Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΞΕΚΩΛΟ

Γειά σου φίλε

Παρόλο που διαβάζω αρκετό καιρό το site σου, αποφάσισα να σου γράψω και εγώ μια εμπειρία που θεωρώ ξεχωριστή. Αν και μέχρι πριν από αυτή, δεν πίστευα στις εύκολες γυναίκες που επιδιώκουν μόνο το sex, έλεγα ότι αυτά ούτε στις τσόντες δεν συμβαίνουν.
Το ονομά μου είναι Πέτρος και δουλεύω σε μια εταιρία κατασκευής software, λόγω του επαγγέλματος μου γυρνάω έξω στην αγορά πολύ συχνά.
Μια μερά του περασμένου Ιουνίου εχώ επισκεφτεί ένα πελάτη στο Περιστέρι. .. η διόρθωση που έπρεπε να κάνω στο πρόγραμμα μου πήρε περιπου 10 λεπτά, έτσι είχα άφθονο χρόνο μέχρι το απόγευμα που έπρεπε να παρευρεθώ σε ένα meeting στην εταιρία, αποφάσισα λοιπόν να παω να ψάξω κάτι τελευταίες πληροφορίες σε ένα internet cafe ώστε να είμαι καλά προετιμασμένος για το επικείμενο meeting.
Μπαίνοντας στο Cafe (που είχε πολύ λίγο κόσμο περιπου 6 παρέες) κάθισα στο πιο απόμερο τραπεζάκι που βρήκα ώστε να μπορώ να δουλέψω με την ησυχία μου, μετά από λίγο παρατήρησα 2 κοπέλες που καθόντουσαν και αυτές πιο απόμερα και χαζογέλαγαν συνέχεια ενώ ήταν πολύ αποροφημένες στον υπολογιστη τους , δεν μπορούσα να καταλάβω τι έβρισκαν τόσο αστείο.
Είχαν καταφέρει να μου αποσπάσουν την προσοχή και να τις καρφώνω συνέχεια...  ασε που ήταν και οι δυο πολύ ωραίες γκόμενες...  η μια (Μαίρη, 21 ετών) ήταν ψηλή 1,75 με σγουρά καστανα μαλία και ένα σώμα σκέτη κόλαση φορούσε ένα ροζ κολάν και από πάνω ένα μπουστάκι που μετά βίας συγκρατουσε τα μεγάλα της βυζιά, η αλλη (Ειρήνη 20 ετών) πιο μικροκαμομένη αδυνατούλα με ξανθο κοντό καρε. .. αλλα με ένα απίστευτο κόλο που τονιζόταν ιδιαίτερα με το κολητό μίνι που φορούσε... αυτό που μου έκανε ιδιάτερη εντύπωση στην Ειρήνη ήταν το πουτανίστικο βλέμμα που είχε...
Όπως σου έλεγα λοιπόν με είχε φάει η περιέργεια να δω τι βλέπουν και είναι τοσο αστείο ώστε να χαζογελούν συνέχεια... το τραπέζι που κάθονταν ήταν ακριβώς έξω από τις αντρικές τουαλέτες , έτσι και εγω δεν έχασα την ευκαιρία και σηκώθηκα να πάω τουαλέτα. Περνόντας από μπροστά τους παρατήρησα την οθόνη τους, έιχαν μπει σε ένα chat room και μίλαγαν με διάφορα αγόρια κάνωντας cyber sex…. Η ίδεα ότι αυτές οι μουνάρες παίζουν με διάφορα αγόρια και στο μυαλό τους έχουν μόνο το sex με καβλωσε αφάνταστα... .
Μή θέλωντας όμως και να καρφωθώ (με περάσουν και για κανένα λιγούρη) πήγα ξανά στον υπολογιστή μου και έκανα ότι δεν τις βλέπω.. οι παρέες απ το cafe άρχισαν σιγά – σιγά να φευγουν, σε λίγο είμασταν 3 παρεές, εγω , τα κορίτσια και στην αλλη ακρη του μαγαζιού ενας τύπος που επαίζε κάποιο παχνίδι στο δυαδίκτυο.
Αφού λοιπόν το Cafe είχε ψιλοαδειάσει τα κορίτσια είχαν χαλαρώσει και μίλαγαν όλο και πιο δυνατά...  η Ειρήνη κοίταγε προς την μεριά μου ολό και πιο συχνά. . ίσως και να είχε καταλάβει ότι ήξερα για το cyber sex που έκαναν. .. άλλωστε και το φούσκωμα στο παντελόνι μου φαινόταν..
Κάποια στιγμή άρχισε να πιανέι το πόδι της φιλενάδας και διακριτικά να της ανοίγει τα μπούτια ενώ παράλληλα το χαίδευε κοιτάζοντας προκλητικά προς το μέρος μου, αλλά εκει ήταν που έμεινα τελείως μαλάκας, ήταν όταν είδα τα υγρά από το μουνάκι της Μαίρης που είχαν ήδη μουσκέψει το επίμαχο σημείο της, πάνω από το ροζ κολάν που φόραγε.
Η Μαίρη δεν είχε καταλάβει το παιχνίδι που επάιζε η Ειρήνη μαζί μου, ότι δηλαδή η φιλενάδα της μου είχε φέρει φατσα φόρα το μουνί της... καθώς η μικρή φρόντιζε να το κάνει πολύ διακριτικά και να με κοιταεί πονηρά οταν η Μαίρη ήταν αφοσιωμενη στο πληκτρολόγιο που έγραφε, ήξερε το πουτανάκι να σε καυλώσει αμα ήθελε, εγώ από την αλλή μεριά δεν μπορουσα να ξεκολλήσω τα μάτια μου από αυτά τα δυο υπέροχα πλάσματα και από το θεαμα που μου πρόσφεραν, η κάυλα μου ειχε ξεπεράσει κάθε όριο ένιωθα την πούτσα μου έτοιμη να εκραγεί.
Καποία στιγμή η Ειρήνη δοκίμασε να τρίψει ι το μουνάκι της φίλης της κοιτάζοντας συνέχεια προς το μέρος μου, τοτε η Μαίρη κατάλαβε τι παιχνίδι παιζόταν και τσαντιστικε. . σηκώθηκε επάνω φωνάζοντας. ..  ΑΝΤΕ ΜΩΡΗ ΠΟΥΤΑΝΑ, ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. .. ΤΙ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ;;; απευθύνοντας σε μένα και σηκώνετε και φεύγει, ενώ η Ειρήνη τρέχει από πίσω της.
Εγώ είχα τέτοιες καύλες από το θέαμα που μου πρόσφεραν , έπρεπε οπωσδήποτε να πάω να τραβήξω μια μαλακία μήπως και συνέλθω, πριν προλάβω όμως να κάνω τίποτα βλέπω την Ειρήνη να ξαναμπαίνει στο cafe, έρχεται κάθεται δίπλα μου και μου ζητάει συγνώμη εκ μέρους της φίλης της, της λέω εντάξει δεν τρέχει τίποτα και αμέσως ξεσπάμε σε γέλια ενώ ταυτόχρονα της χαϊδεύω τα μπούτια, αυτή μου πιάνει το πούτσο πάνω από το παντελόνι και μου λέει' από ότι βλέπω δεν χαλάρωσες ακόμα. ..  μη στεναχωριέσαι εγώ είμαι εδώ... ' και σηκώνεται και μου κάνει νόημα να πάμε στην τουαλέτα.
Με το που μπαίνουμε μέσα δεν είχε προλάβει καλά-καλά να κλείσει η πόρτα και έχει ξεκίνησε να μου ξεκουμπώνει το παντελόνι, μόλις μου ελευθερώνει τον πούτσο μου από το μποξεράκι και πετάγεται μπροστά στη μούρη της και ξεκινάει να μου κάνει το πιο τέλειο τσιμπούκι της ζωής μου...  το έγλειφε και το ρούφαγε ασταμάτητα ενώ μου έκανε μασάζ με τα δόντια της σιγά-σιγά παίζοντας με το κεφαλάκι, μετά ξεκίνησε να τον ρουφάει με τέτοια λαιμαργία που ένοιωθα ότι ήθελε να τον φάει, ένοιωσα ότι θα πάθω καρδιακή προσβολή αν δεν έχυνα αμέσως οπότε της φωνάζω” δεν μπορώ άλλο θα χύσω μωρή πουτάνα” μα εκείνη αντί να τραβηχτεί συνέχιζε με πιο πολύ πάθος...  αυτό ήταν άρχισα να χύνω μέσα στο στόμα της, εκείνη τα ρούφηξε όλα, δεν βγήκε σταγόνα έξω από το στόμα της.
Στη συνέχεια ήταν η σειρά μου της βάζω χέρι κάτω από το μίνι που φόραγε, το κιλοτάκι της ήταν τελείως μούσκεμα, ξεκινάω να τη γλείφω πάνω από το κιλοτάκι ενώ αυτή έβγαζε κραυγές καύλας, επειδή όμως θα ακουγόμασταν ως έξω το cafe της βγάζω το κιλοτάκι με τα υγρά της και αφού τη φιλάω παθιάρικα της το χώνω μέσα στο στόμα ώστε να μη φωνάζει και συνεχίζω το γλείψιμο στο ξυρισμένο της μουνάκι, πρέπει να ένοιωσε την απόλυτη καύλα έτσι που ήταν φιμωμένη γιατί, έτρεμε όλο το κορμί της και έχυνε αδιάκοπα, τα υγρά της ήταν τόσα πολλά που έτρεχαν στα μπούτια της και εγώ εκεί, συνέχεια να ρουφάω οποιαδήποτε σταγόνα έβγαινε από το υπέροχο ροζ μουνάκι της ήθελα αν είναι δυνατόν να το φάω, οι ρώγες της ήταν τελείως πέτρα, είχε τόσο ωραίο και γλυκό μουνάκι που θα μπορούσα να το παίζω με τη γλώσσα μου για μέρες.
Αφού τελείωσε πια το χύσιμο εννοείται ότι επίσης δεν άφησα σταγόνα να πάει χαμένη, ντυθήκαμε και βγήκαμε από τις τουαλέτες σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αν και πιστεύω ότι τα λιγοστά άτομα του cafe κατάλαβαν το τι γινόταν.
Αφού ανταλλάξαμε τηλέφωνα και τα σχετικά μου εξήγησε ότι με την Μαίρη είναι φοιτήτριες στην Πάντειο και συγκατοικούν μαζί αφού είναι και οι δυο από ένα χωριό της Μακεδονίας.
Ενώ μιλάγαμε αρκετή ώρα για διάφορα θέματα μου εξομολογήθηκε ότι έχει ένα δεσμό στο χωριό αλλά δεν τη γεμίζει και ότι μια και ήρθε στην Αθήνα και γνώρισε το πρόστυχο το sex προσπαθεί να αποκτήσει όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες, μιλάμε δηλαδή για ένα συνειδητοποιημένο ξέκολο που το μόνο που την ένοιαζε ήταν να περνάει καλά με οποιοδήποτε τίμημα.
Εκεί λοιπόν που συζητάγαμε μου λέει κάποια στιγμή 'θα ήθελα να σου ζητήσω ξανά συγνώμη για τη φίλη μου για τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε' της απαντώ 'δεν πειράζει αρκεί να μην χαλάσει η φιλία σας ', 'μη στεναχωριέσαι για αυτό , αλλά θα τη φτιάξω τη μικρή πουτανίτσα' μου είπε χαμογελώντας, και στη συνέχεια χωρίσαμε λέγοντας ότι θα μιλήσουμε από το τηλέφωνο.
Μετά από όλα αυτά άντε να πας για meeting  (07/10/2004)

Υ.Γ. ελπίζω να μην σε κούρασα με το μέγεθος της ιστορίας μου, αν θέλεις σου γράφω και την πραγματικά συγκλονιστική συνέχεια... ..

1 σχόλιο: