Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΚΑΙ Η ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ

Φίλε μου γεια σου. με λένε Πάνο είμαι τώρα 36. Εδώ και καιρό διαβάζω διάφορες ιστορίες φίλων σήμερα αποφάσισα να γράψω και εγώ μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εμπειρία που είχα πριν 13 χρόνια στην όμορφη Πτολεμαιδα.
Υπηρετούσα εκεί λοιπόν και λόγω της ειδικότητας μου (τηλεφωνητής) είχα γνωρίσει μια παντρεμένη που θα την αναφέρω με το όνομα Ελπίδα εγώ ήμουν τότε 23 ετών κι εκείνη 28.
Όταν κάναμε έρωτα της έλεγα για την φαντασίωση που δεν είχα πραγματοποιήσει έως τότε και ήθελα σαν τρελός να την κάνω πράξη. <<Ένα τρίο>> έχω η Ελπίδα και κάποιος άντρας ακόμη. η ιδέα την έφτιαχνε το έβλεπα στα μάτια της στην καύλα της στους σπασμούς της.. ήμουν βέβαιος ότι το ήθελε αλλά ντρεπόταν ήταν και δική της φαντασίωση αλλά δεν τόλμαγε να την κάνει πράξη.
Μια μέρα στο στρατόπεδο έπινα καφέ με μια σειρά μου τον Σάκη και του είπα ότι τα έχω με μια παντρεμένη και αν ήθελα να την πάρουμε μαζί χωρίς την συγκατάθεση της αλλά αν εκείνη την ώρα αρνιόταν θα έφευγε. ένα απόγευμα που ήξερα ότι θα έρθει η Ελπίδα σπίτι μου και θα έχει χρόνο ειδοποίησα τον Σάκη να έρθει κι αυτός. περίπου στις έξι το απόγευμα λοιπόν έρχεται ο Σάκης και πίνοντας ένα ποτό σχεδιάζαμε το όλο σκηνικό. μετά από λίγο έρχεται και η Ελπίδα ενώ προηγουμένως ο Σάκης πήγε μόνος στο άλλο δωμάτιο χωρίς να ξέρει τίποτα η Ελπίδα..
Έβαλα στο κασετόφωνο απαλή ερωτική μουσική κεριά αναμμένα και άρχισα να φιλάω την Ελπίδα απαλά αισθησιακά ήθελα να την ανάψω να την φουντώσω ενώ την έγδυσα σιγά της περιποιήθηκα το μουνάκι της έτσι όπως ήξερα και ενώ ήταν πολύ καυλωμένη την έδεσα στο κρεβάτι με γραβάτες που τις είχα εκεί δίπλα μου αφού τα είχα σχεδιάσει όλα πήρα ένα φτερό από παγώνι κι άρχισα να παίζω με κάθε χιλιοστό του κορμιού της αναστέναζε με παρακάλαγε να μπω μέσα της έχω σταθερός στο σχέδιο μου την έπαιζα προσπαθούσα να την τρελάνω από καύλα αργότερα τις έβαλα στο κεφάλι ένα στράπλες που της είχα κάνει Δώρο και το φόραγε μόνο σπίτι μου γιατί έξω ντυνόταν πολύ συντηρητικά.
Τώρα δεν έβλεπε τίποτα πήγα από την μια μεριά του κρεβατιού γονάτισα και άρχισα πάλι να την γλύφω απαλά όσο πιο απαλά και τρυφερά μπορούσα μια στο λαιμό μια στο στήθος στην κοιλιά τα πλευρά τον αφαλό στα μπούτια τα δάχτυλα των ποδιών της πάνω κάτω την ρούφαγα την έγλυφα την φίλαγα σε κάθε κύτταρο της σε κάθε χιλιοστό του κορμιού της βόγκαγε αναστέναζε από πόθο σε μια στιγμή βλέπω τον Σάκη γυμνό στην πόρτα και να με ρωτάει με νεύμα για να έρθει κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου γονάτισε από την άλλη μεριά και άρχισε να την γλύφει να την ρουφάει κι αυτός δυο στόματα δυο γλώσσες πάνω στο κορμί της Ελπίδας που μόλις κατάλαβε τι γινόταν έκλαψε και με παρακάλεσε να την λύσω για να φύγει την έσφιξα στην αγκαλιά μου και της ψιθύρισα ότι ήρθε η στιγμή να κάνει το Όνειρο της πραγματικότητα όχι τώρα μου είπε η τώρα η ποτέ μωρό μου της είπα και της έκλεισα το στόμα με ένα φιλί διαρκείας ενώ ο Σάκης τόση ώρα της έκανε ένα υπέροχο γλειφομούνι βάζοντας όλη την μαστοριά του προσπαθώντας να την ηρεμήσει ενώ εγώ της έγλυφα τα δάκρυα από τα μάτια που κύλαγαν σηκώθηκα και έφερα τον πούτσο μου στο στόμα της και άρχισε να μου κάνει ένα φανταστικό τσιμπούκι ποτέ παίρνοντας το όλο στο στόμα και ποτέ να μου ρουφάει τα ξυρισμένα αρχίδια μου πολύ μεγάλη απόλαυση.
Ο Σάκης άρχισε να της κάνει πινέλο για να μπει καρακαυλωμενος όπως ήταν στο υγρό μουνί της αλλά η Ελπίδα δεμένη όπως ήταν αντιστάθηκε και μου λέει εσύ πρώτα πάρε με εσύ σκίσε με καυλιάρη μου άντρα μου Σηκώνομαι και βάζω μέσα της την πρησμένη όσο ποτέ πούτσα μου και άρχισα να την γαμάω όμορφα τρυφερά ενώ ο Σάκης την χάιδευε και την φιλούσε ταυτόχρονα δυο άντρες τέσσερα χέρια να την χαϊδεύουν τότε της είπα να πάρει πίπα στον Σάκη εκείνος αμέσως πήγε όρθιος από πάνω της και έβαλε το καυλί του μπροστά στο πρόσωπο της τότε η Ελπίδα με κοίταξε στα μάτια σαν να με ρώταγε να το κάνω;; της έγνεψα καταφατικά και τότε άρχισε να ρουφάει το αντρικό μόριο του το ευχαριστιόταν ένοιωθε φανταστικά την καταλάβαινα όπως καταλάβαινα και τον χείμαρρο από την καύλα μου που ήταν έτοιμος να εκραγεί βλέποντας όλο αυτό το θέαμα και δεν άργησα να χύσω τα καυτά μου υγρά μέσα στο μουνί της σηκώθηκα πήρα την θέση του και εκείνος την έγλυψε για λίγο στο μουνί και μετά άρχισε να την γαμάει με δύναμη αγρία ενώ εμένα που θήλαζε την πούτσα δεν άργησε να χύση και ο Σάκης πάνω στην κοιλιά και το στήθος της ενώ τα ουρλιαχτά της πρόδιδαν το δικό οργασμό την δικιά της κορύφωση. . .
Ξαπλώσαμε και οι δυο βάζοντας την Ελπίδα στη μέση όπως ήταν δεμένη και την φιλούσαμε τρυφερά στο λαιμό στα μαγούλα στο στόμα για να την ευχαριστήσουμε για την ηδονή που μας πρόσφερε. μας είπε να την λύσουμε κι έτσι κάναμε άρχισε να μας κάνει τσιμπούκι ποτέ σε μένα και ποτέ στον Σάκη αχόρταγα ρουφούσε τα καυλιά μας και το όλο θέαμα μας καύλωσε αμέσως και χύσαμε και οι δυο μας αφήνοντας τα χυσια μας στο πρόσωπο της και μετά καθάρισε καλά μέχρι τελευταίας σταγόνας τα καυλιά μας. μας πήρε και μας πήγε στο μπάνιο κάναμε ένα ντουζακι και ξανά στο δωμάτιο ξαπλώσαμε πάνω στην μοκέτα και αρχίσαμε τα προκαταρκτικά χάδια φίλια γλειψίματα τσιμπούκια ξάπλωσα ανάσκελα και η Ελπίδα ήρθε από πάνω μου και άρχισε να γαμιέται ενώ έκανε πίπα στο Σάκη μετά μου κάνει νόημα ο Σάκης να την πάρει από τον κώλο και έδωσα το ο.κ περιποιήθηκε την κωλοτρυπίδα της και μπήκε σιγά αργά μέσα της η Ελπίδα αντιστεκόταν εγώ της άνοιγα τα κολομαγουλα για να δώσω καλύτερη πρόσβαση Σάκη ούρλιαζε από πόνο δυο καυλιά την ξέσκιζαν ένα στο μουνί και ένα στην θεσπέσια και προκλητική κολάρα της σιγά - σιγά τα ουρλιαχτά πόνου έγιναν ουρλιαχτά ηδονής χύσαμε και οι τρεις μαζί , όταν έφυγε ο Σάκης η Ελπίδα με ευχαρίστησε για το Δώρο που της έκανα. .
Μετά ακολούθησαν κι άλλες φορές που βρεθήκαμε οι τρεις μας αλλά για αυτές θα γράψω άλλη φορά. (04/10/2004)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου