Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Η ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ

02/12/2004

Η προηγούμενη ιστορία μου σας άρεσε , γι αυτό θα γράψω άλλη μία ... Τη γυναίκα της ιστορίας την ήξερα αρκετά χρόνια...έμενε πολύ κοντά στη δουλειά μου και δεν ήταν λίγες η φορές που την είχα δει να περνάει μπροστά μου, με την εμφάνισή της να προκαλεί , πραγματικά, αίσθηση ... δεν ήταν αυτό που λέμε μοντέλο, αλλά διέθετε έναν αέρα, που απέπνεε ταυτόχρονα σιγουριά μέσα από μια έντονη θηλυκότητα, που δεν εμπεριείχε καθόλου πρόστυχα στοιχεία ...
Παρ όλα αυτά το ψηλόλιγνο σώμα της και τα μακριά μαλλιά της που συνήθιζε να αφήνει ελεύθερα να λούζουν την καλοσχηματισμένη πλάτη της, συνδυασμένα με δυο φυσιολογικά ολοστρόγγυλα στήθη, τόνιζαν τον ερωτισμό της μορφής της που ολοκληρωνόταν μοναδικά από τα μακριά της πόδια που κατέληγαν σε δυο αισθησιακούς γλουτούς σε σχήμα αχλαδιού, ενώ το πρόσωπό της είχε μια έκφραση αθωότητας χωρίς να μπορείς να πεις ότι έχει κάτι πολύ ιδιαίτερο, αν εξαιρούσες μια μυτούλα γαλλικού στυλ ...
Γενικά ήταν η γυναίκα που δεν πρόδιδε καμιά ιδιαίτερη διάθεση για .."ερωτικές περιπέτειες", αντίθετα θα έλεγες πως πρόκειται για μια τυπική απλή κοπέλα που ζει μια νορμάλ, ίσως, ζωή. Ήταν γύρω στα τριάντα, κι εγώ τότε έκλεινα τα 27 ... από τη φουρνάρισσα της γειτονιάς, έμαθα, αφού έτυχε να ψωνίζουμε κάποια μέρα μαζί με την Ιωάννα( αυτό είναι το όνομά της) ότι ήταν καθηγήτρια γαλλικών και ότι παρέδιδε μαθήματα ιδιαίτερα ...
Τα γαλλικά μου τα είχα παρατήσει στη μέση, και, σκέφτηκα ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να τα ξεσκονίσω, και να την γνωρίσω κιόλας. Στην επόμενη τυχαία συνάντηση στο δρόμο της είπα που εργάζομαι και ότι θα ήθελα τη βοήθειά της στη Γαλλική γλώσσα, για κάποια εργασία που ετοίμαζα ... συμφωνήσαμε στο οικονομικό και μου είπε να πάω εγώ σπίτι της γιατί είχε πρόβλημα με το γιο της ... όταν μπήκα μέσα και είδα το παιδί να είναι ηλικιακά γύρω στα 12, χωρίς να το πολυσκεφτώ της είπα :..."μα πότε πρόλαβες και έχεις τόσο μεγάλο παιδί" ... " στα 18 μου" μου είπε ... "νεανικές ανωριμότητες, και τον πατέρα του έχω να τον δω κάτι χρόνια"...
Πήγαμε κατευθείαν στο σαλόνι και ανοίξαμε τα βιβλία ... κάθισε δίπλα μου και η μυρωδιά τον μαλλιών της , καθώς έσκυβε πάνω στο βιβλίο με συνεπήρε ... καθώς κάποια στιγμή με άγγιξε με το έξω μέρος του μπράτσου της ένιωσα ρίγη αισθησιασμού...άρχισα να νιώθω άβολα, γεγονός που μάλλον δεν το κατάλαβε, αλλά συνέχισε, να με αγγίζει, μάλλον τυχαία, χωρίς να νοιάζεται για τις συνέπειες ... η κατάσταση γινόταν επικίνδυνη ... προφασίστηκα δήθεν ξεχασμένο ραντεβού και ζήτησα να διακόψουμε ... έδειξε έκπληξη και μάλλον δυσαρέσκεια και στο βλέμμα της διέκρινα μια μικρή απογοήτευση την οποία πιθανολόγησα σαν φόβο για απώλεια του εισοδήματος από το μάθημα...αφού την διαβεβαίωσα ότι το μάθημά μας είχε τελειώσει κανονικά και ότι αύριο θα ήταν το επόμενο, έφυγα από το σπίτι της και στο δρόμο, ένιωθα σαν μαθητούδι που ερεθίστηκε στη θέα της γυμνής γάμπας της δασκάλας του..! ...
Η επόμενη μέρα ήταν κάτι πολύ διαφορετικό ... πάλι κάθισε δίπλα μου, και αφού μου είπε ότι το παιδί ήταν στο σταθμό, αρχίσαμε το μάθημα...για μια ακόμη φορά τα τυχαία αγγίγματά της με αναστάτωναν, η στύση μου γινόταν ανυπόφορη αλλά η στάση της δεν μου έδειχνε κάποια διάθεση για ανταπόκριση ... δεν άντεχα άλλο, ΤΗΝ ΗΘΕΛΑ!!!, αλλά δεν μου έβγαινε να της ριχτώ τόσο πεζά ... άλλωστε αυτή η γυναίκα απέπνεε μια αρχοντιά που με συνάρπαζε και με καθοδηγούσε να την σεβαστώ ... έτσι μετά από λίγο της δήλωσα ότι έχω σοβαρό πρόβλημα και ότι θα πρέπει να διακόψουμε τα μαθήματα ...
-"γιατί;" μου είπε ... και όταν αυτό που προφασίστηκα ακούστηκε στο δωμάτιο, χαμογέλασε και μου είπε:.."κάτι άλλο συμβαίνει, αλλά δεν μου το λες!".. τότε δεν άντεξα και της είπα..."άκουσε, τα μαθήματά μας ήταν μια πρόφαση να σε γνωρίσω γιατί μου αρέσεις, αλλά δεν θέλω , ειδικά με σένα, να γίνω τόσο γελοία ρηχός.."...
Χαμήλωσε το βλέμμα της με μια ντροπαλή μελαγχολική έκφραση και μου είπε : ... "κι εσύ μου αρέσεις και ήλπιζα σε κάτι περισσότερο από μια γνωριμία ... εκεί, κάθε αναστολή μου χάθηκε! ... όπως ήμασταν όρθιοι πέρασα το χέρι μου στον αυχένα της και έφερα τα χείλη της στα χείλη μου...τη φίλησα και ένιωσα τη γλώσσα της να προσπαθεί να εισχωρήσει σε όλο μου το στόμα ... ήμουν έκπληκτος!!!...τόσο πάθος κρυμμένο..! ...
Εβαλα το χέρι μέσα από το κατάλευκο μπλουζάκι της και έπιασα τα υπέροχα βαριά της στήθη ... κόλλησε πάνω μου κι ένιωσα τον πούτσο μου πάνω στο γλυκό της αισθησιακό κορμί ... πήρα το χέρι μου από το στήθος της και το έβαλα ανάμεσα στα μπούτια της ... τη χάιδεψα για λίγο και αμέσως με το χέρι μου το ένα εκεί, τη σήκωσα και την έβαλα στον καναπέ ... η αδημονία μου μεγάλωνε..! ... της έβγαλα τα ρούχα της γρήγορα, και παραμέρισα το κυλοτάκι της για να χαρώ αυτό που είχα ονειρευτεί ... έγλυφα με πάθος , με οργή θα έλεγα..! ... κι όσο την ένιωθα έτοιμη να τελειώσει τόσο τα παιχνιδίσματα της γλώσσας μου σ αυτό το υπέροχο μουνάκι γινόταν εντονότερα!!! ... όταν άκουσα το μακρόσυρτο : Ωωωωωωωωω!!! ... λίγο ακόμη ... ! ... λίγο ακόμη σε παρακαλώ, θα χύσω! ...
Κάρφωσα τη γλώσσα μου μέσα στον κόλπο της και προσπαθούσα να γλύψω τα υγρά από όλη την έκταση του κόλπου της ... ο οργασμός της ήρθε βουβός, αλλά τα σκέλη της έκλεισαν με την γλώσσα μου μέσα στο μουνί της και οι συσπάσεις του κορμιού της δονούσαν ,εγκλωβισμένο στα μπούτια της ,και το δικό μου κορμί ... το τελείωμά της συνοδεύτηκε τελικά από ένα ::αα Χωωωωχχχχ!α α α α α α αχχχχχχ!!
Μόλις το τρέμουλο της ηδονής χαλάρωσε, σηκώθηκα και καρφώθηκα μέσα της με ένταση!!!!! ... δεν είχε πια πολλές αντιδράσεις ... ακόμη βίωνε τον οργασμό της...τα μάτια της γλαρά με κοίταζαν με μια έκφραση λύτρωσης και απόλαυσης ταυτόχρονα...τη γαμούσα γλυκά πια μαγνητισμένος από το λάγνο βλέμμα της ,κρατώντας τα μακριά της πόδια , λίγο πάνω από τους αστραγάλους, με τα χέρια μου σε έκταση και απολαμβάνοντας αυτό το υπέροχο μελαχρινό μουνί , που έκανε τέλεια αντίθεση με τα ξανθοκάστανα μαλλιά της ... ούτε που κατάλαβα τις συσπάσεις του προστάτη μου ...! ... έχυνα κοιτώντας την κατάματα και τα υγρά μας κυλούσαν αναμεμιγμένα από τον κόλπο της ανάμεσα στα μπούτια της, βρέχοντας την υγρή της παρθένα , πίσω, είσοδό , την φτιαγμένη για τις " διαβολικές συνευρέσεις " ... έπεσα δίπλα της ξέπνοος, και άκουσα την ανάσα της βαριά, να πλησιάζει το λοβό του αυτιού μου ... ""τώρα θα προσπαθήσουμε να.. τρελαθούμε αγκαλιά!!!! "., μου είπε ... " ήσουν ο πρώτος μου μετά από καιρό, και θέλω να σε πάρω , να σε ικανοποιήσω, να σε κάνω κατά δικό μου ... ! ...
Αρχισε να μου κάνει πίπα , όντας στα πλάγια, και αφού κατέβηκε χαμηλά ... με έγλυφε , με ρουφούσε,.. απεγνωσμένα... με τόσο πάθος!!!...καύλωσα ξανά!!.. Πολύ!...
Γι αυτήν...!!!!! ... σήκωσε το κεφάλι της και με κοίταξε στα μάτια λέγοντας.. : "..αν μου υποσχεθείς ότι θα προσέξεις, ίσως σου δώσω, αυτό που οι άντρες , έχετε ως φετίχ για την κατάκτηση μιας γυναίκας...και εννοώ το κωλαράκι μου...!
Αν και σοκαρισμένος από την τόλμη της, χωρίς να πω κάτι άλλο, ήρθα πίσω της , και ετοιμάστηκα για μια διείσδυση που πρώτη φορά μου προσφέρονταν ... προσπάθησα να μπω,,, σιγά ... απαλά ... κι όταν εισχώρησα το πουτσοκέφαλο , έμεινα ακίνητος θαυμάζοντας τη θέα του υπέροχου κώλου της όπως παρεμβάλλονταν ένα μικρό μέρος του πούτσου μου...!
Οι σιγανοί της αναστεναγμοί με οδήγησαν στην κορύφωση!!!!!! ... έχυσα με μιά τελευταία εισχώρηση , βιώνοντας το απόλυτο!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου