Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ

29/10/2004

Εδώ και κάποιους μήνες ο Βαγγέλης, προσπαθούσε να με πείσει να κάνουμε κάτι πιο τολμηρό. Ήθελε, στις ιδιαίτερες στιγμές μας και ένα τρίτο άτομο... είτε κάποια άλλη γυναίκα είτε κάποιον άλλο άντρα.
Μετά από ένα βράδυ γεμάτο πάθος, με το δωμάτιο να μυρίζει από τον έρωτά μας και τα δυο γυμνά κορμιά μας να προσπαθούν να ανακτήσουν και πάλι τις δυνάμεις τους, γύρισε και με ρώτησε «Το σκέφτηκες αγάπη μου;». .. Δεν απάντησα.... Ένα χαμόγελο απλά σχηματίστηκε στο πρόσωπό μου και έσκυψα και τον φίλησα...
Οι μέρες πέρασαν και ήρθε η μέρα των γενεθλίων του. Τα σχέδιά μου; Ένα ρομαντικό δείπνο, με κεριά, λευκό κρασάκι και μένα να του χαρίζω υπέροχες ερωτικές στιγμές. Είχα αγοράσει για την περίσταση μαύρα δαντελένια εσώρουχα και τις απαραίτητες μαύρες μεταξωτές κάλτσες που του άρεσαν τόσο πολύ. Στο μυαλό μου όμως είχα κι ένα άλλο σχέδιο... θα έκανα τη φαντασίωσή του πραγματικότητα!
Έφτασα στο σπίτι, μαγείρεψα το αγαπημένο του φαγητό, άναψα αμέτρητα κεριά και μπήκα στο μπάνιο. Γέμισα τη μπανιέρα και χάθηκα μέσα στους αφρούς καταστρώνοντας στο μυαλό μου την αποπλάνησή του... περιποιήθηκα το γατάκι μου... το ξύρισα όλο.... Έτσι όπως τρελαινόταν να το βλέπει. Έβαλα τα εσώρουχα, τις καλτσούλες, αρωμάτισα το σώμα μου με κρέμα και περίμενα τον Βαγγέλη.
Το κουδούνι, μετά από λίγη ώρα, χτύπησε... ήταν αυτός. Άνοιξα την πόρτα και μπήκε μέσα.
«Χρόνια Πολλά μωρό μου» του ευχήθηκα και με έσφιξε στην αγκαλιά του.
Καθίσαμε στο τραπέζι για φαγητό. Κατά τη διάρκεια του δείπνου, του έριχνα πονηρές ματιές ενώ η φωνή μου και τα λόγια μου ήταν άκρως ερωτικά... ήταν εμφανές ότι είχε αναστατωθεί. Έσπρωξε το πιάτο του μπροστά και με φώναξε να καθίσω πάνω στο τραπέζι. Χωρίς δεύτερη σκέψη, πια τα κορμιά μας ήταν αντίκρυ με μένα πάνω στο τραπέζι έχοντας ανοιχτά τα πόδια και εκείνον να μου χαϊδεύει τις γάμπες. «Τι απαλή αίσθηση...» ψέλλισε, χαϊδεύοντας τα πόδια μου. Είχα πια ξαπλώσει πάνω στο τραπέζι και με το ένα μου χέρι χάιδευα το στήθος μου βγάζοντας μικρούς αναστεναγμούς..... ξαφνικά ένιωσα το χέρι του να χαϊδεύει το εσώρουχό μου και το πρόσωπό του κολλημένο στο μουνί μου να «ρουφάει» την κάθε μυρωδιά που έβγαζε αυτό. Με τσίμπησε γλυκά με τα δόντια του και γω πήρα φωτιά!! Με αργές κινήσεις, παραμέρισε το στριγκάκι μου και με το δάχτυλό του ακούμπησε την κλειτορίδα μου... άρχισε να την τρίβει απαλά και συνεχόμενα... ένιωσα το κορμί μου να φουντώνει, ένα ρίγος να με κυριεύει, ένα γλυκό μούδιασμα στα πόδια..... χαμένη στην ηδονή, από το στόμα μου βγήκε ένας αναστεναγμός
 «Αχ...»... είχε βάλει το δάχτυλό του στο μουνί μου και με γαμούσε με αυτό.
Ένιωσα τα υγρά μου να φεύγουν σαν χείμαρρος ενώ εκείνος μου έλεγε συνέχεια
«Έτσι μωρό μου, χύσε... χύσε πάνω στο δάχτυλό μου...».
Σπαρταρούσα από ηδονή... έτρεμα εκεί πάνω στο τραπέζι... έχυνα συνέχεια.... Αμέσως έβγαλε τη γλώσσα του και άρχισε να παίρνει με μανία τα χύσια μου.
Ξαπλωμένη, εκεί πάνω στο τραπέζι, σιγά σιγά προσπαθούσα να ηρεμήσω από τον οργασμό που πριν λίγα λεπτά μου είχε χαρίσει ενώ εκείνος είχε πια ακουμπήσει πίσω στην καρέκλα και έπινε λίγο από το κρασί του. Στο πρόσωπό του διέκρινε κανείς μια απόλυτη ικανοποίηση... ικανοποίηση που είχε χαρίσει σε μια γυναίκα την απόλυτη ηδονή...
«Μήπως είναι ώρα να σου δώσω το δώρο σου;» τον ρώτησα. «Τι έχεις στο μυαλό σου μωρό μου;» έκανε με πονηρό ύφος...
«Με αυτό που σου ετοίμασα, είμαι σίγουρη πως θα ξετρελαθείς!» του είπα και άρχισα να κατευθύνομαι προς το δωμάτιο. Εκείνος δεν έχασε στιγμή και με ακολούθησε. Λίγο πριν ανοίξω την πόρτα του δωματίου, του είπα «Κλείσε τα μάτια σου σε παρακαλώ, θα τ’ανοίξεις μόνο όταν στο πω εγώ». Με κοίταξε απορρημένος αλλά έκανε αμέσως αυτό που του είπα.
Άνοιξα την πόρτα.... Πιά ήξερα ότι θα του χάριζα μια από τις πιο όμορφες βραδιές... Η Νάντια ήταν ήδη ξαπλωμένη επάνω στο κρεβάτι. Μια οπτασία στα άσπρα....
Η Νάντια, ήταν μια από τις πιο ακριβοπληρωμένες πόρνες, την οποία είχα «προσλάβει» μετά από τηλεφώνημα που έκανα σε κάποιο γραφείο. Ξανθά μαλλιά, μακριά πόδια και με στήθος αρκετά μεγάλο...χείλη ζουμερά, σαρκώδη..
Τον οδήγησα στην πολυθρόνα για να καθίσει... μόλις είδα ότι είχε βολευτεί, ανέβηκα πάνω στο κρεβάτι και ξάπλωσα δίπλα στη Νάντια. Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ ερωτική.... Ο Βαγγέλης αντιλήφθηκε αμέσως ότι δεν ήμασταν μόνοι μας στο δωμάτιο και άνοιξε τα μάτια του με μιας. .. «Μα..» έκανε απορημένος. «Μωρό μου, αυτό είναι το δώρο σου...»
«Χρόνια Πολλά και να ΜΑΣ χαίρεσαι» του είπα με χαμόγελο.
Η Νάντια με άρπαξε με μιας και μου έδωσε ένα καυτό φιλί στο στόμα. Τα χέρια μου έτρεμαν και με κλειστά τα μάτια, αφέθηκα στο φιλί της. Οι γλώσσες μας έπαιζαν ρυθμικά ενώ ένιωσα το χέρι της να χαϊδεύει το στήθος μου πάνω από το σουτιέν μου. Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και άρχισε σιγά σιγά να με γδύνει. .. Τα στήθια μου ήταν πια γυμνά και φουσκωμένα... σαν να ζητούσαν ένα φιλί της Νάντιας. Ακούμπησε τη γλώσσα της στη σκληρή μου ρόγα... πιπίλησε το στήθος μου με μαεστρία ενώ εγώ αναστέναζα ολόκληρη.
Έριξα μια ματιά στον Βαγγέλη. Το πρόσωπό του ήταν κατακόκκινο, τα μάτια του έλαμπαν με τη θέα των δυο γυναικών να χαϊδεύονται μπροστά του... είχε χωθεί στην πολυθρόνα και με τα πόδια ανοιχτά, χάιδευε τον πούτσο του πάνω από το παντελόνι.
Η Νάντια μου μετέδιδε απίστευτο ερωτισμό που είχα αρχίσει να μπαίνω στο παιχνίδι. Ξαπλωμένες η μία δίπλα στην άλλη, φιλιόμασταν με πάθος ενώ τα δάχτυλά της εξερευνούσαν το κορμί μου. Άρχισε να με φιλάει στη κοιλιά μέχρι που έφτασε στο υγρό μουνάκι μου. Με τα δάχτυλά της άνοιξε την κλειτορίδα μου και ακούμπησε τη γλώσσα της απαλά πάνω στα «χειλάκια» μου... Αναστέναξα βαριά... το κορμί μου έτρεμε, η Νάντια μου έγλυφε την κλειτορίδα ενώ δυο δάχτυλά της ήταν ήδη στο μουνί μου και με γαμούσε με αυτά... Ένιωσα το στήθος μου να παίρνει φωτιά από ηδονή ενώ με τα χέρια μου έσφιγγα το μαξιλάρι με δύναμη. Με την άκρη των ματιών μου, είδα ότι ο Βαγγέλης είχε ανοίξει το παντελόνι του και χάιδευε με δύναμη το καβλί του. Με την ηδονή να είναι απερίγραπτη, χωρίς να το καταλάβω, φώναξα δυνατά «Αχ.. χύνω...!» και πλημμύρισα το στόμα της Νάντιας με τα υγρά μου...
Δεν πέρασαν λίγα λεπτά και το σκηνικό άλλαξε... ήθελα να γευτώ και γω τη Νάντια.. ξαπλωμένη κάτω από το φως των κεριών, το σώμα της έδειχνε μεταξένιο... ξεκίνησα να τις χαϊδεύω το στήθος με συνέπεια οι ρόγες της να σκληραίνουν και να ζητάνε τα φιλιά μου. Η Νάντια, έβγαζε μικρούς αναστεναγμούς ενώ άκουγα την αναπνοή του Βαγγέλη να γίνεται όλο και πιο βαριά. Το σώμα της μοσχοβολούσε έρωτα, το κορμί της τόσο απαλό που με ωθούσε να το «κατασπαράξω»... κατέβηκα στην κοιλιά της και την έγλυψα ενώ εκείνη άνοιξε τα πόδια της προσκαλώντας με στην καυτή περιοχή της... δεν άργησα.... Έχωσα με μιας το πρόσωπό μου στο μουνί της. Η γλώσσα μου έγλυφε μια την κλειτορίδα της, μια το μουνί της... άφηνε σιγά σιγά τα υγρά της πάνω στη γλώσσα μου ενώ εγώ με το δάχτυλό μου έπαιρνα λίγα και «εισχωρούσα» αργά στην «τρυπούλα» της.... Ο Βαγγέλης δεν άντεξε μπροστά στο θέαμα και ήρθε στο κρεβάτι. Έτσι όπως ήμουν στα τέσσερα και έγλυφα τη Νάντια, άρχισε να μου χαϊδεύει τον κώλο. Με τα χέρια του άνοιγε σιγά σιγά τα κωλομέρια μου και έχωσε τη γλώσσα του μέσα... Μια έβαζε τη γλώσσα του, μια το δάχτυλό του προσπαθώντας να χαλαρώσει την «τρυπούλα» μου... Άρχισα να χαλαρώνω και να αφήνομαι στα χάδια του....
Ξαφνικά με πιάνει από τη μέση και καταλαβαίνω ότι πλέον αυτό που με σχετική δυσκολία προσπαθεί να εισχωρήσει στον κώλο μου δεν είναι το δάχτυλό του αλλά ο πούτσος του που είναι απίστευτα ερεθισμένος... έχει πέσει ολόκληρος επάνω μου και αργά αργά αρχίζει να με γαμάει.... Ο Βαγγέλης από πίσω να γίνεται όλο και πιο γρήγορος και γω να γλύφω το μουνί της Νάντιας με μανία... Με την ατμόσφαιρα να έχει άρωμα ερωτικό, πιάνω τον εαυτό μου να χύνει πλέον και από τον κώλο... τα χύσια από το μουνί μου να κυλάνε έως τα μπούτια μου και να παραληρώ... η Νάντια δεν άντεξε και με μια δυνατή κραυγή με πλημμυρίζει με τα υγρά της.... Ο Βαγγέλης με γαμάει με όλη του τη δύναμη.... «ακούω» τα αρχίδια του να χτυπάνε το μουνί μου και αυτό με ερεθίζει ακόμα περισσότερο... Μη θέλοντας να τελειώσει μέσα μου, ο Βαγγέλης μας βάζει να τον τσιμπουκώσουμε και οι δυο. Καθισμένες πια μπροστά του, πότε η μια , πότε η άλλη, γλύφαμε τον πούτσο του ενώ εκείνος έπαιζε με τα στήθια μας. Δεν άργησε να έρθει στην αποκορύφωση... μετά από λίγα δευτερόλεπτα φώναξε
«Σας χύνω καύλες μου.. πάρτε τα όλα...» και τα χύσια του πετάχτηκαν με δύναμη στα πρόσωπά μας...
Κατέρρευσε..... έτσι όπως ήμασταν γεμάτες από το σπέρμα του Βαγγέλη, η Νάντια με άρπαξε από το κεφάλι και με φίλησε... ο Βαγγέλης χαμογέλασε ενώ η Νάντια έβγαλε την πρώτη και μοναδική κουβέντα από τα χείλη της
«Να τα εκατοστίσεις» του ευχήθηκε και σηκώθηκε να πάει στο μπάνιο...
Έτσι όπως ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι, με τράβηξε κοντά του
«Σ' ευχαριστώ» ψέλλισε και με έσφιξε στην αγκαλιά του.
Ένιωθα τους χτύπους της καρδιά του και χαμογέλασα... ήξερα ότι η επιθυμία του είχε γίνει πραγματικότητα. .. αυτό το «δώρο» δεν θα το ξεχνούσε ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου