Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΕΦΗ

Με λενε Γιωργο 36 χρονων και ειμαι παντρεμενος με την Εφη που ειναι 10 χρονια μικροτερη μου. Ειμαστε πολυ ευτυχισμενοι μαζι και κυριως τον τελευταιο χρονο οποτε και η σεξουαλικη μας ζωη αλλαξε κατα 180 μοιρες. Ημασταν ενα απολυτα φυσιολογικο ζευγαρι οπως χιλιαδες αλλα και τιποτα δεν εδειχνε οτι εγω και η εφη θα μπορουσαμε να κανουμε πραγματα οπως αυτο που θα σου διηγηθω.
Ηταν 19 μαιου και πηγαμε σε ενα πολυ ομορφο εστιατοριο για να γιορτασουμε τα 6 χρονια του γαμου μας. Η ατμοσφαιρα ηταν καταπληκτικη με το πιανο να παιζει πολυ απαλες νοτες και τα κερια στα τραπεζια να δημιουργουν ενα ακρως ερεθιστικο μισοσκοταδο. Η εφη δεν επινε ποτε ομως εκεινο το βραδυ ηπιαμε μαζι δυο μπουκαλια κοκκινο κρασι. Για καποιους λογους δεν ειχαμε ποτε ξανα γιορτασει την επετειο μας και θελαμε και οι δυο αυτη η βραδια να ηταν τελεια.Ηταν ενα αρκετα σοβαρο και αριστοκρατικο εστιατοριο και ημασταν οι ποιο νεοι εκει μεσα καθως ολοι οι υπολοιποι ηταν πανω απο 45-50 χρονων. Λιγο ομως η πολυ καλη μας διαθεση και λιγο το κρασι μας ειχαν κανει να γελαμε συνεχως με διαφορα αστεια που λεγαμε και οι γυρω μας να μας κοιτανε σαν να αναρωτιοταν πως διαβολο μας αφησαν και μπηκαμε μεσα.  Στο διπλα ακριβως τραπεζι καθοταν δυο ζευγαρια που η ηλικια τους ηταν γυρω στα 65 χρονια, οι γυναικες με ακριβες τουαλετες και οι αντρες με κυριλε κουστουμια.
Ηταν φανερο οτι την τελευταια ωρα ασχολουνταν μονο μαζι μας και στη φατσα τους υπηρχε ενα διαρκες μυδιασμα. Αποφασισαμε να γελασουμε λιγο μαζι τους και ψαχναμε να βρουμε τι θα τους καναμε. Τοτε ηταν που ειπα στην εφη να κανει καμακι στους γερους για να σπασουμε πλακα. Εδω να κανω μια παρενθεση και να σας περιγραψω την γυναικα μου καθως και τι ρουχα φορουσε εκεινο το βραδυ. Ειναι ξανθια, με υψος 1,70, 68 κιλα και πολυ πολυ ομορφη. Το χαρακτηριστικο της ειναι τα μεγαλα βυζια. Φορουσε μια φουστα ασυμμετρη με την κοντη πλευρα να φτανει λιγο πανω απο το γονατο και ενα διαφανες μαυρο πουκαμισο απο το οποιο ξεχωριζαν τα βυζια της μεσα στο μαυρο δαντελωτο σουτιεν της.
Οταν λοιπον ειπα στην Έφη να τους κανει καμακι αυτη αμεσως καρφωσε το βλεμμα της στα "πουρα" διπλα μας. Ειχε πιει τοσο πολυ κρασι που η καθε της κινηση δεν ειχε ιχνος διακριτικοτητας. Τα ματια της ηταν καρφωμενα ποτε στον ενα και ποτε στον αλλο ενω το ενα της χερι ηταν στο στηθος της σαν να τους ελεγε "γουσταρεις να το πιασεις κωλογερε…" αυτοι τα ειχαν χασει και κυριολεκτικα εγιναν ασπροι απο τη σαστιμαρα τους. Οσο τους εβλεπε ετσι η γυναικα μου τοσο περισσοτερο της αρεσε το παιχνιδι. Καποια στιγμη τραβηξε λιγο την καρεκλα της τοσο ωστε να μπορουν να βλεπουν και τα ποδια της, γυρισε λιγο στο πλαι και εφερε μπροστα στα ματια τους μια θεα που ποτε δεν θα μπορουσαν να φανταστουν. Τραβηξε τη φουστα της ψηλα και το σκισιμο εφτασε μεχρι το στρινκ που φορουσε. Αυτο ηταν η χαριστικη βολη γι αυτους αφου βλεπαμε τον ιδρωτα τους να τρεχει σαν ποταμι. Μην αντεχοντας αλλο το θεαμα ζητησαν το λογαριασμο πληρωσαν και εφυγαν, ο ενας ομως, ο ποιο θαρραλεος, αφησε μια καρτα του πανω στο τραπεζι κανοντας νοημα στην εφη να την παρει… φυσικα δεν την αγγιξαμε…
Ετσι ξεκινησε η βραδια μας και συνεχιστηκε σε καποιο μπαρακι το οποιο διαλεξαμε να ειναι μικρο με ελληνικη μουσικη και γεματο κοσμο. Για πιο λογο; θα καταλαβετε παρακατω. Δεν ειχαμε ξαναπαει στο μπαρ αυτο, ηταν ολο κι ολο ενας χωρος γυρω στα 40 με 50 τετραγωνικα με την μπαρα στη μια ακρη και τον d.j. στην αλλη. Ο χωρος που εμενε ηταν υπερβολικα μικρος για τον κοσμο που υπηρχε εκει και ολοι ημασταν κολλημενοι ο ενας με τον αλλο. Αλλο που δεν θελαμε… διπλα μου μια παρεα με κοριτσια προσπαθουσαν να χορεψουν ομως το μονο που καταφερναν ηταν να με καυλωσουν αφου τριβοταν πανω μου θελοντας και μη. Η εφη το καταλαβε και για να βεβαιωθει χουφτωσε τον πουτσο μου και μετα χαμογελασε πονηρα. "λες να μπορω να καυλωσω και γω τους διπλανους μου…", ρωτησε και πριν προλαβω να απαντησω ειχε αρχισει να κουναει το κορμι της στο ρυθμο της μουσικης φροντιζοντας ομως, ποτε ο κωλος της και ποτε τα βυζια της να ειναι κολλημενα στους γυρω της. Σιγα σιγα αυτοι αρχισαν να της ριχνουν κλεφτες ματιες για να μην τους παρουν ειδηση και οι γκομενες τους ενω προσπαθουσαν να πλησιασουν ολο και περισσοτερο την Έφη.
Ενας πιο τολμηρος που μαλιστα συνοδευε και 2 κοπελες πηγε σιγα σιγα πισω της και με υφος αδιαφορο κατεβασε το χερι του στον κωλο της. Η εφη μου εκλεισε το ματι και εφερε το σωμα της σε τετοια θεση ωστε να μπορει ο αλλος χωρις να τον βλεπουν να χουφτωνει. Το παιχνιδι χοντραινε και επρεπε γρηγορα να αποφασισω τι θα κανω. Η καυλα που εβλεπα στο προσωπο της γυναικας μου δεν με αφηνε να σκεφτω λογικα. Τοτε με επιασε απο το χερι και με τραβηξε μπροστα της κολλωντας το στομα της στο δικο μου ενω ο αλλος της ετριβε τον κωλο. "εισαι καυλωμενος ακομα μωρο μου", μου ειπε και δεν ηταν ψεματα. Ομως αυτη τη φορα ειχα καυλωσει οχι απο τα κοριτσακια διπλα μου αλλα απο αυτην. "εχει περασει το χερι του κατω απο τη φουστα, μου ειπε, τα δακτυλα του μου ανοιγουν το κωλο, ειναι φοβερο…" εγω μπροστα της και αυτος πισω της την ειχαμε κανει σαντουιτς. Η εφη ελειωνε μες στο μπαρ, ηταν κατι πρωτογνωρο και συναρπαστικο και για τους δυο μας. Ετσι οπως ημασταν κολλημενοι αρχισε να χορευει και να τριβει τη λεκανη της πανω στην καυλωμενη πουτσα μου, ηθελα να χυσω εκει μεσα, ειλικρινα… ο τυπος πισω της βλεποντας μας να μην αντιδρουμε συνεχισε απτοητος το …εργο του.
-"Θελω να μεινω χωρις βρακι πρεπει να το βγαλω, μας εμποδιζει…" και χωρις δευτερη κουβεντα φευγει για την τουαλετα. Οταν γυρισε χαμογελουσε …
-"Θελω να ξερω τι θα κανει αυτος εκει οταν βρει στην τσεπη του σακακιου του το βρακι μου…" μου ειπε και αρχισε να γελαει, ενω εγω κοιταζα τον τυπο που μου εδειξε.
Γυρω στα 35 παρεα με αλλον ενα και τις κοπελες τους. Ειχε βαλει η πουτανα το τανκα της στην τσεπη του. Τετοια πραγματα γινοταν εκεινο το βραδυ και το μονο που δεν ηξερα ηταν με ποιον θα γαμιοταν η γυναικα μου. Υπηρχαν πολλοι …υποψηφιοι.Ξαφνικα μπροστα μας εμφανιστηκε ενα ζευγαρι γνωστων μας, οχι πολυ φιλοι απλα γνωστοι. Μας χαιρετησαν, ομως εμεις μεσα μας βλαστημουσαμε την ωρα και την στιγμη. Πανω που ειχαμε αρχισει να περναμε καλα ηρθαν να μας ξενερωσουν. Ελπισαμε στην αρχη οτι θα φυγουν ομως τιποτα… αρχισαμε να λεμε διαφορα και το πηραμε αποφαση οτι η βραδια μας εληξε αδοξα.Που να ξεραμε…
Ο Γιαννης και η Λινα ηταν γυρω στα 28 αυτος και 25 εκεινη, αρκετα εμφανισιμοι και οι δυο με πολλα λεφτα αλλα οσες φορες ειχαμε συναντηθει η λινα μιλουσε για μοδα και κοσμικα και ο γιαννης για ποδοσφαιρο και αυτοκινητα. Συζητησεις τελειως αντισεξ.
-"Τωρα θα δουν οι νεοπλουτοι τι τους περιμενει…" ειπα στην εφη και αυτη κουνοντας το κεφαλι συμφωνησε μαζι μου.
Με τις καυλες που ειχαμε εκεινη τη στιγμη ειλικρινα δεν μας ενοιαζε τιποτα. Ουτε τι θα σκεφτουν για μας ουτε πως θα αντιδρασουν…
επιασα την κοπελα απο το χερι την τραβηξα κοντα μου και αρχισαμε να χορευουμε τσιφτετελι, θελοντας και μη ο ενας κολλημενος στον αλλο. Η εφη αμεσως εκανε το ιδιο με τον γιαννη. Σιγουρα η λινα ενοιωσε την καυλα μου αφου καθε φορα που ακουμπουσα το καυλι μου στη λεκανη της αυτη προσπαθουσε να τραβηχτει. Που να παει ομως, η εφη ηταν ακριβως πισω της και με τις κινησεις της την εσπρωχνε ολο και πιο πολυ πανω μου.
Εβλεπα τη γυναικα μου να την εχει πεσει εν ψυχρω στο γιαννη, κανοντας δηθεν πως του μιλαει ειχε κολλησει το στηθος της πανω του και ετσι οπως κουνιοταν τον ειχε τρελανει. Ηταν φανερο οτι και οι δυο μας κοιτουσαν τωρα με αλλο ματι. Ειχε παει περιπου 2 η ωρα, ειχαμε πιει ολοι αρκετα ποτα και η Εφη καποια στιγμη πηρε την Λινα να πανε τουαλετα. Οταν γυρισαν καταλαβα οτι καποια διαβολια ειχε κανει παλι η δικια μου… "τι εγινε…", ρωτησα, "ετοιμασου, μου ειπε, φευγουμε…". Πραγματικα μετα απο προταση της λινας φυγαμε απο το μπαρ για να παμε σε καποιο αλλο πιο μεγαλο παραθαλασσιο μαγαζι. Οταν βγηκαμε εξω η εφη προτεινε να αφησουμε εκει το αμαξι μας και να παμε με των παιδιων αλλα υπηρχε ενα πρακτικο προβλημα, ο γιαννης ειχε μια μερσεντες καμπριο διθεσια. Πως θα χωραγαμε; τη λυση την εδωσε η δικια μου, "ποτε δεν εχω μπει σε τετοιο αμαξι, γι αυτο θα παμε ακομα κι αν κατσω στο λεβιε…" γελασαμε αλλα εγω ηξερα οτι λιγο να την τσιγκλαγαμε θα το εκανε.  Καθισαμε εγω και ο γιαννης μπροστα, η λινα αναμεσα μας, κατι που την αναγκασε να ανοιξει τα ποδια και να σηκωσει ψηλα τη μινι φουστα που φορουσε, μια και η κονσολα ς' αυτα τα αμαξια ειναι αρκετα μεγαλη και η εφη στα ποδια μου με την πλατη στην πορτα και τα ποδια της πανω στο γιαννη και την λινα. Ηξερα οτι η εφη ειχε καποιο σχεδιο αλλα δεν ηξερα ποιο… στη μεση της διαδρομης και ενω ολη την ωρα λεγαμε αστεια και γελαγαμε, αρχισα να καταλαβαινω. Ετσι οπως ειχε απλωσει η γυναικα μου τα ποδια της τελειωναν ακριβως πανω στον πουτσο του γιαννη, κουνωντας τα λοιπον λιγο του τον ετριβε.Ειχε μπει στο νοημα αυτος…
Τωρα σειρα ειχε η γυναικα του και επρεπε να σκεφτω κατι… εβαλα στην αρχη το χερι μου πανω απο τον ωμο της αλλα αυτο δεν ηταν κατι που θα τη καυλωνε. Επρεπε να την καυλωσω… η εφη με εβγαλε απο τη δυσκολη θεση. Τραβωντας το ενα της ποδι προς τα πισω το ακουμπησε ακριβως αναμεσα στα ποδια της φιλης μας και γελωντας της σηκωσε κι αλλο τη φουστα. Αυτη εκανε μια κινηση να το αποφυγει αλλα πως ετσι οπως ημασταν, δεν μπορουσε να κουνηθει.  "εχεις κυκλοφορησει ποτε χωρις βρακι; τη ρωτησε, κοιτα εμενα" και ανοιγοντας τη φουστα της εδειξε το μουνι της. Ευτυχως η αντιδραση τους ηταν καλη, γελασαν το σχολιασαν και η λινα ομολογησε οτι ποτε δεν το ειχε κανει…
Κατα …παραδοξο τροπο η γυναικα μου …ξεχασε να κατεβασει τη φουστα της, το μουνι της ηταν μπροστα στα ματια μας και εβλεπα και τους δυο να της ριχνουν κρυφες ματιες. Ολα πηγαιναν οπως τα θελαμε. Οταν φτασαμε στο κλαμπ και πριν κατεβει η Λινα η γυναικα μου την παροτρυνε να το βγαλει…
-"Δεν ξερω αν θα νοιωθω ανετα…ειπε, δεν το χω ξανακανει."
-"Μόνο εμεις θα το ξερουμε, αγαπη μου…" της ειπε ο γιαννης ξαφνιαζοντας μας ευχαριστα. "ελα, ασε εμενα", της ειπε η Έφη και με μια κινηση το βρακι της λινας βρεθηκε στο χερι της.
Προλαβα να δω το μουνακι της και εκεινη τη στιγμη ορκιστηκα οτι θα το γαμουσα. Οταν μπηκαμε στο κλαμπ βρηκαμε 2 σκαμπο σε ενα μπαρ, αρκετα απομερα, καθισαμε οι αντρες, ενω οι γυναικες ορθιες μπροστα μας χορευαν συνεχεια.
-"Δεν ξερω εσυ φιλε αλλα εγω ειμαι ετοιμος να χυσω…" ειπα στο Γιαννη
-"Εσύ εισαι ετοιμος αλλα εγω φιλε εχυσα …" μου απαντησε,
-"΄Πότε;" τον ρωτησα,
-"Όταν ερχομασταν" μου ειπε "στο αμαξι. Η γυναικα σου ειναι φωτια, συγνωμη που το λεω ετσι χοντρα αλλα αυτη μ' εκανε κι εχυσα με το ποδι της…"
Καθομουνα και τον κοιτουσα σαν χαζος
-"Δηλαδη τωρα το σλιπακι σου ειναι γεματο χυσια;" ηλιθια ερωτηση…
Φωναξα τις κοπελες κοντα μας
-"Ο Γιαννης επαθε ενα ατυχημα στο δρομο τους ειπα και χρειαζεται βοηθεια…" αυτες κοιταξαν παραξενεμενες
-"Τι εγινε…" ρωτησε η Λινα
-"Τιποτα απλα ειχε τοσες πολλες καυλες που βλεποντας το μουνι της Έφης εχυσε…"
-"Τι λεει Γιαννη;" ρωτησε η γυναικα μου
-"ς' εκανα κι εχυσες; ψεματα λες…" η Λινα κοιτουσε σαν χαζη, η Έφη ομως δεν εχασε χρονο, το χερι της ειχε κατεβει στην πουτσα του Γιαννη και χωρις ντροπη του ειχε κατεβασει το φερμουαρ και ειχε χωσει μεσα το χερι της.
-"Λινα αληθεια το λεει, εχει χυσει αλλα ειναι παλι καυλωμενος. Τι λες να τον κανουμε να χυσει παλι;" και χωρις να περιμενει απαντηση τραβαει κοντα την Λινα, βαζει τον γιαννη στη μεση και αρχιζει να του παιζει μαλακια… ημασταν ολοι εκτος εαυτου, εμενα τα αρχιδια μου πονουσαν απο την καυλα, ο γιαννης ειχε εξω την πουτσα του και του επαιζε η γυναικα μου μαλακια, η λινα φανερα καυλωμενη, προσπαθουσε να κρυψει το οπτικο πεδιο για να μη μας παρουν ειδηση και γυρω μας παρα πολλα ατομα να διασκεδαζουν και να μην φανταζονται τι γινεται διπλα τους.
Δεν χρειαστηκε πολυ ωρα ο φιλος μας να ξαναχυσει και η γυναικα μου με το χερι της γεματο απο σπερμα αρχισε να γλυφει ενα ενα τα δακτυλα της. Τοτε πηρα την αποφαση να κανω το μεγαλο βημα με τη λινα. Τη ρωτησα αν εχει καυλωσει και κουνησε το κεφαλι της καταφατικα. Την τραβηξα κοντα μου και βαζοντας το χερι μου κατω απο τη φουστα της εφερα τα δακτυλα μου στο μουνακι της. Χωρις κοπο εχωσα μεσα δυο δακτυλα και το χερι μου γεμισε απο τα υγρα της. "ειναι σωστο αυτο που κανουμε;" ρωτησε χαμηλοφωνα, εγω συνεχισα μεσα στον κοσμο, να εξερευνω το μουνι της ωσπου δεν αντεξε επεσε πανω μου και με το στομα της στο αυτι μου, μου ψιθυρισε οτι εχυσε…
-"Παμε στο σπιτι μας, ειπε η Λινα, αποψε μπορω να γαμιεμαι μεχρι το πρωι. Θελω να με ξεσκισετε…"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου