Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ…

02/10/2004

Φίλε ixrayman αποφάσισα κι εγώ να σου διηγηθώ την περιπέτεια μας που συνέβη το περασμένο καλοκαίρι.
Τα ονόματα στην περιπέτεια μας είναι αλλαγμένα για ευνόητους λόγους γιατί με την Σοφία είμαστε παντρεμένοι εδώ και 10 χρόνια και έχουμε και δυο παιδιά.
Πάντα με έφτιαχνε όμως η ιδέα να βλέπω την γυναίκα μου να κάνει έρωτα με άλλον η άλλους άντρες αλλά δεν είχα τολμήσει ποτέ να της το πω γιατί ήμουν σίγουρος για την άρνηση της.
Ήμαστε μαζί από όταν ήταν 19 χρόνων και δεν είχε μέχρι τότε καμία ερωτική εμπειρία άρα ότι ήξερε σε σχέση με το σεξ ήταν μόνο μαζί μου!!
Το περασμένο καλοκαίρι λοιπόν και αφού έλειπαν τα παιδιά για τις καλοκαιρινές τους διακοπές(3 μήνες) την μύησα στο ιντερνετ και σε διάφορα σαιτ γνωριμιών (adult.gr)
Εκεί μέσα γνωρίσαμε έναν άντρα παντρεμένο από την Τρίπολη το όνομα του Κώστας και ανταλλάσσαμε mail’s με φωτο.
Η Σοφία είχε καυλώσει πολύ με τις φωτο του και με αυτά που της έγραφε αλλά δεν ήθελε με τίποτα να ακούσει για συνάντηση. Εγώ μυστικά από την Σοφία κανόνισα ένα ραντεβού μαζί του ήπιαμε ένα καφέ και συζητήσαμε για το θέμα μας!!
Μετά από αρκετή επιμονή δική μου την έπεισα να κανονίζαμε μαζί του για ένα ποτάκι στην Όστρια. Ήταν βλέπετε και αρκετά εμφανίσιμος αλλά αυτό που της άναβε την φαντασία ήταν το χοντρό πέος του όχι τόσο μεγάλο όσο το δικό μου αλλά αρκετά πιο χοντρό!!!!
Το ραντεβού ήταν για τις 10 το βράδυ και η ετοιμασία της άρχισε αρκετά νωρίτερα....είχε φοβερό άγχος και την καταλάβαινα απόλυτα αλλά η δίψα της για μια αλλαγή ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Όντως συναντηθήκαμε και από την πρώτη ματιά φαινόταν ότι υπήρχε πολύ έντονο το ερωτικό στοιχείο στην ατμόσφαιρα.
Καθίσαμε ήπιαμε δυο τρία ποτάκια και η συζήτηση πήγαινε ολοένα και πιο κοντά στο θέμα μας φαινόταν ότι είχε μεγάλη εμπειρία σε σεξ με ζευγάρια και αυτό μας χαλάρωσε αρκετά και εμάς.
Καθόντουσαν ο ένας αντικριστά στον άλλον και η Σοφία δεν έχανε ευκαιρία να ανοίγει την φούστα της και να του δείχνει τα πόδια της αλλά και να σκύβει μπροστά του και μέσα από το βαθύ ντεκολτέ του πουκαμίσου της να φαίνονται τα υπέροχα και μεγάλα στήθη της.
Αυτός είχε φανερά καυλώσει και τα καθίσματα δεν τον βοηθούσαν καθόλου να το κρύψει. Ύστερα από αρκετή ώρα αποφασίσαμε να φύγουμε ανανεώνοντας το ραντεβού μας.
Όπως σηκωθήκαμε τα κορμιά τους συναντήθηκαν και ο Κώστας γύρισε και της ψιθύρισε κάτι στο αυτί στο αμάξι μέσα μου είπε η Σοφία ότι της είπε να μην τον ακουμπάει γιατί ήταν έτοιμος να την πάρει εκεί μπροστά στον κόσμο. Είχαν φύγει όλες οι αναστολές της και ήθελε να τον πάρει ακόμα κι εκείνο το βράδυ!!!!
Είχαμε κανονίσει το επόμενο βράδυ για ένα ποτάκι αυτή την φορά στο σπίτι μας όντως κι έτσι έγινε ήρθε με ένα μπουκάλι κόκκινο καλό κρασί και η Σοφία δεν άργησε να μας το σερβίρει.
Μετά από δυο τρία ποτηράκια πήρε την Σοφία και βγήκαν στο μπαλκόνι εκεί άρχισε να της την πέφτει να της χαϊδεύει τους ώμους να την φιλάει στον λαιμό και η Σοφία να έχει παραδοθεί ολοκληρωτικά.
Εγώ καθόμουνα στον καναπέ και τους έβλεπα να έχουν επιδοθεί σε ατελείωτα φιλιά και καύλωνα αφάνταστα βλέποντας την στα χέρια ενός αλλού άντρα. Την τράβηξε προς τα μέσα και της κατέβασε την μπλούζα τα χέρια του χούφτωσαν τις βυζαρες της και ένα αχχχχ ξέφυγε από το στόμα και των δυο εκείνη όση ώρα εκείνος πιπίλαγε τις μεγάλες σκουρόχρωμες ρώγες της τον χούφτωνε πάνω από το παντελόνι.
Εμένα η καύλα μου ήταν ατελείωτη όσο ακατανόητο και αν ακούγεται. Με μια κίνηση του ξεκούμπωσε το παντελόνι και ένα πολύ πολύ χοντρό καυλί πετάχτηκε έξω δεν έχασε στιγμή και το έβαλε κατευθείαν στο στόμα της και τον ρούφηξε όλο. Μετά πήγαν στην κρεβατοκάμαρα και τους ακολούθησα την ξάπλωσε ανάσκελα και άρχισε να την γλύφει από την κορυφή έως τα νύχια και της έλεγε πόσο ήθελε να την ξεσκίσει από παντού...
Εγώ πέταξα τα ρούχα από πάνω μου και της τον έδωσα στο στόμα με την μια η πουτάνα δεν ήθελε και πολύ 21 πόντους καυλί χάθηκε με την μια μέσα στο στόμα της.
Την σήκωσε όρθια την έστησε στα τέσσερα και άρχισε να την γαμάει πολύ πολύ δυνατά ενώ αυτή δεν είχε αφήσει από το στόμα της τον πούτσο μου.
Οι ρόλοι αντιστράφηκαν και τώρα ήμουν εγώ από κάτω αυτή με είχε καβαλήσει και δίπλα μου ο Κώστας την γαμούσε δυνατά στο στόμα όντως το καυλί του ήταν από τα πιο χοντρά που έχω δει. Του έκανα νόημα να της σκίσει την κωλαρα και με την μια ήρθε από πίσω της εγώ της άνοιγα τα κωλομαγουλα και αυτός της έγλειφε την κωλοτρυπίδα.  Μετά από λίγα λεπτά και αφού είχε φτάσει στα όρια της τον παρακάλαγε να την καρφώσει στον κώλο και αυτός δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη το χοντρό πουτσοκεφαλο του βυθίστηκε με δυσκολία στην αρχή στην κωλαρα της και είχαμε βρει μετά από λίγο όλοι τον ρυθμό μας. Εγώ δεν άντεξα άλλο βγήκα από μέσα της και την έλουσα με τα χυσια μου σε όλο το πρόσωπο της.
Αυτός ήταν σκέτος ταύρος και συνέχισε για αρκετή ώρα ακόμα και αφού την ξεπάτωσε από κώλο και μουνί της έδωσε κι αυτός τα χυσια του στο στόμα.
Αυτό το σκηνικό συνεχίστηκε κι άλλες βραδιές με τον Κώστα να είναι πάντα ταύρος και μαζί με εμένα να την έχουμε φτάσει σε μονοπάτια οργασμού που δεν τα είχε φανταστεί...
Τώρα πλέον δεν την μαζεύω έχει τον Κώστα σταθερό άμα ερχόταν από Τρίπολη αλλά θέλει συνέχεια να τρώει μεγάλες και χοντρές ψωλές και η φαντασίωση της πλέον είναι να γαμηθεί με μαύρο η με πολλούς άντρες μαζί.....
Αυτή ήταν η πρώτη φορά της γυναίκας μου με δυο άντρες ελπίζοντας ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες κι εγώ και αυτή σε αφήνουμε και όταν θα έχουμε καινούργιες εμπειρίες θα της μοιραστούμε μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου