Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Ήμουνα σε πολύ άσχημη κατάσταση εκείνο το διάστημα αφού είχα χωρίσει. Την έπιασα να με κερατώνει με νεαρό μετανάση μέσα στο ίδιο μου το σπίτι.  Ήταν μια απρόσμενη έκπληξη μετά από εννιάχρονο γάμο και αρκετά θερμό σεξ. Μετά τον πρώτο καιρό και λόγω των παιδιών πήγα να την συγχωρήσω και να ξαναστήσουμε τον γάμο μας αλλά τότε ήρθε η μεγάλη κεραμίδα. Μου έβαλέ όρους. Ζητούσε ελεύθερες σχέσεις. Ζητούσε περισσότερο σεξ. Ζητούσε να ‘χει κι άλλους εραστές, πολλούς εραστές, με ιδιαίτερα προσόντα υποτιμώντας έτσι τον ανδρισμό μου.
Αυτό το τελευταίο με σακάτεψε, με έκανε να αμφιβάλω για μένα. Πότε δεν είχα πρόβλημα με το μήκος και το πάχος της ψωλής μου. Δεν είχα κάποιο ιδιαίτερα μεγάλο ή χοντρό πούτσο αλλά οι γυναίκες ποτέ δεν παραπονέθηκαν.
Χωρίσαμε και η απογοήτευση με κυρίευσε. Δεν είχα όρεξη για σεξ, πήγαινα με   πουτάνες και γυναίκες της μιας βραδιάς αλλά δεν μου σηκωνόταν. Ντροπιαζόμουν κι έφευγα με το γέλιο τους να κλείνει την πόρτα πίσω μου. Τρομοκρατήθηκα μόνο με μαλακία έχυνα. Την φανταζόμουν να την ξεσκίσουν κάθε λογής πουτσαράδες κι έχυνα. Έβλεπα τσόντες και πήγαινα  σε τσοντάδικα για να διαλέγω τους πούτσους που την πήδαγαν στην φαντασία μου.
Την μέρα που σας διηγούμαι γύριζα από επαγγελματικό ταξίδι και σταμάτησα σε επαρχιακή πόλη για διανυκτέρευση μιας και τα χιλιόμετρα για την Αθήνα ήταν πολλά. Στο μοτέλ που πήγα η ιδιοκτήτρια, μια ωραία γυναίκα κοκκινομάλλα γύρω στα σαράντα, μου σύστησε ένα εστιατόριο δυο δρόμους παρακάτω για καλό φαΐ. Πράγματι πήγα έφαγα καλά ήπια και λίγο κρασί  και επιστρέφοντας για ύπνο και πρωινό ξύπνημα έκανα μια μικρή βόλτα. Ξαφνικά στο δρόμο μου έπεσα πάνω σ’ ένα σινεμά με ταινίες πορνό. Μια καλή μαλακία ήταν ότι έπρεπε για επιδόρπιο μιας κι ο πούτσος μου άρχισε να διαμαρτύρεται.
Μπήκα ήταν σκοτεινά και χωρίς κόσμο. Έκατσα προς τα πίσω κι αριστερά. Στην οθόνη πολλές γκόμενες αλληλογεμίζονταν με διάφορα αξεσουάρ.  Άρχισα να τρίβω το καυλί μου περιμένοντας μια καλύτερη σκηνή για να ελαφρώσω τ’ αρχίδια μου από το βάρος. Η επόμενη ήταν ένα κλασικό γαμήσι άνδρα-γυναίκας όχι ιδιαίτερα καλό. Το τρίτο ήταν πάλι λεσβιακό με δυο γκόμενες γλειφότανε σε στάση 69. Στο τέταρτο πλάνο μια γκόμενα έπλενε πιάτα και μπήκανε δυο πουτσαράδες την χούφτωσαν κι αυτή άρχισε τα τσιμπούκια. "Εδώ είμαστε" είπα και πήρα καλύτερη θέση. Την πέταξα έξω κι άρχισα να την παίζω. Περίμενα να τα πετάξω μόλις την ξεσκίσουνε στο γαμήσι. Σκέφτηκα την γυναίκα μου στη θέση της γκόμενας και καρακαύλωσα. Στην άκρη του ματιού μου αντιλήφθηκα μια παρουσία πλάι μου στην άκρη της σειράς. Γύρισα και είδα κάτι που δεν είχα ξαναδεί ένας μικροκαμωμένος είχε βγάλει το τεράστιο καυλί του και το μαλάκιζε. Το φως του διαδρόμου το φώτιζε σαν προβολέας και γυάλιζε. Δε νομίζω να είχα δει τόσο μεγάλο και χοντρό καυλί ούτε σε έργα. Καρφώθηκα να το κοιτάζω, μην πιστεύοντας ότι είναι αλήθεια. Αυτός μου χαμογέλασε, ταράχτηκα και γύρισα το βλέμμα μου στην οθόνη. Οι γαμιάδες συνέχιζαν τα τσιμπούκια αλλά τώρα δεν τσιμπούκωνε μόνο η γκόμενα. Ο ένας γκόμενος έπαιρνε πίπα τον άλλο κι γκόμενα τσιμπούκωνε τον τελευταίο. Τρελάθηκα στο θέαμα. Αριστερά μου  η γαϊδουρόπουτσα στην σκηνή οι πίπες. Μια από δω κοιτούσα και μια από  κει. Ο τύπος ήρθε ένα κάθισμα δίπλα μου. Ο πούτσος του από πιο κοντά ήταν όρθιο θηρίο. Ήταν σίγουρα αλλοδαπός, μαυριδερός αλλά όχι νέγρος. Τον έπιανε από την βάση με τα δύο του χέρια κι ο μισός με το πουτσοκέφαλο πετιότανε ελεύθερα. Μου χαμογελούσε και φαινότανε το άσπρο δόντι του. Στην οθόνη γινότανε σάντουιτς αλλά  στην μέση δεν ήταν η γυναίκα αλλά ο άντρας. Ο τύπος πλάι μου σκούντησε το χέρι και μου πρότεινε την καυλωμένη ψωλή του. Τα ’χασα, σηκώθηκα να φύγω γρήγορα. Έκανα ένα βήμα κι απότομα γύρισα έπεσα στα τέσσερα κι άρχισα να τον ρουφάω σαν την πιο αγριεμένη πουτάνα. Ρουφούσα κι έγλυφα σαν πούστης αγάμητος για καιρό. Χούφτωνα τα αρχίδια του που ήταν επίσης τεράστια και τριχωτά. Είχα τρελαθεί ούτε ο τελευταίος ξεσκισμένος αγριόπουστας δεν θα ‘κανε έτσι, ούτε ο τελευταίος λιγούρης τσιμπουκλής δεν θα μπουκώνονταν έτσι. Δεν ξέρω πόση ώρα έγλειφα και ρουφούσα αλλά περίμενα το χύσιμο στο λαρύγγι μου. Μόλις κατάλαβα το κτύπημα στην πλάτη  γύρισα το κεφάλι και με σπαστά ελληνικά μου είπε πάμε. Δεν ρώτησα ούτε που, ούτε γιατί. Ακολούθησα.
Πήγαμε στις τουαλέτες, βρώμικες και σκοτεινές. Μπήκαμε σε μια εγώ δεν αντιδρούσα ήμουν μαρμαρωμένος. Η αυτοεκτίμηση ήταν κάτω από το μηδέν αλλά δεν με ‘ένοιαζε. Μου μισόβγαλε τα ρούχα, άλλα τα κατέβασε κι άλλα τα ανέβασε. Εγώ ακίνητος άκουγα την ανάσα του στην πλάτη μου. Δεν αντιδρούσα. Δεν αντιδρούσα ούτε όταν τα δάχτυλα με το σάλιο του  μου φάρδαιναν την κωλοτρυπίδα. Ετοιμαζόμουν να γίνω πούστης, να περάσω στην άλλη όχθη, να γίνω η γκόμενα του η γαμιόλα αλλά τίποτα. Ήθελα να φτάσω στον πάτο του ποτηριού, στην απόλυτη ξεφτίλα ή την απόλυτη ηδονή. Δεν ήξερα αν θα με φάει το σκοτάδι ή θα αναδυθώ ξανά στο φως. Ο πούτσος του άρχισε να σκίσει τον κώλο μου, ο πόνος ήταν αβάσταχτος αλλά δεν έβγαζα λέξη. Αυτό τον καύλωνε και μου τον έχωνε πιο βαθιά, μου δάγκανε τον λαιμό και τους ώμους κι αγκομαχούσε βαριά. Μάτωνα. Ένοιωθα το καυλί του να τρυπάει την κοιλία μου, το στομάχι μου και νόμιζα πως θα βγει από το στόμα μου. Εγώ άφωνος. Το μίγμα καύλας, πόνου και ξεφτίλας έκανε την κατάσταση εκρηκτική. Ήμουν αποφασισμένος να φτάσω στον πάτο. Μάλιστα με μια κίνηση έτσι κολλημένοι όπως είμαστε τον γύρισα καθιστό στην λεκάνη και του ’κατσα μέχρι που τ’αρχίδια μας σμίξανε. Τον πήρα όλο, μέχρι χιλιοστού. Αυτός μούγκριζε και ψιθύριζε κάτι στην γλώσσα του, θα μ’ έβριζε. Θα μ’ έλεγε, πούστη, ξεκωλιάρη, αγριόφλωρο. Δεν μ’ ένοιαζε. Ταυτόχρονα χούφτωνε τον πούτσο μου και τον μαλάκιζε. Καύλωνα. Του κουνιόμουν σαν τον πιο έμπειρο αγριόφλωρο την πιο ξεκωλιασμένη καριόλα. Ένοιωσα το χύση του μέσα μου κι έχυσα κι εγώ.
Βγήκε κι έφυγε τρελαμένος. Προσπάθησε να του δώσω σημεία μιας νέας επαφής αλλά τον ξαπόστειλα νευριασμένος. Έμείνα ημίγυμνος, χυμένος και ματωμένος για κάμποση ώρα. Σηκώθηκα μάζεψα τα ρούχα μου, τα τακτοποίησα και πήγα για ύπνο. Στο μυαλό μου δεν υπήρχε καμία σκέψη, ούτε θετική ούτε αρνητική. Κενό, εντελώς κενό.
Στο μοτέλ πήγα να πάρω τα κλειδιά. Η ιδιοκτήτρια πήγε να πιάσει κουβέντα αλλά δεν ανταποκρίθηκα. Έκανα να πάω στο ασανσέρ κι απότομα γύρισα και της πρότεινα να πιούμε ένα ποτό. Δέχτηκε. Άρχισα να την φλερτάρω προκλητικά, σχεδόν χυδαία. Αντέδρασε αλλά σε λίγο δέχτηκε να συνεχίσουμε τα ποτά στο δωμάτιο μου μιας κι ο άντρας της θα γύριζε το πρωί από την Αθήνα. Μόλις που πρόλαβα να κάνω μπάνιο πριν έρθει με τα ποτά και τα φρούτα. Τα ‘βαλα στην άκρη και της την έπεσα χωρίς προκαταρτικά. Πάλι αντέδρασε αλλά εγώ επέμεινα. Ήμουν σκληρός και βίαιος όχι ακραία. Τα χέρια, η γλώσσα και το καυλί μου την γαμήσανε επί ώρες. Εγώ έχυσα τρεις φορές αυτή πολύ περισσότερες. Τρελάθηκε. Το πρωί, ποιο πρωί το μεσημέρι, μου έφερε πρωινό στο κρεβάτι και μου πήρε μια αποχαιρετιστήρια πίπα ενώ ο άντρας της είχε επιστρέψει και βρισκότανε κάτω. Μου ζήτησε να μην την ξεχνώ όταν περνάω από κει.
Είχα γαμήσει ξανά χωρίς κόμπλεξ και ανικανότητα. Συνέχισα να γαμώ γκόμενες  διαφορετικές σε ηλικία, χρώμα και σώμα. Το ‘φχαριστιόμουν. Νομίζω ότι τις φχαριστολυσα κι αυτές γιατί ζητούσαν νέα επαφή  κι επανάληψη. Με άντρα ούτε πήγα ούτε γουστάρω να πάω ξανά αλλά έχει γούστο όταν βρίσκω γκόμενες   που γουστάρουν κουβεντούλα για προκαταρτικό τους διηγούμαι, σε τρίτο πρόσωπο φυσικά, την ιστορία που έζησα και τρελαίνονται, φρικάρουν από καύλα και ξεσκίζονται σαν σκύλες μετά δίνοντας μου απόλυτη ευχαρίστηση. ΉΔΟΝΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου