμε περισσοτερο. Να γνωρισουμε δηλαδη καποιον αλλο και να τον βαλουμε στο κρεβατι μας. Μου αρεσε η ιδεα αλλα κολλουσα, δεν το εβαζε το μυαλο μου. Ο γιωργος με ρωτησε αν με ερεθιζει μια τετοια προοπτικη.
Του ειπα ναι αλλα… αφου καυλωνεις αρα σου αρεσει, ασε το μυαλο σου ελευθερο, ειδες και με το δονητη οτι ολα μια ιδεα ειναι , μου απαντησε.
Τον ρωτησα πως θα γινει και ποιον να βρουμε… αστο σε μενα μου ειπε.
Δεν εφυγε καθολου απο το μυαλο μου τις επομενες μερες.  Ημουνα συνεχεια καυλωμενη και ολους τους αντρες τους εβλεπα σαν υποψηφιους γαμιαδες. Ενα βραδυ μαλιστα που ηρθαν στο σπιτι μας για επισκεψη ενα ζευγαρι φιλοι μας παραλιγο να παρεξηγηθω οταν τα ματια μου ειχαν κολλησει στο παντελονι του αντωνη (ετσι τον ελεγαν το φιλο μας). Ο γιωργος που το καταλαβε με προειδοποιησε να μην εκδηλωνομαι γιατι η ελενη, η φιλη μας, μπορει να μην εχει τις ιδιες σκεψεις με μας… οταν εφυγαν ζητησα απο το γιωργο να με γαμησει οσο περισσοτερη ωρα μπορουσε. Εχυσα εκεινο το βραδυ μια φορα με το δονητη και δυο μαζι του. Με ξεσκισαν…Να φτασω ομως στην πρωτη ουσιαστικη εμπειρια μας.
Ενα βραδυ καθομουν μονη στο σπιτι, ο αντρας μου ειχε παει να παιξει ποδοσφαιρο με φιλους του, οταν κτυπησε το κουδουνι. Δεν περιμενα κανενα και με μεγαλη περιεργεια πηγα να ανοιξω. Στην πορτα στεκοταν ενας παιδαρος, ψηλος, γυμνασμενος, πανεμορφος, γυρω στα 30. Εμεινα αποσβολωμενη να τον κοιταω… για σου, μου ειπε, πρεπει να εισαι η εφη… και η μαρια αντουανετα ειμαι αν το θελεις εσυ σκεφτηκα… ναι απαντησα με φωνη που μολις ακουστηκε.
Με εστειλε ο αντρας σου να σου πω οτι θα καθυστερησει γιατι κτυπησε λιγο στο ποδι και θα παει στο πρωτων βοηθειων μηπως ειναι κατι σοβαρο. Προσπαθησε να σε παρει τηλεφωνο αλλα μιλουσε συνεχως και ετσι με παρακαλεσε να περασω να σου το πω για να μην ανησυχεις.
Μιλουσε το τηλεφωνο; σκεφτηκα, μα δεν μιλησα καθολου αποψε. Τοτε αρχισα να καταλαβαινω, ηταν η βραδια που περιμενα. Ο γιωργος ειχε κανει το σχεδιο του και μια πολυ σωστη επιλογη. Δεν ηξερα ομως αν ο αλλος ειχε ιδεα για το λογο τον οποιο βρισκοταν στο σπιτι μου. Του ειπα να περασει μεσα, δηθεν για να μου πει τι ειχε συμβει και τον εβαλα να καθισει στον καναπε. Εγω καθισα απεναντι του και εκανα οτι τον ακουγα. Στην πραγματικοτητα ομως τον …χαζευα. Τον ελεγαν μιχαλη και φορουσε ενα μαυρο στενο μπλουζακι κι απο κατω το παντελονι μιας φορμας. Ηταν αρκετα φαρδια και δεν μπορουσα να διακρινω πολλα πραγματα. Του ζητησα να μεινει μαζι μου μεχρι να γυρισει ο αντρας μου και αυτος δεχτηκε. Καταλαβα οτι κι εγω δεν του ημουν αδιαφορη. Με κοιτουσε απο πανω μεχρι κατω και πολλες φορες το βλεμμα του σταματουσε στα στηθη μου. Εχω πολυ μεγαλα βυζια… τον κερασα ενα χυμο που ηθελε και αρχισαμε να συζηταμε διαφορα. Εγω, πρεπει να σας πω οτι δεν φορουσα και πολλα ρουχα, ενα κοντο νυχτικο αρκετα διαφανο (βραδυ στο σπιτι τι να βαλω η καημενη). Αποφασισα να τα παιξω ολα για ολα… δηθεν αδιαφορα εφερα το ενα μου ποδι πανω στο αλλο και το νυχτικο μου σηκωθηκε αρκετα ψηλα. Ειχε πολυ καλη θεα απο τα ποδια μου. Τοτε ηταν που διεκρινα για πρωτη φορα τι ειχε μεσα στο παντελονι του. Ηταν φανερο οτι δεν φορουσε σλιπακι, η φορμα ειχε αρχισει να φουσκωνει καθως καυλωνε η πουτσα του και αυτος ο καημενος προσπαθουσε γυρνωντας στο πλαι να κρυφτει.
Σου αρεσω; τον ρωτησα καποια στιγμη, Σ εχω ερεθισει; Δεν ειναι και πολυ ευγενικο εκ μερους μου, μου απαντησε, συγνωμη αλλα δεν το ελεγχο.
Κι εγω ειμαι καυλωμενη, του ειπα, και ο αντρας μου μπορει να αργησει να γυρισει. Και πριν προλαβει να κουνηθει εχω ανοιξει τα ποδια μου και κατεβαζω το χερι μου στο μουνι μου. Αυτος χωρις δευτερη κουβεντα κατεβασε το παντελονι του και μου παρουσιασε την καυλωμενη πουτσα του. Αρχισαμε να μαλακιζομαστε ο ενας απεναντι στον αλλο μεχρι που σηκωθηκε με πλησιασε και κολλησε το στομα του στο δικο μου. Ηταν το πιο παθιασμενο φιλη που εχω παρει και που εχω δωσει… το χερι μου χουφτωσε την πουτσα του και η γλωσσα μου αρχισε να τη γλυφει. Ειχε σταματησει μπροστα μου ορθιος και μπορουσα να τη βαλω ολη μεσα στο στομα μου. Καποια στιγμη απροειδοποιητα τον ακουσα να βογκαει και το στομα μου να γεμιζει απο το σπερμα του, ειχε χυσει και εγω που μονο μια φορα στο παρελθον ειχα αφησει τον γιωργο να χυσει μεσα στο στομα μου μια και δεν μου αρεσε, ηπια και την τελευταια σταγονα. Εγω δεν ειχα χυσει ομως και η καυλα μου ηταν μεγαλη. Ξαπλωσα στον καναπε και κατεβασα το κεφαλι του στο μουνι μου. Γλυψε τη μουναρα μου του ειπα κανε με κι εμενα να χυσω. Ηταν πραγματικος καλλιτεχνης στο γλειψιμο. Μου εγλυφε ποτε την κλειτοριδα, ποτε ρουφουσε τα μουνοχειλα και ποτε μου εγλυφε την κωλοτρυπιδα. Δεν αργησα κι εγω να χυσω μεσα σε βογκητα και κραυγες.
Πριν περασουν λιγα λεπτα κι ετσι οπως ημασταν ξαπλωμενοι στο πατωμα ακουσαμε το κλειδι στην πορτα και ειδαμε το γιωργο να μπαινει μεσα. Ο μιχαλης τα χασε και προσπαθησε γρηγορα να βαλει τη φορμα του ενω ταυτοχρονα ελεγε διαφορες ασυναρτησιες για να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα. Εγω παλι δεν ειχα κουνησει καθολου απο τη θεση μου. Τα ποδια μου ηταν ορθανοιχτα, φορουσα μονο το σουτιεν μου και κοιτουσα με πολυ περιεργεια τον αντρα μου για να δω την αντιδραση του αφου αλλο πραγμα η φαντασια και αλλο η πραγματικοτητα.
Εχασα τιποτα; ρωτησε ο Γιωργος ο Μιχαλης μου κρατησε παρεα μεχρι να ερθεις… του ειπα.
Τωρα δηλαδη μπορει να φυγει, εκτος κι αν αφησατε κατι στη μεση… ειπε.
Ο καημενος ο Μιχαλης μας κοιτουσε αποσβολωμενος. Ηταν φανερο οτι ειχε παιξει το παιχνιδι μας χωρις να εχει ιδεα. Οχι πως δεν του αρεσε δηλαδη…
Ο Γιωργος με πλησιασε και ετσι οπως ημουν ξαπλωμενη μου εχωσε το δακτυλο του στο μουνι. Πρεπει να περασατε καλα, ειπε. Καλα περασαμε του απαντησα, αλλα δεν με γαμησε…
Μιχαλη, ειπε τοτε ο αντρας μου, αφου ξεκινησες κατι πρεπει να το τελειωσεις. Ελα, μη φοβασαι ειναι κατι που και εγω και η εφη το σκεφτομαστε καιρο…
Αυτος, βεβαια, αλλο που δεν ηθελε. Ξαναβγαλε τη φορμα του και ηρθε κι εχωσε παλι το καυλι του στο στομα μου. Σε λιγα λεπτα ηταν και παλι ετοιμος. Ο Γιωργος ειχε σκυψει και μου εγλυφε το μουνι ενω ταυτοχρονα μου ειχε βαλει και δυο δακτυλα μεσα. Αρχισε να ζει κι αυτος το ονειρο του. Καποια στιγμη μου ειπε να σηκωθω. Εβαλε το μιχαλη να κατσει στον καναπε και γω να καθομαι πανω του. Ενοιωθα το χοντρο του καυλι να μπαινει μεσα μου και τρελαινομουν απο την ηδονη.
Γυρισα καποια στιγμη το κεφαλι μου και τον ειδα με το καυλι του εξω να μαλακιζεται, ηταν σαν να εβλεπε το πιο ηδονικο θεαμα της ζωης του…
Το μουνι μου ειχε παρει κυριολεκτικα φωτια, αλλα εκεινο που με ειχε κανει να τρελαινομαι απο καυλα ηταν η σκεψη οτι μπροστα στα ματια του αντρα μου γαμιομουνα σαν τρελη με εναν αλλο. Δεν μπορουσα να κρατηθω και πολυ ωρα και αρχισα να χυνω πανω στην πουτσα του μιχαλη. Νομιζα οτι θα εχυνε κι αυτος αλλα εχοντας τελειωσει λιγο νωριτερα συνεχισε να με γαμαει με περισσοτερο παθος και ορμη. Ηταν τοτε που ενοιωσα για πρωτη φορα τι θα πει πολλαπλος οργασμος. Ουρλιαζα μη μπορωντας να ελεγξω τον εαυτο μου, ειχα αφεθει σε μια ζαλη που πιστευα οτι απο στιγμη σε στιγμη θα λιποθυμουσα.
Ο Μιχαλης καποια στιγμη φωναξε οτι θα χυσει και τοτε ο αντρας μου με εβαλε να παρω το καυλι του φιλου του στο στομα μου. Το ειχα ξανακανει και πριν πηγα να του πω αλλα τραβηχτηκα απο τη θεση που βρισκομουν και εκανα αυτο που μου ειπε ο αντρας μου. Η εκπληξη μου ηταν τεραστια οταν την ωρα που ρουφουσα για αλλη μια φορα το σπερμα του Μιχαλη, ενοιωσα τον αντρα μου να μου χωνει το καυλι του απο πισω. Για οση ωρα με γαμουσε εχυνα ξανα και ξανα. Το σπερμα του μιχαλη ειχε κυλησει πανω στο προσωπο μου και ο αντρας μου εχυσε πανω στον κωλο μου. Ημουν πλημμυρισμενη στα χυσια και ενοιωθα το κορμι μου να εχει παραλυσει. Ειλικρινα δεν πιστευα οτι εγω ειχα ζησει ενα τετοιο αγριο ερωτα.
Ο Μιχαλης σηκωθηκε, πλυθηκε και μας ειπε οτι επρεπε να φυγει γιατι τον περιμενε η γυναικα του αν και θα ηθελε πολυ να μεινει για να συνεχισουμε. Αφου τον καληνυχτισαμε συμφωνησαμε να ξαναβρεθουμε για αλλο εναν γυρο.
Οταν εφυγε ρωτησα παραξενεμενη το γιωργο γιατι διαλεξε το μιχαλη και αυτος μου απαντησε πρωτον οτι δεν θα μπορουσε να με βλεπει να γαμιεμαι με καποιον ασχημο και δευτερον ειναι παντρεμενος κατι που εξασφαλιζει.
Εχεμυθεια και διακριτικοτητα. Σωστος, πολυ σωστος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου