Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ

Με λένε Γιωργία (το μόνο που άλλαξα από όλη την ιστορία για ευνόητους λόγους) κι είμαι 38 ετών, παντρεμένη με τον 40αχρονο Μπάμπη εδώ και 15 χρόνια με τον οποίο έχουμε αποκτήσει τον 10χρονο σήμερα γιό μας. Τον Μπάμπη τον αγαπώ πάρα πολύ, αλλά και αυτός είναι τρελλός και παλάβός για μένα,γενικά είμαστε αγαπημένο ζευγάρι αλλά αυτό που συνέβη εδώ και 2 μήνες περίπου είναι από τις περιπτώσεις που λέμε 'ποτε μην πεις ποτέ'.
Εργάζομαι σε εταιρεία εκδόσεων (κάπου στο κέντρο) ξενόγλοσσων βιβλίων εδώ και αρκετά χρόνια, ο άνδρας μου είναι ηλεκτρολόγος στον ΟΣΕ με κυλιόμενο ωράριο και αρκετά δρομολόγια 1-2 την εβδομάδα Αθήνα -Αλεξανδρούπολη,το σπίτι μας βρίσκεται κοντά στο μετρό της Δάφνης,έχουμε το αυτοκίνητό μας, τους φίλους μας,την διασκέδασή μας, οικονομικά δεν είμαστε και πολύ πιεσμένοι,και γενικά ζούμε μία ήσυχη ζωή.
Εδώ κα 4 περίπου μήνες στην εταιρεία προσλήφθηκε ο Ανέστης 38 ετών και αυτός παντρεμένος με 2 παιδιά και του οποίου η γυναίκα διατηρεί ένα μικρό φροντιστήριο κάπου μεταξύ Παγκρατίου και Αμπελοκήπων. Ο Ανέστης προσλήφθηκε στη θέση κάπου άλλου ο οποίος είχε συνταξιοδοτήθεί πριν από λίγο καιρό και μιάς το φροντιστήριό τους συνεργαζόταν με το γραφείο μας σε θέματα βιβλίων, και αφού η γυνάικα του ήξερε άριστα 2 γλώσσες προτίμησε να εργασθεί ο ίδιος εκτός φροντιστηρίου.
Από τη πρώτη ημέρα της δουλειάς μου έκανε εντύπωση το παρουσιαστικό του Ανέστη, ωραίο τύπο, όχι πολύ όμορφος (αυτό άλλωστε δεν μετράει κα πολύ και είναι καθαρά υποκειμενικό)πού καλό ντύσιμο και πολύ ευγενικός πράγματα που τραβάνε την γυναίκα,ενώ ο άνδρας μου ο Μπάμπης όχι ότι δεν είναι ωραίος.αλλά λίγος συντηρητικός,τόσο στο ντύσιμό του αλλά και όλο γενικά το παρουσιαστικό του θυμίζει άνδρα 60-65 ετών,και παρα τις διαφωνίες που έχουμε για αυτά τα θέματα εξακολουθεί να αγνοεί την εμφάνισή του. Αυτό βέβαια δεν ήταν ο λόγος για να δικαιολογηθεί για ότι άρχισε πρίν από 2 μήνες και που συνεχίζεται μέχρι σήμερα,αλλά να που έρχεται η στιγμή για κάθε άνθρωπο να ανακαλύψει έστω και αργά το ταίρι του όχι μόνο για να κάνει οικογένεια η να συμβιώσει μαζί του, αλλά νοιώσει όλα όσα στερήθηκε τα προηγούμενα χρόνια που στο κρεββάτι δεν μπορεί να τα προσφέρει ο σύντροφός του.
Μέρα με την μέρα ο Ανέστης άρχιζε να μου είναι απαράιτητος όχι μόνο στη δουλειά αλλά και σαν παρουσία στην καθημερινότητα, κάποια μέρα μάλιστα που δήλωσε ασθένεια και δεν ήρθε στη δουλειά κατάλαβα ότι κάτι δυνατόαρχιζε μεταξύ μας,πολλοι και διάδοροι είχαν περάσει από τη εταιρεία στα 12 χρόνια που εργάζομαι εκεί,από ομορφοι έως κούκλοι, άσχημοι έως Κουασιμόδοι,μέτριοι έως καλοι,ο Ανέστης όμως το κάτι άλλο, και δεν μιλάμε μόνο για εμφάνιση αλλά όλα τα σχετικά που μπορεί να προσελκύσουν μια γυναίκα έστω και αν αυτη είναι παντρεμένη.
Ειχαν περάσει περίπου 2 μήνες  και εγώ άρχιζα να υποψιάζομαι ότι δεν του ήμουν αδιάφορη,αφορμή όμως την παραμικρή,ίσως σκεπτόμουνα ότι στο χώρο έργασίας είναι ότι χειρότερο να δημιουργήσεις σχέση και ειδικώτερα για μια παντρεμένη γυναίκα,ήτνα πολυ τυπικός ο Ανέστης όχι μόνο μαζί μου αλλά και με όλους τυς συναδέλφους.
Κάποια μέρα μετά τη δουλειά μεσημέρι κανονίσαμε μερικοι συνάδελφοι να πάμε σε ουζερί να φάμε αλλά και να ξεφύγουμε λίγο από τα συνηθισμένα,όσοι μπορεσαν κανονίσαμε κάποια Παρασκεή και μετά τη δουλειά 7 άτομα 4 άνδρες και 3 γυναίκες τρώγαμε και πίναμε το ούζο μας σε γνωστό μαγαζί της Αθήνας,είχα ενημερώσει και τον Μπάμπη να μης με περιμένει για φαγητό το μεσημέρι,και κατά τις 6 το απόγευμααφου χαιρετηθήκαμε με την παρέα ο κάθε ένας ανεχώρησε για το σπίτι του αφού μέναμε σε διαφορετικά σημεία (ο Ανέστης μένει κοντά στη λεωφόρο Υμηττού). Το μόνο που άλλαξε κάτι από κείνο το τσιμπούσι που κάναμε ήταν ότι όταν χαιρετηθήκαμε να φύγουμε το χέρι του Ανέστη έμεινε σφιγμένο στο δικό μου χέρι παραπάνω από το κανονικό χωρίς να το προσέξει κανένας από την παρέα, η αρχή είχε γίνει.Εφθασα στο σπίτι αναστατωμένη και όχι μόνο από το ποτό, ο Μπάμπης είχε φάει και διάβαζε την εφημερίδα του και το παιδί διάβαζε,αφου τα είπαμε όταν το παιδί πήγε για ύπνο το βράδυ κάναμε ένα δυνατό έρωτα με τον Μπάμπη, καθώς σπάραζα στην αγκαλιά του σκεπτόμουνα τον Ανέστη, όταν έχυνα δε λίγο έλειψε να πω χύνω Ανέστη αντί για Μπάμπη,και με αυτή τη σκέψη αποκοιμήθηκα.
Την άλλη μέρα ο Ανέστης μου είπε, ξέρεις Γιωργία αισθανομαι πολύ υποχρεωμένος απένατι σου για την άψογη συνεργασία που έχουμε στη δουλειά και θέλω να σε προσκαλέσω μαζί με τον άνδρα σου ένα βράδυ σπίτι μου να γνωρισθούμε και σαν ανδρόγυνα,,οκ Ανέστη του είπα όποτε θέλλεις πες μου. Πράγματι μετά από λίγες ημέρες εγώ και ο Μπάμπης βρισκόμασταν στο σπίτι του Ανέστη,που σημειωτέον ότι είχε μια πολύ καλή γυναίκα σκέτος κόμματος που λένε οι άνδρες, πολυ καλή στη δουλειά της αλλά και εκ των υστέρων απεδείχθη και πολυ καλή μαγείρισσα, καθώς τρώγαμε και πίνοντας συζητάγαμε διάφορα κυρίως για πολιτικά θέματα σκεπτόμουνα πως ο Ανέστης θα ΄κανε έρωτα με τη γυναίκα του και ΄πόσο θα ήθελα να ήμουν στη θέση της,φανταζόμουν τον εαυτό μου με τον Ανέστη στο κρεββάτι και έλυωνα από κάυλα, κάποια στιγμή σηκώθηκα και πήγα τουαλέττα και διαπίστωσα ότι το στριγκάκι μου ήτταν μούσκεμα, άρχισα να χαιδεύω μετά το φρεσκοξυρισμένο μουνάκι μου και έχυσα μέσα σε μικρές κραυγές και μικρα βογγητα,μετά σκουπίσθηκα και γύρισα πάλι πίσω στο τραπέζι.Γύρω στις 1.30 το βράδυ φύγαμε από το σπίτιο του Ανέστη με την υπόσχεση να ξανασυναντηθούμε όπως και έγινε αυτή τη φορά στο σπίτι μας,απόεκείνη τη βραδυά μάλιστα ο Μπάμπης και ο Ανέστης γίνανε και κολλητοι αφου είχαν κοινά ενδιαφέροντα,ίδια ομάδα ,ίδια πολιτικά πιστεύω,ψάρεμα κλπ.αλλά κάθε φορά που συναντιόμασταν σαν ζευγάρια έκανα παθαιασμένο έρωτα με τον Μπάμπη χωρίς αυτός να φαντάζεται που οφείλονταν αυτό το πάθος. Κάποια μέρα χρειάστηκε να κατέβω στο υπόγειο που ήταν τα αρχεία της εταιρείας για να ψάξω κάτι φακέλλους, ο Ανέστης παρα τις αντιρρήσεις μου προθυμοποιήθηκε να με βοηθησει,κατεβήκαμε κάτω και για καλή μας τύχη αυτό που ζητούσαμε το βρήκαμε αμέσως, είχαμε πάρει και τον καφέ μαζίμας νομίζοντας ότι θα αργούσαμε και κάτσαμε μιας και τελειώσαμε γρήγορα να τον πιούμε κάτω στο υπόγειο, κάποια στιγμή καθώς καπνίζαμε και πήγα να του δείξω κάτι σχετικό με τον φάκελλο που είχαμ βρεί βρεθήκαμε πολύ κοντά και σε δευτερόλεπτα οι γλώσσες μας μπερδευθήκαμε σε ένα ατέλειωτο γλωσόφιλο ,όμως δεν σταματήσαμε εκεί ο Ανέστης φοβερά καυλωμένος πλέον όπως και εγώ άλλωστε συνέχιζε να με φιλάει στο λαιμό ,κατέβηκε προς το στήθος και έβαλε το κεφάλι του μέσα στο σουτιέν και μου πιπίλαγε τις ρογες,στη συνέχεια μου ανέβασε τη φούστα μου κατέβασε το πάντα προκλητικό στριγκάκι μου και άρχισε να μου δαγκώνει τα πρησμένα μου μουνόχειλα,ένα ουρλιαχτό καυλας τον αναστάτωσε ακόμα πιο πολύ ,,Γιωργία πάμε μόλις σχολάσουμε στο ξενοιδοχείο; γιατί δεν αντέχω άλλο. Ούτε και γω Ανέστη ''Τότε Γιωργία λέω να πάμε τώρα εγώ σε λίγη ώρα έχω μια άδεια για 2 ώρες και φύγω λιγο νωρίτερα σήμερα από το γραφείο πες και εσύ ότι είσαι λίγο αδιάθετη και σε 20 περίπου λεπτα συναντιόμαστε στη πλατεία'' Εντάξει μωρό μου πήγαινε πρώτος και σε λίγο θα έρθω,πιστευω να μην καταλάβει κανένας τίποτε.Πράγματι είπα όμως στη δ/νση της εταιρείας ότι θα αποχωρούσα λιγο νωρίτερα για να μεταβώ στο σχολείο του γιού μου προς ενημέρωση για την επίδοση του στα μαθήματα (άλλωστε είχα από μέρες σχεδιάσει να πάω) και σε λιγότερο από μιση ώρα μπήκαμε με τον Ανέστη στο ξενοδοχείο NEW VIKTORI της πλατείας Βικτωρίας.
Μπήκαμε σε δωμάτιο με καθρέπτες ,κάναμε ένα ντουζάκι και βάλαμε το βίντεο να παίζει ,ήδη και με αυτά που βλέπαμε η κάυλα μας είχε φθάσει στο απροχώρητο ''Ανέστη μου σε θέλω , σε θέλω ψυχή μου θέλω να γαμηθούμε ''Και εγώ σε θέλω Γιωργία ξέρεις πόσες φορές έχω μαλακιστεί για πάρτυ σου; Ξάπλωσε ανάσκελα και άρχισα να του γλύφω τον πούτσο που είχε το ιδανικό μέγεθος για γαμήσι ΧΩΡΙς ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ τον τσιμπούκωνα κανονικά και του χαιδευα τα αρχίδια ,ήταν η αρχή γιατί σε λίγο ξάπλωσα εγώ ανάσκελα και άρχισε να μου κάνει ένα απίστευτο γλυφομούνι που όμοιό του δεν πιστεύω να έχει ξανακάνει το μανάρι μου,΄τοι γλύψιμο έιχα να νοιώσω από φοιτήτρια όταν είχα χάσει την παρθενιά μου από ένα φοιτητή του μαθηματικού,ο Ανέστης μου πιπίλαγε πότε τα μουνόχειλα και πότε μου ρουφούσε την κλειτορίδα ,τα ουρλιαχτά μου σίγουρα θα ακούσθηκαν σε όλο το ξενοδοιχείο. Χύνω ψυχή μου χύνωω,ναι καυλα μου τι ωράια μου γλύφεις το ξυρισμένο μουνί μου ναι ναι αχ αχα χύνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! πλημυρισα το στόμα του Ανέστη με τα χύσια μου ενω αυτός συνέχιζε να γλύφει το βρεγμένο κυριολεκτικά μουνάκι μου ''Ο μπάμπης δεν σε γλύφει μωρό μπου ''Οχι Ανέστη μου όχι δεν μου έχει κάνει ποτέ γλυφομούνι έλλα να μου το ξεσκίσεις τώρα το μουνί μου έλα σε θέλω θέλω να γαμιόμαστε συνέχια αγάπη μου και κανενας δεν θα μάθει τίποτε ποτέ ούτε ο άνδρας μου ουτε η γυνάικα σου τι λές ;Ναι καύλα μου και εγώ θέλω να γαμιόμαστε και θα μείνει μεταξύ μας και όπου μας βγάλει ''Ναι ψυχή μου και εγώ αυτό θέλω και να κρατήσουμε τις οικογένεις μας αφού δεν θέλω να πληγώσω τον Μπάμπη αλλά ούτε να πληγωθεί και η γυναίκα σου 'Ναι αγάπη μου θα γαμίομαστε αλλά θέλεςι προσοχή να μη μαθευτεί τιποτε. έλα τώρα να σου ξεκσίσω τη μουνάρα.Εφερα τα πόδια μου πάνω στους ώμους του Ανέστη και αυτός αφού με έπισαε από τα κολομέρια μου τον έχωσε μέσα βαθειά στο μουνί μου, αρχίσαμε να χτυπόμαστε σαν λυσασμένοι στο κρεββάτι τα νύχια μου του είχαν γδάρει την πλάτη ενώ οι παλάμες του είχαν αποτυπωθεί πάνω στα κολομέρια μου επι 10 λεπτά γαμιόμασταν στον ίδιο ρυθμό ,μετά ανέβηκα πάνω στον πούτσο του και στριφογυρίζοντας πότε δεξιά καΙ πότε αριστερά τον έκανα να βογγάει απο την απέραντη ηδονή, σε λίγο κατέβηκα από τον πρησμενο πουτσο του γιατί κατάλαβα ίτι είχε ηθάσει η ώρα της λύτρωσης και με κανένα τρόπο δεν ήθελα να χύσει μέσα μου γιατί η προστασία του σπιράλ που είχα μέσα στη μήτρα είχε προ πολού λήξει, άρχισα να του χαιδέυω τα γεμάτα από σπέρμα αρχίδια του όταν σε λίγα δευτερόλεπτα 3-4 ριπές πετάχθηκαν πάνω στα βυζιά μου μέσα σε κραυγές και ουρλιαχτά και των δύο μας.
Μετά το σχετικό μπάνιο και επειδή έπρεπε να πάω και στο σχολείο του παιδιού φύγαμε και κανονίσαμε κάποιο βράδυ που ο Μπάμπης θα ήταν βάρδυα στον ΟΣΕ και η γυναίκα του Ανέστη στο φροντιστήριο να ξανασυναντηθούμε όπως και έγινε. Ενάμησι μήνα τώρα με τον Ανέστη συνεχίζουμε να γαμίομαστε, κανείς δεν ξέρει τίποτε,οι δύο άνδρες συνεχίζουν να είναι κολλητοί, αλλά και με την γυναίκα του Ανέστη βγαινουμε όποτε υπάρχει κάποιος ελεύθερος χρόνος οι δύο μας για καφέ. Τέτοια σχέση ούτε στο όνειρό μου δεν μπορούσα να φαντασθώ ,το ίδιο αισθάνεται και ο Ανέστης ,ελπίζουμε να συνεχίσουμε όσο μπορούμε περισσότερο ,το ότι έχουμε φιλικές σχέσεις σαν ζευγάρια βοηθάει πολύ ,όταν είμαστε όλοι μαζί πέρα από κάποιες ματιές που του ρίχνω εγώ με νόημα και σαν γυναίκα ξέρω να παιρνω τα μέτρα μου ο Ανέστης είναι σαν να μην συμμβαίνει τίποτε,νομίζω πως τον αγαπώ τρελλά, αυτοί που λένε ότι το κρεββάτι δεν παιζει κανένα ρόλο σε μια σχέση έχουν μεσάνυχτα,τα ίδια μου λέι και ο Μπάμπης όποτε συζητάμε τέτοια θέματα.
Αναρωτιομουν αν ο Ανέστης έκανε αυτό το εκπληκτικό γλυφομούνι στη γυναίκα του ,αλλά όπες μου είπε αργότερα όταν καμιά φορά τις έκανε το ΄κανε μετά από δική του επιμονή,αλήθεια, μερικές γυναίκες εαν δεν το έχουν κάνει δεν ξέρουν τι χάνουν, και υπάρχουν αναρωτιέμαι γυναίκες που να μην τους αρέσει;
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΑΛΛΑ ΣΤΙς ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΣΤΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΕΙς ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ,ΟΠΩς ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΑΣΩ (γυναίκα του Ανέστη) ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΣΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ.
Y.Γ Αν ο ixrayman μπορεί να δημοσιεύσει την ιστορία στο site του ας τη δημοσιεύσει, από μένα κανένα πρόβλημα. Ευχαριστώ ΓΙΩΡΓΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου