Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΖΩΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ

27/10/2004

Φιλαρα μου,
Χάθηκα μωρέ, το ξέρω..
Τι να κάνω ο ναούμης, αν σου πω τι έπαθα... Με πήρανε φαντάρο, ωρε, το φαντάζεσαι; Δόξα τω Θεώ, είχα ένα δόντι θειο, με πήγε στην αεροπορία. Έλεγα κι εγώ, πιλότος θα γίνω, αμ δε όμως..... Οι εκπλήξεις πολλές στα στρατά.
Καταρχίζοντας, έχει και γυναίκες ρε!!! Αλλά είναι ψηλά, δεν τις φτάνεις...
Πήγα πρώτη μέρα που λες, κόλαση.. Μας δώκανε ρούχα ωραία, με καπελάκι σπιλιότικο, ξέρεις τι λέω, να φτουράει στην άκρη!! Έχει και χρυσάφι πάνω το Ελληνόσημο!! Υπουργός...
Να μην στα πολυλογίζω, την δεύτερη μέρα στα γιατρικά, όλοι σχεδόν τσιτσιδια, άκουγα ιστορίες...
Ένας λυπόταν γιατί είχε να γαμήσει 2 μέρες, ένας άλλος 5 μέρες.. Πωπω, λέω....είχα να γαμήσω μέρες εγώ...Τι θα κάνω; Κι αν δεν με πούνε πουτσαρά; Με ρωτάνε, Σώτο, πόσο καιρό έχεις να μπιχλιμπιδιασεις; 2 ώρες τους λέω (να μην τους πω κι εγώ καμία υπερβολα;)
Κανείς δεν με πίστεψε.. Πάω πίσω από το παραβάν, την αρπάζω και την ανεβοκατεβάζω λίγο να καυλώσει...Μύρισε μπακαλιάρο ο τόπος, με σηκώθηκε ολίγο. Τουλάχιστον να τον αναπτέρωνα να έβγαζα και όνομα. Όπως αποδείχθηκε εν τέλει, δεν ήμουν ο μόνος που είχα σκεφτεί αυτή την ιδέα...
Με όλες τις κακές προοπτικές, το λοιπόν, ξεκίνησε η στρατιώτευση μου... Προσοχή, αναπναυσι, προσοχή, αναπναυσι,
-"Νεοσύλλεκτος Σμηνίτης ΧΧΧ Σωτήριος, διατάχτε"...
Από πίσω μου ήταν ένας ο οποίος δεν μάσαε να ουμ.. Τον φωνάζανε Χημική Τρομπέτα. Χημική, διότι ήταν χημικός, που δεν έχω καταλάβει τι είναι, μάλλον μάγειρας σε μπαρ. Τρομπέτα, διότι έκανε δεύτερη φωνή σε όλα τα παραγγέλματα. "Διατάχτε" έλεγα εγώ η κάποιος άλλος μπροστά, κι ο Τρομπέτας από πίσω έλεγε
-"Διαταουουουουχτε!" έκανε δεύτερη φωνή ο μπαγάσας!
Στους ύμνους δεν έκανε "παμ" αλλά είχε ωραία φωνή! Όπα, είπα, λέω! Πρέπει να τον κάνω παρέα! Αν έχει τέτοια αρχίδια εδώ, φαντάσου τι αρχίδια θα έχει με τις γκόμενες! Το τουλάχιστο, να γαμήσω στα στρατά!
Γνωριστήκαμε λίγο πιο μετά, μια μέρα εκεί που τρώαμε...
Του λέω, ρε Γιώργη (Έτσι τον ελεγανε), πολύ σε πάω. Μας ακούει ένα ανωτέρι.. Μας σκάει μύτη, φωνάζει να ουμ μια προσοχή, καθόμαστε. σκάει στα μούτρα του, του λέει, τι κοιτάς ρε; τι λέτε; πούστηδες είστε; με γουστάρεις ρε, με γουστάρεις; Κοιτά και μενα. Απαντώ άμεσα, "Νεοσύλλεκτος Σμηνίτης ΧΧΧ Σωτήριος, η απάντηση σε αυτό που ρωτήσατε είναι όχι, διατάχτε". Γυρνά κι ο Τρομπέτας, και λέει
-"Νεοσύλλεκτος Σμηνίτης ΧΧΧ Γεώργιος, η απάντηση σε αυτό που ρωτήσατε είναι ναι, σας γουστάρω, διαταχτε".
Αυτό ήταν. Όλο το απόγευμα μαζεύαμε κλαδιά στο λίγο πιο κάτω με το καμιόνι... Ο Τρομπέτας σιχαινόταν. έλεγε αστεία και γέλαγα, και μου είπε εάν θες αλλά αστεία, και να μην σε καρφώσω που γελάς, μάζεψε τα εσύ για μενα, και πρόσεχε γιατί ήμουν απουσιολόγος στο σχολείο. Ε, τα μάζεψα. Βάζουνε μπρος στο καμιόνι, πάμε να φύουμε να ουμ, είχαμε ξεχάσει να κλείσουμε την μπούκα. Φσσσσστ όλα τα κλαδιά κάτω. Άσε ρε φιλαρα μου, μαζεύαμε κλαδιά σαν κόκκινα νύχια αρκούδας όλο τ απόγευμα....
Είχα ένα βράδυ που λες αργά σκοπιά....12-2 Κι ο Τρομπέτας είχε γερμανικό.. πάω να τον ξυπνήσω, γυρνά και μου λέει... "φίλε, δεν προβλέπεται". Τον ξανασκουντώ. Μου λέει, φύγε... Δεν θέλω, πουτάνα της οργής! Τι να κάμνω; Να ξανακατσω γόνατο-μάπα μόνο 2ωρο; γερμανικό;
-"Όχι...εεεετσι μου είσαι, λέω; θα σου δείξω! " πάω στον αξιωματικό υπηρεσίας... Και ήταν η κοκκινομάλλα επισμηνίας.. Καθόταν πίσω από το γραφειάκι και διάβαζε εφημερίδα...Τα κόκκινα σγουρά μαλλιά της υπάκουαν, όπως κι οι στρατιώτες της, στον κότσο της... Με λάγνο βλέμμα, που μόνο ένας Ζώης μπορεί να μαγνητίσει, με κοίταξε κατάματα... Ο Ζώης μου θύμισε ότι έπρεπε να χαιρετίσω (αυτός ήδη ανεβοκατέβαινε και τα σκέλια μου καίγονταν). Τραβώ μια προσοχή (η μαλακία ακολουθεί μετά) και της ανέφερα με το πι και το φι και νι και το σι, τι έγινε.
Τσαντισμένη σηκώθηκε... τα γόνατα της με καύλωσαν σαν πελεκάνο σε παλίρροια.. Περπάτησε αγέρωχα μέχρι τον θάλαμο. Ο θαλαμοφύλακας σχεδόν κοιμόταν, αλλά δεν του είπε τίποτε.. πήγε στον Τρομπέτα και του τράβηξε την κουβέρτα του. Του λέει.. ακολούθα.. Ο Τρομπέτας νόμιζε στην αρχή ότι ήταν ο αδερφός τους, γιατί άρχισε να φωνάζει
-"Ρούνι θα σε σκοτώσω..." ένα χαστούκι της τον προσγείωσε στην πραγματικότητα. σηκώθηκε, και μαγνητισμένος ακολούθησε την Βαλκυρια..
Πήγανε στο γραφείο υπηρεσίας.... εγώ νυχοπατώντας ακολούθησα, παρόλο που ο Ζώης μ εμπόδιζε στο περπάτημα......είχε γίνει ανακόντα πράσινη να ουμ!!!!
Μπαίνουν μέσα. Του λέει, εδώ είναι στρατός. Και τον χαστουκίζει ελαφριά, όπως καθόταν προσοχή με τα εσώρουχα, στο μάγουλο.
-"Εδώ κάνεις ο,τι σε διατάζουν", και του ρίχνει ένα χαστούκι στο κώλο. Ε, τότε καύλωσαν κι οι νυχτουριδες. Και ο Τρομπέτας μαζί. αυτή χαμογέλασε...άρχισε να του χαϊδεύει τον μπουτσο από πάνω, ξέρεις, έτσι αγόρι μου;
Δεν κρατήθηκε, και σαν μπαλαρίνα του μπολσοι, λύγισε τα πόδια του. Χραπα-φλατσ! του χαστουκοχορτάζει. εγώ, τέτοια δεν τα γουστάρω, κυρίως σε φιλαράκια, έτσι Ευταξία; Δεν μπορώ να δω να σε βαράνε και να κάτσω ποκοπικος!
Ορμάω μέσα, τις λέω,
-"Ίσα μωρή, και στρατηγός να ήσουν, θα την πληρώσεις! Ε, την γάμησα. Το πως θες να μάθεις, ε;;;;"
Με το που μπαίνω μέσα, αυτή κάνει να φτιάξει τα ρούχα της, λες και την σκυλογαμούσαν. λέω στον Τρομπέτα, με το συμπάθιο, και πετάω τον Ζώη έχω. αυτή φώναξε, στρατηγέ μου!, και γοναταει κάτω. Της λέω, έλα δω μωρή, κι άρχισε να πιπωνεις. Πάει να φιλήσει τον Ζώη, της λέω ουστ! Τρέχω στον Τρομπέτα. Ο Τρομπέτας με ρώτησε εάν είχα προφυλακτικό γιατί σιχαίνεται. Του είπα όχι. Είπε δεν πειράζει. άρχισε να της γαμά το στόμα κρατώντας την απ’ τα μαλλιά... αυτή ούρλιαζε γεμάτη καύλα κι ηδονή.... ούρλιαζε σαν τσακάλι με μια πούτσα στο στόμα..
-"Ουιν!!! ουιν!!!!" έκανε.......εγώ χάιδευα τον Ζώη που στεναχωριότανε που δεν γαμούσε πρώτος, αλλά τα φοβάται τα δόντια...ξέρεις τώρα...να φωνάξει τίποτα πυρ την ώρα που βγάζει την άσπρη την μπαστουρδακα του και να την θυμάσαι για πάντα...μακριά......
Δεν άντεξα...δίνω ένα ρεσάλτο (μου είπε ο Κούκλος ότι το βαβουρα είναι πολύ πασσε), και ορμιξα πάνω τις. Την πετώ κάτω, φωνάζω μια πολεμική ιαχή
-"Ω ρε μάνα μου!!" κι αρχίζω να γλυφομουνιάζω....Η κλειτουρήθρα τις ήταν μεγάλη σαν κατοστάρικο από τα παλιά, που βγάζανε μάτι.. Ιαργουγουγου!!!! έκανε!
-"Σκάσε μωρή θα ξυπνήσεις κανέναν και θα μας την φορέσουνε κι εμάς!!!! " Δεν άντεξα.. πάλι...της χώνω ένα χαστούκι, έτσι για ν ακούσω να τρεκλίζει η μασέλα της.....ΜΜΜΜΜΜΜΜ μου έκανε η μουλάρα... Ο Τρομπέτας σηκώθηκε, και έκανε λέει αντίδραση, διότι την σφινοκωλιασε...
-"Η γκόμενα έχει πάρει πυροσβεστικό κρουνο!" μου φώναξε...πήγαινε να μπει μέσα, χλουπππ μπήκε με άνεση.... άρχισε να μπαινοβγαίνει μέσα......... Τ’ αρχίδια του χτυπούσαν το κωλι της, και το χλαπα χλουπα με έφτιαχνε πολύ.....ορμάω πάλι και χώνω την πούτσα μου στο στόμα της ενώ ο Τρομπέτας της έκανε την κωλοτρυπίδα Τρομπέτα...
Αυτό συνεχίστηκε για πολύ ώρα...αλλάζαμε στάσεις, γωνίες, πλευρές.. όλα τα κάναμε..... Όπου στο τέλος, ο Τρομπέτας λέει "έχεις ένα χαρτομαντιλάκι να καθαρίσουμε;"
Την άλλη μέρα, μετά την αναφορά, την ψάχναμε....είχαμε μια ιδέα....την οποία θα σας την πω την επόμενη φορά........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου