Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Η ΑΝΕΨΙΑ

15/11/2004

ixrayman γεια σου,
Με λένε ΜΑΚΗ , είμαι 47 χρονών. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες ιστορίες μου (και έχω πολλές) θα ξεκινήσω όμως από την τελευταία.
Συγχωρήστε μου κάποια ορθογραφικά λάθη και το συντακτικό μου, άλλωστε ποτέ δεν ήμουν καλός στην έκθεση.
Η ανεψιά της γυναίκας μου είναι 32 χρονών είναι παντρεμένη και έχει δυο παιδιά, έχει αθλητικό σώμα, ωραίο στήθος, πολύ γλυκιά με όμορφα χαρακτηριστικά και γενικά είναι ένα κουκλί.
Μια μέρα πριν από 1 χρόνο σε μια κοινωνική επίσκεψη χαιρετηθήκαμε και φιληθήκαμε σταυρωτά όπως συνηθίζουμε, κατά τύχη τα χείλη μας κόλλησαν σαν ένα γρήγορο φευγαλέο φιλί, από εκείνη την μέρα όποτε συναντιόμασταν τα χείλι μας κόλλαγαν κάθε φορά και ποιο πολύ.
Είχαμε φτάσει στο σημείο να φιλιόμαστε με γλώσσα (όποτε αυτό ήταν δυνατόν και δεν μας έβλεπε κανείς ) άρχισε να με παίρνει τηλέφωνο στην δουλειά και μιλάγαμε με τις ώρες και πάντα το θέμα μας ήταν το πώς θα γίνει να βρεθούμε να τα πούμε καλύτερα.
Πάντα έβρισκα μια δικαιολογία για να πηγαίνουμε σπίτι τους επίσκεψη , και πάντα τα χείλι μας κόλλαγαν περισσότερο.
Ένα τρελό παιχνίδι είχε αρχίσει και δεν ήξερα που θα μας έβγαζε.
Ήξερα ότι αυτό που γινόταν δεν ήταν καθόλου σωστό αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω, όσο και αν το ήθελα.
Στο μυαλό μου στριφογύριζε κάθε σενάριο δικαιολογίας ώστε να βρεθούμε κάποια στιγμή μόνοι.
Η ευκαιρία ήλθε από μόνη της όταν κάποια μέρα αφήνοντας τα παιδιά της στην μάνα της (που έμενε πολύ κοντά σε μας) πέρασε και από το σπίτι μας για επίσκεψη και έμεινε ως αργά, κάποια στιγμή που ήθελε να φύγει προσφέρθηκα να την πάμε εμείς με το αυτοκίνητο, η γυναίκα μου είπε να την πάω μόνος μου και το είδα σαν την μεγαλύτερη ευκαιρία που ίσως μας δινόταν ποτέ.
Έμενε στο κέντρο της πόλης περίπου 10 χιλ. Σε κάποιο μέρος που ήταν ιδιαίτερα σκοτεινό σταμάτησα το αυτοκίνητο και την ρώτησα τι γίνετε με εμάς και που το πάμε, δεν πήρα ποτέ απάντηση γιατί γύρισε και κόλλησε τα χείλι της στα δικά μου βάζοντας την γλώσσα της σχεδόν μέχρι τον φάρυγγα μου. 
Αρχίσαμε να χαϊδεύουμε ο ένας τον άλλον και οι ανάσες μας ανέβαζαν τρελές στροφές , της σήκωσα την μπλούζα και άρχισα να δαγκώνω τις ρώγες της πάνω από το σουτιέν, την άκουσα να ουρλιάζει από καύλα , άνοιξα το κούμπωμα του σουτιέν και δυο υπέροχα στηθάκια πετάχτηκαν έξω. 
Ρούφηξα την αριστερή της ρόγα με τόση φόρα που το μισό της στήθος βρέθηκε μέσα στο στόμα μου ( την άκουσα να ουρλιάζει από καύλα η από πόνο ) ενώ με το αριστερό μου χέρι της σήκωνα την φούστα βάζοντας το χέρι μου μέσα στο κιλοτάκι της, ένα καλοξυρισμένο μουνάκι βρέθηκε μέσα στην φούχτα μου, με τα δυο της χέρια έβγαλε βιαστικά το μικροσκοπικό κιλοτάκι και άνοιξε διάπλατα τα πόδια της.
Με το δάχτυλο μου άρχισα να τρίβω κυκλικά την κλειτορίδα της , τράβηξα το μοχλουδάκι του καθίσματος και το έκανα κρεβάτι, γύρισα της άνοιξα ακόμη περισσότερο τα πόδια και έχωσα την γλώσσα μου μέχρι την μήτρα της.
Έγλυφα τα υγρά της σπατουλάροντας την, τα βογκητά και η καύλα της είχαν φτάσει στο κατακόρυφο, ανεβοκατέβαζε τον γοφό της προσπαθώντας να γαμήσει την γλώσσα μου φωνάζοντας > ρούφα τα καύλα μου, ρούφα μου την μήτρα, φάε την μουνάρα μου.
Έχυσε με ένα μακρόσυρτο μουγκρητό και στην κυριολεξία γέμισε το στόμα μου με τα υγρά της, άνοιξα με τα δάχτυλα μου τα μουνόχειλα της και άρχισα να ρουφάω ότι είχε απομείνει, με τα χέρια της πίεζε το κεφάλι μου με δύναμη πάνω στο μουνί της λέγοντας ακαταλαβίστικα λόγια από την μεγάλη καύλα.
Αφού κόπασε κάπως η καύλα της μου σήκωσε το κεφάλι με φίλησε και μου είπε να ρίξω και το δικό μου κάθισμα, μου κατέβασε το φερμουάρ του παντελονιού και μου τον πέταξε έξω έσκυψε τον πήρε στο στόμα και τον εξαφάνισε βαθιά μέσα στο λάρυγγα της.
Μεθοδικά και ήρεμα άρχισε να τον πιπιλάει, να τον βάζει και να τον βγάζει από τα βάθη του λάρυγγα της με άνεση, χωρείς καν να νιώθω τα δόντια της , με την γλώσσα της πίεζε τον κορμό του πούτσου μου σε όλο το μήκος του και με έκανε να σπαρταράω.
Της είπα να τραβηχτεί όταν ένιωσα ότι θα χύσω, εκείνη συνέχισε και συνέχισε ακόμα και όταν το στόμα της πλημμύρισε με τα καυτά υγρά μου, αργά και ήρεμα συνέχισε να ανεβοκατεβάζει το κεφάλι της βυθίζοντας τον έως το βάθος του λάρυγγα της.
Είχα παραλύσει, τα πόδια μου έτρεμαν και ένιωθα να αδειάζει και η τελευταία σταγόνα του νωτιαίου μυελού μου, την παρεκάλεσα να σταματήσει, εκείνη συνέχισε να ρουφάει αργά και απαλά μέχρι που τράβηξε και την τελευταία σταγόνα.
Σήκωσε το κεφάλι της και κατάπιε όλο το σπέρμα μου, έγλυψε τα χείλι της και με φίλησε καυτά στο στόμα…
Αυτό που μου έκανες, είπε. ήταν πολύ καλό και έπρεπε να ανταποδώσω !
Σουλουπωθήκαμε λίγο και την πήγα στο σπίτι της.
Δεν θα αναφέρω τις λεπτομέρειες για το πως και πόσα ψέματα χρειάσθηκαν για να βρεθεί η ευκαιρία να βρεθούμε επιτέλους μόνοι, θα πω μόνο ότι ο άντρας της θα έλειπε για δυο μέρες με το φορτηγό του στην επαρχία.
Χρειάσθηκαν και κάποια ψέματα για να αφήσει τα παιδία στην μάνα της, και κάποια ακόμα στην δουλειά μου ώστε να μπορέσω να φύγω, το θέμα είναι όμως ότι περνάγαμε την πόρτα του ξενοδοχείου αγκαλιά.
Είχα περάσει από κάποια μαγαζιά και είχα εφοδιαστεί με κάποια πραγματάκια, Baby oil αρωματισμένο με αιθέρια έλαια, πικραμύγδαλο, μια μπορντό κορδέλα 5 πόντους φάρδος και 80 μάκρος, ένα μικρό αφρόλουτρο και ένα φυσικό σφουγγάρι.
Μπήκαμε στο δωμάτιο και αρχίσαμε να φιλιόμαστε λυσσασμένα, μου έλυσε την ζώνη και με έγδυσε, μου έβγαλε τα παπούτσια τις κάλτσες και το σλιπάκι, ο πούτσος μου πήγαινε να σπάσει από το σήκωμα.
Γονάτισε τον πήρε στα χέρια της απαλά και πέρασε την γλώσσα της πάνω στο κεφάλι, κατέβηκε μέχρι τα αρχίδια και την ανέβασε μέχρι το κεφάλι πάλι εξαφανίζοντας τον στο βάθος του λάρυγγα της.
Μέσα έξω με μικρά μουγκρητά με έφεραν στην κορύφωση και άδειασα τα καυτά υγρά μου μπουκόνοτας την τα πήγε όλα κάτω, εκπαιδευμένο σκέφτηκα το ανιψάκι.
Την σήκωσα «τώρα αναλαμβάνω εγώ δράση της είπα».
Έβγαλα την κορδέλα και της έδεσα τα μάτια, άρχισα να την γδύνω φυλώντας κάθε κρυφό σημείο που αποκάλυπτα, την πήρα από το χέρι και τη οδήγησα στο μπάνιο.
Έβαλα αρκετό αφρόλουτρο στο σφουγγάρι και άρχισα να της σαπουνίζω το σώμα τη, τις μασχάλες, το στήθος, το καλοξυρισμένο μουνάκι της, μπούτια, γάμπες, ακόμα και τα δάχτυλα των ποδιών της, τα είχε χαμένα καθώς δεν έβλεπε και τι έκανα και αρκούταν μόνο στους αναστεναγμούς της καύλας της.
Ο πούτσος μου είχε γίνει και πάλι στειλιάρι.
Την ξέβγαλα και την σκούπισα απαλά, σήκωσα αγκαλιά τα σαράντα εννέα κιλά της και την πήγα στο κρεβάτι, την ξάπλωσα και έμεινα για λίγο να την κοιτάζω, λίκνιζε απαλά το κορμί της και το πρόσωπο της είχε την έκφραση της προσμονής στο άγνωστο (γνωστό) μην θέλοντας να την κάνω να υποφέρει άλλο ( από την προσμονή) άρχισα να την φιλάω ξεκινώντας από τα δάχτυλα των ποδιών της, βάζοντας το μεγάλο δάχτυλο όλο μέσα στο στόμα μου την άκουσα να βογκάει από καύλα και ευχαρίστηση.
Άρχισα να ανεβαίνω προς τα πάνω φιλώντας και δαγκώνοντας ελαφρά τις γάμπες τα μπούτια και προσπερνώντας το καλοξυρισμένο μουνάκι της (επίτηδες) έφτασα στην κοιλιά και το στήθος.
Δάγκωσα τις ρόγες της και τα ουρλιαχτά από καύλα πλημμύρισαν το δωμάτιο, το χέρι μου δούλευε το μουσκεμένο μουνάκι της και το στόμα μου τα στήθια και τις ρόγες.
Την γύρισα μπρούμυτα και έριξα μπόλικο αρωματισμένο λαδί στην πλάτη της, άρχισα να την αλείβω και να της κάνω απαλό μασάζ σε όλο το σώμα, της άνοιξα τα κωλομέρια και έβαλα την γλώσσα μου στην κωλοτρυπίδα της (βόγκηξε για τα καλά) έριξα και άλλο λάδι στην κωλοτρυπίδα και ξεκίνησα να βάλω το δάχτυλο μου, μου έπιασε το χέρι «θειο αυτό δεν το έχω κάνει ποτέ, δεν θέλω να πονέσω» τέτοια πίπα και να μην τον έχει πάρει από πίσω; Σκέφτηκα.
Άλλαξα δάχτυλο, έβαλα το μικρό και καλολαδωμένο όπως ήταν πήγε γλυκά μέσα χωρίς να παραπονεθεί, δούλευα την κωλοτρυπίδα για αρκετή ώρα ώσπου από μόνη της άρχισε να τουρλώνει τον κώλο, ήταν ώρα να αλλάξω δάχτυλο, βάζοντας το παράμεσο και μετά από λίγο το μέσο.
Σε λίγο είχε πάρει δυο δάχτυλα μέσα, τώρα ήταν η ώρα να πάρει και τον πούτσο, πέρασα λίγο το κεφάλι και όταν πήγα να σπρώξω λίγο ακόμα τινάχτηκε « θειο πονάω » έριξα και άλλο λάδι στον πούτσο μου, λάδωσα και την τρύπα καλά και άρχισα να τον στρίβω με το χέρι μου χωρίς να σπρώχνω, άρχισε να ξεφωνίζει από καύλα και να φωνάζει χύνω, χύνω, χυνωωωωωωωωωω! Από μόνη της τον πήρε όλον μέσα και άρχισε να γαμάει τον πούτσο μου δυνατά με τον κώλο της, ενώ τα υγρά της άρχισαν να τρέχουν ανάμεσα στα μπούτια της, τον έβγαλα και την γύρισα ανάσκελα, της άνοιξα τα μουνόχειλα και άρχισα να ρουφάω τα υγρά της, με τα χέρια της είχε πιάσει το κεφάλι μου και το πίεζε πάνω στο μουνί της, την μια πίεζα την γλώσσα μου στην τρύπα και την άλλη της ρούφαγα την κλειτορίδα της, κούναγε ρυθμικά το μουνάκι της πάνω κάτω γαμώντας το στόμα μου και την γλώσσα και σε λίγο την άκουγα να χύνει πάλι, σηκώθηκα τον πέρασα πινέλο από τα μουνόχειλα και τον έσπρωξα βαθιά στο καυτό μουνάκι της, άρχισα να την τρομπάρω άγρια ενώ εκείνη ούρλιαζε και φώναζε « γάμα με θειε μου, σκίσε την μουνάρα μου, σκίσε με, γάμα με, κάνε με ότι θέλεις, μου έσκισες τον κώλο σκίσε και την μουνάρα μου, ναι θειε , έτσι, έτσι » θα χύσω και εγώ της είπα « ναι θειε μου χύσε, χύσε μέσα μου φοράω σπιράλ χύσε με την πουτάνα πλημμύρισε με » δεν άντεξα άλλο και άδειασα μέσα της τα καυτά υγρά μου.
Ξάπλωσα δίπλα ανασαίνοντας γρήγορα όπως και εκείνη » αυτό ήταν το κάτι άλλο, είπα « αλλά υπάρχει και συνέχεια » μου είπε και σηκώθηκε.
Σηκώθηκε όρθια έβγαλε την κορδέλα από τα μάτια της και στάθηκε από πάνω μου με ανοιχτά πόδια, λύγισε να γόνατα της άνοιξε με τα χέρια της τα μουνόχειλα της και στάξανε πάνω στον πούτσο μου αρκετά από τα υγρά μου ανακατεμένα με τα δικά της, γονάτισε τον πήρε στο στόμα και ξεκίνησε μια καινούργια πίπα.
Όταν μου έγινε ξανά στειλιάρι σηκώθηκε πάλι όρθια τον έπιασε και λυγίζοντας σιγά σιγά τα γόνατα της τον έφερε στην κωλοτρυπίδα της και προσπάθησε να τον καρφώσει μέσα της, την είδα να ζορίζετε, μόνη της πηρε το λαδάκι έβαλα την κωνική μύτη του πλαστικού μπουκαλιού στην τρύπα του κώλου της και το ζούλιξε δυνατά, το έβγαλε και αρκετό λάδι έτρεξε πάνω στον πούτσο μου και τα αρχίδια μου, έκανε κάθισμα βαθύ τον κεντράρισε και με λίγο ζόρισμα άλλα πιο εύκολα τώρα τον κάρφωσε βαθιά μέσα της.
Άνοιξε τα μουνόχειλα της ώστε να ακουμπήσει η κλειτορίδα της στο σημείο της κοιλιάς πάνω από τον πούτσο μου και άρχισε να κουνιέται μπρος πίσω φωνάζοντας, σε γαμάω θειε μου σε σκίζω με την κωλαρά μου, θα σου πάρω όλα τα ζουμιά, θα σε χύσω ολόκληρο, ναι! ναι! Χυνωωωωωωωωω! Και μαζί της έχυσα και εγώ για τρίτη φορά, τρις φορές απανωτές είχε αρκετά χρόνια να μου συμβεί.
Ανάψαμε τσιγάρο και άρχισε να μου λέει ότι ο άνδρας της δεν την ικανοποιεί ότι σπάνια την γαμάει αλλά κάθε μέρα του παίρνει πίπα χωρείς εκείνη να ικανοποιείτε ότι πρώτη φορά γαμήθηκε από τον κώλο, μια φορά προσπάθησε ο άντρας της να την πηδήξει από πίσω αλλά του το ξέκοψε ότι δεν θα το κάνει ποτέ και δεν ξαναπροσπάθησε. Πάντως το ευχαριστήθηκε πολύ αφού το έκανε με ευχαρίστηση και από μόνη της.
Αυτά και άλλα πολλά έγιναν και πριν τέσσερις μέρα που μας δόθηκε πάλι η ευκαιρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου