Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

"ΜΑΡΑ" ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΜΜΑ ΜΠΟΒΑΡΥ

Αγαπημένες μου φίλες...
Σήμερα θα σας πω την περιπέτεια μου με την Μαρα... (Ω! Κάστρα του Ολύμπου... και μόνο που λέω το όνομα της... ανάβω..!)
Υπάρχουν κάποιες γυναίκες που πραγματικά έχουν το χάρισμα να είναι sexy! Αυτό το κάτι που έχουν, απλά δεν περιγράφεται με λόγια... Αν περιγραφόταν θα μπορούσε και κάποια που δεν το εχει να το κατακτήσει με κάποιον τρόπο... Αλλά αυτό δεν γίνεται. Το Κάτι η το έχεις η δεν το έχεις... Και η Μαρα το εχει...
Την γνώρισα...η μάλλον την πρώτο είδα μέσα σε αεροπλάνο! Είχα αποφασίσει να κάνω ένα ταξίδι στην Νέα Υόρκη...για τουρισμό και ψώνια...μόνη μου. Είχα πολύ καιρό να το κάνω αυτό. Ήμουν πολύ κουρασμένη από την καθημερινή ζωή και ήθελα να ξεσκάσω. Όπως αποδείχθηκε ήταν πολύ καλή απόφαση και η ζωή με αντάμειψε με μια καταπληκτική περιπέτεια που θα σας διηγηθώ με αυτό το σημείωμα...
Είναι εύκολο για εμένα να πάω στην Νέα Υόρκη...η υψηλή μου θέση στο Υπουργείο με απαλλάσσει από τις διατυπώσεις και το βαρύ όνομα της οικογένειας μου είναι πάντα μια μεγάλη βοήθεια..!
Έτσι λοιπόν ένα Σάββατο πρωί βρέθηκα στο αεροδρόμιο έχοντας μαζί μου μόνο μια κομψή δερμάτινη βαλίτσα μεσαίου μεγέθους... Ποτέ δεν παίρνω μαζί μου πολλά πράγματα σε ένα ταξίδι...Το θεωρώ μεγάλη γυφτιά. Προτιμώ να αγοράζω μερικά πράγματα εκεί όπου πηγαίνω, καθώς καταλαβαίνετε είναι μια καλή δικαιολογία και ευκαιρία για ψώνια...Το μεγάλο μας πάθος εμάς των γυναικών...
Έδωσα την βαλίτσα μου στο check in για την Νέα Υόρκη και αποφάσισα να περάσω τους έλεγχους και να πάω στο gate...ήμουν λίγο αργοπορημένη...Όπως πάντα ήμουν ιδιαίτερα καλοντυμένη και περιποιημένη...Φορούσα ένα θαυμάσιο γαλάζιο ταγέρ, πολύ κομψό, ελαφρά πάνω από το γόνατο, λεπτές γόβες στο χρώμα του λευκού μαργαριταριού και κρατούσα και μια κομψή τσαντούλα στην ίδια απόχρωση...Είχα τα μαλλιά μου τραβηγμένα πίσω ψηλά, δεμένα με ένα κτενάκι με μικρά αληθινά μαργαριτάρια. Πρέπει να ήμουν πολύ εντυπωσιακή αν κρίνω από τις ματιές θαυμασμού και ζήλιας όλων, μα όλων, των γυναικών στο αεροδρόμιο.
Όλες τους δάγκωναν τα χείλη τους...Τυπικό σημάδι θαυμασμού και ζήλιας από μια γυναίκα προς μια άλλη.
Εάν μπορούσαν να με δουν και χωρίς το ταγέρ...η μάλλον κάτω από το ταγέρ...σίγουρα ο θαυμασμός θα μετατρεπόταν σε υγρά...στα υγρά που υγραίνουν τον κόλπο μιας γυναίκας όταν ερεθίζετε με την παρουσία μιας άλλης...
Όλες οι γυναίκες ερεθιζόμαστε ερωτικά με άλλες γυναίκες. Το ξέρετε και το ξέρω. Το όμορφο και το προκλητικό για εμένα είναι ότι ερεθιζόμαστε δυσκολότερα και πιο εγκεφαλικά από ότι οι άνδρες. Και αυτό είναι που με τρελαίνει. Ακόμα και η πιο άσχημη και ακαλλιέργητη γυναίκα μπορεί να έχει έναν άνδρα εραστή. Δεν μπορεί όμως να έχει μια γυναίκα ερωμένη.
Έτσι λοιπόν ένιωθα και αυτά σκεπτόμουν στο gate στο αεροδρόμιο. Εάν οι γυναίκες που με κοιτούσαν με τόσο ερωτισμό μπορούσαν να διακρίνουν τα εσώρουχα μου...θα λιποθυμούσαν. Φυσικά και φορούσα πολύ λεπτές μεταξωτές κάλτσες, αγορασμένες βέβαια από το Como. Δεν φορώ ποτέ καλσόν η άλλα τέτοια φθηνά πράγματα και σπάνια φορώ ζαρτιέρες. Προτιμώ καλτσοδέτες, τις βρίσκω και πιο ερωτικές. Τις ζαρτιέρες τις κρατώ για πολύ ιδιαίτερες στιγμές, όπως όταν θέλω να δώσω τον τρυφερό μου κώλο να τον γαμήσει μια νέα ερωμένη... Τότε ναι! Φορώ ζαρτιέρες! Τρελαίνομε να με γαμάει στον κώλο μια γυναίκα... το κάνει τόσο βαθιά και όμορφα...!
Φορούσα, επίσης, ένα πολύ όμορφο κανονικό σλιπάκι από μετάξι στο αγαπημένο μου χρώμα της σαμπάνιας, χαλαρό, όχι πολύ σφιχτό, και ήξερα ότι διαγράφεται ελαφρά κάτω από το ταγιέρ μου...Δεν μου αρέσουν και τόσο τα G-strings και τα παρόμοια, τα βρίσκω φθηνές προσπάθειες εντυπωσιασμού. Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από ένα χαλαρό εσώρουχο που περικλείει, κομψά, τους λαγόνες μια γυναίκας και που το έχεις παραμερίσει με τα δάκτυλα σου για να τις κάνεις ένα βιαστικό γλυφομουνι σε κάποια απόμερη τουαλέτα.
Το σουτιέν μου ήταν στην ίδια απόχρωση με το σλιπάκι, έπιανε χαλαρά τα στήθη μου από κάτω και έφθανε έως την μισή ρόγα... Έτσι, μου τις ερέθιζε συνέχεια, ήταν συνέχεια σκληρές και έστελναν μηνύματα ηδονής στην κλειτορίδα μου. Δεν θα άντεχα και πολύ, ήξερα ότι θα κατέληγα σε μια τουαλέτα για να γαμηθώ άνετα πριν μπω στο αεροπλάνο για την δεκαωρη πτήση.
Τα ερωτικά βλέμματα των γυναικών με είχαν ανάψει. Ήθελα αφόρητα να πάρω κάποια από αυτές αλλά δεν διέκρινα κάποια ικανή για κάτι τέτοιο, εδώ και τώρα... Ήταν όλες όμορφες και ενδιαφέρουσες αλλά καταλάβαινα ότι δεν μπορούσε να γίνει κάτι γρήγορα. Έτσι λοιπόν πήγα μόνη μου, χωρις να έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με αυτό. Περπάτησα επιδεικτικά μέχρι την τουαλέτα και μπήκα στην πιο άνετη που βρήκα.
Ήμουν πολύ ερεθισμένη... Έκλεισα το καπάκι της τουαλέτας, έβγαλα την φούστα μου και κάθισα... Άνοιξα την τσάντα μου και έβγαλα από το βάθος τον αγαπημένο μου δονητή, που δεν με νοιάζει να τον βλέπουν οι φρουροί στον έλεγχο αποσκευών και να κοκκινίζουν. Είναι ένα πολύ ωραίος δονητής, πολύ καλής ποιότητας, μαύρος και ρεαλιστικός με μπαταρία που τον κάνει να δονείται σε χαμηλή, πολύ ερεθιστική, συχνότητα! Άνοιξα τα πόδια μου τέρμα επάνω, όπως μου αρέσει, σήκωσα τις γόβες μου ψηλά και πάτησα δεξιά αριστερά από την πόρτα! Ήμουν ορθάνοιχτη και διαθέσιμη στις ορέξεις του εαυτού μου, που τόσο αγαπώ! Εγώ, αγαπημένες μου, δεν μαλακίζομαι. Κάνω έρωτα στον εαυτό μου γιατί είμαι ερωτευμένη μαζί του. Με γαμάω και ευχαριστιέμαι που γαμάω μια τόσο όμορφη, απίθανα κομψή, γυναίκα!
Ευχαριστιέμαι και δεν σκέπτομαι παρά μόνο σπάνια άλλες γυναίκες. Με γαμάω και ειμαι περήφανη γιατί είναι δύσκολο για κάποια άλλη να γαμήσει την Εμμα....Αυτή η άλλη πρέπει να έχει το Κάτι... και τι Κάτι το έχει η Μάρα, όπως θα δείτε παρακάτω.
Όπως ήμουν ανοιχτή, έβαλα όλον τον δονητή μέσα στο μουνί μου και όπως κοίταζα το όμορφο θέαμα του αποτριχωμένου μου μουνιού μου να τον παίρνει ολόκληρο, βαθιά, καύλωσα πραγματικά πολύ. Τα υγρά μου ξεχείλισαν από το μουνί μου και έτρεξαν στον κώλο μου. Όπως γαμιόμουν με το ένα χέρι, με το άλλο μάζευα τα υγρά και τα έχωνα προσεκτικά και ηδονικά μέσα στον πανέμορφο ροδαλό και τρυφερό μου κώλο. Δεν άφηνα σταγόνα να πάει χαμένη. Μετά από λίγο και χωρις να έχω χορτάσει το καυλωμένο μου μουνάκι, έβγαλα τον μαύρο δονητή, τον ακούμπησα στην καυλωμένη ροδέλα του κώλου μου και άρχισα να χτυπάω δυνατά με χαστουκακια την κλειτορίδα μου. Δεν με ένοιαζε αν θα με ακούσουν. Όταν δεν άντεχα άλλο την καύλα και ήμουν έτοιμη να χύσω σαν σκύλα, έσπρωξα με μιας τον μαύρο δονητή βαθιά τέρμα μέχρι τον πάτο του πεινασμένου για ξέσχισμα κώλου μου και τον άφησα εκεί για μερικές στιγμές σαν τάπα! Ένιωθα πολύ καύλα! Τα πόδια μου ακουμπούσαν στους ώμους τώρα πια, χωρις να το καταλάβω ακουμπούσα με την πλάτη στο σκέπασμα της λεκάνης!
Ένιωθα πολύ πουτάνα σκύλα και ξεδιάντροπη, να γαμιέμαι έτσι, μερικά μέτρα μακριά από τις υπόλοιπες γυναίκες που με θαύμαζαν τόσο..! Σκέτη καύλα! Έχυσα σε δυο λεπτά...από τον κώλο και από το μουνί και από την κλειτορίδα μου. Ήταν πολύ ωραία! Ένιωθα τον κώλο μου ευχαριστημένο και το μουνάκι μου χορτασμένο. Σκουπίστηκα από τα υγρά... ο κώλος μου είναι πάντα καθαρός, έτοιμος να το γλύψει μια γυναίκα ανά πάσα στιγμή, και γύρισα στο gate με τους υπόλοιπους.
Πολύ γρήγορα επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο και είχα μια ωραία θέση δίπλα σε παράθυρο....Δεν παίρνω ποτέ πρώτη θέση....το θεωρώ μεγάλη Βλαχιά και νεοπλουτισμό και αυτό είναι κάτι που με αηδιάζει!
Πάντα μέσα στα αεροπλάνα καυλώνω με τις αεροσυνοδούς....είναι τόσο sexy..! Περνούν από δίπλα σου...σε αγγίζουν...σου μιλούν ευγενικά και λίγο υγρά... σε περιποιούνται...Όλα αυτά είναι πολύ όμορφα για μια ευαίσθητη και ρομαντική γυναίκα όπως είμαι εγώ...
Υπήρχε καθυστέρηση η οποία πάντα με εκνευρίζει. Ρώτησα μια κουκλίτσα αεροσυνοδό τι συμβαίνει και μου απάντησε ότι περιμένουμε μια τελευταία καθυστερημένη επιβάτισσα...κοιτώντας βαθιά μέσα από το άνοιγμα του ταγιέρ μου το στήθος και την ρόγα μου που φαινόταν, όπως ήμουν εγώ καθισμένη και αυτή γερμένη από επάνω μου! Για ένα κλάσμα του δευτερόλεπτου οι ματιές μας συναντήθηκαν και η πουτάνισα έγλυψε τα χειλάκια της. Έφυγε βιαστικά, αναψοκοκκινισμένη...
Πριν δω την Μαρα, ένιωσα το άρωμα της! Channel 5 αναμιγμένο με μυρωδιά τρυφερής γυναικείας σάρκας! Τρέλα!
Γύρισα να την δω μόλις έκατσε δίπλα μου, ήταν η αργοπορημένη επιβάτης..! Ποτέ δεν έχω ξανανιώσει τέτοια έλξη, τέτοια πείνα για μια γυναίκα! Έπαθα σοκ και ασυναίσθητα τα μπούτια μου άνοιξαν ελαφρά...Η ματιά της πήγε εκεί αμέσως και εγώ, πάλι ασυναίσθητα, τα άνοιξα και άλλο!
Από την πρώτη στιγμή που συνάντησα την Μαρα, από την στιγμή που κάθισε με τον απίθανο κώλο της δίπλα μου, έχασα τον έλεγχο του εαυτού μου! Έγινα η πειθήνια σκλάβα της.
Φορούσε απλά αλλά ελαφρά πρόστυχα ρούχα. Μαύρη φούστα και μαύρο με πολύχρωμα λουλούδια πουκάμισο. Υπέροχες γόβες και λεπτές, πολύ λεπτές μαύρες κάλτσες. Σκούρα μάτια, σκούρα μαλλιά... υγρά σαρκώδη χείλη, τέλειο στήθος, πολύ γυναικείο..!
Δεν μπορούσα να κρατηθώ και έγλυφα συνέχεια τα χείλη μου. Με κοιτούσε πλάγια και εκείνη... ήταν το αφεντικό... το ήξερε. Αρχίσαμε να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων... χαζομάρες... Ήρθε το φαγητό και με βοηθούσε και με περιποιόταν σαν να ήμουν γκόμενα της... Έλιωσα...
Μιλάγαμε πολύ όμορφα και θετικά... Ξέρετε... όπως μιλάνε με κέφι οι μελλοντικές ερωμένες... με προσμονή! Με την γλυκιά προσμονή της ηδονής! Τα μπούτια της ήταν το κάτι άλλο... Είχε ανεβάσει ψηλά την φούστα για να είναι άνετα και η αρμονία από τις γάμπες, τις γόβες και τα μπούτια της ήταν υπέροχη... Δεν έχω λόγια...
Είχε καταλάβει πόσο της άρεσα και μου είπε στο αυτί:
-"Θέλεις να σου δείξω το βρακάκι μου;"
-"Ναι... της είπα, σχεδόν λιπόθυμη..."
Μου το έδειξε...Ήταν μαύρο, διάφανο και πρόστυχο...
-"Θέλεις να το φας..;" μου είπε... "Είναι μούσκεμα για εσένα!"
-"Ναι..." της είπα... "Θέλω να το καταπιώ όλο!"
Η Μαρα σηκώθηκε εντελώς αθώα και πήγε στην τουαλέτα. Μετά από λίγο γύρισε, κάθισε και μου έδωσε κρυφά στο χέρι ένα μαύρο πραγματάκι που ήταν το string της διπλωμένο...
Το πήρα πεθαμένη από την καύλα... και χωρίς να μας κοιτούν, άρχισα, έχοντας το κρυμμένο στην παλάμη μου να το μυρίζω, να το γλύφω και να το πιπιλάω...Ήθελα πραγματικά να το φάω, να το καταπιώ, να το πάρω μέσα μου...
Η Μαρα το κατάλαβε ότι το εννοούσα και με σταμάτησε...
-"Μην το κάνεις...Θα πονάς...μου είπε τρυφερά. Θα φθάσουμε στην Νέα Υόρκη και θα σου δώσω να φας το κώλο μου... Θελεις;"
-"Ναι..." της είπα και πάλι. Από τότε δεν είπα ποτέ, ούτε μια φορά όχι στην Μαρα.
Σηκώθηκα και πήγα στην τουαλέτα... Δεν άντεχα... σαν τρελή έχωσα το string της στο μουνί μου, γαμήθηκα και γύρισα με το string στο μουνί στην θέση μου!
Χωρις να της έχω πει τι έκανα, μου είπε:
-"Θα το βγάλω από εκεί που το έβαλες με την γλώσσα μου και τα δοντάκια μου... Και θα σε τιμωρήσω πολύ..."
Όταν φθάσαμε στο διαμέρισμα της, στο Μανχάταν, ήμουν η πιο καυλωμένη γυναίκα σε όλη την Αμερική! Είμαι σίγουρη. Η Μαρα άρχισε να με γαμάει αμέσως χωρις δεύτερη κουβέντα. Σε όλες μα όλες τις τρύπες μου. Παντού. Είχε έναν απίθανο strap on πούτσο που της πήγαινε πολύ...Τον φόρεσε έχοντας μείνει μόνο με τις κάλτσες και τις γόβες.
Μου έσκισε ο,τι φορούσα... ταγιέρ, κάλτσες, εσώρουχα... τα πάντα και έμεινα και εγώ μόνο με τις γόβες...Με πέταξε στο κρεβάτι της ανάσκελα και με πήδηξε στο μουνί χτυπώντας με σαν κομπρεσέρ, με φοβερή δύναμη και ρυθμό και με έφθασε σε αμέτρητους απανωτούς οργασμούς. Μετά με γύρισε στα τέσσερα και με γάμησε στον κώλο μέχρι τον πάτο... Ο κώλος μου είχε ανοίξει διάπλατα για αυτήν... την Μαρα... την γκόμενα μου.
Μετά ξάπλωσε αυτή ανάσκελα και εγώ κάθισα με δύναμη πάνω στον πούτσο, παίρνοντας τον μια στο μουνί και μια στον κώλο... Αφού έχυσα άπειρες φορές, αληθινά δεν ξέρω πόσες, συνήλθα και άρχισα να απολαμβάνω τον ερωτά της... Την έσπρωξα πάνω στα μαξιλάρια, της άνοιξα τέρμα τα πόδια και άρχισα να της ρουφάω το μουνί, το τελειότερο μουνί που έχω δει, όπως μόνο εγώ ξέρω! Άνοιγα τα χειλάκια από το μουνάκι της ελαφρά, έβρισκα την πανέμορφη μικρή κλειτοριδουλα της που ήταν σαν σπυράκι και την παίδευα μόνο με την άκρη από την γλωσσίτσα μου για ωρα πολύ! Αυτό την τρέλαινε! Άρχισε να ουρλιάζει από την ηδονή και να μου μιλά μισά αγγλικά μισά ελληνικά...:
-"Fuck me καύλα μου... Fuck my clit... μουναρα μου!!!"
Είχα γεμίσει όλη την μουναρα της με σάλιο μου... Σταματούσα για δευτερόλεπτα να πάρω ανάσα και τρελαινότανε... Μετά από λίγο δεν άντεξε, γύρισε απότομα στα τέσσερα, με εκείνα τα υπέροχα μακριά ποδιά και μπούτια και γάμπες της, ανοιχτά ελαφρά, με τα υπέροχα χέρια της άρπαξε τα κωλομέρια της και τα άνοιξε διάπλατα! Όρμηξα σαν τρελή και χώνοντας την γλώσσα μου βαθιά στον κώλο της άρχισα ταυτόχρονα με τα χείλη μου σφραγισμένα στην κωλοτρυπουλα της να ρουφάω και να ρουφάω και να ρουφάω σαν τρελή! Την ίδια στιγμή έχωσα στο μουνάκι της, όπως ήταν κάτω από το στόμα μου που ρούφαγε και γαμούσε με μανία τον κώλο της, τρία δάκτυλα μου, όσο πιο βαθιά μπορούσα να φθάσω..!
-"Deep...deep..! Fuck me deep, my love...βόγκαγε η Μαρα... Deeper..! με διέταζε..."
Το μουνί της είχε ανοίξει από την καύλα πολύ... Άρχισα να την γαμάω με όλα τα δάκτυλα! Η Μαρα ούρλιαζε... ούρλιαζε σαν να την σκοτώνουν..! Άρχισε μόνη της να σπρώχνει προς τα πίσω στο ρυθμό που εκείνη ήθελε και τελικά ρούφηξε όλη την παλάμη μου μέσα στο μουνάκι της! Ευτυχώς που το χεράκι μου είναι εξαιρετικά λεπτεπίλεπτο αλλιώς θα ξεσκιζότανε!
Η ηδονή του να νιώθω όλη την παλάμη μου μέσα στο μουνάκι αυτής της απίθανης πραγματικά γυναίκας ήταν παρά πολύ για εμένα! Με έπιασε μια φρενίτιδα και άρχισα να βογκάω και να ουρλιάζω και εγώ, γαμώντας την στο μουνί με όλη την παλάμη μου. Μέσα της είχα βρει το σημείο που την τρέλαινε και η Μαρα έχυνε κάθε 30 δευτερόλεπτα. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τόσο απίθανο. Αφού έχυσε πολλές αμέτρητες φορές έβγαλε το χέρι μου από το μουνί της, μόνη της και όπως ήταν μπρούμυτα, με ανασηκωμένο τον κώλο μου είπε:
-"Fuck me in the ass now, baby... fuck me please and fuck me hard... deep inside!!!"
Άρχισα να της γαμάω τον κώλο με τα δυο μεσαία δάκτυλα μου που είναι εξαιρετικά μακρουλά... ταυτόχρονα με το άλλο χέρι φόρεσα τον strap on... και αφού ετοιμάσθηκα, πάτησα στα πόδια μου, της το έχωσα και άρχισα να την ξεσκίζω όπως με είχε ξεσκίσει πριν από λίγο και εκείνη. Την γάμησα παρά πολύ και το ήθελε... Με παρακάλαγε να μην σταματήσω... έκλεγε από την καύλα και την ηδονή... Ήμουν η βασίλισσα της... με λάτρευε και το έλεγε... Την γύρισα στο πλάι και γαμώντας τον κώλο της έπαιζα με την κλειτορίδα της και της δάγκωνα και έγλυφα τον λαιμό της..! Ήμουνα εντελώς καψουρεμενη με αυτήν την υπέροχη γυναίκα. Άρχισα να της γλύφω την πλάτη και να την γαμάω στο κώλο από μια τέτοια γωνία που την πέθαινα στην καύλα! Έχυνε συνέχεια και ουρλιάζοντας μου έλεγε ότι ειμαι ο ερωτάς της ζωής της και ότι θέλει να πεθάνει εκείνη την στιγμή! Έχυνα και εγώ απανωτά... δεν έχω ξαναχύσει ποτέ έτσι... με τέτοια τρέλα και πάθος!
Γαμιόμασταν έτσι επί ένα 24ωρο. Δεν έχω ξανακάνει ούτε πριν ούτε μετά στην ζωή μου κάτι τέτοιο. Την αγαπώ και την λατρεύω σαν θεά!
Μαζί της γνώρισα πτυχές του γυναικείου ερωτισμού που είναι πολύ μακριά από την καθημερινή ζωή. Η Μαρα γεννήθηκε για να την ερωτεύονται... Και εγώ το ίδιο... Είμαστε όμορφες με διαφορετικό τρόπο και για αυτό τραβάμε η μια την άλλη!
Όταν είμαι από κάτω της με τα πόδια ορθάνοιχτα και με τα χεράκια μου να ανοίγω τα χειλάκια από το μουνάκι μου, και την κοιτώ που έχει βγάλει ελαφρά την γλωσσίτσα της και πλησιάζει να μου το ρουφήξει, τότε νιώθω πραγματικά σκλάβα της και γυναίκα της!
Οι ηδονές που έχει δώσει στο κώλο μου δεν περιγράφονται και δεν συγκρίνονται παρά μόνο με τις ηδονές που έχει δώσει στο μουνί μου και το κυριότερο..: στην ψυχή μου! Αυτή η γυναίκα, σε αυτό το ταξίδι μου στην Αμερική, με γάμησε. Με γάμησε πραγματικά... με ξέσκισε στο πήδημα μέχρι τα βάθη του εσωτερικού μου κόσμου.
Ένα βράδυ πήγαμε σε ένα φοβερό club γυναικών, ήθελε να με δείξει στις φίλες τις... Ξέρετε, εκείνα τα Νεουορκεζικα clubs, με δυνατή R&B μουσική, και απίθανες γυναίκες να χορεύουν, εκστασιασμένες και ιδρωμένες! Δεν αντέξαμε, φύγαμε άρον- άρον, γυρίσαμε στο apartment της και γαμηθήκαμε πάλι, μέχρι το πρωί. Με έδεσε πάνω στο κρεβάτι της, με κάτι πολύ όμορφους μεταξωτούς ιμάντες... Με έγλυψε ολόκληρη, από τα νυχάκια των ποδιών μου μέχρι το πρόσωπο...
Με έγλυψε σαν σκύλα... Μου έδωσε το μουνάκι της σε ένα ονειρεμένο 69 και εγώ το ρούφαγα με δεμένα τα χέρια και έπινα τα υγρό της σαν διψασμένη...
Εάν δείτε, αγαπημένες μου, το μουνί και τον κώλο της Μαρας, από κοντά, από την θέση του 69, θα τρελαθείτε! Είναι απίθανα όμορφη από πίσω! Και η μυρωδιά της! Ω! Θεοί! Η μυρωδιά του κώλου και του μουνιού της Μαρας...
Αργότερα με γύρισε στο πλάι, με έδεσε με ένα περίεργο, δύσκολο να περιγράφει, τρόπο και με γάμησε μόνο στο μουνάκι, τρυφερά στην αρχή και με τρομερή δύναμη αργότερα!
Η Μαρα εχει το τέλειο κορμί για σεξ. Είναι γυμνασμένη και ακούραστη σαν δονητής. Καυλώνει και φρενιάζει και σε ξεσκίζει ακούραστα! Η Μαρα είναι πάνω από όλα μια απίθανα θηλυκή γυναίκα, τόσο θηλυκή που με κάνει να κλαίω με τα καμώματα και τις τσαχπινιές της... Η Μαρα είναι ένα όνειρο... ένα όνειρο που αν το ζήσεις μια φορά μετά Είσαι κατακτημένη ολοκληρωτικά!
Γύρισα από την Αμερική σαν χαμένη. Ένα απλό ταξιδάκι κατέληξε σε μια ολοκληρωτική εμπειρία ζωής. Μου είπε ότι θα έρθει. Την περιμένω...Την περιμένω πεσμένη στα τέσσερα, φορώντας μόνο της μαργαριταρένιες γόβες μου και με τον κώλο ορθάνοικτο για να καρφώσει εκεί μέσα, έως τον πάτο, ο,τι εκείνη θέλει...
Η μουναρα μου... η Μαρα μου.
Εμμα Μποβαρυ.
Η ιστορία είναι, βέβαια, αφιερωμένη στην Μαρα, την Greekbigirl, που με εχει ξετρελάνει με τα γράμματα της!
Ελπίζω να την διαβάσει και να της αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου