Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΔΥΟ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ


Με την Αγγελική γνωρίστηκα πριν από 4 χρόνια.  Την εποχή εκείνη μέναμε στην ίδια πολυκατοικία και απ´ την στιγμή που την πρωτοείδα έπαθα πλάκα.  Τότε ήταν 26 χρόνων 1.75 ύψος με 2 βυζιά μεγάλα αλλά συνάμα πολύ στητά, πράγμα που από την πρώτη στιγμή με κέντρισε , δεν είναι άλλωστε λίγες φορές που σκεπτόμενος αυτήν τράβαγα μαλακία.
Τέλος πάντων τα φτιάξαμε και μπορώ να πω πως από την αρχή της σχέσης μας τα ερωτικά ήταν φανταστικά με πολλά παιχνίδια άλλοτε μόνη και άλλοτε με διάφορα άτομα. (Ξέχασα να αναφέρω πως λέγομαι Αλέξανδρος, τότε ήμουνα 28 χρόνων 1.80 καλογυμνασμένος και ελευθέρων ηθών πράγμα που βοηθούσε πολύ).
Έπειτα από 2 χρόνια σχέσης έχοντας δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα μαζί είχαμε φτάσει σε ένα σημείο κρίσιμο για κάθε σχέση, το σημείο που αρχίζει να ρουτηνιαζει το όλο θέμα πράγμα που είχε αρχίσει να μας ανησυχεί ιδιαίτερα. Έτσι αποφασίσαμε να πάμε ένα ταξίδι για την αναζητήσει νέων περιπετειών.
Ενώ όλα είχαν κανονιστεί 2 μέρες πριν φύγουμε η Αγγελική μου ανακοινώνει ότι θα έρθει μια φίλη της η Χαρά με το νέο αγόρι της τον Κώστα. (Η Χαρά είναι 26 χρόνων 1.68 λεπτή 50 κιλά με καστανά μάτια και μικρό στητό βυζί, ο Κώστας 1.85 αρκετά εμφανίσιμος 29 χρόνων). Με το που το έμαθα δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα ιδιαίτερα διότι αν και πάντα φανταζόμουνα ένα τρίο με αυτήν την κοπέλα ποτέ στο παρελθόν δεν είχε συμβεί κάτι τέτοιο και από τις λίγες φορές που το είχα συζήτηση με την Αγγελική πάντα την δικαιολογούσε λέγοντας ότι δεν είναι όλοι τόσο ανοιχτόμυαλοι , όσο για τον Κώστα δεν μπορώ να πω τίποτα αφού δεν τον ήξερα πολύ καλά. Έπειτα όμως από την επίμονη της Αγγελικής δέχτηκα να έρθουν πράγμα που τελικά αποδείχτηκε καταπληκτική ιδέα.
Ήταν 25 Ιουλίου πρωί , ξεκινήσαμε το ταξίδι που ξέχασα να αναφέρω ότι ήταν στην Τυνησία.  Έπειτα από πολλές ώρες ταξιδιού φτάσαμε στο ξενοδοχείο, αμέσως πήγαμε να αφήσουμε τα πράγματα μας και κατεβήκαμε για να πάμε για μπάνιο αφού και η ώρα ήταν κατάλληλη.  Η Αγγελική φόρεσε ένα μαύρο μαγιό μπικίνι που με δυσκολία έκρυβε τα βυζιά της ενώ από κάτω ένα στριγκακι που και άγιο κόλαζε και το μόνο που έκρυβε τον κώλο της ήταν ένα παρεό. Εγώ φόραγα ένα μαγιό κολλάν που τόνιζε τον αντρισμό μου.
Κατεβήκαμε και όταν είδα την Χαρά έμεινα με ανοιχτό το στόμα , φόραγε ένα μοβ μπικίνι που σου έδινε την δυνατότητα να διακρίνεις το φανταστικό κορμί της τα 2 μικρά βυζιά της και ένα κώλο σφριγηλό που όταν τον είδα αμέσως άρχισα να καυλώνω έρχοντας σε δύσκολη θέση μιας και με το κολλητό μου μαγιό ήταν δύσκολο να κρυφτώ , αλλά και ο Κώστας δεν μπορώ να πω είχε αρκετά ωραίο σώμα πράγμα που έκανε την Αγγελική μούσκεμα λέγοντας μου πως αν δεν τους πάρουμε και τους δυο αυτές οι διακοπές δεν θα αξίζουν μια , πράγμα με το οποίο συμφωνούσα απόλυτα.
Πήγαμε σε μια παράλια φανταστική με λίγο κόσμο , με το που βγάζει το παρεο η Αγγελική και φαίνεται ο κώλος της αμέσως παρατήρησα τον Κώστα που την κάρφωσε με τα μάτια του ενώ εγώ έκανα τον αδιάφορο διότι δεν ήθελα να του κόψω την φόρα. Οι επόμενες 2 μέρες πέρναγαν έτσι δηλαδή με πολύ μπάνιο , ξενύχτι και φυσικά με απίστευτα γαμήσια με εμένα και την Αγγελική έχοντας συνέχεια το μυαλό μας στη Χαρά και τον Κώστα κάνοντας μας να χύνουμε και οι 2 πολλές φορές και μονίμως στης προσωπικές μας συζήτησης το μόνο που λέγαμε ήταν πώς θα καταφέρουμε να τους ρίξουμε στο κρεβάτι.
Ώσπου την 4 μέρα κατάλαβα πως αυτή θα ήταν η μέρα που τόσο καιρό περιμέναμε , άλλωστε βλέποντας την Αγγελική κατάλαβα πω θα έκανε τα πάντα , το διέκρινες στα μάτια της. Συναντηθήκαμε το πρωί και ξεκινήσαμε για μπάνιο , εγώ οδηγούσα και ρωτώντας την παρέα που θα πάμε η Αγγελική πετάχτηκε και πρότεινε μια παράλια λίγο μακριά λέγοντας πως θα είναι ερημική και έτσι θα μπορούμε να κάνουμε μπάνιο με την ησυχία μας , τα 2 παιδία συμφώνησαν και έτσι ξεκινήσαμε για την παράλια που ομολογώ ούτε εγώ γνώριζα ότι υπάρχει. Τελικά η Αγγελική τα είχε σκεφτεί όλα η πουτάνα σκέφτηκα από μέσα μου.
Φτάσαμε στην παράλια πίσω από ένα λόφο , με μεγάλη έκπληξη είδα ότι όντως ήμασταν μόνοι , κατεβήκαμε κάτι βράχια και καταλήξαμε σε μια αμμουδιά απίστευτη που ήταν όλη δική μας. Βουτήξαμε με την μια και στην συνεχεία καθίσαμε στην αμμουδιά πίνοντας κάτι κρασιά που είχαμε φέρει μαζί μας , συζήτηση την συζήτηση φτάσαμε στα ερωτικά λέγοντας ο καθένας κάποιες εμπειρίες στην αρχή πολύ χαλαρά αλλά όσο περνούσε η ώρα και πίνοντας το κρασί όλο και με ποιο λεπτομέρειες, έτσι δεν αργήσαμε όλοι να ερεθιστούμε.
Κάποια στιγμή ενώ έλεγε ο Κώστας μια ιστορία η Αγγελική χωρίς κανένα ενδοιασμό βγάζει το σουτιέν της αποκαλύπτοντας τις 2 βυζαρες της, η Χαρά έμεινε κάγκελο ενώ ο Κώστας θέλοντας να το παίξει άνετος συνέχισε την ιστορία του. Δεν περάσανε κάποια δευτερόλεπτα και η Αγγελική άρχισε να με φιλάει με πάθος το στόμα , στο λαιμό κάνοντας με να εκραγώ από καύλα, δίπλα μου ο Κώστας προσπαθούσε να είναι ψύχραιμος ενώ η Χαρά δεν έκανε τίποτα. Εκεί που με φίλαγε η Αγγελική στο λαιμό απλώνει το χέρι και με μια κίνηση χουφτώνει τον πούτσο του Κώστα, ο Κώστας με την μια βλέπει εμένα που του κουνάω το κεφάλι καταφατικά , καταλαβαίνει αμέσως τη γίνεται και αρχίζει να χουφτώνει τα βυζιά της Αγγελικής και να τα φιλάει , ενώ γινότανε αυτό εγώ απομακρύνομαι και τους αφήνω να χαμουρεύονται και πάω κοντά στην Χαρά που τα έβλεπε όλα αυτά χωρίς να κάνει τίποτα και χωρίς να πω κάτι την φιλάω στο στόμα περιμένοντας να κάνει κίνηση να φύγει, αυτή όχι μόνο δεν έφυγε αλλά έχωσε την γλώσσα της βαθιά μέσα στο στόμα μου.
Της βγάζω το σουτιέν και αρχίζω να πιπιλάω τα 2 στητά βυζάκια της , η ρώγα της ήταν καυλωμένη πράγμα που με έφτιαχνε απίστευτα , αυτή βάζει το χέρι της μέσα από το μαγιό μου και παίζει με την πούτσα μου , δίπλα η Αγγελική δεν είχε χάσει το χρόνο της και είχε πάρει όλη την πούτσα του Κώστα στο στόμα της με τέτοιο λυσσασμένο τρόπο λες και είχε να γαμηθεί μήνες, ο Κώστας είχε τραβήξει το στρινγκ στα πλάγια και έτριβε το μουνάκι της που ήταν μούσκεμα.
Βλέποντας αυτά φτιάχνομε ακόμα περισσότερο , σηκώνομε κατεβάζω το μαγιό μου και χώνω τον πούτσο μου στο στόμα της Χαράς η οποία με μεγάλη έκπληξη αρχίζει να τον γλύφει σαν επαγγελματίας αν σκεφτεί κανείς πως την ήξερα για μυξοπαρθένα. Αυτο συνεχίστηκε για λίγο και μετά η Χαρά είπε πως θα ήταν καλύτερα να πάμε στο ξενοδοχείο να συνεχίσουμε μιας και δεν ήθελε να γίνει κάτι παραπάνω με τον φόβο μην έρθει κανείς. Χωρίς να συμφωνούμε απόλυτα αλλά χωρίς να μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο. Στο αμάξι καθίσαμε όπως είχαμε ξεκινήσει δηλαδή με εμένα να οδηγώ την Αγγελική δίπλα μου και πίσω την Χαρά με τον Κώστα. Η Αγγελική σκύβει προς το μέρος μου και μου λέει πως αυτή η μέρα θα λύσει όλα τα προβλήματα μας μιας και θα γαμηθώ όπως ποτέ άλλοτε , με το που το λέει αυτό ένιωθα τον πούτσο μου ποιο σκληρό από ποτέ , πίσω και η Χαρά έλεγε κάτι με τον Κώστα αλλά χωρίς να μπορώ να ακούσω.
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο , με το ζόρι κρατιόμασταν καθώς ανεβαίναμε προς τα δωμάτια λέει η Χαρά πως θα ήταν καλύτερα να πάμε στο δικό τους δωμάτιο με την δικαιολογία ότι είναι μεγαλύτερο. Με το που άνοιξε η πόρτα προς μεγάλη έκπληξη είδα κάτι που δεν το είχα ξαναδεί ούτε εγώ αλλά ούτε και η Αγγελική, το κρεβάτι ήταν καλυμμένο όλο με νάιλον, πάνω στην καύλα όμως δεν δώσαμε μεγάλη σημασία. Αμέσως αρχίσαμε να ξεντυνόμαστε πράγμα που δεν πήρε και πολύ χρόνο. Πέφτοντας στο κρεβάτι η Αγγελική ανοίγει τα ποδιά και ο Κώστας ξεκινάει να της κάνει γλυφομουνι, εγώ στήνω την Χαρά στα τέσσερα και αρχίζω να γλύφω μια το μουνί της και μια τον παρθένο κώλο της ενώ αυτή αρχίζει να φιλάει την Αγγελική στο στόμα και να παίζει με τα βυζιά της. Κάποια στιγμή σταματάει να την γλύφει ο Κώστας και με μια κίνηση βάζει τον καυλωμένο πούτσο του στο υγρό μουνί της κάνοντας την να φωνάζει
-“Γάμαγε με πουτσαρά μου κάνε με πουτάνα σου” και αλλά τέτοια τα οποία με κάνανε ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί.
Όπως κυλιόμαστε στο κρεβάτι αντιλήφθηκα ότι υπήρχε ελαφρό λάδι κι είχαμε λαδωθεί όλοι κάνοντας την καύλα μας αφάνταστη.
Σταματάω το γλείψιμο που έκανα στην Χαρά και με γρήγορες κίνησης το βάζω στο μουνί της, η Αγγελική δεν σταμάταγε να μιλάει μια στον Κώστα και μια σε εμένα ρωτώντας αν μου αρέσει που γαμάω το μουνάκι της κολλητής της ενώ ο Κώστας την γαμούσε με τρελή δύναμη.
Μετά από λίγο έβαλα την Χαρά να καβαλήσει τον πούτσο μου ενώ τώρα ο Κώστας είχε την Αγγελική στα τέσσερα και την σφυροκοπούσε, η καύλα που επικρατούσε ήταν απίστευτη. Η Χαρά χοροπηδούσε πάνω μου με μανία , ώσπου ξαφνικά φεύγει και πάει στην Αγγελική και αρχίζει να την φιλάει στο στόμα βάζοντας την γλώσσα όσο πιο βαθιά μπορούσε αλλά και η Αγγελική με την σειρά της χωρίς να φαίνεται καθόλου παραξενεμένη ανταποδίδει πιο αργά, βλέποντας αυτά άρχισα να μαλακίζομαι τρελά, από την άλλη ο Κώστας δεν έλεγε να σταματήσει να γαμάει την Αγγελική ώσπου τον τράβηξε η Χαρά και τον έβαλε να κάτσει δίπλα μου λέγοντας να κάνει ότι και εγώ.
Αρχίσαμε και οι δυο να τραβάμε μαλακία βλέποντας την Χαρά να γλύφει την Αγγελική από τον λαιμό κατεβαίνοντας στα βυζιά της και τέλος στο μουνί της χώνοντας την γλώσσα της όσο ποιο βαθιά μπορούσε , η Αγγελική φώναζε από καύλα.
Στη συνεχεία την γυρνάει και κάθονται σε στάση 69 γλύφοντας η μια την άλλη , εγώ και ο Κώστας συνεχίσαμε να τραβάμε μαλακία απολαμβάνοντας το θέαμα. Την στιγμή εκείνη η Αγγελική σταματάει και ρίχνοντας ένα βλέμμα σε μας μας λέει:
-“Aυτό δεν είναι δίκαιο εμείς να γαμιόμαστε και εσείς να απολαμβάνετε“ και απειλώντας μας πως αν δεν κάνουμε τα ίδια και εμείς θα σταματήσουν.
Τότε χωρίς να το σκεφτώ πάνω στην όλη καύλα βουτάω τον πούτσο του Κώστα και αρχίζω να τον μαλακιζω, αυτός δεν αντέδρασε αλλά εγώ συνέχισα να του τον παίζω ακόμα ποιο γρήγορα. Με το άλλο χέρι μου πιάνω το χέρι του και με αργές κινησεις το βάζω στον πούτσο μου και το ανεβοκατεβάζω μια δυο φορές ώσπου άρχισε να το κάνει μόνος του όλο και ποιο θαρρετά, τότε σηκώνεται η Αγγελική και περνάει το ένα πόδι της πάνω από την Χαρά και το άλλο από κάτω και αρχίζουν να κάνουν πλακομούνι , βλέποντας αυτό φτιαχτικά τρομερά και με την μια σκύβω και γλύφω την πούτσα του Κώστα, η Χαρά τον ρώταγε αν του άρεσε και αυτός τρέμοντας με σιγανή φωνή να λέει ναι και να μου σπρώχνει το κεφάλι ποιο βαθια.
Συνεχισα την πίπα για λίγη ώρα μέχρι που άκουσα τον Κώστα να μου λέει πως θέλει να δοκιμάσει και αυτός και έτσι ξεκινάει να βάζει την πούτσα μου στο στόμα του και να την σαλιώνει , δίπλα η Αγγελική με την Χαρά συνέχιζαν το πλακομούνι.
Ο Κώστας έπαιρνε πίπα και εγώ έπαιζα με την τρυπούλα του ώσπου σιγά-σιγά του έβαλα ένα δάχτυλο, τινάχτηκε και άρχισε να μου παίρνει πίπα ακόμα ποιο γρήγορα, δίπλα η Χαρά φώναξε πως θέλει να χύσει και με μια κίνηση σηκώνεται και πάει πάνω απ’ το πρόσωπο της Αγγελικής της ανοίγει το στόμα με τα χέρια της και σκύβει από πάνω της και αρχίζει να την χύνει ακριβώς μέσα στο στόμα της χωρίς καμία αντίδραση από τη Αγγελική η οποία ενώ γινότανε αυτό έγλυφε το μουνί της Χαράς πίνοντας τα χύσια της μαζί με τα χύσια του, αυτό με καύλωσε υπερβολικά και χωρίς να πω τίποτα χύνω μέσα στο στόμα του Κώστα ο οποίος δεν έδειξε να πτοείται και τα ήπιε όλα.Αφού τελείωσε με το τσιμπούκι μου λέει περίμενε ακόμα δεν είδες τίποτα και σηκώνεται, κάθεται πάνω απ’ τα βυζιά της Αγγελικής κι αρχίζει να τρίβει την πούτσα του πάνω στα βυζιά της. Οι βυζάρες της Αγγελικής άνοιξαν κι έκλεισαν μέσα την πούτσα του σ’ ένα υπέροχο ισπανικό. Όλη αυτή η φάση χωρίς να ξέρω γιατί με καύλωσε απίστευτα και ήμουν πάλι έτοιμος. Η Χαρά έτριβε το μουνάκι της με πάθος. Δίπλα εγώ καυλωμένος άρχισα σιγά-σιγά να την παίζω. Ο Κώστας με τον πούτσο τούρμπο από τα βυζιά της Αγγελικής της σηκώνει τα πόδια και της τον σφηνώνει στο υγρό μουνί της.
Γυρνάει τότε η Χαρά με βλέπει και μου λέει τι κανείς εσύ μόνος έλα εδώ αμέσως, υπάκουσα λες και ήμουν υπνωτισμένος  τώρα μου λέει γάμα την γκόμενα σου απ’ το κώλο, ξέσκισε την γιατί είναι η μόνη που δεν έχει χύσει ακόμα. Χωρίς να το πολύ σκεφτώ σηκώνω τα ποδιά της και τρίβω τον πούτσο μου στον κώλο της Αγγελικής και τότε ακούω την φωνή της που για καμπόση ώρα ήταν αμίλητη να λέει :
-“Γάμηστε με πουτσαράδες μου σκίστε μου τις τρύπες επιτελους“.
Δεν ήθελα και πολύ και τον βάζω μέσα της με τόση δύναμη που η Αγγελική έβγαλε μια κραυγή πρέπει να μας άκουσε όλο το ξενοδοχείο εγώ φυσικά δεν σταμάτησα και τώρα την γάμαγα ακόμα ποιο δυνατά από τον κώλο αλλά κι ο Κώστας είχε βουλώσει το μουνί της με τον πούτσο του. Η Χαρά είχε έρθει από πίσω μου κι έγλυφε τον κώλο μου πράγμα που με έκανε τούρμπο.
Ο Κώστας κάποια στιγμή βγήκε κι εγώ όρμησα να βουλώσω το μουνί της να δω πως της το ’χε φτιάξει. Γάμαγα σαν τρελός και πάνω στη καύλα δεν κατάλαβα τι έγινε. Ένοιωσα ένα δυνατό πόνο στον κώλο, η Αγγελική μ’ έσφιξε με δύναμη στην αγκαλιά της κι η Χαρά ούρλιαζε :
-“Πήδα τον, πήδα τον……”
Ο Κώστας πονηρά-πονηρά ο πούστης μου τον είχε φορέσει ενώ γάμαγα την Αγγελική. Με πηδούσε με δύναμη ενώ με την σειρά μου ξέσκιζα την Αγγελική η οποία είχε τρελλάθει από την ηδονή.
-“Χύνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω”, ούρλιαξε κι έβαλε τα κλάματα από την ευχαρίστηση.
Ένοιωσα τα χύσια του Κώστα να γεμίζουν την πλάτη μου και γύρισα απότομα βούτηξα τον Κώστα και του ’χυσα στην μάπα.
Μπήκαμε όλοι στο μπάνιο να ξεπλυθούμε και έπειτα εγώ και η Αγγελική πήγαμε στο δωμάτιο μας εξαντλημένοι και σκεφτικοί όλο αυτό το σκηνικό μας είχε πάει σε άλλο επίπεδο, το μόνο που είπαμε είναι ότι τόσο καυλωμένη δεν είχαμε νιώσει ποτέ και ότι θα πρέπει να συνεχίσουμε την όλοι ιστορία και όπου πάει.
Όσο για της επόμενες 3 μέρες που κάτσαμε εκεί είναι άλλη ιστορία που θα πούμε άλλη φορά.

1 σχόλιο: