Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

ΜΙΑ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΠΟΥΤΑΝΑ

Αγαπητέ ixrayman ονομάζομε Αλίκη και είμαι 33 χρόνων. Είμαι παντρεμένη με ένα καλό άνθρωπο αλλά δυστυχώς η τύχη μας έφερε να είμαστε φτωχοί. Ζούμε στην Κύπρο κι οι δυσκολίες πολύ μεγάλες.
Η ιστορία μου ξεκίνησε πριν 10 μήνες όταν για πρώτη φορά μου την έπεσε το αφεντικό.  Εργάζομαι σαν ιδιαιτέρα γραμματέας σε κάποιον επιχειρηματία ο οποίος είναι μόλις 28 χρόνων.
Ο Ανδρέας το αφεντικό μου μου ζήτησε να προσέχω λίγο το ντύσιμο μου (το ήθελε λίγο σέξι). Εγώ ανταποκρίθηκα γιατί ο μισθός ήταν όντως καλός και δεν ήθελα να τον χάσω και έτσι άρχισα να ντύνομαι λίγο σέξι.
Πριν 10 μήνες είχα γενέθλια και μου αγόρασε σαν δώρο ένα κοντό (υπερβολικά κοντό φορεματάκι με ανοιχτή εντελώς την πλάτη. Εγώ δεν μπορούσα να το πάρω σπίτι τι θα έλεγα στον σύζυγο μου και του εξήγησα ότι δυστυχώς δεν μπορώ να το φορέσω αυτό για ευνόητους λόγους.
Τότε αυτός μου είπε να το φορέσεις μια μέρα έστω για μόνο να το δω αφού το αγόρασα ήδη. έτσι και έγινε το φόρεσα και όντως έμοιαζα με πραγματική πουτάνα.  Έχω και πολύ μεγάλο στήθος με μεγάλες ρώγες. μόνο με την αίσθηση του ότι ήμουνα σαν πουτάνα σκλήρυναν οι ρώγες μου και ήταν εμφανές πολύ η καύλα μου.
Σε κάποια φάση ο Ανδρέας με χούφτωσε από πίσω και μου λέει πουτανιτσα είσαι καυλωμένη έτσι. Ήμουν μούσκεμα από κάτω και χωρίς να πω κάτι με γύρισε και με έβαλε να του πάρω πίπα κάτι που το απεχθανόμουνα προηγουμένως.
Τελικά βρέθηκα να κάνω σεξ σαν πουτάνα και από το μουνί και τον κώλο και στο τέλος μου έχυσε στο στόμα. Τελειονοτας μου έβγαλε μια επιταγή 200 λίρες κυπριακές.  Έλα μου λέει παρτα γιατί ήσουν καλή πουτανιτσα. Μετά από 2-3 μέρες με έβαλε να του πάρω πίπα για 20 λίρες και εγώ σαν καλή πουτάνα το έκανα γιατί σόρρυ που το λέω έτσι ένοιωθα.
Ο Ανδρέας μετά έφυγε για ταξίδι και επέστρεψε μετά από ένα μήνα και η πρώτη κουβέντα του ήταν να με βάλει να του κάνω πίπα πάλι με λεφτά.
Τότε ήταν που ξαφνιάστηκα που ήρθε κάποιος συνεργάτης του από την Αμερική και με πλήρωσε και πάλι για να πηδηχτώ μαζί. Το έκανα και αυτό σαν άβουλο πουτανακι.
Μετά από λίγο καιρό ήρθε και η ολοκλήρωση της ιδιότητας μου σαν πουτάνας ο Ανδρέας μαζί με 3 φίλους του μια μέρα στο γραφείο μου πρότειναν ευθέως να με γαμήσουν μαζί και η αμοιβή μου θα ήταν 2,000 λίρες, εγώ έκανα την δύσκολη και στο τέλος δέχτηκα και φύγαμε από το γραφείο και πήγαμε στο σπίτι ενός από αυτούς και μέσα σε λίγα λεπτά βρέθηκα με 4 πούτσες που ομολογουμένως ήταν απίθανες ιδίως του ενός του πιο μικρού μόλις 21 ετών πελώριο καυλί και πολύ χοντρό.
Το μόνο που τους παρακάλεσα να μην με γαμήσει ο μικρός από τον κώλο γιατί θα με έσκιζε. Τι ήθελα να μιλήσω με βάζουν να καθίσω πάνω στον ένα και έρχεται ο μικρός από πίσω μου και με μια κίνηση με κάρφωσε στον κώλο άρχισα να φωνάζω και να προσπαθώ να διαφύγω.  Τότε με πήρανε με βάλανε ξανά μπρούμυτα στο κρεβάτι και με δέσανε και άρχισε το μαρτύριο μου με τον μικρό να με γαμά ασταμάτητα από τον κώλο και οι άλλοι με την σειρά να μου γαμούν το στόμα. Σε κάποια στιγμή μου την έβγαλε από τον κώλο με ξέντυσαν και με αφήσανε στο κρεβάτι ο κώλος μου είχε ματώσει και ήρθαν πάνω από το στόμα μου όλοι μαζί και με έχυσαν στο στόμα.
Αυτή είναι η ιστορία μιας παντρεμένης πουτάνας.  (20/08 /2004)
Αλίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου