Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΕΓΩ ΚΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ…

Αγαπητε φιλε irayman

Σου στελνω μια αληθινη εμπειρια και πιστευω να την δημοσιευσεις στο γαματο site sou….λοιπον…
Με λενε Έφη και ειμαι 24 χρονων, ειμαι ξανθια, αρκετα αδυνατη με μεγαλο στηθος (αυτο ειναι που αρεσει πανω μου στους αντρες) και πεταχτο κωλαρακι.
Λοιπον ολα αρχισαν πριν 2 μηνες στις διακοπες . Ειχαμε παει με τον Νίκο (το boyfriend) για καφε και ειχε ερθει με ενα φιλο του που μολις ειχε γνωρισει στο γυμναστηριο που πηγαινε. Αυτος λοιπον δουλευε εκει , ηταν ινδος….σωμα τελειο μπορουσα να το χαρακτηρισω και φανταστειτε την αραπικη ψωλη που θα εκρυβε κατω απο το παντελονι του… Αρχισαμε λοιπον να μιλαμε περι ανεμων και υδατων, μας ελεγε για τα μερη του και αλλα. Ο Νίκος τον συμπαθουσε πολυ και το ιδιο εδειχνα να κανω και εγω. Οσο πιο πολυ τον παρατηρουσα τοσο πιο πολυ αναβα. Μετα απο λιγο ο νικος σηκωθηκε και πηγε προς την τουαλετα. Έτσι μειναμε μονοι με τον Αμιρ (έτσι τον λεγαν) αρχισα λοιπον να τον "τρωω" με τα ματια μου, σηκαι ωνα την μινι φουστα που φοραγα και ο πουτσος του Αμιρ αρχισε να φουσκαι ωνει, εγω το και αταλαβα και  του τον αγγιξα με δυναμη εκαι εινη την στιγμη ηρθε ο Νίκος και μας ξενερωσε αφου το μουνι μου ειχε και ιολας υγρανθει.
Τοτε γελοντας μας προτεινε να παμε και απου αλλου, μετα απο λιγο βρεθηκαμε σπιτι, εβαλε ποτά και το παιχνιδι αρχισε…ο Νίκος ηταν αναμενος απο τα φιλια μου και καθως ειχαμε καιρο να κανουμε ερωτα ο Αμιρ καθοταν αμηχανος αλλα το πρηξιμο στο παντελονι του δεν ελεγε να πεσει. Έτσι τον εβγαλα απο την δυσκολη θεση, με γρηγορες κινησεις εβγαλα εξω την τεραστια ψωλή του οδηγωντας την στο στομα μου.
Τοτε ο Νίκος ειπε :
-''Γουσταρεις παρτουζιτσα μωρο μου;;; ''
-''Ναί'' απαντησα ''σκιστε το μουνι μου''.
Ο Νίκος τον εβγαλε κι  αυτος εξω κι αρχισα να τσιμπουκωνω τον Νίκο ο ενω o Αμίρ εγλειφε τις σκληρες μεγαλες μου ρωγες. Μετα πηρε θεση στο υγρο μουνι μου κι αρχισε να με γλυφει με μανια ,η κλητοριδα μου αρχισε να νιωθει την βασανιστικη ηδονη που προσφερε η γλωσσα του. Ο Νίκος με γυρισε να αναποδα και τον καρφωσε στο κωλαρακι μου ενω Αμιρ τον έπαιζε μπροστα στην μαπα μου,
Δεν αντεξε κι  εχυσε για πρωτη φορα πανω μου καθως ταυτοχρονα κι ο Νίικος γεμιζε το κωλαρακι μου με το καυτό, παχύ του χυσι… Τετοια ηδονη δεν ειχα ξανανιωσει. Η πουτσα του Αμίρ δεν ελεγε να πεσει και πηρε θεση στο μουνι μου καθως εγω καθαριζα την πουτσα του Νίκου απο τα χυσια που ειχαν απομεινει οταν αρχισε να ξανακαυλωνει.
Ο Αμίρ γαμουσε με παθος και  τοτε εχυσα κι εγω ομως δεν σταματαγε και το ποσο με τρελαινε δε λέγεται. Τελος τους πηρα και τους δυο στο στομα μου για να μην μεινει κανενας τους παραπονεμενος έτσι με εχυσαν και  οι δυο για τελευταια φορα.
Απο εκεινη την νυχτα εχουμε ξαναβρεθει ολοι μαζι κι εγω ομως με τον Αμίρ αφου γραφτηκα κι εγω στο γυμναστηριο….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου