Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΜΑ ΤΗΣ ΜΑΙΡΗΣ

Την περασμενη εβδομαδα πηγαμε με το Δημητρη να δουμε το φιλο μας το Γιαννη στη θες/νικη.Ο Γιαννης περιμενε μια παντρεμενη τη Μαιρη με την οποια τα ειχε εδώ και 3 μηνες και τις αρεσε πολύ το τσιμπουκι.
Η κοπελα ηταν γυρω στα 25 με ωραιο σωμα ,όχι ιδαιτερα εντυπωσιακη και λιγο ντροπαλη ,ισως λογω της παρουσιας μας.
Αφου συζητησαμε για λιγο ο Γιαννης εριξε την ιδεα να συμετασχουμε και εμεις στο παιχνιδι. Η κοπελα ταπαιξε και ειπε ότι δεν μπορει και δεν το ξανακανε. φοβηθηκε ότι θα την ξεσκιζαμε και θα καταλαβενε ο ανδρας της. Μας ειχε πει ο Γιαννης ότι μονο μια τον αφηνε να τη γαμησει και μετα τον τρελαινε στα τσιμπουκια.
Τοτε εγω εριξα την ιδεα να μεινουμε για να κοιταμε και αν ηθελε να μας κανει κανενα τσιμπουκι. Της αρεσε η ιδεα και αφου γδυθηκαμε τη βαλαμε στη μεση ορθιοι όπως ειμασταν και αρχισαμε να τη χαιδευουμε ολοι μαζι. Στην αρχη εδειξε αμηχανη αλλα όταν της ειπα ότι θα μας κανει από ένα τσιμπουκι και μετα θα καθησουμε στην ακρη και θα βλεπουμε ηρεμησε και αφεθηκε στα χαδια μας.
Τη χαιδευαμε παντου ταυτοχρονα και η κοπελα απολαμβανε αυτή την πρωτογνωρη αισθηση βγαζοντας μικρους αναστεναγμους που σιγα σιγα δυναμωναν. Ο Γιαννης πιπιλιζε ις ρωγες της που ειχαν πεταχτει εξω , ο Δημητρης ηταν πισω της και χαιδευε τον κωλο της και εγω χαιδευα τα ποδια της και την κοιλια της προχωρωντας προς το μουνι της.  αφου χαιδεψα για λιγο τις τριχουλες της εβαλα το χερι μου αναμεσα στα ποδια της και χουφτωσα το μουνι της. Βογγηξε από ηδονη και τρανταχτηκε ολοκρηρη. Το μουνι της ηταν μουσκεμενο και σε κάθε χαδι μουσκευε περισσοτερο. εχωσα το δαχτυλο μου μεσα και αρχισα να παιζω με την κλειτοριδα της.  Βογγουσε δυνατα και τιναζοταν ενώ τα υγρα της ετρεχαν στα στα σφιχτα μπουτια της. Δεν θα αργουσε να τελειωσει και ειπα να την ξαπλωσουμε στο κρεβατι.
- Τι θα μου κανετε , ψιθυρισε
- Ηρεμησε μωρο μου ,της ειπα. εχυσες ποτε με γλυφομουνι;
- Όχι
- Ξαπλωσε και απολαυσε το
Ξαπλωσε στο κρεβατι δειλα και με τα ποδια κλειστα αλλα όταν ενοιωσε τις γλωσσες του Δημητρη και του Γιαννη να πιπιλιζουν τις ρωγες της και τη δικη να χαιδευει τα μπουτια της και τις τριχουλες της ,χαλαρωσε και και αρχισε να ανοιγει τα ποδια της αποκαλυπτοντας ανα ωραιο μουνακι με μικρα μουνοχειλα και μια μικρη τρυπουλα από την οποια ετρεχαν οι χυμοι της ηδονης της μουσκευοντας τα κωλομερια της.
Ανοιξα λιγο τα χειλη του χαιδευοντας την κλειτοριδα της και κοιταξα για λιγο τη μικρη τρυπουλα η οποια ανοιγοκλεινε με την κινηση της λεκανης της.  η Μαιρη βογγουσε και και τιναζοταν από καυλα. Χαιδεψα κυκλικα λιγο την τρυπουλα και εβαλα το δαχτυλο λιγο μεσα της. Ενοιωσα το στενο μουνι της να σφιγγει το δαχτυλο μου και πηγα να το βαλω πιο βαθια αλλα το χερι της Μαιρης με σταματησε. Ετσι αρχισα να γλειφω σιγα τα χειλακια ,την κλειτοριδα και τελος εβαλα τη γλωσσα μου στην καυτη τρυπουλα και αρχισα να τη βαζω μεσα –εξω ενώ η μυτη μου ετριβε την κλειτοριδα της. Η Μαιρη αρχισε να ουρλιαζει δυνατα ,επιασε τα μαλια μου και πιεζε το κεφαλι μου στο μουνι της ενώ η λεκανη της χορευε σε ένα ξεφρενο ρυθμο
-Χυ.........χυνω.......χυνω.....ααα......ααααααααααααααααααααααααααααααααααααχ..........αχ.....αχ...αχ
Σιγα σιγα τα βογγητα της εσβιναν ωσπου χαλαρωσε και εμεινε ακινητη με τα ματια κλειστα και τα ποδια ορθανοιχτα.  κοιταξα το μουνι της από οποιο ετρεχαν οι τελευταιες σταγονες της ηδονης και το σεντονι που ειχε δεχτει και αυτό ένα μερος από τα υγρα της. Το εδειξα και στους δυο και με ένα χαμογελο ειπαν στη Μαιρη
- Σ αρεσε;
- Ηταν τρελα.  γιατι δε μου τοκανες καμια φορα ; ειπε στο Γιαννη
Η πουτσα μου πηγαινε να σπασει από τη καυλα , πηγα από πανω της και την ακουμπησα στο στομα της χουφτωνοντας τα στηθη της.. αφου εγλειψε για λιγο το πουτσοκεφαλο μας ειπε να ξαπλωσουμε εγω και ο Δημητρης στο κρεβατι. Επιασε τις πουτσες μας και αρχισε να τις γλειφει εναλλαξ.  Εγω ενοιωσα ότι οπου ναναι θα χυσω.  – Ρουφα με μωρο μου της ειπα. Αρχισε να να βαζει σιγα σιγα το πουτσοκεφαλο στο στομα της και μετα προχωρησε προς τα κατω. Εκανε μερικες κινησεις πανω κατω και όταν καταλαβε ότι θα χυσω τον κρατησε στο στομα της ρουφωντας τον δυνατα.  Τα χειλη της να εσφιγγαν τον πουτσο μου που ειχε χωθει βαθια στο στομα της και σε λιγο εχυνα μεσα στο στομα της που συνεχισε να ρουφαει με λυσσα κανωντας με να παω στα ουρανια και να γυρισω. Όταν συνηρθα η Μαιρη ειχε αναλαβει τον Δημητρη που δεν αργισε να χυσει κι αυτος. Η Μαιρη κοιταξε τον Γιαννη που περιμενε στην πολυθρονα
-Ελα μωρο μου κανε με και μενα ένα τσιμπουκι δεν αντεχω άλλο - Δεν θα με γαμησεις;
-Μετα.  ας αλλαξουμε τη σειρα σημερα
Η Μαιρη υπακουσε και γονατισε κανοντας τον να χυσει κι αυτος στο στομα της
Αφου πλυθηκαμε ολοι και καναμε ένα τσιγαρο ο Γιαννης λεει στη Μαιρη.
- Τωρα θα σε καυλωσουμε παλι ολοι μαζι και μετα θα σε γαμησω. εισαι;
- Να μου κανει όμως γλυφομουνι ο Σακης
Άλλο που δεν ηθελα. Ξαπλωσαμε ολοι μαζι στο κρεβατι και αρχισαμε να παιζουμε με το κορμι της Μαιρης που αυτή τη φορα ειχε αφεθει στα χαδια μας με ανεση και απολαμβανε το κάθε τι που γινοταν Η Μαιρη δεν αργισε να καυλωσει με τρεις αντρες διπλα της.  Η γλωσσα μου εκανε καλα τη δουλεια της ενώ της χαιδευα τα κωλομαγουλα Σηκωσα ψηλα τα ποδια της και η γλωσσα μου αρχισε να κατεβαινει και στην κωλοτπυπιδα της.  Στην αρχη αραια περνουσα την γλωσσα και ξαναγυριζα στο μουνι και σιγα σιγα αρχισα να γλυφω μονο την κωλοτρυπιδα της που ηταν γεματη από τα υγρα της. Η Μαιρη τρελαθηκε από καυλα.
- Τι μου κανειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιις
Επιασα τα κωλομερια της και τα ανοιξα.  Το μουνι της εσταζε συνεχεια κατευθειαν στην κωλοτρυπιδα της που ειχε μουσκεμα. Εχωσα τη γλωσσα μου στην κωλοτρυπιδα και αρχισα να τη σπρωχνω μεσα. Η Μαιρη εβαλε το χερι στο μουνι της και αρχισε να το χαιδευει βογγωντας δυνατα.Σε λιγο αρχισα να γαμαω με τη γλωσσα μου τον κωλο της Τα βογγητα της εγιναν πιο δυνατα και παρατεταμενα. Ειχε χωσει το δαχτυλο στο μουνι της και το κουνουσε ρυθμικα μεσα –εξω.Σε λιγο η αναπνοη της εγινε πιο γρηγορη, αρχισε να χτυπιεται τρελα και στο τελος σχεδον ξεσπασε σε κλαμμα φωναζοντας στο Γιαννη
- Δεν αντεχω αλλοοοοοοο.  γαμα μεεεεεεεεεεεεεεε.
Ο Γιαννης της τον καρφωσε με δυναμη. Βογγηξε η Μαρια που της ξετρυπισε το στενο μουνι της με τη μια
Ποτε δεν την ειχε γαμησει δυνατα. Παντα τη γαμουσε μαλακα και με αργο ρυθμο Αααααααααααχχχχ με ξεσκισεεεες......ααααχ
Σε λιγο όμως αρχισε να βογγαει από ηδονη.  Εσφιγγε δυνατα το Γιαννη με τα ποδια της τυλιγμενα γυρω από τη μεση του και αυτος καρφωνε με δυναμη το μουνι της μπαινοντας οσο πιο βαθια μπορουσε. Η Μαιρη βρισκοταν σε παραληρημα.
-Αααααχχχχχχχ. .........γαμα με.........ααααχχχ...........ναιιιιιιιιιι.........ααααααχχχχχχχχ.............παει. ..το. ...μουνι μου...........το ξεσκισεεεεεεεεες ααααααααχχχχχχχχχχ
Ο Γιαννης δεν αντεξε πολύ και καρφωνοντας τον βαθια στο μουνι της εχυσε μουγκριζοντας
Όταν βγηκε από μεσα η Μαιρη δεν ηθελε να τον αφησει
- Λιγο ακομα ,ειπε
Πηγα κοντα της και της χαιδεψα το μουνι δειχνοντας τον πουτσο μου
-Θα το γλυκανω εγω το μουνακι σου μωρο μου όπως με το γλειφομουνι
Εβαλε στην αρχη το χερι της για με εμποδισει
-Θα με ξεσκισετε ολοι ψιθυρισε
Η καυλα της όμως εξαφανισε την αντισταση της και παραμεριζοντας το χερι της εχωσα τον καυλωμενο πουτσο μου στο μουνι της. Η αισθηση του σφιχτου μουνιου με τρελανε
-Μωρο μου τι μουνακι είναι αυτό. θα στο τρελανω στο γαμησι.
Μπαινοβγαινα αργα μεσα της απολαμβανοντας το μουνι της και το γλυκο σφυξιμο του καθως κουνουσε από καυλα τη λεκανη της.Καθε τοσο τον καρφωνα βαθια μεσα της και εμενα για λιγο ακινητος με τον πουτσο μου να τιναζετε μεσα στο μουνι της.Η Μαιρη βογγουσε δυνατα με τα ματια κλειστα και το στομα ανοιχτο τιναζοντας τη λεκανη της προς τα πανω κάθε φορα που τον εχωνα στο μουνι της.Ενοιωσα τον πουτσο να εχει σκλυρηνει τοσο που να θελει να ξεσκισει αυτό το μουνακι. Αρχισα να τον χωνω ολο και πιο γρηγορα και πιο δυνατα Η Μαιρη αρχισε να ουρλιαζει και εγω να της τον καρφωνω με δυναμη βαθια στο μουνι της.
- Μωρο μου θα το ξεσκισω το μουνακι σου
-Ναι...........ααααααχχχ.........γαμαμεε.........αααααχχ.........σκισεμεεεεεεεεεεεεεεεεε..........τωρααα........ναιιιι....χυ…...χυυυ...
Χυνωωωωωωωωωωωωω…………………………….
Την εσφιξα δυνατα στην αγκαλια μου καρφωνοντας τον πουτσο μου μεχρι τερμα στο μουνι της Η λεκανη της ανεβοκατεβαινε δυνατα και το μουνι κανοντας συσπασεις ρουφουσε τον πουτσο που αδειαζε ότι ειχε και δεν ειχε βαθια στο του.
Μας πηρε λιγη ωρα για να συνερθουμε και όταν ξεκολισαμε ειδα το στομα της Μαιρης και το μαγουλο της γεματα με τα χυσιματα του Δημητρηυ δεν αντεχε άλλο και την εχυσε στο στομα
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου