Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Ήταν καλοκαίρι και είχα πραγματικά πήξει να διαβάζω για τις πανελλαδικές εκείνο το βράδυ και έτσι πήρα τηλέφωνο μια κολλητή και είπαμε να πάμε για κανένα ποτό να ξεσκάσουμε. Επειδή ήταν περασμένα μεσάνυχτα πήγαμε σε ένα κλαμπ που είχε κόσμο και μουσική ως αργά και δούλευε ένας φίλος μου μπάρμαν ο Μάνος.
Σε κάποια στιγμή η κολλητή μου βρήκε μια παρέα της και μιλούσε μ' αυτούς, κι εγώ πήγα να χαιρετήσω το Μάνο. Στο μπαρ δούλευε για πρώτη φορά και ένας τύπος ο Πέτρος που τον ήξερα φατσικά αλλά δεν είχε τύχει να συστηθούμε έως τότε. Πιάσαμε την κουβέντα και ο Πέτρος σχολίασε το γεγονός ότι έμοιαζα με αγοράκι. Πράγματι, εκείνη την εποχή είχα τα μαλλιά μου πολύ κοντά και φορούσα τζιν, λευκό t-shirt, και δερμάτινο τζάκετ. Έμοιαζα σαν γερμανάκι. Εγώ γέλασα και του είπα ότι έτσι γουστάρω γιατί είμαι αγοροκόριτσο.
Ο Πέτρος συνέχισε το πείραγμα και πετούσε διάφορα υπονοούμενα. Η ώρα πέρασε και πρέπει να ήπια αρκετά ποτά, με κερνούσαν και οι δύο συνέχεια.
Η φίλη μου την έκανε κάποια στιγμή γιατί ήταν κουρασμένη κι εγώ ετοιμαζόμουν επίσης να φύγω όταν ο Μάνος με πήρε παράμερα για να μου πει κάτι. Μ' αυτόν είχε τύχει στο παρελθόν να το κάνουμε δύο τρεις φορές -- μια άλλη ενδιαφέρουσα ιστορία -- και έτσι είχε το θάρρος να μου μιλήσει. Μου λέει λοιπόν ότι ο Πέτρος ρώτησε για μένα και ενδιαφέρεται πολύ για το γεγονός ότι δεν έχω πρόβλημα να το κάνω από πίσω... και τι θα έλεγα να πηγαίναμε σε λίγο που θα έκλεινε το κλαμπ για σούπα οι τρεις μας και μετά στο σπίτι του να με πάρουνε παρτούζα. Είπα ότι είμαι μέσα για τη σούπα και θα το σκεφτώ για το δεύτερο.
Στο εστιατόριο ο Μάνος φερόταν λες και είχε κανονιστεί η υπόθεση για μετά και εγώ ένιωθα ότι η κατάσταση ξέφευγε από τα χέρια μου και αυτό με φόβιζε λίγο. Είπα τελικά στο Μάνο ότι θα πηγαίναμε στο σπίτι του Πέτρου μετά, αλλά «αν κάποιος δεν αισθανόταν άνετα δεν θα πιέζαμε καταστάσεις, εντάξει;». Μάλιστα. Ο Πέτρος έριχνε συνέχεια σπόντες και με ρώτησε αν το κάνω επίσης σαν αγοράκι...
Το διαμέρισμα του Πέτρου ήταν απλό αλλά διακοσμημένο με γούστο και παραδόξως πολύ τακτοποιημένο. Ο Μάνος έβαλε σε όλους ποτά (εγώ το χρειαζόμουν ιδιαίτερα για να πάρω θάρρος) και μετά από κανένα δεκάλεπτο ο Πέτρος είπε ότι έχει κάτι να μας δείξει. Βγήκε από το καθιστικό και έφερε ένα μικρό πτυσσόμενο δερμάτινο κάθισμα.
Το άνοιξε μπροστά μας και είδα ότι στο κάθισμα υπήρχε μια μεγάλη τρύπα. Μου είπε ότι αυτή τη μέθοδο χρησιμοποιούν οι Οθωμανοί για να γαμήσουν σφιχτά κολαράκια.
Ο Μάνος πρότεινε να βγάλω τα ρούχα μου ώσπου να βράσει το νερό. (Νερό??). Σε λίγα λεπτά καθόμουν γυμνή με τα πόδια ανοιχτά ενώ ο Πέτρος έφερε μια λεκάνη με βραστό νερό και την έβαλε κάτω από το κάθισμα ώστε ο ατμός να μου ζεσταίνει τον πισινό.
Ήταν αρκετά ευχάριστη αίσθηση και παρά τη νευρικότητα ένιωσα σχεδόν αμέσως να υγραίνομαι. Ο Μάνος έβαλε να δούμε στο βίντεο μια τσόντα και σε λίγο είδα τους πούτσους τους να φουσκώνουν μέσα από τα παντελόνια. Πρώτος σηκώθηκε και με πλησίασε ο Πέτρος.
Κατέβασε το φερμουάρ και έβγαλε έξω τη σκληρή ψωλή του. Ήταν τεράστιος και χοντρός όσο ο καρπός μου. Μου έδωσε να του πάρω πίπα. Καθώς ρουφούσα την ψωλή μου πίεζε το κεφάλι να τον πάρω βαθιά στο λαρύγγι. Ο Μάνος ήρθε κι αυτός και τον έσφιξε ανάμεσα στα βυζιά μου για ισπανικό, περιμένοντας τη σειρά του. Ήταν πραγματική απόλαυση να κάνω τσιμπούκι τον Πέτρο και προσπαθούσα να τον πάρω όσο πιο βαθιά μπορούσα. Σε λίγο όμως τραβήχτηκε και μου είπε να πάρω πίπα στο φίλο του.
Ο πούτσος του Μάνου ήταν κι αυτός μεγάλος -- άλλωστε τον είχα ξαναφάει στο παρελθόν -- αλλά σε σύγκριση με το άλλο παλαμάρι.... Τον ρούφηξα σχεδόν ως τη ρίζα. Στο μεταξύ ο Πέτρος τον έπαιζε κοντά στο πρόσωπό μου για να βλέπω όπως έλεγε τι με περιμένει.
Όταν ήταν και οι δύο έτοιμοι με πήγαν στην κρεβατοκάμαρα. Ο Μάνος μου είπε να ξαπλώσω μπρούμυτα και έβαλε ένα μεγάλο σκληρό μαξιλάρι από κάτω για να σηκωθεί ψηλά ο πισινός μου.
Ο Πέτρος ήρθε μπροστά μου και άρχισε να μου δίνει ελαφρά πουτσοσκάμπιλα με το χοντρό του παλαμάρι. Ο Μάνος μου τον έβαλε πρώτα στο μουνί που έσταζε κυριολεκτικά και άρχισε να με γαμάει. Ήμουν τόσο ερεθισμένη που τελείωσα δύο φορές απανωτά, ρουφώντας γερά τον πούτσο του Πέτρου.
Ο άντρας πίσω μου τραβήχτηκε και ακούμπησε την ψωλή του στη σφιχτή μου κωλοτρυπίδα. Ο Πέτρος μου είπε να πάρω τ' αρχίδια του στο στόμα.  Μπουκωμένη γερά ένιωσα το παλαμάρι του Μάνου να με πιέζει και να μπαίνει αργά στον κόλο μου. Μπορεί να μην ήταν η πρώτη φορά που τον έπαιρνα από κει αλλά ο πόνος ήταν αρκετός για να μουγκρίσω.
«Έτσι μπράβο κορίτσι μου» είπε ο Πέτρος που γκαύλωνε από το θέαμα της ψωλής που έμπαινε στον πισινό μου και τα μεγάλα αρχίδια του σφίχτηκαν στο στόμα μου. Ο Μάνος μου τον καργάρησε γερά στον πάτο και μου έριξε δύο δυνατά χαστούκια στα κολομέρια απολαμβάνοντας πως του έσφιγγα τον πούτσο.
Ο Πέτρος μου κρατούσε το κεφάλι πάνω στ' αρχίδια του ενώ τον έπαιρνα βογγώντας στον κόλο. Με γαμούσε και με έδερνε για πάνω από είκοσι λεπτά -- αλλά δεν είχα και την αίσθηση του χρόνου. Ο Μάνος με έχυσε βαθιά στο έντερο ενώ η σούφρα μου έσφιγγε γερά τη βάση του πούτσου του.
Ενώ έκανε ντους εγώ έπαιρνα πίπα στον Πέτρο, ετοιμάζοντάς τον για το δεύτερο γύρο. Η ψωλή του ήταν πραγματικά τεράστια και από τη μια φοβόμουν πως θα τον πάρω αλλά από την άλλη ήθελα πολύ να με γαμήσει.
Όταν γύρισε ο Μάνος πήρε τη θέση του άλλου στο στόμα μου και ο Πέτρος ήρθε πίσω μου. Μου είπε ν' ανοίξω με τα χέρια μου τα κολομέρια για να δει τη δουλειά του φίλου του. «Καλά στον περιποιήθηκε ο Μάνος αλλά εγώ είμαι μάστορας και θα στο ανοίξω τάλιρο το κολαράκι».
Αν δεν είχα κάνει το ατμόλουτρο δεν θα μπορούσα να τον πάρω με τίποτα. Ο Μάνος μου κρατούσε τα χέρια ενώ το παλούκι έμπαινε αργά και επώδυνα στον κόλο μου. Τον ήθελα πολύ και προσπαθούσα να χαλαρώσω αλλά ήταν τόσο χοντρό!
Ο Πέτρος μου έτριβε την κλειτορίδα που ήταν μούσκεμα από τη γκαύλα και τον έχωνε όλο και πιο βαθιά. Μου είπε να γυρίσω να κοιτάξω τι μου κάνει. Είδα το χοντρό του εργαλείο καρφωμένο ως τη μέση στον κόλο μου και μου κόπηκαν τα πόδια.
Με κοίταξε στα μάτια και πιέζοντας γερά τον έβαλε όλο μέσα. «Κουνήσου τώρα πάνω του, σπρώξε να πάρεις καλά τον πούτσο». Βογγώντας από πόνο και ηδονή υπάκουσα και άρχισα να κουνιέμαι αργά πάνω στην ψωλή. Ο Μάνος άναψε τσιγάρο και μου τον έδωσε πάλι πίπα ενώ έπαιρνε μάτι. Ο πρώτος μεγάλος πόνος είχε υποχωρήσει και ο πούτσος μπαινόβγαινε τώρα πιο γρήγορα στον πισινό μου. Τ' αρχίδια του φίλου του χτυπούσαν πάνω στο μουνί μου που έσταζε υγρά καθώς μου ξέσκιζε τον πάτο.
Η χερούκλα του άστραφτε πάνω στα κολομέρια μου ενώ οι δύο άντρες μου γαμούσαν το στόμα και τον κόλο. Η σκληρή ψωλή του Μάνου κατέβαινε στο λαρύγγι μου και ο Πέτρος μου τον φερμάριζε άγρια. «Θα σε χύσω στο στόμα και θέλω να τα πιεις, εντάξει;» μου είπε ο Μάνος ενώ τον έπαιζε γρήγορα μπροστά στο πρόσωπό μου.
Άνοιξα το στόμα και μου τον έχωσε αμέσως μέσα εκτοξεύοντας τα χύσια στη γλώσσα μου. Άρχισα να ρουφάω ότι μου 'δινε ενώ βογγούσε από ευχαρίστηση.
Τώρα ήταν η σειρά του Πέτρου και, αφού τραβήχτηκε, κάθισε σε μια δερμάτινη πολυθρόνα δίπλα στο κρεβάτι και μου είπε να γυρίσω πλάτη και να κάτσω πάνω στην ολόρθη ψωλή του. Μόλις μπήκε το κεφάλι με σήκωσε με τα πόδια στον αέρα και με κατέβασε με δύναμη πάνω στο παλούκι του. Καθισμένη γερά στ' αρχίδια του τον πήρα σε όλο του το μήκος.
Τέτοιο γαμήσι δεν είχα ξαναφάει. Οι παλάμες μου γλιστρούσαν από τον ιδρώτα καθώς προσπαθούσα να στηριχτώ στα μπράτσα της πολυθρόνας. «Θέλεις τώρα να σε χύσω κορίτσι μου;» «Ναι, ναι χύσε με» «Πού να στα δώσω; Πες μου» «στον κόλο» βόγγηξα ενώ του κρατούσα τ' αρχίδια και το καυτό του σπέρμα μου πλημμύριζε το έντερο, έχυνε έχυνε και δεν τελείωνε...
Ο Πέτρος κράτησε την υπόσχεση - ή την απειλή του. Το κολαράκι μου είχε ανοίξει τάλιρο μετά τη συνάντηση με τον πούτσο του.
Έκανα μέρες να καθίσω. Και φυσικά μόλις συνήλθα κανόνισα να τον ξαναδώ...
--------------------------------------------------------------
Να σε ευχαριστισουμε για την ωραια ιστορία
------Θα μάθουμε και την συνέχεια ?
Εαν θέλετε να δημοσιεύουμε mail σας να μας το λέτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου