Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ "ΧΟΡΟ" ΑΠΟ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΝΗΣΙΩΤΙΣΣΑ

25/10/2004

Μετά την πρόβα Πριν από μερικά χρόνια, φοιτητής σε νησί στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ασχολιόμουν με το χορό ερασιτεχνικά, για να μάθω τοπικούς χορούς αλλά και να γνωρίσω ανθρώπους με ίδια ενδιαφέροντα.
Στο γκρουπ εκμάθησης ήταν και μια γυναικάρα, 24 χρονών από ένα χωριό του νησιού η οποία παντρεύτηκε από τα 17 της μάλλον για να ξεφύγει από το χωριό. Πάνω από 1,70 ύψος, με λίγο παραπάνω κιλά- τόσα για να την πεις ζουμερή όχι όμως χοντρή- και με ένα στήθος τεράστιο που το τόνιζε ακόμη περισσότερο με το στήσιμό της που ήταν ιδιαίτερα προκλητικό.
Στο χορό ερχόταν μόνη της, ο άντρας της είχε άλλα ενδιαφέροντα φαίνεται. Οι πρόβες πάντα ήταν ευχάριστες μέσα σε καλό κλίμα και γενικά ήμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Νέοι όλοι μας με έναν καλό χοροδιδάσκαλο - ο οποίος είχε βάλει στο μάτι μια συμφοιτήτριά μου και την «έπαιζε» χωρίς όμως αυτή να ανταποκρίνεται και όλοι οι υπόλοιποι να το διασκεδάζουμε συνωμοτικά μεταξύ μας - περνούσαμε τρία απογεύματα τη βδομάδα μαθαίνοντας τοπικούς και πανελλήνιους χορούς.
Μια φορά λοιπόν, στο τέλος της πρόβας και ενώ είχαμε βγει έξω από το κτίριο και ετοιμαζόμασταν να το διαλύσουμε, ήρθε η εν λόγω κυρία και μου ζήτησε να τη μεταφέρω με το μηχανάκι μου στο σπίτι της. Το ύφος της ήταν σοβαρό και χωρίς να το σκεφτώ παραπάνω δέχτηκα και έκατσα λίγο πιο μπροστά στο «παπί» μου για να βολευτεί. Δε σκέφτηκα τίποτε παραπάνω ούτε και υπήρχε καμιά περίπτωση οι άλλοι να σκεφτούν κάτι μιας και ήμασταν όλοι φίλοι μεταξύ μας και ξέραμε ότι η κυρία δεν είχε δώσει δικαίωμα μέσα στο γκρουπ ποτέ μέχρι τότε αλλά και ότι εγώ είχα σχέση με μια συμφοιτήτριά μου και ήμασταν πολύ καλά μεταξύ μας.
Με το που ανέβηκε στο μηχανάκι ξεκινήσαμε και γρήγορα στρίψαμε σε μια στροφή έτσι που πλέον δε μας έβλεπε κανείς από τους άλλους. Τότε η κυρία βολεύτηκε καλύτερα και με έσφιξε με τα χέρια της πιέζοντας τα στήθια της στην πλάτη μου και σφίγγοντας περισσότερο τα πόδια της γύρω από τα δικά μου! Εγώ, αν και αισθάνθηκα την αλλαγή και την πίεση δε σκέφτηκα ότι έγινε συνειδητά αλλά ότι είχε να κάνει με το ότι το μηχανάκι ήταν μικρό και με το δρόμο που είχε λακκούβες αλλά και με την ταχύτητά μου - έτρεχα λίγο παραπάνω είναι η αλήθεια.
Μετά από λίγο όμως άρχισε να τρίβει τα βυζιά της πάνω στην πλάτη μου και έγειρε προς τα μπροστά και μου ζήτησε να την πάω βόλτα πριν την πάω στο σπίτι της. Δυστυχώς δεν είχα βενζίνη - ήδη είχα γυρίσει το δείκτη στη ρεζέρβα - και της είπα ότι δε γίνεται γιατί υπάρχει κίνδυνος να «μείνουμε» και να το σπρώξουμε. Δεν πτοήθηκε, συνέχισε να τρίβει τα βυζιά της πάνω μου και μετά από λίγο μου το ξαναπρότηνε αλλά και πάλι επανέλαβα τα ίδια με πριν. Ώσπου κοντέψαμε πια στο δρόμο που έπρεπε να στρίψω για το σπίτι της και μου το ξανάπε προσθέτοντας «δεν πειράζει αν «μείνουμε» θα το σπρώξω εγώ το μηχανάκι, πάμε».
Συνέχισα λοιπόν χωρίς να στρίψω προς έξω από την πόλη λέγοντάς της «καλά πάμε αλλά αν το σπρώχνουμε δε θα φταίω». Η κυρία το βιολί της, συνέχισε να τρίβεται το ίδιο έντονα με μένα όμως τώρα να έχω βολευτεί καλύτερα σκύβοντας ελαφρώς προς τα πίσω και δείχνοντας ότι παίρνω το μήνυμα και το απολαμβάνω.
Όταν βγήκαμε από την πόλη μου ζήτησε να σταματήσω στην άκρη του δρόμου κάτι που έκανα αμέσως. Ο δρόμος οδηγούσε προς το αεροδρόμιο και σε δύο μικρά χωριά και δεν υπήρχε μεγάλη κίνηση - αραιά και που φέγγανε τα φώτα από κάποιο αυτοκίνητο μιας και είχε βραδιάσει για τα καλά.
Με το που σταμάτησα λοιπόν κατέβηκε η κυρία και ήρθε στη μπροστινή ρόδα και μου έσκασε ένα φιλί στα χείλη λέγοντάς μου «είσαι πολύ γλυκός» και στάθηκε μπροστά μου με το προκλητικό της στήσιμο και κοιτάζοντάς με με ένα έκφυλο βλέμμα. Εγώ καθισμένος στο κάθισμα και με τα πόδια στο έδαφος έτσι που δεν υπήρχε πρόβλημα για το μηχανάκι και έχοντας τα χέρια ελεύθερα της ανταπέδωσα το βλέμμα και της έβγαλα επιδεικτικά τη γλώσσα παίζοντάς τη λίγο και γλύφοντας τα χείλη μου. Της έπιασα το αριστερό χέρι και την τράβηξα πάνω μου και φιληθήκαμε για αρκετή ώρα με γλώσσα. Στο διάστημα του φιλιού είχα το χέρι μου στην αρχή να της χαϊδεύει το κάτω μέρος της πλάτης μέχρι τον κώλο της και στη συνέχεια το πέρασα μπροστά χαϊδεύοντάς την ανάμεσα στα μπούτια και στο μουνί της πάνω από το φαρδύ παντελόνι της.
Όταν μετά από αρκετή ώρα τραβήχτηκε από το φιλί για να πάρει ανάσα πίεσε το μουνί της στο χέρι μου και είδα ότι το βλέμμα της είχε γίνει ακόμη πιο άγριο και έκφυλο από πριν. Πάντα με το αριστερό μου χέρι κατέβασα το φερμουάρ από το παντελόνι της και το έχωσα μέσα. Τράβηξα στην άκρη το σλιπάκι της και άρχισα να χαϊδεύω δυνατά το μουνί της. Ήταν μεγάλο, με τεράστια μουνόχειλα και γεμάτο στα υγρά από την καύλα της. Η κυρία πιάστηκε με το δεξί της χέρι από το τιμόνι του «παπιού» τέντωσε το σώμα της και άρχισε να γαμάει το χέρι μου. Είχα βάλει δύο δάχτυλα μέσα στο μουνί της και κρατούσα το χέρι μου στην ίδια θέση βάζοντας αρκετή δύναμη γιατί το σπρώξιμο που έκανε ήταν δυνατό και κουνιόταν με ταχύτητα μπρος πίσω. Θυμάμαι ότι στη διάρκεια που γαμιόταν έτσι, είχαν περάσει δυο αυτοκίνητα από το δρόμο - εμείς ήμασταν περίπου πέντε μέτρα πιο μέσα προς την παραλία. Δεν υπήρχε πρόβλημα όμως γιατί είχε την πλάτη προς αυτά και δε μπορούσαν να την αναγνωρίσουν.
Δεν πέρασε πολύ ώρα και έχυσε φωνάζοντας και γεμίζοντας τα δάχτυλά μου με τα υγρά της. Έκανε λίγη ώρα να συνέλθει και γω όλη αυτή την ώρα συνέχισα να παίζω με τη μουνάρα της.
Κάποια στιγμή μου ζήτησε να αφήσουμε το μηχανάκι και να πάμε πιο κοντά στην παραλία. Έστησα το «σταν» και κατέβηκα και την ακολούθησα. Κατεβήκαμε στην παραλία - ίσα ίσα που φαινόντουσαν από το δρόμο τα κεφάλια μας αφού η παραλία ήταν πιο χαμηλά από δρόμο.
Με αγκάλιασε και άρχισε να με γλύφει σε όλο το πρόσωπο και στα χείλη και κατέβηκε προς τα κάτω ανοίγοντας το φερμουάρ από το παντελόνι μου και παίρνοντας τον πούτσο μου στο στόμα της. Τεράστιο στόμα, όπως και το μουνί και τα βυζιά της, τον κατάπιε και τον ρουφούσε λαίμαργα για πολλή ώρα. Αριστοτεχνικό τσιμπούκι! Ήξερε να το κάνει καλά αλλά πάνω απ’ όλα έδειχνε ότι της άρεσε πάρα πολύ! Δεν υπάρχει καλύτερο σε μια γυναίκα! Απολάμβανα το τσιμπούκι της και τεντώνοντας τα χέρια μου προς τα κάτω είχα εισβάλλει μέσα στα βυζιά της και τα πασπάτευα τσιμπώντας και τις ρόγες της που είχαν σκληρύνει πολύ.
Σηκώθηκε μετά από αρκετή ώρα, έλυσε τη ζώνη από το παντελόνι της - το φερμουάρ ήταν ήδη κατεβασμένο - και κατέβασε το παντελόνι κάτω από τα γόνατά της και έσκυψε μπροστά μου ακουμπώντας με τα χέρια της τα γόνατά της. «Έλα να μου τον χώσεις τώρα μέσα μου».
Την πλησίασα περισσότερο, την έπιασα από τη μέση και βύθισα τον πούτσο μου μέσα της. Το μουνί της ήταν παράδεισος. Ζεστό, μέσα στα υγρά, τεράστιο, δεχόταν τον πούτσο μου. Οι κινήσεις μου ήταν δυνατές και γρήγορες. Προσπαθούσα να χωθώ όσο περισσότερο γινόταν αλλά το μουνί της ήταν άπατο πηγάδι! Όσο πιο πολύ έσπρωχνα τόσο πιο πολύ άνοιγε και ζητούσε πιο βαθιά! Η υπέροχη αίσθηση που είχα ήταν από την τριβή με τα τεράστια μουνόχειλά της που έσφιγγαν τον πούτσο μου σε όλη την κίνησή του μέσα έξω της.
Τη γαμούσα πάνω από μισή ώρα στην ίδια στάση και από τις αντιδράσεις της έδειχνε ότι είναι ακούραστη και ήθελε όλο και περισσότερο. Τα βογκητά της ανακατεύονταν με το θόρυβο των κυμάτων, τα λίγα αυτοκίνητα κινούνταν σε απόσταση ασφαλείας και εμείς γαμιόμασταν στα όρθια.
Έχυσα πάνω στην άμμο με την κυρία να συνεχίζει να τρίβει το μουνί της κοιτώντας με και παίζοντας τη γλώσσα της στο μισάνοιχτο στόμα της. Συνέχισε να τρίβεται για ώρα μετά ενώ εγώ την είχα πλησιάσει και τη φύλαγα στο στόμα τρίβοντας και τα βυζιά της που είχαν βγει έξω από το ξεκούμπωτο πουκάμισό της.
Σιάξαμε τα ρούχα και πήγαμε στο μηχανάκι χωρίς να έχουμε συνέλθει εντελώς. Σ' αυτό βοήθησε ο αέρας που μας χτύπησε κατά την επιστροφή μας. Ευτυχώς δε με πρόδωσε το παπί μου και δε χρειάστηκε να το σπρώξουμε. Θα ήταν δύσκολο μετά από το εξουθενωτικό γαμήσι που προηγήθηκε.
Με την κυρία συνεχίστηκαν τα γαμήσια στα «πεταχτά» για αρκετό καιρό πάντα με προφυλάξεις από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου