Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Η ΕΥΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

H Εύα είναι μιά 40αρα λίγο παχουλή, ψηλή και πολύ όμορφη γυναίκα με εφηβικό στήθος. Η Μάρω είναι η κόρη της 19 χρονών μελαχροινή με υπέροχο μεσογειακό κορμί στητό μεγάλο στήθος και υπέροχο κώλο.
Είμαι φίλος και με τις δύο, με μιά διαφορά εδώ και έξι μήνες πηδάω τη Μάρω, χωρίς να γνωρίζει τίποτα η Εύα, που μάλιστα είναι και γειτόνισσές μου αφού μένουν σ' ένα διαμέρισμα δυό ορόφους πιό πάνω από μένα. Κάθε φορά που πηδιόμαστε της μαθαίνω και κάτι νέο, με τελευταίο μάθημα τη διαδρομή της ψωλής μου απ' το κώλο στο στόμα, και και το άδειασμα των χυσιών στο στόμα της. Η αρχική δυσφορία της έχει γίνει επιθιμία και το επαναλαμβάνουμε.. . 
Πριν ένα μήνα όμως και ενώ ήταν πρωινή ώρα που η Μάρω συνήθως ηταν σπίτι της ανέβηκα επάνω γιά να της δώσω ένα DVD που μου είχε ζητήσει.. .  Η πόρτα του διαμερίσματος δεν ήταν τελείως κλειστή, αλλά αυτό το συνήθιζαν γιά κάποια πήγαινε-έλα μεσα στη πολυκατοικία.
Μπήκα χωρίς να χτυπήσω κι άκουσα το ντουζ να τρέχει. Προχώρησα σκεφτόμενος ότι έκανε ντούζ, άνοιξα τη πόρτα της τουαλέτας ήσυχα και πλησίασα τραβώντας τη κουρτίνα του μπάνιου γιά να της κάνω έκπληξη.
Η έκπληξη όμως ήταν απίστευτη! Δεν ήταν η Μάρω που έκανε ντουζ αλλά η Εύα που πήγε να φωνάξει αλλά σταμάτησε και δε πρόλαβε να καλύψει με τα χέρια της σχεδόν τίποτα. Απ' το χέρι που κάλυπτε τα βυζιά της εξήχε το ένα με τη ρώγα όρθια, κι απ' τη παλάμη που κάλυπτε το μουνί της οι τρίχες έβγαιναν όλες έξω.
Μετά κάποιες αρχικές ψευτοδιευκρινίσεις με νευράκια ένοιωσα το κλίμα ν' αλλάζει.
Της έβγαλα τα χέρια απ' το κορμί της και της είπα: Εύα είσαι πολύ όμορφη. 'Ασε με να σε κάνω να νοιώσεις όπως ποτέ και δε θα μάθει ποτέ κανείς τίποτα.
Χωρίς να πάρω απάντηση πλησίασα τα χείλη μου στο σαπουνισμένο μουνί της έβαλα τη γλώσσα στα μουνόχειλα και παρά τα ''ΟΧΙ''της άρχισα να τη πιπιλάω.
Σε λίγο το κάστρο έπεσε. Γδύθηκα και μπήκα στο μπάνιο, τη ξέπλυνα απ' τις σαπουνάδες την έβαλα να σκύψει στα τέσσερα και άρχισα να της γλύφω το μουνάκι. Βογγούσε όσπου τη γύρισα και της τον έδωσα τσιμπούκι. Είχε κλείσει τα μάτια και το πανέμορφο πρόσωπό της απολάμβανε το ρούφηγμα. Τη γύρισα της βούτηξα τα βυζιά και άρχισα να της κάνω πισωκολητό. Έφτυσα τη κωλοτρυπίδα της και έχωσα αρχικά ένα και μετά τα δύο μου δάχτυλα. Ούρλιαζε όταν προσπάθησα να βάλω το πουτσοκέφαλό μου στη τρυπίτσα της κι όταν μπήκα μέσα,  μόνο εγώ άκουσα ότι στο σπίτι μπήκε η κόρη της. Περίμενα χαμό αλλά αντίθετα είδα τη Μάρω να κρυφοκοιτάει απ' τη πόρτα της τουαλέτας κι αυτό με καύλωσε τόσο που τον έβγαλα απ' το κώλο της Εύας και πήγα να τη χύσω στο στόμα. Τον έπιασε όμως με το χέρι της και την ώρα που έχυνα τον έτριψε στο μαγουλό της πλυμηρίζοντας με χύσια το προσωπό της.  Πάλαιψα να της τον δώσω στο στόμα αλλά μ' απογοήτευσε!
Η Μάρω είχε εξαφανιστεί.. .  Πλυθήκαμε και ενώ είχαμε πει ότι ήταν μιά και τέλος ορκιστήκαμε να το επαναλάβουμε
Η Μάρω με επισκέφτηκε τ'απόγευμα σπίτι και με έκπληξη δε μου τάχωσε αντίθετα μούπε ότι δε πίστευε στα μάτια της κι ότι γουστάρισε που πήδηξα τη μάνα της.
Όταν όμως πηδηχτήκαμε και πήγα να της τα δώσω να τα πιεί.. .  αρνήθηκε
Μου είπε: Η  μάνα μου δε στο ’κανε. . .  άρα ούτε κι εγώ
Της είπα λοιπόν ότι την επόμενη φορά θα τη φώναζα να πάρει μάτι που θα πήδαγα την Εύα και όχι μόνο θα την έχυνα στο στόμα αλλά θα της έκανα κι ότι άλλο μου κατέβαινε στο μυαλό.
Η Μάρω μου είπε: Αν τα δω στ' ορκίζομαι ότι θα σ' αφήσω να μου κάνεις ότι έχεις στο μυαλό σου και θα υπακούσω.. . 
Περίμενα πως και πως λοιπόν εκείνη την ημέρα που ήταν μιά Κυριακή απόγευμα, εγώ κατέβαζα το φερμουάρ απ' το λουλουδάτο φόρεμα της Εύας, και η κόρης έπαινε μάτι απ' το μπαλκόνι ανάμεσα απ' τις αραιές γρύλλιες της μπαλκονόπορτας.
Ξεκούμπωνε το σουτιέν της όταν εγώ της έβγαζα το μαύρο δαντελένιο σλιπ, κι έχωνα το κεφάλι μου στο απαλό μουνί της.
Στο 69αρι με την Εύα να είναι από πάνω μου και να δεχεται τη γλώσσα μου στα μουνόχειλα και στη κωλοτρυπίδα, και να μου κάνει ένα απίστευτο τσιμπούκι,  ένοιωθα και τα δάχτυλα της κόρης της να πίαζουν με μανία το μουνάκι της.
Πήδηξα άγρια το μουνί της Εύας και μετά το κώλο της -παρά τις αντιρρήσεις της- και ήρθε η στιγμή του στοιχήματοσ.. . 
Βγήκα απ' το κώλο της αλλά άρχισα να της πάιζω μαλακία στο μουνί της και τον πήγα στο στόμα της. Πίστευε ότι θα έχυνα κι έκλεισε το στόμα της εγώ όμως της πήρα το χέρι το οδήγησα στο κώλο μου και της είπα να μου βάλει δάχτυλο.
Το έκανε μάλον μ' ευχαρίστηση κι ενω τη μαλάκιζα κι εγώ της έχωσα στο ανοιχτό στόμα τη ψωλή μου με τα ζουμιά της. Με τσιμπούκωνε αναγκαστικά χαμένη στη καύλα όταν το σπέρμα μου πηχτό και καυτό πετάχτηκε μέσα στο στόμα της.  Τράβηξα το δάχτυλό της απ' τη τρύπα μου και της έδωσα να το σαλιώσει. Το έκανε γρήγορα και μου το ξανασφύριξε στην σούφρα μαζί μ’ άλλο ένα. Είχε χάσει τον έλεγχο. Το σπέρμα μου μαζί με τα ζουμιά μου τα είχε ήδη καταπιεί.
Με κοιτούσε εξουθενωμένη κι απορημένη.
Έσκυψα και τη φίλησα, πήγαμε στο ντουζ και μετά από λίγο έφυγε χωρίς βέβαια να σχολιάσει κάτι.. . 
Και τώρα βέβαια ήρθε η σειρά της κόρης της.  Την έβαλα μέσα απ' το μπαλκόνι, μου εκμυστηρεύτηκε ότι είχε χύσει κι αυτή κι ότι δε το πίστευε ατυτό που είδε αλλά ήταν έτοιμη γιά όλα. Της έδωσα ραντεβού γιά το επόμενο απόγευμα της Δευτέρας.. .  κι η συνέχεια ήταν απίστευτη.
Αφού γδυθήκαμε μετά τις καθιερωμένες πίπες και γλυφομούνια, της έσκισα το μουνί πρώτα, κι ύστερα με ζόρι μπήκα στο κώλο της.
Όλο με ρωτούσε ποιά τιμωρία τη περίμενε γιά το στοίχημα που είχε χάσει αλλά της έλεγα να περιμένει.
Φώναζε ότι χύνει με τη ψωλή μου στο κώλο της, και τότε τη γύρισα ανάσκελα κι αυτή άνοιξε το στόμα της γιά να τη χύσω.
Εδώ τη περίμενε η έκπληξη: Έχωσα την ψωλή μου κατευθείαν στο λαρύγγι της, γούρλωσε τα μάτια της,  πήγε να αρνηθεί, αλλά της θυμισα ότι δε μπορούσε και της είπα να τα καταπιεί.
Της έστελνα δυο-τρεις ριπές ψωλόχυμα από καυλόζουμα χωρίς να χύσω σπέρμα, της έλεγα να τα κάνει γαργάρα και να τα καταπίνει. Υπάκουσε.
Της είπα να κάνει το κεφάλι της πίσω έτσι όπως ήταν καθισμένη ν' αρχίσει να μαλακίζεται. Άρχισε αργά χαϊδεύομντας τομουνάκι της αλλά γρήγορα έχωσε και ένα και δύο και τρία δάχτυλά μέσα κι ένα στον κώλο. Αφού άνοιξε τις τρυπούλες της έχωσε ένα αγγούρι στον κώλο της και δυο μπανάνες στο μουνί της. Χτυπιότανε. Το έκανε σα τρελλή, κοιτώντας με. την ώρα πούχυνε.. .  της είπα να κλείσει τα μάτια, της τον έδωσα τσιμπούκι. Της τον σφήνωσα πάλυ παρόλο που έκανε πως πνιγότανε. Επέμεινα και χαλάρωσε. Ο πούτσος μου χώθηκε όλος μέσα. Πήρα ένα μηχάνημα μασαζ που παλλόταν σαν δονητής κι άρχισα να κάνω μασαζ στις ρώγες της. Έτρεμε από την καύλα. Της είπα να πάρει και τα’ αχίδια μου μέσα. Κούνησε αρνητικά το κεφάλι αλλά σιγά-σιγά τις τα ’σπρωξα μέσα. Άνοιξε τα μάτια της και με κοίταξε με το στόμα μπουκωμένο.
Της είπα: Κατάπιε τα. . .  η μάνα σου κατάπιε σχεδόν τα ίδια και δε διαμαρτυρήθηκε
Έκλεισε τα μάτια και τα κατάπιε όλα. Μέχρι να τα ξανανοίξει μου είχε σηκωθεί πάλι, της πήδηξα τον κώλο της και γέμισα με το καυτό μου σπέρμα τα κωλομέρια της.
Προσπάθησα αρκετές φορές να ξαναχύσω το στόμα και την Εύα.  Στάθηκε αδύνατον. Μιά φορά μ' άφησε να της χύσω τα βυζιά και της έστειλα λίγο στα χείλια. Το ’γλυψε αλλά δε το ξανάκανε……….
Κι εκεί που είχα απογοητευτεί ότι η Εύα δε πρόκειται να πιει άλλο το σπέρμα μου στήσαμε με τη κόρη της(που έτσι κι αλλιώς λόγω μικρής διαφοράς ηλικίας αλλά και ομορφιάς υπήρχε ανταγωνισμός) ένα απίστευτο καυλωτικό παιχνίδι.
Έκανε ζέστη, ήταν νωρίς το απόγευμα και φώναξα τη Μάρω να έρθει κάτω. Ήξερε φυσικά τι την ήθελα και δεν άργησε να πάρει φωτιά. Το κοντομάνικο μπλουζάκι και το άσπρο σουτιέν έφυγαν στα γρήγορα, όπως κι η τζήν φούστα της. Φορούσε ένα λευκό στρινγκ που της το κατέβασα με τα δόντια κι άρχισα να πιπιλάω τα μουνόχειλά της.  Όταν ένοιωσα ότι είχε καυλώσει, έβγαλα τη βερμούδα μου, τη ξάπλωσα στο κρεβάτι και της τον έδωσα τσιμπούκι. Είχε γίνει απίθανη. Χάιδευε το μουνάκι και τα βυζάκια της και μ' άφηνε να της γαμάω το στόμα. Λίγο πριν χύσω άρχισα να της γαμάω το μουνί αλλά δεν άντεξα και πολύ. Φώναζε πως χύνει όταν εγώ τράβηξα το πούτσο μου απ' το στόμα της και ζήτησα να μου δώσει τη παλάμη της. Εκεί άδειασα το πηχτό άσπρο σπέρμα μου, και της ζήτησα να το ρουφήξει. Σηκώθηκε όρθια σούφρωσε τα χείλη της και το ρούφηξε όλο, βγάζοντας έξω τη γλώσσα της για να μου δείξει ότι το στόμα της ήταν πια άδειο.
Της είπα να μη ξεπλύνει το στόμα της κι άρχισα πάλι να τη μαλακίζω και να της ρίχνω την ιδέα για τη μάνα της τι ήθελα να της κάνουμε. Όταν το άκουσε όχι απλά συμφώνησε αλλά άρχισε να μου τσιμπουκώνει ξανά την πούτσα αλλά δε μ' άφησε να χύσω. Μου είπε ''θα χύσεις μετά.. .  ''
Φωνάξαμε λοιπόν την Εύα γιά καφέ, και καλά ότι ήρθε η Μάρω σπίτι μου να πάρει δυό CD, και σκεφτήκαμε να πιούμε ένα καφέ.
Η Εύα το ’φαγε και κατέβηκε. Ήθελε φραπέ, και της πρότεινα και φράουλες με σαντυγί και ζάχαρη, αλλά ψιλοέκανε δίαιτα και της είπα ότι έχω. . .  φυτική. Όλα πήγαιναν κατ' ευχήν
Η Μάρω είχε τρελλαθεί απ' τη καύλα. Πήγα στην κουζίνα κι ήρθε κι η Μάρω να με βοηθήσει. Της είπα να τον παίζει. Φοβήθηκε μήπως έρθει μέσα απ' τη βεράντα η Εύα και την πιάσει αλλά την έπεισα. Μου πήρε μια φανταστική πίπα, μαλακίστικα κι εγώ, μου έχωσε και κωλοδάχτυλό και ήρθα γρήγορα. Πήρα ένα μπωλ κι έχυσα μπόλικο σπέρμα.
Τον καθάρισε με τη γλώσσα της και σηκώθηκε να με φιλήσει. Τη φίλησα και στα γρήγορα έριξα στο μπωλ με το σπέρμα λίγη κρέμα γάλακτος και 2-3 κουταλιές ζάχαρη. Τα χτύπησα στο μιξεράκι καλά και το πηχτό άσπρο πράγμα το έχυσα πάνω απ' τις ξαπαγωμένες φράουλες, όπως και λίγο Αμαρέτο.
Το πρόσφερα εγώ στην Εύα και παρακολουθούσαμε μαζί με τη κόρη της πως έτρωγε με λαχτάρα τη πηχτή μαλακία μου, μέχρι που έγλυψε και το μπωλ.
Θα της ετοιμάσουμε σίγουρα κι άλλες εκπλήξεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου