Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Η ΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΡΝΑΚΙ ΙΙ ΜΕΡΟΣ

09/11/2004

Όπως έχω ξαναπεί η ιστορία είναι απόλυτα αληθινή.
Tα πράγματα στο γραφείο πήγαιναν από το καλό στο καλύτερο.  Όλα δούλευαν πλέον ρολόι,  όλοι οι πελάτες ήταν ευχαριστημένοι,  όπως και τα αφεντικά που με φώναξαν μάλιστα για να μου πουν ότι έχουν δει πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση της Βάνας και μπράβο γιατί μπόρεσα να τη στρώσω.  Το γραφείο της Βάνας ήταν δίπλα από το δικό μου με γυάλινο διαχωριστικό και στόρια.  Έτσι μπορούσα να απολαμβάνω τα σκετσακια που μου έκανε στη διάρκεια της ημέρας. 
Έτσι διάφορα σχέδια που ήταν στο τζάμι είχαν φύγει ώστε να μπορούμε να κάνουμε τα παιχνίδια μας με καθαρό το οπτικό πεδίο.  Η Βάνα άρχισε να ντύνεται πιο προκλητικά στο γραφείο με μίνι φούστες και γόβες καθώς και εφαρμοστά μπλουζάκια που άφηναν να φανούν αυτά τα καυλοτικα βυζιά,  από την επόμενη κιόλας μέρα από το τρελό γαμήσι.  Το απόγευμα που ο κόσμος αραίωσε μου χτυπάει στο τηλέφωνο και μου λέει αν θέλω να δω κάτι καλό να πάω στο γραφείο της. 
Πάω από πάνω της και μου δείχνει ένα σχέδιο στο γραφείο και μετά μου λέει να δω και το από κάτω.  Ανασηκώνοντας το σχέδιο βλέπω το μαύρο string που φορούσε να με κοιτάει.  ΑΑΑΑ λέω παιχνιδάκια θέλει το μωρό; Τώρα θα σου δείξω.  Παίρνω τα σχέδια και το string μαζί και λέω μεγαλόφωνα ότι θα τα δω μέσα.  Δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα γιατί ήταν και άλλη κοπέλα στο ίδιο γραφείο.  πάω μέσα και καλώ το νούμερο της. 
-Έλα,  καλό το σχέδιο σου
-Σου άρεσε
-Πολύ καλό αλλά έχεις ελλείψεις τώρα,  κάτι σου λείπει.
-Ναι γι' αυτό φερτο σε λίγο!
-Για να δω;
-Τι
-Ξέρεις τι λέω,   γύρνα πίσω και άνοιξε τα πόδια σου να δω.
Με τα πολλά γυρνάει και τα ανοίγει λίγο
-Κι άλλο μωρό μου θέλω να δω το μουνάκι σου τις έλεγα και αυτή τα άνοιγε έχοντας αρχίσει να κοκκινίζει.  Και πρόβαλε.  Φρεσκοξυρισμένο για πρώτη φορά,  καθώς έμαθα αργότερα,  ανάμεσα σε δυο υπέροχες μαύρες κάλτσες από σιλικόνη.  -Σου αρέσει; μου λέει
-Τέλειο σκέτη καύλα είσαι και ο πούτσος μου πάει να σπάσει.  -Έχουμε δουλειά απόψε πολύ νομίζω.  Σε λίγο σηκώνομαι και πάω μέσα.  λέω ότι έχουμε εκτάκτως δουλειά επιπλέον και πρέπει να κάτσουμε παραπάνω.  Έπαθε πλάκα.  Η άλλη κοπέλα που ήταν και φρεσκοπαντρεμενη ένιωθα ότι θα πει ότι δεν μπορεί και έτσι έγινε.  -Εσύ Βάνα μπορείς; Εεε τι να κάνω θα κάτσω.  έτσι και έγινε. 
Στις 8 έφευγε και η καθαρίστρια και το πεδίο ήταν ελεύθερο.  πάω στο γραφείο της και της λέω ότι είναι η ώρα που θα σβήσει τις φωτιές που άναψε.  Αυθάδικα σηκώνεται και λέει με ύφος "αλήθεια"; Δεν πρόλαβε να πει τίποτα άλλο.  Την τραβάω πάνω μου και πλακωνόμαστε σε κάτι γλωσσοφιλα άλλο πράγμα.  Το μπλουζάκι της μόνο που δεν έγινε κομμάτια από το βίαιο του πράγματος το δε πουκάμισο μου έμεινε χωρίς κουμπιά.  Τα βυζιά της ήταν καλύτερα στο φως και τα έβλεπα σε όλο τους το μεγαλείο.  ήταν υπέροχα και αυτές οι μεγάλες ρώγες σκέτο γλύκισμα σκληρές και πεταγμένες από την καύλα.  μωρό μου θα σε σκίσω της ψέλλιζα συνέχεια.  Σήμερα θα μας μουρλάνεις στο χύσιμο. 
Το κορμί της τρανταζόταν από την καύλα καθώς η γλώσσα μου είχε φτάσει σε αυτό το φρεσκοξυρισμένο μουνάκι χωρίς ίχνος τρίχας.  Κατακόκκινο από την καύλα και μουσκεμένο από τα υγρά της ήταν λαχταριστό αλμυρό έδεσμα για τη γλώσσα μου.  Η κλειτορίδα της είχε γίνει διπλή και εγώ συνέχιζα να χώνω όσο βαθιά γινόταν τη γλώσσα μου.  Τα δάχτυλα μου είχαν αρχίσει να εξερευνούν κάθε πτυχή της,  έως ότου φτάνοντας στην πίσω τρυπούλα της ήταν σε να τη χτύπησε ρεύμα.  -Όχι εκεί,  όχι εκεί δεν θέλω! είπε και είναι σα να λες σε ένα παιδί ότι με αυτό το παιχνίδι δε θα παίξεις!! είναι δυνατόν.  Άρχισα να την γλύφω χαμηλότερα.  Οι οργασμοί της ήταν ο ένας πίσω από τον άλλο.  Η γλώσσα μου έγλυφε πλέον την κωλοτρυπίδα της Βάνας που δεν ένιωθε απειλή από αυτή.  Χαλάρωσε και αυτό φάνηκε από την ένταση που έφυγε από την τρυπούλα της. 
Η γλώσσα μου έμπαινε ελαφρά και αυτή παραληρούσε ότι δεν είναι δυνατόν να νιώθει έτσι.  Το δάκτυλο μου ήταν πλέον ο αντικαταστάτης.  Μόλις πέρασε τις πύλες της βρήκε και αυτή τον παράδεισο.  -Τι μου κανείς γαμημένε,   έχω πάθει πλάκα,  δεν είναι δυνατόν Άρχισα να τη γαμάω από το μουνί και πλέον σπαρταρούσε πάνω στη χοντρή μοκέτα.  Το δάχτυλο μου όλο μέσα στον υπέροχο κώλο ένιωθε το καυλί μου που μπαινόβγαινε στο μουνί της Βάνας.  Καύλωνα όλο και περισσότερο.  Η Βάνα άρχισε να χύνει με το μουνί της να συσπάται σε σημείο που πονάω και από σφίξιμο και από καύλα.  Τραβιέμαι και τη χύνω στην κοιλιά. 
Το κωλαράκι σου μωρό μου θέλω τώρα,  της λέω και τη γυρνάω μπρούμυτα στη μοκέτα.  Φυσικά η άρνηση ήταν αλλά στις γαλιφιές πρώτος.  Αρχίζω πάλι να την γλύφω και αυτή τη φορά ήταν έτοιμη.  Μια μεγάλη ποσότητα σάλιου στο πουτσοκεφαλο και σιγά σιγά.  αυτή είναι η συνταγή.  Το χέρι της χάιδευε το μουνάκι της και ο κώλος ελαφρά ανασηκωμένος.  σιγά σιγά άρχισα να μπαίνω μέσα.  Στην αρχή πονούσε αλλά αυτή την καύλα ήθελε να την περάσει.  Μόλις το πουτσοκέφαλο πέρασε ένα αααα βγήκε από το στόμα της.  ήταν πόνος και καύλα μαζί.  σιγά σιγά άρχισα να μπαινοβγαίνω μέσα της και αυτή το απολάμβανε τρελά ουρλιάζοντας.  -Γάμα με Γιώργο γάμα με.  Μου ξέσκισες το κώλο τι άλλο θέλεις γαμιά μου τι άλλο θέλεις.  Κάνε μου ότι θέλεις ψωλαρα μου.  Αααχ έτσι γάμα με μη σταματάς,  πιο βαθιά.  άρχισα σιγά σιγά να τη γυρνάω.  πέρασε το ένα πόδι από μπροστά μου και συνέχισα να τη γαμάω από το κώλο με τα πόδια της στους ώμους μου. 
Το πρόσωπο της πλέον απέναντι μου με όλη την καύλα που μπορεί να ζωγραφιστεί σε ένα πρόσωπο.  Γούρλωσε τα μάτια και άρχισε να μονολογεί - Δεν το πιστεύω θα χύσω,  δεν αντέχω,  θα χύσω,  ααααα Χυνωωω πρώτη φορά Θεε μου πρώτη φορά χύνω έτσι.  άρχισε να χύνει και όλες οι συσπάσεις ήρθαν πίσω.  Ο πούτσος μου πήγαινε να σπάσει άρχισα να χύνω με ορμή μέσα στον κώλο της και αυτή να λέει - το νιώθω μέσα μου χύνεις,  πούστη χύσε με κι άλλο χύσε με.  Στεγνώσαμε στα αλήθεια.  Δεν μας είχε μείνει τίποτε άλλο να βγάλουμε.  Ντυθήκαμε και φύγαμε.  Φυσικά την άλλη μέρα,  ήρθε και μου είπε σιγά σιγά.  "Με πονάει ο κώλος μου αλλά αυτό δε λέει τίποτα μπροστά σε αυτά που έζησα".  Τα τρελά γαμήσια συνεχίστηκαν για καιρό αλλά πάντα τα πρώτα σου μένουν.
Τρελαίνομαι στην ιδέα ότι κάποιες από τις αναγνώστριες σου EFTAXIA θα χαϊδεύονται τώρα από τις φαντασιώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου