Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΜΕ ΔΥΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΜΩΡΑΚΙΑ

22/10/2004

Γεια σου φίλε ixrayman.. να σαι καλά για την τέλεια σελίδα σου...
Αποφάσισα να γράψω την αληθινή ιστορία που μου έτυχε πέρσι με την πρώην πλέον κοπέλα μου...
Το όνομα μου είναι Νίκος και το όνομα της πρώην κοπέλας μου είναι Μαρίνα... Με την Μαρίνα είχαμε αρκετό καιρό σχέση με πολύ καλή σεξουαλική ζωή... Η φαντασίωση μου όμως να κάνουμε έρωτα με ακόμα μια κοπέλα δεν είχε πραγματοποιηθεί ποτέ...
Η Μαρίνα μου έλεγε μερικές φορές πάνω σε στιγμές καύλας ότι θα το ήθελε αλλά δεν ήθελε να το κυνηγήσει... Η Μαρίνα είχε μια κολλητή την Ελευθερία... Μόνιμη μου φαντασίωση για πολύ καιρό ήταν να κάνουμε σεξ οι τρεις μας αλλά ποτέ δεν τόλμησα να πω κάτι επειδή ήξερα ότι οι ισορροπίες ήταν λεπτές... έτσι το ζούσα μόνο στην φαντασία μου...
Να πω λίγο εδώ το πως είμαστε εξωτερικά οι τρεις μας... Εγώ είμαι 1.75,70 κιλά κανονικός θα έλεγα... Η Μαρίνα 1.65 64 κιλά γεματουλα αλλά όμορφα γεματουλα με μια πολύ γλυκιά φατσουλα και πολύ σεξουαλική γυναίκα...
Η Ελευθερία από την άλλη ήταν το ακριβώς αντίθετο της Μαρίνας... Λεπτοκαμωμένη με πολύ όμορφο σώμα και πολύ ωραίο πρόσωπο... Το γεγονός ότι ήταν και οι δυο τόσο διαφορετικό στυλ εξωτερικά αλλά τόσο σεξουαλικές και οι δυο έκανε την φαντασίωση μου να έχει γίνει έμμονη ιδέα...
Ένα πρωί που ξύπνησε δίπλα μου η Μαρίνα άρχισε να μου λέει τι ονειρο είδε... και μου είπε ότι είδε στον ύπνο της ότι κάναμε μαζί σεξ... αλλά επίσης ότι ήταν και η Ελευθερία στο δωμάτιο και μας κοιτούσε... Ίσως να έπρεπε να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και να ρίξω ένα υπονοούμενο αλλά είχα κοκαλώσει... έτσι δεν είπα τίποτα...
μετά από μερικές μέρες ήμασταν σπίτι της Μαρίνας εγώ, αυτή και η Ελευθερία... πολλές φορές ερχόταν σπίτι μας και η καθόμασταν η βλέπαμε καμιά ταινία... Εκείνη την ημέρα η Μαρίνα είχε απίστευτες καύλες και ήδη χαϊδευόμασταν όταν μας διέκοψε το κουδούνι της πόρτας... ήταν η Ελευθερία η οποία φορούσε μια φουστιτσα μαύρη και από πάνω ένα μπλουζάκι κόκκινο κοντομάνικο...
Η Μαρίνα φορούσε ένα νυχτικακι μαύρο που φοράει σπίτι και εγώ ένα σορτσάκι και ένα μπλουζάκι από πάνω... οι επόμενες ώρες πέρασαν με αρκετό κρασί και πολύ συζήτηση... σε κάποια φάση η συζήτηση είχε πάει σε σεξουαλικά θέματα και η Μαρίνα ρώτησε την Ελευθερία αν με τον πρώην της βλέπανε καθόλου πορνό... η Ελευθερία της είπε πως ναι και η Μαρίνα της πρότεινε εσύ για πλάκα να δούμε ένα πορνό που είχαμε για να δει ένα πολύ μεγάλο πουλί που είχε ένας στην ταινία σε κάποια φάση... η Ελευθερία δέχτηκε... εγώ τα είχα παίξει αλλά πάλι πίστευα ότι δεν θα γινόταν κάτι... έβαλε λοιπόν η Μαρίνα την ταινία και ήρθε και κάθισε δίπλα μου στον καναπέ...
η Ελευθερία καθόταν στο κρεβάτι. μετά από κανα τέταρτο ταινία ο πούτσος μου είχε γίνει πολύ σκληρός... το ίδιο καυλωμένη ήταν και η Μαρίνα... το καταλάβαινα από τον τρόπο που χαϊδευόταν πάνω μου διακριτικά όμως... σιγά σιγά όμως όσο η ταινία κυλούσε δεν αντέχαμε άλλο και αρχίσαμε να φιλιόμαστε γεμάτοι πάθος... με την άκρη του ματιού μου είδα την Ελευθερία να μας κοιτάει με έκπληξη αλλά να μην κάνει κάποια κίνηση για να φύγει... σιγά σιγά αρχίσαμε να ξεφεύγουμε... φιλιόμασταν εγώ χούφτωνα την Μαρίνα στα πλούσια στήθη της... και αυτή μου χάιδευε πάνω από το σορτσάκι τον σκληρό μου πούτσο...
ξαφνικά σε κάποια στιγμή η Μαρίνα σηκώθηκε και πήγε κοντά στη Ελευθερία και για μεγάλη μου έκπληξη την φίλησε... με ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη είδα την Ελευθερία να ανταποκρίνεται στο φιλί της γεμάτη πάθος... είχα τρελαθεί... η φαντασίωση μου θα πραγματοποιούταν... κάθισα στον καναπέ και απόλαυσα το θέαμα... καθώς φιλιόντουσαν έβγαλαν τα ρούχα τους... έτσι τώρα η Μαρίνα είχε μείνει με τα μαύρα εσώρουχα της και η Ελευθερία με κάτι πολύ σέξι κόκκινα εσώρουχα... δαντελένια με κορδονάκι το κάτω... είχα κοντέψει να πάθω συγκοπή... ήταν τόσο τέλειο το θέαμα... η Μαρίνα ξάπλωσε την Ελευθερία κάτω και άρχισε να την γλύφει σιγά σιγά όλο το σώμα... της έβγαλε το σουτιέν αποκαλύπτοντας δυο μικρά στητά στήθη με δυο σκληρές σκουρόχρωμες ρόγες... τις έγλειψε με μανία... σιγά σιγά κατέβηκε προς τα κάτω και αφού της αφαίρεσε το κιλοτάκι άρχισε να της κάνει ένα πολύ καυλωτικο γλυφομούνι... ήταν η πρώτη φορά που το έκανε αλλά το έκανε με απίστευτο πάθος...
η Ελευθερία ήταν ξαπλωμένη και η Μαρίνα την έγλειφε έχοντας το κωλαρακι της τουρλωμένο προς τα πίσω... δεν άντεξα πολύ... πήγε από πίσω της και άρχισα να της γλείφω την κλειτορίδα της... ήταν πολύ καυτή... τα υγρά της καύλας της έρεαν... άρχισα να την γλύφω ενώ ένα δάχτυλο μου εξερευνούσε την κωλοτρυπίδα της... βογκούσαν και οι δυο πολύ ερεθιστικά... μετά από λίγο άρχισα να την γαμάω στα 4... τώρα δεν βογκούσε ούρλιαζε σχεδόν... αλλά και η Ελευθερία δεν πήγαινε πίσω... καταλάβαινα ότι πλησίαζε ο οργασμός της... και όντως μετά από λίγα λεπτά έχυνε στο στόμα της Μαρίνας...
ξάπλωσε κουρασμένη στην άκρη του κρεβατιού ενώ εγώ συνέχισα να γαμάω την Μαρίνα... μετά από λίγο και αυτή άφησε τα υγρά της πάνω στον πούτσο μου... έβγαλε τον πούτσο μου από μέσα της και πλησίασε στην Ελευθερία... και της είπε: τώρα θέλω να γαμηθείτε με τον Νίκο... θέλω να το δω σαν τρελή... και η Ελευθερία απλά μούγκρισε συμφωνώντας... την πλησίασα. είχα τρελαθεί... είχα αυτό το μπουμπούκι γυμνό και καυλωμένο να περιμένει να το κάνουμε και με την Μαρίνα να έχει ξαπλώσει στον καναπέ και να μας βλέπει... μπήκα μέσα της εύκολα αφού είχε γκαυλοσει πάλι γεμίζοντας με υγρά το μουνάκι της... άρχισα να την γαμάω δυνατά... ήταν τόσο τέλειες εκείνες οι στιγμές... εμείς να γαμιόμαστε γεμάτοι πάθος και η Μαρίνα στον καναπέ να χαϊδεύει σαν τρελή το μουνάκι της και να μας παροτρύνει... όταν η Μαρίνα κατάλαβε ότι κόντευα να τελειώσω ήρθε κοντά και έκανε αυτό που ήξερε καλά ότι με τρέλαινε... με έκανε να τελειώσω πάνω στα βυζιά της ενώ η Ελευθερία μου χάιδευε τα αρχίδια...
όλο το υπόλοιπο βράδυ τρελαθήκαμε στο σεξ - ήταν σίγουρα η καλύτερη βραδιά της ζωής μου... από τότε βρεθήκαμε επί μια εβδομάδα αλλά μετά έφυγα εξωτερικό λόγω μεταπτυχιακού... μετά από λίγο καιρό λόγω απόστασης χώρισα με την Μαρίνα... δεν ξέρω αν οι δυο τους συνέχισαν να βρίσκονται και πως κατέληξε η σχέση τους... πάντως όπου και να είναι εύχομαι να είναι καλά...
Τα ονόματα για ευνόητους λόγους είναι αλλαγμένα... περιμένω email με εντυπώσεις και ότι άλλο θέλετε... επίσης αν υπάρχει κάποιο ζευγάρι που να ψάχνει άντρα περιμένω νέα του γιατί είναι η απραγματοποίητη φαντασίωση μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου