Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ

30/11/2004

Μετά από πολύ καιρό ήρθα και πάλι με μια ιστορία που συνέβη πριν περίπου 20 μέρες.  Μερικοί από εσάς ίσως ξέρετε ότι είμαι πολύ καιρό με την κοπέλα και πρόσφατα αρραβωνιαστικιά μου περίπου στα 10 χρόνια δηλαδή περίεργο για την ηλικία μου γιατί είμαι μικρός σχετικά.
Τον τελευταίο καιρό υπήρχε μια μεγάλη ανία στην σχέση μας και δεν φαινόταν διέξοδο να σας πω την αλήθεια.  Όμως στην ζωή ποτέ μην λες ποτέ,  γιατί εκεί όπου όλα πήγαιναν στραβά ήρθε ένα ταξίδι.  Αυτό το ταξίδι ήταν στην Ουψάλα στην Σουηδία όπου πήγαμε με την κοπέλα μου φιλοξενούμενοι της ξαδέρφης μου όπου μένει εκεί με το αγόρι της. 
Η πρώτες δυο μέρες κύλησαν νορμάλ με βόλτες,  ψώνια και γενικά τουρισμό.  Το πρωί της τρίτης μέρας και ενώ ήμουνα μόνος με την κοπέλα μου σπίτι ( γιατί η ξαδέρφη μου και το αγορι της δούλευαν ) η κοπέλα μου γύρισε και μου είπε πως πρέπει να ξεφύγουμε από αυτήν την κατάσταση που έχει έρθει η σχέση μας και τέτοια διάφορα, και ενώ όλα έδειχναν πως πάμε για καυγά ξαφνικά βάζει μουσική και κοιτώντας με μου λέει: είσαι για μια καινούργια αρχή;
Και άρχισε να μου κάνει στριπτίζ κάτι που δεν είχε ξανακάνει ποτέ,  την μπλούζα και την φούστα τα έβγαλε σε χρόνο DT και έμεινε με το σουτιέν και το τάνγκα της,  το έκανε να φαίνεται επαγγελματικό αφού με έπαιζε ποτέ φέρνοντας το κωλαράκι της στην μούρη μου ποτέ το στήθος της.  Στην συνέχεια και αφού άφησε τα πληθωρικά στήθι της ελεύθερα μου ξεκούμπωσε το παντελόνι μου το έβγαλε μου έβγαλε και την μπλούζα και ήρθε έκατσε επάνω μου φέρνοντας τα δυο υπέροχα στήθι της στο πρόσωπο μου,  χωρίς να χάνω χρόνο άρχισα να γλύφω τις ρόγες τις και επιπλέον άρχισα να τρίβω το μουνάκι της πάνω από το τάνγκα της.
Είχε υγρανθεί παρά πολύ ενώ ο πούτσος μου πήγαινε να σπάσει,  με σκούντηξε πίσω ξαπλώνοντας με μου τράβηξε κάτω το μποξερακι και άρχισε να μου παίρνει τσιμπούκι κοιτώντας με στα μάτια,  είχα παραδοθεί εντελώς στα χείλια της ρουφούσε έγλυφε τρόμπαρε όλα τα έκανε προκειμένου να με τρελάνει και τα κατάφερνε πολύ καλά με αποκορύφωμα την έκρηξη μου που την βρήκε στο στήθος της (ποτέ δεν δέχτηκε να τα πάρει στο στόμα). 
Στην συνέχεια σηκώθηκε ξάπλωσε απέναντι μου άνοιξε τα πόδια της και άρχισε να τρίβει το μουνάκι της κοιτώντας με στα μάτια,  χωρίς να χάσω περιττό χρόνο άρχισα να ασχολούμαι με το μουνάκι της,  πότε το έγλυφα πότε το δάγκωνα πότε ρουφούσα την κλειτορίδα της είχα αρχίσει να την τρελαίνω και εγώ με την σειρά μου,  το τελειωτικό χτύπημα της το έδωσα όταν άρχισα με το χέρι μου να τσιμπάω τις ρόγες της αφού ξέρω ότι είναι το σημείο της,  φαινόταν να έχει χαθεί έσφιξε το κεφάλι μου με τα μπούτια της πιέζοντας με στο μουνί της τόσο πολύ που θα με έσκαγε και παράλληλα άρχισε να κουνάει την λεκάνη της πάνω κάτω και να βογκάει σαν τρελή.
Άρχισα να ανεβαίνω προς τα επάνω με την γλώσσα μου να σαρώνει ότι βρίσκει στην πορεία της την κοιλιά της τα βυζιά της τις ρόγες της και τον λαιμό της ενώ παράλληλα μπήκα κα μέσα της.  Με τύλιξε με τα πόδια της ενώ άρχισα να μπαινοβγαίνω μέσα της δυνατά και γρήγορα,  ομολογώ ότι είχα ψιλό χαθεί μέσα στην καύλα όπως πιστεύω και αυτή αφού ένοιωσα τα υγρά της να πλημμυρίζουν τον πούτσο μου και τα αρχίδια μου, την έπιασα την σήκωσα και την έβαλα να ξαπλώσει με την πλάτη της σε εμένα, πήγε να σηκώσει το κολαρακι της για ένα πισοκολιτο αλλά δεν την άφησα την ήθελα έτσι αλφαδιασμένη,  άρχισα να την σαρώνω με την γλώσσα μου από τον σβέρκο της μετά στους ώμους της κατέβαινα από την σπονδυλικη της στήλη στο δεξί το κωλομέρι της στο μπούτι της μέχρι την κλείδωση και πίσω πάλι στο άλλο κωλομέρι και μέχρι την κλείδωση,  αυτό την τρέλανε αφού ανατρίχιασε έπιασα τα κωλομέρια της και τα άνοιξα διάπλατα μπήκα μέσα της έτσι όπως ήταν αλφαδιασμένη της έπιασα τους ώμους και την σκουντούσα επάνω στον πούτσο μου,  την γαμούσα πολύ γρήγορα και δυνατά ενώ αυτή βογκούσε και σχεδόν τσίριζε από τον πόνο και την καύλα ο ρυθμός με τρέλαινε και δεν άργησα να πλημμυρίσω το μουνάκι της με τα υγρά μου. 
Αφού κάτσαμε για λίγο σηκωθήκαμε και πήγαμε για ένα ντουζακι αφού ήμασταν χάλια με υγρά και ιδρώτα και παράλληλα έπρεπε να φύγουμε για την καθιερωμένοι βόλτα στην πόλη.  Μπορεί να μην το πιστέψετε αλά από τότε όλα πηγαίνουν καλύτερα χόρια ότι ήταν το καλύτερο γαμήσι μας.

1 σχόλιο: