Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΒΙΑΙΗ ΕΠΑΦΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ

02/12/2004

Όλα άρχισαν περίπου στο περσινό καρναβάλι .. ίχα πάει με δυο ζευγάρια φίλων στο γνωστό πάρτι που γίνετε κάθε χρόνο κάπου στην Ανθούπολη. Ένα σπίτι δυάρι που δεν μένει κανείς έχει μετατραπεί σε ένα καλό χώρο για τα πάρτι μας…... χαμηλός φωτισμός με μπάλα από τις παλιές στο ταβάνι που δίνει φως ,DJ κανονικά, ένα δωμάτιο όπου ήταν το μπαρ και η κουζίνα.
Το πάρτι πήγαινε καλά πολύ χορό και ποτό. Με πλησιάζει μια τύπισσα αρκετά ψηλή γύρω στο 1,74 και αρκετά νταρντάνα δηλαδή καστανή με μακριά μαλλιά από τις γυναίκες που δεν περνάνε απαρατήρητες, δεν μου έκανε μεγάλη εντύπωση αλλά είχε κάτι το πρόστυχο στο βλέμμα της και θέλει να χορέψουμε το γνωστό "μετά τις δυο τα κάνω όλα .. ".
Εγώ κάνω πλάκα μαζί της με τους φίλους και της λέω
-"Δεν είναι η ώρα σου ακόμα, η ώρα σου μετά τις τρεις. "
 Τρεις και κάτι έρχεται η γκόμενα με παίρνει από το χέρι και με βγάζει έξω ..
-"Τι έγινε λέω;  Έχουμε καύλες; "
-"ΠΟΛΛΕΣ" μου απαντάει και με βάζει να κάτσω στα σκαλιά τις διπλανής πολυκατοικίας .. πέφτει στην αγκαλιά μου και πάει να με φιλήσει .. τις ρίχνω ένα χαστούκι και τις λέω
-"Πάρ’ τον στο στόμα σου" .. τα ψιλοέχασε αλλά τα μάτια τις έβγαζαν φωτιές σαν να έλεγε θέλω κι άλλο .. Εγώ απόρησα με τον εαυτό μου που την χτύπησα .. δεν το συνηθίζω .. αλλά αυτό το πλάσμα μου έβγαζε κάτι πολύ έκφυλο ήταν και το ποτό .. αλλά απόρησα και με αυτήν λες να τις άρεσε;  Δεν είπε τίποτα .. γονάτισε και κατέβασε λίγο την στολή μου .. έβγαλε την γλώσσα της και άρχισε να γλύφει κυκλικά τον μισοκαυλομένο πουτσοκεφαλο μου .. σε λίγο ο πούτσος μου έγινε τεράστιος και πέτρα αυτή συνέχιζε το ίδιο και σε όλη την διάρκεια με κοίταγε στα μάτια με ένα βλέμμα παραπονούμενο ..
-"Πάρτον όλο στο στόμα σου πουτάνα"
Συνεχίζει το ίδιο μόνο που τώρα με κοιτάει κοροϊδεύει .. την τραβάω από τα μαλλιά προς τα πίσω και σκύβω στο πρόσωπο της ..
-"Άκουσες τι σου είπα μωρή καριόλα; πάρτον όλο στο στόμα σου" και τρώει δεύτερο χαστούκι .. τα μάτια της γυάλισαν, τα χαμήλωσε και άρχισε μια τρελή πίπα .. ήμουν σίγουρος πλέον .. τις άρεσε ..
-"Έτσι μωρή καριόλα ρούφα τον δυνατά .. μόνο κραυγές έβγαζε .. "γλουπ ".. "γλούπ" .. την είχα συνεχεία πιασμένη από τα μαλλιά και με το άλλο χέρι έπιανα της βυζαρες της .. ακούστηκαν φωνές, κάποιοι έφευγαν από το πάρτι ..
-"Μην σταματάς" τις λέω ..
Με κοίταξε με ύφος δεν είχα σκοπό και συνέχισε το τσιμπούκι ενώ οι άλλοι πέρναγαν πίσω της, εγώ τους έβλεπα όπως και αυτοί . Ήταν δύο ζευγάρια….μου χαμογέλασαν και συνέχισαν ..
-"Καύλωσες κι άλλο πουτάνα μου που μας είδαν .. "
-"ΝΑΙ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ" ..
Πιάνω το πούτσο μου τότε και αρχίζω να της ρίχνω πουτσοσκάμπιλα ..
-"Σου αρέσει πουτάνα μου" ..
ΝΑΙ .. ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙΣ" ..
-"Μιλά μωρή πουτάνα τι θέλεις να σου κάνω; "
-"ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕΙΣ .. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ" .
Συνέχιζα τα πουτσοσκαμπιλα ..
-"Μόνο αυτό θέλεις γαμιολα" ..
-"ΌΧΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΧΤΥΠΑΣ ΌΣΟ ΜΕ ΓΑΜΑΣ .. Και κατεβάζει το μπλουζάκι και βγάζει της βυζάρες έξω και χώνει την πουτσα μου μέσα τους .. Έπιασε τα βυζια της σφιχτά και άρχισε να τα γαμάει ..
-"ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΓΑΜΙΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΣΚΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ Η ΠΟΥΤΣΑΡΑ ΣΟΥ"..
-"Γιατί μωρή θες να σε βαράω;"
-"ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙΣ. ΝΑ ΜΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΟΥ ΚΕΡΑΤΩΝΩ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ"
Της τραβάω χαστούκι ..
-"Τι άλλο θες μωρή ξεκωλιάρα" ..
-"ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΥΡΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ" .. κι άλλο χαστούκι .. τα μαγούλα της ήταν κατακόκκινα.. Η καύλα μου είχε φτάσει στα ύψη ήθελα να το χύσω αυτό το καυλίδιο .. τον βάζω πάλι στο στόμα της και πιάνοντας από τα μαλλιά αρχίζω να τις γαμάω το στόμα ..
-"Θα σε χύσω στο στόμα καυλόμουνο" της λέω και την γαμώ όλο και πιο δυνατά .. σαν να γαμούσα μουνί ένα πράγμα .. ένιωθα τον πούτσο μου να ακουμπάει στο λαρύγγι της .. προσπαθούσε να τραβηχτεί αλλά όσο προσπαθούσε τόσο δύναμη έβαζα .. με το άλλο μου χέρι έπιασα την ρώγα της και την τράβαγα ..
-"Θα σε χύσω πουτάνα .. καριόλα .. θα τα ρουφήξεις όλα μαλακισμένη" .. έκανε σαν τρελή .. πήγε να μου κόψει τον πούτσο .. και όλο μούγκριζε ..
-"Ναι γαμιολα .. ναι θα σε χύσω .. χυνωωωωωωωωωωωωωωωωωω .. πουτάνα ρούφα τα όλα .. ρουφατααααα .. παλιοβρώμα" .. τα κατάπιε όλα και συνέχισε μέχρι να καθαρίσει τελείως την πούτσα μου .. εγώ ήμουν χαμένος από τη καύλα ..
-"ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΥΝΑΡΑ" .. μου λέει ενώ ξερογλυφότανε από το τσιμπούκι
-"Που εδώ; έξω; "
-"ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ" λέει και σηκώθηκα σκεπτόμενος που θα πάει με την γκόμενα.
Το υπόγειο ήταν δεξιά από την είσοδο του πάρτι και το μόνο φως που είχαμε ήταν από την είσοδο .. είχε το λεβητοστάσιο και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς σε μια αποθήκη.
-"ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΣΚΙΣΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ" λέει και στήνετε στον τοίχο .. ανεβάζει το φορεματάκι .. από στολές ξέρετε φαντάζομαι .. και μου δείχνει την κωλαρα της μέσα από το μαύρο δικτυωτό καλσόν .. εγώ έψαχνα το χώρο, είχα για πρώτη φορά ευκαιρία να κάνω πραγματικότητα μια φαντασίωση μου ..
Βρήκα μια ταινία πλαστική .. θα την έδενα από τις σωλήνες του καλοριφέρ ..
-"Θα σου μείνει αξέχαστη αυτή η βράδια ξεκωλιάρα" της λέω ..
-"ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ "..
-"Θα σε δέσω και θα σε κρεμάσω από τους σωλήνες του καλοριφερ" λέω ..
-"ΜΜΜΜΜΜ ΝΑΙ .. ΤΟ ΘΕΛΩ .. " ΜΟΥ λέει κουνώντας προκλητικά τον κωλο της ..
Πάντα ήθελα αυτό το ρόλο και ποτέ δεν είχε τύχη .. εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία .. της έδεσα τα χέρια με την ταινία και πήγα να της φιμώσω και το στόμα ..
-"ΟΧΙ " μου λέει "ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΩΝΑΖΩ" ..
-"Πουτάνα θα σου κάνω μαύρο τον κώλο σου" ..
Της άνοιξα τελείως τα ποδια και άρχισα να την χτυπώ πάνω από το καλόν .. απαλά χαστουκιά στα κολομαγουλα στην αρχή και μερικά χαστουκακια στο μουνί της ..
-"ΑΧΧΧ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΡΑ .. ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΟΥ ΧΤΥΠΑΜΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ" ..
Συνέχισα να την χτυπάω πιο δυνατά με τα χέρια μου ενώ αυτή ούρλιαζε από πόνο και καύλα ..
-"Μωρή πουτάνα σ’ αρέσει ε; "
-"ΝΑΙ ΜΕ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΝΙΩΣΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΝΑΡΑ" ..
Πήγα στο πλάι και έβαλα το κεφάλι μου ανάμεσα στα βυζιά της που κρεμόντουσαν .. τα φίλησα απαλά και πήρα μια ρόγα ανάμεσα στα δόντια μου .. την δάγκωνα σιγά σιγά όλο και πιο πολύ .. αυτή ωρυόταν
-"ΑΧΑΧΧΧΑΧ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ .. ΜΕ ΠΟΝΑΣ .. ΑΛΛΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΡΕΛΑ" ..
Ήθελα πολύ να την γαμήσω επί τόπου .. αλλά έπρεπε να το χαρώ όσο περισσότερο μπορούσα .. έσκισα το καλόν και κατέβασα το στρινγκ .. χώνομε μέσα στο μουνί της με τα μούτρα .. ήταν μούσκεμα υγρά έτρεχαν παντού μέχρι τα μπούτια της .. έγλυφα .. ρουφούσα και δάγκωνα το μουνί τις σαν λυσσασμένος .. με έχε τρελάνει αυτό το μουνοχειλο ετσι ψιλοκρεμασμένο που ήταν ..
-"ΑΧΧΧΧ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ .. ΣΕ ΧΥΝΩ .. ΨΩΛΑΡΑ ΜΟΥ ΡΟΥΦΑΤΑ .. ΝΑΙ .. ΝΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ" ..
Το στόμα μου ήταν γεμάτο υγρά και μου άρεσε .. έγλυφα και την κωλοτρυπιδα της ..
-"ΓΑΜΑΜΕ .. ΓΑΜΑΜΕ .. ΕΛΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΆΛΛΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ..
Ξαφνικά ένα χέρι με ακουμπάει στον ωμό, ο φίλος μου .. γελώντας μου λέει
-"Τι γίνετε εδώ;" ..
-"Γαμώ και δέρνω φιλάρα" του λέω ..
-"ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΩΤΑΕΙ ΑΥΤΗ; " ..
-"Ο φίλος" λέω "θέλεις να σε γαμήσει κι αυτός" ..
-"ΟΧΙ, ΟΧΙ " λέει αυτή και την ρίχνω σφαλιάρα στον κώλο με όλη μου την δύναμη ..
-" Όχι μωρή πουτάνα δεν θες;".. και της σβουρίζω άλλη μια σφαλιάρα ....
-"ΟΧΙ .. ΜΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ .. ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΣΚΙΣΕΙΣ" ..
-"Τι θέλεις να σου κάνει" .. συνεχίζω εγώ να την χτυπάω στα κωλομέρια της ..
-"ΑΧ" βγάζει φωνή ευχαρίστησης "ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ ΜΑΖΙ" ..
Ο φίλος ήταν διστακτικός κι απόρησα ..
-"Έλα" του λέω ..
Κι αρχίσαμε να την βαράμε εναλλάξ στα κωλομάγουλα .. ο ήχος που έβγαζαν τώρα τα γυμνά της μπούτια με τρέλαινε .. κλαφφφφφφφ .. κλαφφφφφφ ..
-"Σου αρέσει καριόλα .. ξεφτιλισμένη .. πρόστυχη .. γαμιολα ..κουφάλα" την βρίζαμε και την χτυπάγαμε ..
-"ΝΑΙ .. ΝΑΙ .. ΑΧΧΧΧΧ .. ΠΟΝΑΩΩΩΩΩ .. ΠΟΝΑΩΩΩΩΩ .. ΠΙΟ .. ΔΥΝΑΤΑ"….
Ο κώλος και τα μπούτια της πρέπει να ήταν ολοκόκκινα από το ξύλο .. αλλά η καύλα στην φωνή της ήταν το κάτι άλλο .. το ευχαριστιόταν και με το παραπάνω ..
-"Σ’ αρέσει ρε μαλακισμένη το ξύλο ε; "
-"ΝΑΙ .. ΝΑΙ ΑΧΧΧΧΧΧΧ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΝΑΙΙΙΙΙ" ..
Ο φίλος μου φανερά καυλωμένος χώνετε στο βάθος του υπόγειου ..
-"ΓΑΜΑΜΕ ΚΑΥΛΑ ΜΟΥ..ΓΑΜΑΜΕ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ .. ΣΕ ΘΕΛΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ"..
-"Που..που πουτάνα πες μου που;"..
-"ΣΤΗΝ ΜΟΥΝΑΡΑ ΜΟΥ.. ΣΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΜΟΥ.. ΠΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΑΜΑΜΕ ..
Ήμουν πολύ καυλωμένος, σχεδόν χαμένος μου άρεσε αυτό που ζούσα .. ήταν παραδομένη σε μένα και το γούσταρα πολύ .. πιάνω τα κολομαγουλα της που έκαιγαν από τα χτυπήματα .. και άνοιξα όσο μπορούσα την κωλοτρυπίδα της .. την έφτυσα 2-3 φορές .. σαλιώνω και τον πούτσο μου και τον ακουμπάω απαλά στην τρυπά της ..
-"ΑΧΧΧΧΧ .. ΝΑΙ ΓΑΜΙΑ ΜΟΥ.. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ .. ΘΑ ΜΕ ΣΚΙΣΕΙΣ" .. δίνω μια και βρίσκομαι όλος μέσα στην κωλαρά της ..
-"ΑΧΧΧΧΧΧΧΧ .. ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΣ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ.. ΑΧ .. ΤΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ" ..
Την γάμαγα με όση δύναμη είχα από τον κώλο .. βάραγα τα μπούτια της και την έβριζα.
-"Ξέκωλο .. σε σκίζω .. σου γαμώ την κωλαρά .. γαμημένη ξεκωλιάρα .. πρόστυχη .. μόνο από τον κώλο θα σε γαμήσω .. γιατί αυτό σου αξίζει" ..
-"ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΜΟΝΟ ΓΑΜΑΜΕ .. ΕΤΣΙ .. ΔΥΝΑΤΑ .. ΞΕΣΚΙΣΕ ΜΕ .. ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ .. ΠΟΥΤΑΝΑ .. ΑΧΧΧΧΧΧΧ .. ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ" .. .
Από πίσω ακούγεται η φωνή του φίλου μου ..
-Σκισ’ της τον κώλο .. χτύπα την .. που την βρήκες αυτή τη τρελοπουτανα .. δεν μπορούσα άλλο ήθελα να χύσω" ..
-"ΕΛΑ ΚΑΥΛΑ ΜΟΥ ΓΑΜΑΜΕ .. ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ .. ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΧΥΣΩΩΩΩΩΩΩΩ ΑΧΧΧΧΧΧΧ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ .. ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ .. . ΝΑΙ .. ΣΚΙΣΕ ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΜΟΥ ΣΤΑ .. ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ .. ΧΤΥΠΑΜΕ .. . ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ..
Γάμαγα και την χτύπαγα σαν τρελός ..
-"Είσαι αχόρταγη, αλανιάρα μητρομάνα .. καλά σε κατάλαβα .. γαμιόλα" ..
Το μάτι μου πέφτει σε ένα μπουκάλι coca-cola το περνω και με μιας χώνω το λαιμό του στο μουνί της ..
-"ΑΧΧΧ .. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ .. ΤΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕΣ .. ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ .. ΑΧΧΧΧΧΧΧΧ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ .. ΜΗ .. ΜΗ .. ΠΙΟ ΣΙΓΑ .. ΜΕ ΣΚΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ" ..
Ένιωθα το μπουκάλι πάνω στον πούτσο μου καθώς την γάμαγα τον κώλο .. πιο σιγά τώρα αλλά απολαυστικά .. περίμενα το τέλος ..
-"ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ .. ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΑΜΙΑΣ .. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥΤΣΑΡΑ .. ΑΧ .. ΑΧ .. ΝΑΙ .. ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ .. ΣΕ ΧΥΝΩ .. ΧΥΝΩ .. ΧΥΝΩ .. .. ΑΧΧΧΧ ..ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ"………….
Ήμουν χαμένος από την καύλα και τα φοβερά λόγια αλλά και μουγκρητά και έβγαζε ..
-"Κι εγώ θα σε χύσω καύλα μου .. θα χύσω μες στην κωλαρά σου" ..
-"ΝΑΙ .. ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΝΙΩΣΩ ΜΕΣΑ .. ναι πουτάνα .. ναι .. παρταααααααααααααααααααααααααα .. σε χύνω μωρή πρόστυχη .. χύνω στην κωλάρα σου .. . παρταααααααααααα" ..
Και έσπρωχνα τόσο πολύ τον πούτσο μου μέσα της που χτύπησε το κεφάλι της στον τοίχο ..
-"ΑΧΧΧΧ .. ΤΟ ΝΙΩΘΩ .. ΓΑΜΙΑ .. ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΤΟ .. . .. ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ" .. και να στριφογυρνάει το κεφάλι της σαν τρελή .. -"Απίστευτο γαμήσι πουτάνα μου" ..
Ακουμπάω όπως ήμουν μέσα της, πανω στην πλάτη .. ο φίλος από πίσω άρχισε και αυτός να φωνάζει "χύνω .. χύνω" .. γυρίζω και τι βλέπω;
Ο φίλος είχε κατεβεί μαζί με την μικρή του αλλά εγώ την μικρή δεν την είχα δει .. είχαν κάτσει πιο πίσω, μας έπαιρναν μάτι και η μικρή τον τσιμπούκωνε έτσι έστω να βλέπει και αυτή . Λύνω την τύπισσα και λέω
-"Θα τα πούμε πάνω" και πάω στον φίλο μου ..
-"Ρε μαλάκα τι έγινε εδώ, μας παίρνατε μάτι; …ααα φίλε γι’ αυτό δεν συμμετείχες ενεργά…..είχες παρέα λέω κι εγώ κώλοσες…"
-"Ναι σε πείραξε;" μου λέει .. "την ξέσκισες στο γαμήσι, είσαι κι ο πρώτος .. η μικρή μου είπε ότι ο ήχος όταν την βάραγες ήταν το κάτι άλλο!!!!!! "
-"Μικρή μου" της λέω "ήσουν πολύ τυχερή που δεν σε είδα όταν μπήκες της γιατί θα σε ξέσκιζα κι εσένα"!!
-"Κρίμα" μου λέει το πουτανί όλο νόημα
Αν τυχόν ποτέ δεις αυτή την ιστορία περιμένω να μου στείλεις e-mail .. Όπως ήρθες έφυγες, όταν ανέβηκα στο πάρτυ είχες φύγει και δεν θυμάμαι καν το όνομα .. Αλήθεια αλλάξαμε ονόματα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου