Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΚΑΙ Ο ΨΑΡΟΝΤΟΥΦΕΚΑΣ

Με λένε Στέλιο. Η ιστορία που θα σας αναφέρω είναι αληθινή και συνέβη το προηγούμενο καλοκαίρι. Με την Κάτια είμαστε ζευγάρι εδώ και αρκετά χρόνια και παντρεμένοι τα δύο τελευταία. Η Κάτια όταν την πρωτογνώρισα δεν ήταν η σούπερ γκόμενα, ήταν απλά ένα πολύ μετρημένο κορίτσι το οποίο είχε υπέροχο χαμόγελο που σε έκανε αμέσως να την συμπαθήσεις.
Βεβαία η δικιά μου αδυναμία στις γυναίκες είναι τα μεγάλα βυζιά σε συνδυασμό με μικρό σφιχτό κωλαράκι.
Μέχρι τότε δεν είχα πετύχει τέτοιο συνδυασμό και το είχα βάλει στόχο ζώνης να το πετύχω. Ως εκ θαύματος λοιπόν και ενώ είχα απογοητευτεί με το θέμα βρέθηκα σε μια φοιτητική σύναξη σε ένα σπίτι οπού και γνώρισα την Κάτια αλλά και άλλο όμορφο κόσμο.
Η Κάτια μπορεί να μην είχε την βουτάνια κάποιων άλλων κοριτσιών ζωγραφισμένη στο πρόσωπο της, αλλά είχε αυτά που ζητούσα. Είχε τεραστία βυζόμπαλα και κώλο βραζιλιάνας, όχι πολύ μικρό αλλά ολοστρόγγυλο και χωρίς ίχνος κυτταρίτιδας. Ήταν Ξανθιά με μακριά ίσια μαλλιά γύρο στο 1,65 με πολύ μακριά ποδιά και μικρό κορμό. Όταν τελείωσε εκείνο το βραδύ είπα από μέσα μου ότι πρέπει οπωσδήποτε να χουφτώσω αυτό το υπέροχο κωλαράκι και να χώσω το πρόσωπο μου μέσα στην τεραστία χαράδρα που σχημάτιζαν οι ολοστρόγγυλες βύζαξες της.
Το θέμα είναι ότι η Κάτια είχε κολλήσει μαζί μου και από ότι μου είπε αργότερα το βουνάκι της έσταζε από καβάλα εκείνο το βραδύ και μονό που της μιλούσα. Τέλος πάντων μετά από λίγο καιρό τα φτιάξαμε μια και αφού κόλλησε η γκόμενα ήταν όλα πιο εύκολα για μένα.
Το άσχημο και ταυτόχρονα η πρόκληση για μένα ήταν ότι η Κάτια δεν είχε εμπειρία πάνω στο θέμα σεξ και ενώ άλλες με τέτοια προσόντα θα είχαν ξεπετάξει ολόκληρο στρατόπεδο η Κάτια ήταν πολύ μετρημένη. Παρόλα αυτά δεν ήθελε να μου χαλάει κανένα χατίρι και έτσι άρχισε με τον καιρό να μαθαίνει όλα αυτά που εγώ ζητούσα στο κρεβάτι με τον τρόπο που ήθελα. Δεν μπορώ να πω μου έκανε πολλά πράγματα αλλά όλα μετά από δικιά μου πρόταση. Έλειπε αυτό που ζητάμε όλοι από τον άλλον, την πρωτοβουλία. Να μην της λες πάρε μου μια πίπα μανάρι μου. Να σου λέει κοιτώντας σε μέσα στα ματιά τι θα κάνει τώρα το στοματάκι μου και η γλωσσίτσα μου στο καβλωμένο πούτσο σου αγορίνα μου; Με τον καιρό η Κάτια γινόταν όλο και καλύτερη τόσο στην εξωτερική της εμφάνιση όσο και στις πρωτοβουλίες.
Έτσι περνάμε που και που καμιά τσόντα και ενώ στην αρχή δεν της πολύ άρεσε μετά από λίγο καιρό άρχισε να μου ζητάει εκείνη να πάρω. Σιγά-σιγά άρχισα να της λέω τις φαντασιώσεις μου οι οποίες ήταν πολλές και το καλό είναι ότι τις άκουγε χωρίς να σημαίνει ότι συμφωνούσε σε όλες.
Κάποια στιγμή είχαμε πάει θάλασσα και αρχίσαμε να αγκαλιαζόμαστε μέσα στο νερό. Εμένα μου σηκώθηκε και κόντευε να τρυπήσει το μαγιό. Ο πούτσος μου είναι αρκετά καλός περίπου 16-17 εκατοστά και αρκετά χοντρός. Η Κάτια κολυμπούσε μπρούμυτα και εγώ πήγα από πίσω της και την ακούμπησα με την κουτσά μου πάνω στην κωλαρά της. Καλά τι είναι αυτό, πως έγινε έτσι το τάβλι σου μου λέει. Βαστά να πάνε τις λέω και τις χουφτώνω τις βύζαξες της. Ξέρεις της λέω θέλω να σε μισώ εδώ και τώρα.  Που μέσα σε όλο αυτόν τον κόσμο; Με τέτοιο τάβλι αφού ξέρεις δεν αντέχω, πάντα φωνάζω μου λέει.
Δεν ξερώ τι θα κανείς τις λέω πάντως εγώ θα στο χώσω και θα το τρελάνω στο μπες βγες το μουνάκι σου. Όχι μου λέει και είχε δίκιο διπλά είχε οικογένειες και μικρά παιδιά και η Κάτια όταν την πηδάν χάνει την αίσθηση του ποσό φωνάζει. Αυτό το διαπίστωσε όταν μια φορά έγραψα ένα από τα πηδήματα μας σε κασκέτα χωρίς να το ξέρει.  Όταν την έβαλα να το ακούσει τότε κατάλαβε γιατί όλοι γείτονες από τα αλλά διαμερίσματα την κοιτάνε περίεργα όταν την συναντούν. Εδώ που τα λεμέ κάνει κάτι χυσίματα η πουτάνα η Κάτια μου που με λούζει όλο από πάνω μέχρι κάτω, πώς να μην φωνάξει η κοπέλα.  Ο ένας οργασμός μετά τον άλλον. Ειδικά όταν την έχω καρφωμένη από πάνω μου τρελαίνεται και χύνει ασταμάτητα.
Άλλες φορές τα χρυσία της λούζουν την κοιλιά μου και το στήθος μου και άλλες φορές μόλις έρχεται πετάγεται έξω από το τάβλι μου και τα εκσφενδονίζει πάνω στο πρόσωπο μου πράγμα που μου αρέσει πολύ. Κάποιες φορές την βάζω και τρίβει την κλειτορίδα της μπροστά στο πρόσωπο μου και εγώ περιμένω με το στόμα ανοιχτό και την γλωσσά έξω να με πνίξει με το πλούσιο μουνόχυμα της. Μιλάμε ποια γυναικά θα της το κανείς αυτό και δεν θα τρελαθεί.
Αυτά σαν παρένθεση γιατί οι καβάλες στην θάλασσα έπρεπε να σβήσουν. Μου είπε να κολυμπήσουμε πιο πέρα που είχε κάτι βραχάκια και ο κόσμος δεν θα μας πολύ έβλεπε γιατί ο κόλπος γύριζε και είχε κάτι δέντρα. Έτσι σιγά-σιγά κολυμπήσαμε ως εκεί και είδαμε ότι από πίσω από τα βραχάκια είχε ένα απόμερο μικρό κουπάκι με άμμο και βότσαλα. Εκεί δεν άντεξα και πέταξα το μαγιό μου να ελευθερωθεί ο κουτσός μου. Μιλάμε άλλη αίσθηση να είσαι γυμνός μέσα στην θάλασσα. Η Κάτια έβγαλε το πάνω μέρος του τίγρη μπικίνι της και οι βύζαξες της λόγω άνωσης σηκωθήκαν επάνω σαν μπαλόνια.  Οι ρώγες της σκλήραιναν και πηρέ τις πατούσες μου και τις έτριβε πάνω τους. Κόντευα να χύσω όπως ήμουν ανάσκελα με τον πούτσο στο χέρι και τις σκληρές ρώγες της να μου γαργαλάν τις πατούσες. Δοκιμάστε το σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα.. Πολύ καβάλα!!!
Με την καύλα που είχαμε δεν προσέξαμε ότι πολύ κοντά μας ήταν ένας μικρός με ψαροντούφεκο. Η Κάτια δεν είχε πάρει χαμπάρι γιατί ήταν πλάτη. Εγώ δεν της είπα τίποτα γιατί καύλωσα στην ιδέα ότι θα μας πάρει μάτι ένας έφηβος φουλ στις κάβλες. Και αν μη τι άλλο ποιος σε αυτή την ηλικία των 18-19 δεν θα ήθελε να ζήσει κάτι τέτοιο. Γιατί λοιπόν να μην του το χαρίσω εγώ και η γυναικά μου. Έτσι ο μικρός έκανε ότι δήθεν ψάρευε αλλά η μάσκα του είχε όλο φορά προς εμάς.
Τράβηξα το κάτω μέρος του μπικίνι της Κάτιας στην άκρη και άρχισα να της βάζω δάχτυλο. Το μουνάκι της ήταν καυτό και είχε κιόλας χύσει. Αυτή έπιασε τον κουτσό μου και τον έπαιζε με μαεστρία και μου λέει θέλω να τον νιώσω όσο πιο βαθειά γίνεται. Στο τέρμα του μουνιού μου. Να πιάσεις μήτρα πουτσαρά μου. Δεν άντεξα της έβγαλα το κάτω μέρος ,την χούφτωσα γερά από τα κωλομέρια και καθώς την φιλούσα στο στόμα αγκαλιά ακούμπησα το πουτσοκέφαλο μου στην είσοδο της μουνάρας της. Μόλις έσπρωξα να μπω μέσα της άρχισε να πονάει και δεν μπορούσα να συνεχίσω οπότε πήρα την απόφαση να της τον χώσω όλο απότομα με δύναμη μέχρι το τέρμα.
Έτσι την έπιασα σφιχτά τα κωλομέρια και την έσπρωξα δύναμη πάνω στο κάβλι μου. Αυτό ήταν. Έβγαλε μια κραυγή που πρέπει να μας ακούσαν μέχρι πέρα. Γαντζώθηκε πάνω μου και έτρεμε ολόκληρη. Ούτε την παρθενιά της να έχανε. Εγώ τρελάθηκα. Από το κρύο περιβάλλον της θάλασσας χώθηκα μέσα σε μια καυτή φωλιά που με έκανε ακόμα πιο σκληρό. Άρχισε να μου λέει :
-Είναι το καλύτερο γαμήσι της ζώνης μου. Πιασε πάτο παίδαρε μου. Χύνω συνεχεία.
Και πρέπει να έχυνε γιατί ένιωθα συνεχεία την μουνάρα της να συσπάτε και να σφίγγει τον πούτσο μου. Και κάθε φορά που έχυνε έχωνε τα νύχια της στην πλάτη μου και έτρεμε ολόκληρη.
Ο μικρός μάλλον κόντεψε να πνιγεί σε Κάποια φάση γιατί είδα να βγάζει μπουρμπουλήθρες. Εκεί πάνω άρχισα να της λέω:
-Πως σου φαίνεται που σε γαμάω διπλά στον κόσμο πουτανίτσα , θα θελες παλιο τσουλακι να σε περνουν ματι τώρα που σε γαμάω;
-Ω!Ω! ναι πολύύύύύύύύύ…….
-Καβλώνεις κάποιοι να παίζουν το πουλάκι τους για πάρτη μας;
-Νααιιιι ναιιιιι τρέλααααα………..
-Εεεε; να χύνουν κορίτσαρε μου για τις βύζαρες σου που βγάζουν ματιά;
-Ναιιιιιιιιιιι φαντάζομαι να θέλουν να με χύσουν πάνω στα βυζόμπαλα μου ναιιιιι ναιιιιιιιι..
-Θα γούσταρες ένα νεαρό φουλ στις κάβλες να σε γεμίσει με το καυτό ολοζώντανο σπέρμα του; Εεε;
-Ναιιιιιιι χυυυυνωωωω γουστάρω πολύ έναν μικρό με μεγάλο σκληρό πούτσο να του πιω το φρέσκο χύσι του αααααααχχχχ..
-Γουστάρεις να σε πηδηθώ εκεί έξω στην μικρή παραλία με ένα μικρό ψαροντουφεκά;
-Νααιιιιιιιι λιωνωωωωωωωω θελωωωωωωω ααααααααααααααα χυνωωωωω………
Αυτό ήταν είχα το ΟΚ για μια φαντασίωση που δεν τολμούσα να της μιλήσω.
-Ώστε γουστάρεις πουτάνα να γαμηθείς με άλλον; -
-Ναιιιιιιιιιιιιι πολύύύύύύύύ αλλά θέλω να είσαι και εσύ, μονό έτσι καβλώνω. Δεν πρόκειται να πάω με άλλον πίσω από την πλάτη σου ποτέ. Γουστάρω να ξέρεις τι κάνω με τον άλλον και να είσαι παρόν. Το ίδιο θέλω και από σένα. Αν έχεις ανάγκη να πηδήξεις άλλο μουνάκι να το κανείς μπροστά μου. Πήρα το τελειωτικό ναι και τις λέω:
-Για να δούμε ποσό τα πιστεύεις αυτά που λες και την γυρνάω απότομα 180 μοίρες να δει τον ψαροντουφεκά.. Έμεινε με ανοιχτό το στόμα. Δεν την άφησα να συνέλθει και της το συνεχίζω ατάκα.
-Τι λες μωρό μου; Τι ψάρια πιάνει ο μικρός εκεί κάτω;
-Δεν το πιστεύω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Τα έχει παίξει εδώ και ώρα μωρό μου ο μικρός. Τα έχει δει όλα  υποβρυχίως.
-Λοιπόν τώρα θα κανείς ότι σου λέω;
Κούνησε το κεφάλι και ξεροκατάπιε.
-Ναι, ναι ψέλλισε λιγωμένα.
-Δεν θέλω να γίνει τίποτα στην θάλασσα. Ότι γίνει θα γίνει στην μικρή παραλία. Άκου εγώ θα πάρω τα μαγιό μας και θα βγω έξω. Εσύ θα περιμένεις μήπως σε πλησιάσει…..
-Ναι τρέμω στην ιδέα, καβλώνω είπε λαχανιάζοντας από την λαχτάρα.
-Αν δεν πλησιάσει, συνέχισα, θα τον πλησιάσεις εσύ με πρόφαση να δεις τι ψάρια έχει πιάσει και θα του πεις κάτι να καβλώσει. Ξέρεις εσύ.
-ΟΚ κατάλαβα.
Άρχισα να βγαίνω έξω και ο πουτσός μου αναδύθηκε σαν τηλεσκόπιο υποβρυχίου. Κρατούσα εδώ και πολύ ώρα την κάυλα μου να μην χύσω. Ο μικρός δεν πλησίαζε και έκανα νόημα στην Κάτια να αναλάβει. Ανταποκρίθηκε αμέσως και πλησίασε η πουτανίτσα μου. Ο μικρός πήγε να φύγει αλλά πάνω στην τρομάρα του βρήκε το βατραχοπέδιλο. Η Κάτια το έπιασε.
-Εεε που πας το πεδιλο σου του φώναξε.
-Εεευχαριστώ συγνώμη.
-Γιατί ζητάς συγνώμη;
-Εεεε τίποτα, συνέχισε ο μικρός σαστισμένος.
-Γιατί φεύγεις; Δεν έχει ψάρια εδώ;
Ο μικρός είχε καρφωθεί στις βύζαξες τις Κάτιας και έτρεμε ολόκληρος. Ήταν ψηλός μελαχρινός 185 περίπου, λεπτός και με δυο υπέροχα καταπράσινα μάτια. Το μαγιό του είχε φουσκώσει πολύ δυσανάλογα στο επίμαχο σημείο σε σχέση με το σώμα του.
-Έχει, να αυτά έχω πιάσει κι έδειξε το διχτάκι του στην Κάτια.
-Είναι πολύ μικρά για ένα τόσο μεγάλο ψαρά. Και εγώ θα ήθελα να μου χαρίσεις το πιο μεγάλο από αυτά που έχεις, τον κάρφωσε.
-Να πάρε αυτό είναι το πιο μεγάλο και της δίνει ένα λούτσο.
-Δεν νομίζω ότι αυτό είναι το πιο μεγάλο που έχεις. Βλέπω ότι μου λες ψέματα και μου το κρύβεις. Εγώ θέλω αυτό το μεγάλο ψάρι που σπαρταράει μέσα στο μαγιό σου. Τι ψάρι είναι; να το πιάσω λίγο πάνω από το μαγιό να μαντέψω;
Ο μικρός τα ‘παιξε.
-Εεεε όχι όχι.
-Έλα τώρα να το πιάσω λίγο να δω τι είναι. Μόλις του χούφτωσε τον πούτσο αυτός τινάχτηκε προς τα πάνω και κόντεψε να τρυπήσει το μαγιό.
-Αααα ωραίο ψάρι πιο μεγάλο από τον λούτσο που μου έδωσες. Τι ψάρι είναι; Πρέπει να ‘ναι πούτσος. Ναι είναι πούτσος. Πω, πω τι πούτσος. Μεγάλος πολύ μεγάλος σε σχέση με όσους έχω δει και έχω φάει.
-Έχεις πολύ ωραία βυζιά}
-Ξέρεις εγώ τους πούτσους που τρώω τους δείχνω πρώτα στον άντρα μου και αν συμφωνεί, μετά τους καθαρίζω με την γλωσσά μου και μετά τους ρουφάω απολαμβάνοντας ότι μπορώ να βγάλω και να φάω από αυτούς. Ο άντρας μου είναι πάντα το επιδόρπιο μου κι είναι πολύ χαρούμενος. Λοιπόν τι λες θα έρθεις έξω να φάμε όλοι μαζί; Για σένα θα έχει μουνάκι και κρέμα καραμελέ με λευκό γλάσσο από πάνω.
-Εεεε, ναι, να, είπε πάμε πεινάω πολύ.
-Το όνομα σου;
-Αλέξης
-Εμένα Κάτια και τον άντρα μου Στέλιο.
Τους έβλεπα να έρχονται και έπαθα πλακά.
-Τι έγινε Κάτια ; έφερες φαί;
-Ναι ο Αλέξης από εδώ έχει ένα μεγάλο ψαρί. Πούτσο τον λένε και θα το περιποιηθώ θα τον φάω γιατί έχω ξελιγωθεί από την ώρα που το είδα.
-Έλα Αλέξη να δει ο Στέλιος αν είναι καλό το ψαρί που θα με ταΐσεις.
Πλησίασε η Κάντια γονατιστή μπροστά στο μαγιό του Αλέξη και άρχισε να το κατεβάζει. Σε λίγο πετάχτηκε ένας πούτσαρος τεράστιος καμαρωτός ίσιος με χοντρό πουτσοκέφαλο περίπου 25 πόντους. Τι πουτσάρα ήταν αυτή; Θα την ξεσκίσει ο μικρός σκέφτηκα.
-Λοιπόν και τώρα δουλειά να φάμε, εσύ αν θες Στέλιο ετοίμαζε το γλάσσο για την κρέμα καραμελέ.
Άρχισα να παίζω τον πούτσο μου πάνω κάτω προσμένοντας να δω την Κάτια να γαμιέται με αυτό το καυλί. Άρχισε να του γλύφει πρώτα το κεφάλι.
-Μμμμμ ωραία γεύση, σαν τιραμισού είναι αλμυρό και γλυκό μαζί.
-Είναι γλυκό γιατί έχυσα μέσα που σας έβλεπα αλλά κάτι έχει απομείνει. Ξεθάρεψε ο πιτσιρικάς
Η Κάτια άρχισε να τον βυθίζει μέσα στο στόμα της. Ήμουν σίγουρος ότι θα το καταφέρει όλο και το κατάφερε η πουτανα μου. Εκεί τρελάθηκα άρχισα να τον παίζω σαν τρελός.
-Ναι μανάρι μου φα του την όλη, όλη μέσα μέχρι το λαρύγγι, φώναξα.
-Μμμμμμμ μμμμμμ σλλλλλοοορπ αχχχ μμμμμ σ’ αρέσει μικρέ ψαρά;
-Ααααααααοοοοοοοχχ ναι ναι αααααχχχχχ μμμμμμ γιεεεεε πολύύύύύ. Θα σε ξεπατώσω μπροστά στον άντρα σου.
Τα λόγια του με άναψαν ακόμα πιο πολύ δεν κρατιόμουν. Η Κάτια τραβήχτηκε και του είπε ότι είναι ώρα να φας και εσύ. Κάθισε ανάσκελα και πηρέ το κεφάλι του Αλέξη και το έχωσε στο μουνί της.
-Γλύψε το μυδάκι μου, ναιιιιιιιι με τρελαίνεις θα σε χύσω να γλυκάνω την γλωσσίτσα σου
-Είναι αλμυρό μμμμμμ σλουπσλουπ ααααααααα……….
-Αααααααα αααααααααα ‘ερχομαιιιιιιιιιιιιι χύυυυυυυυυυνωωωωωω χυυυυνωωωωωωωωω φατααα ολαααααα………
Τι χύσιμο ήταν αυτό κόντεψε να τον πνίξει τον μικρό. Έχυνε, έχυνε, έχυνε, ατελείωτο μουνόχυμα. Εγώ πήγα πάνω από το στόμα της και έσπρωξα τον πούτσο μου μέσα. Έτσι είχε μια γλωσσά στο μουνί και ένα πούτσο στο στόμα. Σε λίγο έκανα νόημα στον Αλέξη να αρχίσει το πήδημα.
-Τώρα θα δεις τι πάει να πει πούτσος του Αλεξη, λέει ο μικρός και της τον καρφώνει μέσα δυνατά στο ανάσκελο.
-Μμμμμμμμμμμμμ αααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ μμμμμμμμμμμμμμμμμμ)
Μου ‘ριξε μια δαγκωματιά από το ζόρι που έφαγε η μήτρα της που νόμιζα ότι θα μου τον κόψει.
-Σιγά Αλέξη σιγά
-Τι σιγά ρε μαλάκα, τώρα σιγά θα στην ξετινάξω σήμερα την γυναικούλα σου.
-Μμμμμμμμμμμμμμ ιιιιιααααααααααα σσλλλλλλλααααααπ μμμμμμμμμμμμ αααααα βογκούσε αυτή.
Την γαμούσε με τόσο βία που νόμιζα θα μου μείνει στον τόπο. Την ξέσκιζε η πούτσα του. Έβγαινε και έβγαινε και έβγαινε και ξανάμπαινε ατελείωτη χοντρή και από κάτω τα μπαλάκια του τίγκα στο μουνόχυμα να χτυπάν την κωλοτρυπίδα της και να καβλώνει.
Ξαφνικά η Κάτια πετάει τον πούτσο μου έξω από το στόμα της και λεει
-Θέλω ένα ακόμα δώρο. Θέλω να με γαμίσει ο Αλέξης από τον κώλο και εσύ από το μουνί
-Όλο αυτό το πράγμα;είπα με έκπληξη.
-Δεν εμπιστεύεσαι την σούφρα της γυναικάς σου, αυτή για να το λέει κάτι θα ξέρει, μου τη χώθηκε με αναίδεια ο πιτσιρικάς.
-Θέλω κάτι άλλο όμως πρώτα , συνέχισε η Κάτια. Θέλω να κάνετε 69 μεταξύ σας και μόλις είστε φουλ στην κάβλα να μου καρφώσετε με  τις ψωλάρες σας στις τρύπες μου.
Κοιταχτήκαμε έκπληκτοι με τον Αλέξη και τις λέμε :
-Πλακά κάνεις; Δεν μπορεί πλάκα μας κάνεις:
-Καθόλου, θέλω να ξέρεις τι γεύση είχε αυτός ο πούτσος που με γάμισε έτσι  και εσύ Αλέξη να τον ευχαριστήσεις που είχε την ιδέα. Άντε τώρα πουτσαράδες μου, μην ντρέπεστε πλακωθείτε κάντε με να τρελαθώ από την καύλα.
Ο Αλεξης ερχετε προς το μέρος μου και μου λέει :
-Ώστε εσύ είχες την ιδέα εεε; Έλα ρούφα την τώρα για να τις ξεσκίσω μετά τον κώλο για τα καλά.
Μου τον χώνει στο στόμα και ξαπλώνει κάτω ανάσκελα κι εγώ από πάνω του έκανα τσιμπούκι. Τι ψωλή ήταν αυτή, η γεύση της ήταν γνωστή αφού η Κάτια την είχε λούσει με τα χύσια της αλλά έγλυφα τους άχυμους και τον δυο. Κάυλα, απίθανη καύλα. Γύρισα κι έστειλα τον πούτσο μου στο στόμα του και άρχισε κι αυτός να με γλύφει. Η Κάτια με το ένα χέρι ζούλαγε τις τεράστιες βυζάρες της και με το άλλο έπαιρνε μουνόχυμα από το μουνί της και το έχωνε στην κολωτρυπίδα της για να την προετοιμάσει.
-Αρκετά, φώναξε, σηκωθείτε, γαμιστε με από μουνί κι από κώλο, ξεσκίστε με.
Εγώ ξάπλωσα ανάσκελα και εκείνη ήρθε και καρφώθηκε πάνω μου σαν να μην συμβαίνει τίποτα τουρλώνοντας την κωλάρα της στον Αλεξη. Αυτός ήρθε από πίσω και άρχισε σιγά-σιγά να βάζει το τεράστιο εργαλείο του στο κώλο της.
-Έλα καβλα μου, σκίσε με μια τρύπα που είναι να ανοίξει άνοιξε τηννννν…αααααααααααααααααα μηηηηηηηηηηηηη σιγααααα σιγαααααααα..
-Τι μη μωρή. Τι βάλ’ την και την άλλη μη. Θα σε περιποιηθώ καλά ούτε ο μισός δεν μπήκε ακόμη.
-Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ελλλλλλλλλαααααααααααααααα το συνιιιθίζω σιγά σιγααααα ααααααααααα ναααιιιιιιιιιιιιιιιιιι ξεσκίστε με.
Εγώ άρχισα να την γαμάω από κάτω δυνατά και την ένιωθα που έχυνε πάνω στα μπαλάκια μου. Τα τεράστια μπαλάκια του Αλέξη χτυπούσαν με τα δικά μου σαν βαριά και με τρελαιναν. Η Κάτια άρχισε πάλι να φωνάζει
-Αααααααααααααααα ααααααααα ααααααααααα ναιιιιιιιιιιιιιιιι μμμμμμμμμμ νννναααιιιιιιιιιιιιιιιι αααααααααααα χυστε με χυυυυυυυυστε μεεεεεεεεε…………..
Ο Αλέξης τραβιέται και ρίχνω την Κάτια ανάσκελα.
-Ναιιιιιι ναιιιιιι θέλω τα χύσια σας ο ένας στο ένα βυζί και ο άλλος στο άλλο.
Άρχισα να χύνω, χυνωωωωω χυνωωωωωωωω παρτααααααααα ούρλιαξα και της γέμισα όλο το βυζί με χύσι που δεν άφησε ακάλυπτο τίποτα.
Σε λίγο ήρθε η ώρα του Αλέξη. Απορία το είχα με τέτοια μπαλάκια τι θα βγάλει. Κι άρχισε το σοου.
-Έλααααααα χυυυυυυυυυυνωωωωωωωωωω χυυυνννννννωωωωωωω έτσι και στο βυζιιιιιιιιιιιι και στο στοοοοοοομμμμμααααααααα και στην κοιλιααααααααααααααα
-Μμμμμμμμμμμ αααχχχχχχχχχχ τέλειοοοοοοοςςς
Τι ηταν αυτό ρε παιδιά, τόσο σπέρμα αυτοί οι νέοι. Έχυνε και σταμάτημα δεν είχε μέχρι που την έλουσε από πάνω μέχρι κάτω.
-Τώρα που ετοιμάσατε τις κρεμούλες σας, λέει η Καίτη, ο Στέλιος θα φάει το βυζί με το γλάσσο του Αλέξη και ο Αλέξης του Στέλιου και εγώ θα φάω ότι έμεινε στο στοματάκι μου και στην κοιλίτσα μου.
Δεν μπορούσαμε να της το αρνηθούμε και φυσικά για πρώτη φορά δοκίμασα σπέρμα, σπέρμα ολόφρεσκο και δεν ήταν άσχημο.
Ντυθήκαμε βουτήξαμε και πήγαμε πίσω στον κόσμο. Ο Αλέξης πήγε στην οικογένεια του και τους έδειχνε τι ψάρια έπιασε.
Αγαπητοί φίλοι σας στέλνουμε αυτή την ιστόριζα η οποία είναι 100% αληθινή και σας ευχόμαστε καλό βόλι.
Φιλάκια από ένα πραγματικά αγαπημένο ζευγάρι.
Στελιος Κατια.
ΥΓ: Το προφίλ μας στο www.adult.gr ειναι skcouple.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου