Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Η ΚΑΥΛΑ ΤΗΣ ΞΥΔΑΤΗΣ ……………..

06/09/2004

Χαίρετε με λένε Έφη.
Είμαι 40 ετών με μαύρα μακριά μαλλιά.  Έχω καλοδιατηρημένο σώμα και όπως καταλαβαίνω από τα κομπλιμέντα που μου κάνουν στην παραλία άντρες και γυναίκες το δυνατό μου σημείο είναι τα μαυρισμένα μπούτια μου.
πριν ένα μήνα πήγα στο Βόλο διακοπές για μια βδομάδα.  Εκεί γνώρισα στην θάλασσα μια καυτή 35αρα με την οποία περάσαμε καυτές νύχτες μαζί.  Να σας διηγηθώ την πρώτη μας νύχτα. 
Είχα πάει μια μέρα σε μια παραλία κοντά στο Βόλο για μπάνιο και ηλιοθεραπεία.  Δεν είχε πολύ κόσμο παρά μόνο ζευγάρια και γέρους. 
Έβγαλα το παρεο που φορούσα και έμεινα με το μαύρο μου μπικίνι που άφηνε εκτεθειμένα τα επίμαχα σημεία μου ( στήθος , γλουτοί ) και βούτηξα στη θάλασσα. 
Μετά από κανένα δεκάλεπτο βγήκα και πήρα την πετσέτα μου να σκουπιστώ όταν πρόσεξα μια καστανόξανθη γυναίκα γύρω στα 35 να με καρφώνει με τα μάτια τις από πάνω ως κάτω.  Ήταν πολύ όμορφη με μακριά μαλλιά , ωραία στητά βυζιά , μακριά μαυρισμένα πόδια και ένα πολύ σέξι καμπυλωτό κώλο.  Μου άρεσε παρά πολύ και αισθανόμουνα ότι θα περνούσαμε καλά οι δυο μας για αυτό και τις έκανα νόημα να έρθει κοντά μου.  Άλλο που δεν ήθελε και αυτή ήρθε και συστηθήκαμε.  την λέγανε Χρύσα και ήτανε ντόπια Βολιοτισσα. 
Έβγαλα το αντηλιακό λάδι μου λέγοντας τις είπα
-"Ο ήλιος είναι καυτός εδώ στο Βόλο για αυτό έφερα το λάδι μου" και μου απάντησε κατευθείαν
-"Να σε βοηθήσω κούκλα μου;".  Εγώ δεν αρνήθηκα και μόλις έβαλα λάδι στο σώμα μου από μπροστά τις το έδωσα και ξάπλωσα μπρούμυτα στην ψάθα μου.  αυτή δεν έχασε χρόνο και ξεκίνησε να με αλείφει από την πλάτη προς τα κάτω.  Συνέχισε στην μέση μου και προχώρησε στους γλουτούς μου αλείφοντας την περιοχή γύρω γύρω από το μαγιό, στους γοφούς.  Έπειτα σταμάτησε για λίγο και με ρώτησε
-"Θέλεις να αλείψω και τους γλουτούς σου για να είσαι ομοιόμορφα μαυρισμένη ;" , εγώ συμφώνησα στο ομοιόμορφο μαύρισμα μαζί τις και έτσι άρπαξε το μαγιό μου από το πλάι και μου το έχωσε βαθιά στα κωλομέρια μου. 
Ξαναπήρε το λάδι και μου άλειψε τους γλουτούς μου αργά και αισθησιακά , εγώ ευχαριστιόμουνα την όλη φάση.  Ύστερα προχώρησε στα μπούτια μου τα οποία την ερεθίσανε πολύ αφού επέμεινε να μου τα αλείφει για αρκετή ώρα.  Για να μην τα πολυλογώ το ίδιο έκανα και εγώ σε αυτήν μετά έχοντας έτσι την πρώτη μας ερωτική επαφή. 
Το μεσημέρι πήγαμε σε μια ταβέρνα και φάγαμε και το βράδυ βγήκαμε στο Βόλο για ποτό, είχαμε πιει τα ποτάκια μας και είμαστε φτιαγμένες οπότε και πήγαμε σπίτι τις για να συνεχίσουμε εκεί την γνωριμία μας.  Καθίσαμε στο σαλόνι τις και ήπιαμε άλλο ένα ποτό , μετά αρχίσαμε την κουβέντα περί έρωτα και σεξ όταν ξαφνικά με ρώτησε
-"Έχεις ξανάπαει με γυναίκα ;" , εγώ τις αποκρίθηκα ότι είχα πάει με μια καυτή αθηναία 40αρα που στο σπίτι τις μου έμαθε την ερωτική φύση του μηλοξυδου , καθώς τις έλεγα την εμπειρία μου παρατηρούσα ότι άκουγε ερεθισμένη αυτά που τις έλεγα , στο τέλος μου είπε
-"Πολύ έμπειρη η αθηναία φίλη σου , εγώ θα σου μάθω κάτι παρόμοιο" και άρχισε να με φιλάει στο στόμα με πάθος, ύστερα στο σβέρκο και γύρω από το λαιμό , μου έβγαλε την μπλούζα μου και άρχισε να με φιλάει γύρω από το μπλε μου σουτιέν, δεν άργησε να το βγάλει και έγλειψε τις ρώγες μου με μανία που τσιτωθήκανε αμέσως , εγώ αναστέναζα βαριά.  Κατόπιν κατέβασε την φούστα μου και έμεινε άναυδη μόλις είδε τις μαύρες μου ζαρτιέρες με το μπλε μου τανγκα. 
-"Μωρό μου τι μπουταρες είναι αυτές !! " φώναξε και άρχισε να μου τις χαϊδεύει γύρω-γύρω αισθησιακά και να τις φιλάει , ειδικά το σημείο κοντά στο βρακί , ανάμεσα στις κάλτσες και τις ζαρτιέρες, την τρέλαινε αφάνταστα.  Το ίδιο έκανε και αφού με γύρισε από πίσω , με έγλειψε από τις κάλτσες μέχρι ψιλά τον κώλο , εκεί μου πέταξε 2 ρουφηχτά φιλιά στους γλουτούς που με ανάψανε φωτιές. 
ξαφνικά σταμάτησε το γλείψιμο και μου είπε
-"Τώρα θα σε μάθω την ερωτική φύση ενός αλλού προϊόντος καθαρά Βολιοτικου " και πήγε στην κουζίνα για λίγο.  εγώ πέθανα από την περιέργεια να μάθω τι είναι.  γύρισε μετά από λίγο με 2 μικρά ταπερ στα χέρια και ένα μπουκάλι κόκκινο ξύδι τοπ. μόλις είδα το ξύδι τα μάτια μου άστραψαν και τις ζήτησα να το μυρίσω, τότε αυτή το πήρε και μου έβαλε κάτω από τι μύτη μου , μόλις το μύρισα έβγαλα βογκητά καύλας από την ηδονική μυρωδιά του.  Το πήρε πάλι άνοιξε το ένα ταπερ που ήταν άδειο και έριξε αρκετό μέσα ως την μέση.  άνοιξε και το άλλο και μου έδωσε να το δω , είχε μέσα μεγάλες πράσινες ελιές. 
-"Τώρα θα σου μάθω την ερωτική φύση τις Βολιοτικης ελιάς" μου είπε και με ξάπλωσε ανάσκελα, πήρε μια ελιά , την βούτηξε στο ξύδι και μου την έφερε στα χείλη, εγώ την έγλειψα με την γλώσσα μου πίνοντας το ξύδι που είχε πάνω τις.  Αφού την έγλειψα καλά η Χρύσα φίλησε τα κόκκινα σαρκώδη μου χείλη, την έβαλε στην άκρη και πήρε μια άλλη από το ταπερ, την πέρασε από το στήθος μου βάζοντας την πάνω στις τσιτωμένες ρώγες μου κάνοντας να βογκάω δυνατά.  Μόλις τελείωσε από τα βυζιά μου τις άφησε στην άκρη.  πήρε άλλη και αφού την βούτηξε στο ξύδι την πέρασε πάνω από την λεία κοιλιά μου και έπαιξε με τον αφαλό μου , εκεί είχα πάρει πραγματικά φωτιά και τραβούσα τα σεντόνια του κρεβατιού από ηδονή. 
Έπειτα πήρε δυο ελιές μαζί και αφού μου κατέβασε λίγο το βρακί τις έβαλε μέσα , ύστερα το τοποθέτησε πάλι στην θέση του και με το χέρι τις το έτριβε δυνατά μαζί με τις ελιές στο ξυρισμένο μουνί μου που έτσουζε από το ξύδι.  εγώ δεν μπόρεσα να κρατηθώ και είχα τον πρώτο μου οργασμό κάνοντας μούσκεμα το βρακί μου και τις ελιές μαζί.  Η φίλη μου δεν έχασε ευκαιρία και έγλειψε με λαιμαργία τους χυμούς μου.  Ύστερα τις έκανα ένα γλειφομουνι που την έστειλε στον έβδομο ουρανό κάνοντας την να χύσει απανωτά. αφού ξαπλώσαμε για λίγο ανάσκελα να πάρουμε ανάσα σηκώθηκε και μου είπε
-"Είναι η ώρα τον ποδιών σου Εφη " και αφού με απάλλαξε από τις μαύρες μου ζαρτιέρες και κάλτσες ξαναπήρε μια ελιά ξυδάτη και την πέρασε από το κάτω σημείο του βρακιού μου μέχρι το γόνατο μου , πάνω στα μαυρισμένα μπούτια μου τόσο αργά και βασανιστικά που φώναζα από ηδονή
-"Αχ Χρύσα τι μου κάνεις την πουτάνα ; " αυτή άκουγε τις φωνές μου και χαμογελούσε πονηρά , ήξερε πόσο ερεθιζόμουν στα μπούτια για αυτό και επέμενε τόσο. την άφησε στην άκρη πήρε άλλη μια ξυδάτη ελιά και έκανε το ίδιο στο άλλο μπούτι μου ενώ εγώ την εκλιπαρούσα να την τρίψει πιο δυνατά , αυτή συνέχιζε σιγά σιγά πάνω κάτω και με έβλεπε χαμογελώντας να σπαρταράω σαν το ψάρι από καύλα. 
εγώ βογκούσα λέγοντας
-"Μωρό τι κάνεις στα μπούτια μου με τις ελιές σου !!! ".  Μόλις τελείωσε με τα πόδια μου με γύρισε από πίσω και με έστησε στα 4.  Άρχισε να φιλάει τους γλουτούς μου και ύστερα πήγε την κωλοτρυπίδα μου.  Έβγαλε την γλώσσα τις και μου την έγλειψε με μανία πολύ ώρα ενώ βογκούσα από καύλα.  Μόλις τελείωσε το γλείψιμο σάλιωσε το δάχτυλο τις και μου το έχωσε βαθιά μέσα στον κώλο μου.  Εγώ έβγαλα ένα ουρλιαχτό πόνου.  τότε μου είπε
-"Έχεις σφιχτή σούφρα παλιοπουτανα , θέλει άνοιγμα " τότε εγώ τις αποκρίθηκα
-"Έχω να γαμηθώ 2 μήνες από κώλο μωρό μου για αυτό μην με πονέσεις πολύ", μου χαμογέλασε και πήγε για λίγο στην κουζίνα να φέρει λάδι για να μην πονέσω τόσο πολύ.  Γύρισε πίσω με ένα μικρό μπουκαλάκι ελαιόλαδο.  Έβαλε αρκετό στο χέρι τις και άλειψε τους μαυρισμένους μου γλουτούς να γυαλίσουν κάνοντας να αναστενάζω βαριά, ύστερα άλειψε την κωλοτρυπίδα μου αργά-αργά και μόλις τελείωσε ήρθε μπροστά μου και μου έδειξε το ταπερ με τις ελιές , είχαν απομείνει 3.  μόλις τις είδα την ρώτησα καυλωμένη
-"Όλες αυτές οι ελιές είναι για τον κώλο μου ; Μα πως θα μπουν μωρό μου ; Δεν θέλω, θα πονέσω πολύ " και μου απάντησε
-"Πονέσεις η όχι εγώ θα σου βάλω 3 ξιδάτες ελιές στον κώλο πουτάνα γυναίκα " και αφού πήγε από πίσω με έπιασε από την αλογοουρά έκατσε πάνω στην μέση μου , όπως ήμουν στημένη στα τέσσερα, και μου έριχνε δυνατές σφαλιάρες στα κωλομέρια. 
-"Ααουτς αουτς αααχχχ Χρύσα με πονάς " φώναζα " να τι παθαίνει οποία δεν είναι με υπακούει , λοιπόν το ξανασκέφτηκες τώρα σκλάβα ; " μου απάντησε και τότε εγώ ανήμπορη να κάνω τπτ και με τον κώλο μου να πονάει από τα δυνατά χαστούκια τις αναγκάσθηκα να ενδώσω λέγοντας
-"Ναι αφέντρα μου , πόνεσε με την σκλάβα σου, τσούξε την κωλοτρυπίδα μου με τις ελιές σου".  Όταν το άκουσε σταμάτησε να με χαστουκίζει άλλο και ευχαριστημένη πήρε τις ελιές και τις έριξε στο άλλο ταπερ με το ξύδι.  Πήρε μια ξυδάτη ελιά και την ακουμπούσε γύρω-γύρω στην τρύπα μου ηδονικά, σιγά-σιγά την πίεσε να μπει μέσα, εγώ φώναζα δυνατά από το τσούξιμο καθώς έμπαινε η ελιά όλο και πιο βαθιά στην σούφρα μου. 
Ήταν πραγματικά σαδιστικό αυτό που έκανε στον κώλο μου γιατί εκτός που είχα να γαμηθώ από πίσω 2 μήνες περίπου, οι ελιές ήταν μεγάλες , που σημαίνει ότι ήταν δύσκολο να μπουν στην στενή τρύπα μου , και ξιδάτες  που σημαίνει ότι με έτσουζαν αφόρητα.  Πονούσα παρά πολύ και ας μου έβαλε και λάδι για να μπαίνουν πιο εύκολα.  Η ελιά είχε φτάσει ως την μέση περίπου και τότε η Χρύσα την έβγαλε πιο έξω και ξανά μέσα για να μου ανοίξει τον κώλο καλά, οι φωνές μου τώρα είχαν γίνει ουρλιαχτά πόνου , το έκανε για λίγα λεπτά μέσα έξω και μόλις είδε ότι είχα ανοίξει κάπως την έβγαλε και την έβαλε όλη με δύναμη μέσα.  εγώ άφησα μια δυνατή κραυγή να μου ξεφύγει και ο κώλος μου ένοιωσε ένα δυνατό τράνταγμα από την δύναμη με την οποία μπήκε η ελιά μέσα.  αφού με άφησε η Χρύσα ένα λεπτό να χαλαρώσω πήρε την δεύτερη ξυδάτη ελιά και αυτή την φορά μου την έβαλε με την μια μέσα , χωρίς να ταλαιπωρήσει την τρύπα μου όπως πριν, με φανερό σκοπό να με ξεκολιασει για τα καλά. 
Εγώ ούρλιαζα τόσο από πόνο και καύλα που αν ήμασταν σε πολυκατοικία θα είχαν ξυπνήσει οι ένοικοι.  Η φίλη μου μου έδωσε ένα φίλη στο στόμα και πήρε και την τελευταία ελιά λέγοντας μου
-"Η τελευταία θα είναι και η πιο οδυνηρή γλυκιά μου " και αφού την πήρε την γύρισε γύρω από την κωλοτρυπίδα μου , ύστερα μου την έβαλε αργά μέχρι μέσα και έξω πάλι , συνέχισε έτσι για αρκετά λεπτά ανεβάζοντας την ηδονή μου στα ύψη.  Ξαφνικά σταμάτησε και πήρε το μπολ με το ξύδι και αφού άνοιξε την ξεσκισμένη μου σούφρα με το χέρι τις έριξε μέσα λίγο ξύδι.  Η ηδονή μου έφτασε στο αποκορύφωμα τις. 
Το βρακί μου είχε γίνει μούσκεμα από τα υγρά που κατέβαζα και τα μπούτια μου έτρεμαν από ηδονή.  Η φίλη μου ξαναπήρε την ελιά και έκανε πάλι το ίδιο όπως πριν, έβλεπε πως ανάσαινα βαριά και ήξερε πως σε λίγο θα είχα τον δεύτερο μου οργασμό και συνέχισε να μου μπαινοβγαζε την ελιά μέσα έξω.  τότε δεν άντεξα άλλο και ξέσπασα σε ένα απερίγραπτα ηδονικό οργασμό με τα χυσια μου να πλημμυρίζουν τα μπούτια μου.  αυτή έχωσε το κεφάλι τις μέσα στο μουνί μου και γεύτηκε τους γλυκούς χυμούς μου με την γλώσσα τις.  ύστερα τις ανταπέδωσα την ηδονή που μου πρόσφερε με ένα γερό γλειφοκολι που την ερέθισε πολύ και την έκανε να χύσει με σπασμούς. 
αφού σκούπισα το μουνί τις με την γλώσσα μου αρχίσαμε τα γαλλικά φιλιά και τότε με ρώτησε
-"Λοιπόν Έφη δεν μου είπες ! Σου άρεσε η φάση με τις Βολλιοτικες ξιδάτες ελιές ; " ,
-"Είναι ότι πιο καυλοτικο μου έχουν κάνει ως τώρα Χρύσα " είπα και τις χούφτωσα τα κωλομέρια. 
Το κάναμε και άλλες νύχτες και πραγματικά περάσαμε τέλεια.  Αυτή η εμπειρία μου με τις ξιδάτες ελιές είναι πραγματικά η πιο απολαυστική και η πιο ηδονική που είχα ως τώρα και ελπίζω και οι άλλες γυναίκες που θα την διαβάσουν να την κάνουν πράξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου