Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Η ΩΡΙΜΗ ΠΕΘΕΡΑ

Η ιστορία που θα σας διηγηθώ, περιγράφει το πώς κατάφερα να κάνω για πρώτη φορά έρωτα με τη πεθερά μου και είναι πέρα για πέρα αληθινή.
Με λένε Τάκη, είμαι 40ρης, καλλιεργημένος και παντρεμένος εδώ και λίγα χρόνια. Είμαι ψηλός, γοητευτικός, πρασινομάτης, εύσωμος, τριχωτός και με ακόρεστη δίψα για σεξ. Φετίχ μου είναι οι γυναίκες που έχουν μεγάλα στήθη, είναι χήρες και έχουν περάσει τα 50-60. Από τα φοιτητικά μου χρόνια ακόμη, γαμούσα την 65χρονη σπιτονοικοκυρά μου γιατί με καύλωναν τα μεγαλειώδη βυζιά της. Και μην νομίσετε πως αυτή τη συνήθεια την απέκτησα γιατί δεν μπορούσα να σταυρώσω γυναίκα της ηλικίας μου. Το αντίθετο μάλιστα, γιατί και χοντρό πούτσο έχω και πάντοτε σηκωμένος είναι και όσες πιτσιρίκες τον δοκίμασαν τον έλεγαν «σφυρί» και τον συνιστούσαν και στις φίλες τους. Αντίθετα με το θεωρούμενο ως φυσιολογικό όμως, ερεθίζομαι ακόμη και στη σκέψη ότι είμαι στο κρεβάτι με μια ζουμερή 65αρα - που έχει να δει χαρά στα σκέλια της ποιος ξέρει από πότε- που νοιώθει ότι τα χρόνια έχουν περάσει, βλέπει τη ψωλή μου σαν τον πρώτο λαχνό του λαχείου, έχει πείρα και είναι έτοιμη και κάνει τα πάντα.
Στο θέμα μας, λοιπόν. Παντρεύτηκα πριν από τρία χρόνια και στο σπίτι μας μένει και η πεθερά μου. Η Λένα -η γυναίκα μου- είναι 35ρα, επιστήμονας, πολύ όμορφη, με ωραίο αθλητικό σωματάκι και στητά βυζάκια, και παρότι δεν είναι θερμή στο κρεβάτι δεν μου είπε ποτέ όχι (και από το κώλο την παίρνω και τσιμπούκια μου κάνει και στο στόμα της χύνω). Η πεθερά μου από την άλλη είναι 72 χρονών, χήρα εδώ και εικοσιπέντε χρόνια, λίγο θεοσεβούμενη, λίγο κουτοπόνηρη, κάπως σπασμένη στο πρόσωπο, με πλούσιο στήθος και μεγάλο πισινό. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, μέσα από τη συγκατοίκηση μας άρχισε να γεννιέται μέσα μου η επιθυμία να τη πάρω, αλλά τα πράγματα δεν ήταν στην αρχή απλά και δεν ήξερα πώς να το χειριστώ. Φοβόμουν και την αντίδραση της παρότι και την είχα καταλάβει να με παίρνει μάτι όταν πηδούσα τη κόρη της και «κατά λάθος» έμπαινε στο μπάνιο ενώ ήμουν εγώ μέσα γυμνός ζητώντας δήθεν συγνώμη. Εδώ να σας πω, ότι και εγώ, όποτε μου δινόταν η ευκαιρία τη κοιτούσα μέσα από την κλειδαρότρυπα της πόρτας του μπάνιου. Και όλες τις λεπτομέρειες της ανατομίας της ήξερα και μαλακίες είχα τραβήξει από τη καύλα.
Αργότερα το καλοκαίρι, άρχισαν να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα. Η γυναίκα μου ήταν στον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης της, κοιμόταν πολλές ώρες μέρα και νύχτα και λόγω μίας αλλεργίας της δεν ήθελε να λειτουργούν τα κλιματιστικά με αποτέλεσμα λόγω της ζέστης να αφήνουμε όλες τις πόρτες ανοικτές μήπως και κάνει ρεύμα και δροσίσει. Φυσικά λόγω της κατάστασης της γυναίκας μου τις δουλειές του σπιτιού και τα ψώνια τα έκανε η πεθερά μου. Επιστρέφοντας, λοιπόν, αργά μία μέρα από το γραφείο στο σπίτι, βρίσκω τη γυναίκα μου να κοιμάται και την πεθερά μου στη κουζίνα να τακτοποιεί τα ψώνια της λαικής στο ψυγείο, φορώντας μονάχα ένα παλιομοδίτικο ημιδιάφανο συνθετικό σιέλ νυχτικό και από κάτω του τίποτα. Από μέσα του διαγράφονταν καθαρά τα μεγάλα της βυζιά, οι χοντρές της ρόγες, ο κώλος και το κατάμαυρο μουνί της. Αρχικά δείχνει να ταράζεται λίγο και κάνει να σκεπάσει τα απόκρυφα της με τα χέρια της, αλλά σαν να το ξανασκέφτεται, χαλαρώνει και συνεχίζει με ψώνια. Ο πούτσος μου έγινε μονομιάς σκληρός σαν πέτρα. Τα είχα ξαναδεί βέβαια, από μπανιστήρι, αλλά από τόσο κοντά για πρώτη φορά.
- Καλησπέρα, μου λέει. Ήρθες καμάρι μου;
- Καλησπέρα, της απαντώ ενώ μετά βίας συγκρατιέμαι για να μην της βάλω χέρι.
- Έκανα ένα ντους και ξάπλωσα μετά τη λαική, συνεχίζει, και τώρα σηκώθηκα για να τα τακτοποιήσω
- Ναι, κάνει πολύ ζέστη σήμερα, της λέω, νοιώθω εξουθενωμένος
- Θέλεις να σου ετοιμάσω το μπάνιο να πλυθείς, με ρωτά.
- Δεν πειράζει, το κάνω και μόνος μου, της απαντώ και αμέσως το μετανιώνω γιατί αισθάνομαι ότι είναι μοναδική ευκαιρία να φέρω τα πράγματα εκεί που πάντα ήθελα.
- Μα τι λες παιδάκι μου, μου λέει, τώρα που η Λένα δεν μπορεί θα σε φροντίζω εγώ. Πήγαινε να ξεντυθείς μέχρι να φτιάξω το νερό και θα σου φέρω μία αλλαξιά και καθαρή πετσέτα.
- Καλά, εντάξει, της γνέφω και μέσα μου σκέφτομαι ότι αν το θέλει λίγο και αυτή θα τη γαμήσω οπωσδήποτε σήμερα.
Πηγαίνω στο υπνοδωμάτιο, βγάζω τα ρούχα και το σλιπάκι μου, κάθομαι στη ψάθινη πολυθρόνα και αρχίζω να παίζω τον πούτσο μου που καίει ολόκληρος. Από την ανοιχτή πόρτα του διαδρόμου ακούω την πεθερά μου να μπαίνει στο μπάνιο, να ανοίγει τη βρύση και το νερό να τρέχει. Έχω θολώσει και δεν μπορώ να επιβληθώ στον εαυτό μου. Σηκώνομαι έτσι γυμνός όπως είμαι, με το πούτσο μου καυλωμένο και πηγαίνω προς το μπάνιο. Κοντοστέκομαι στην πόρτα και την βλέπω σκυμμένη πάνω στην μπανιέρα, με τον τουρλωτό πισινό της κολλημένο επάνω στο νυχτικό της, να δοκιμάζει το νερό. Προχωράω προς το μέρος της, ακουμπάω ελαφρά το καυλί μου επάνω στο κώλο της και την νοιώθω να ανατριχιάζει. Δεν αποτραβιέται όμως και καταλαβαίνω ότι όλα θα πάνε καλά. Προσποιείται ότι δεν συνέβη τίποτα και γυρίζει έτσι καθιστή όπως είναι προς το μέρος μου. Όπως γυρνάει, ο πούτσος μου σέρνεται επάνω στο δεξί της μάγουλο και καταλήγει να κρέμεται ανάμεσα στα μάτια και το στόμα της. Τον είχε ξαναδεί βέβαια αλλά, να στέκεται καυλωμένος μέσα στα μούτρα της, ποτέ.
- Άσε με να σε καμαρώσω, ψελλίζει με γουρλωμένα μάτια. Το νερό σου είναι έτοιμο, συνεχίζει και ασυναίσθητα με το ένα χέρι μου χαιδεύει τα αρχίδια
- Σε ευχαριστώ, της απαντώ.
- Εδώ είναι η πετσέτα και τα εσώρουχα σου, εγώ πάω να ξαπλώσω μέσα στο κρεβάτι μου να σε αφήσω να κάνεις δουλειά σου. Αν χρειαστείς κάτι φώναξε με, συνεχίζει καθώς σηκώνεται να φύγει ενώ τα γουρλωμένα μάτια της είναι καρφωμένα πάνω στο πράμα μου.
- Δεν πειράζει, της λέω. Αν θέλεις κάτσε, δεν είναι κακό.
- Μα δεν κάνει, μου απαντά. Εγώ είμαι μεγάλη γυναίκα. Είσαι παιδί μου. Δεν είναι σωστό. Είναι αμαρτία.
- Τίποτα δεν είναι αμαρτία. Άλλωστε δεν είσαι μάνα δική μου, της λέω ενώ έχω πιάσει πάλι το πράμα μου και το παίζω για να της κάμψω την τελευταία αντίσταση. Τώρα που Λένα δεν μπορεί, τι θέλεις; Να γυρίζω με άλλες;
- Όχι δεν είπα αυτό μα εγώ είμαι γριά,........ χήρα γυναίκα. Δεν είναι για μένα αυτά. Ξέρω γω....... Αν είναι να ικανοποιηθείς.......
- Θα σε κάνω να θυμηθείς τα νιάτα σου μουνάρα μου, της λέω και την πλησιάζω
- Πάψε...., θα ξυπνήσουμε τη Λένα,....κάνε δουλειά σου,.....κάνε μου ότι θες
Την πλησιάζω, απλώνω τα χέρια μου και πιάνω τα βυζιά της πάνω από το νυχτικό. Οι ρόγες τις είναι μεγάλες και σκληρές σαν καρύδια. Τη τραβάω και την βάζω να καθίσει επάνω στην λεκάνη. Πιάνω το πούτσο μου και της τον βάζω μέσα στο στόμα. Αυτή ανταποκρίνεται, τον πιάνει και με τα δυό της χέρια, βγάζει έξω το πουτσοκέφαλο και αρχίζει να μου το γλείφει αδέξια. Δεν κρατιέμαι και χύνω επάνω στη παλάμη της.
- Σου άρεσε καμάρι μου, με ρωτά
- Θέλω να σε γαμήσω, της απαντώ. Πήγαινε στο δωμάτιο σου να ξαπλώσεις και θάρθω μόλις τελειώσω το μπάνιο
Αφού πλύθηκα και σκουπίστηκα, χωρίς να φορέσω τα εσώρουχα που μου είχε φέρει και με το πούτσο μου καυλωμένο πάλι σαν κοντάρι, μπαίνω στο δωμάτιο της και την βρίσκω ξαπλωμένη ανάσκελα με το νυχτικό σηκωμένο να χαιδεύει το μουνί της.
- Έλα να με βατέψεις, πουτσαρά μου. Έλα να κάνεις δουλειά σου....
- Θέλω να σε σκίσω, της λέω
Πέφτω πάνω της, της σκίζω το νυχτικό, της χουφτώνω τα βυζάρες της και αρχίζω να τις γλείφω. Τέτοια μεγάλα βυζιά είχα καιρό να πιάσω. Το καθένα τους ήταν σαν μέτριο καρπούζι. Και αρκετά σφιχτά για την ηλικία της. Βάζω τις ρόγες της μέσα στο στόμα μου και τις θηλάζω σαν μικρό παιδί. Νοιώθω υπέρτατη ηδονή. Χώνω τα δάκτυλα μου μέσα στο μουνί της και αυτά γλιστράνε. Είναι καυλωμένη και αυτή. Προχωράω προς τα κάτω, της γλύφω τα μπούτια και χαζεύω το μουνί της καθώς ανοίγει τα πόδια της. Κατάμαυρο και πυκνό σαν θάμνος με τρίχες να σκεπάζουν τα μεγάλα της μουνόχειλα, και να φτάνουν μέχρι πίσω, σχεδόν μέχρι το πισινό της. Αυτή αρχίζει να βογκάει. Την γυρίζω μπρούμητα στα τέσσερα, πιάνω τα αφράτα κωλομέρια της και χώνω τη ψωλή μου σιγά-σιγά στο μουνί της που ήταν μούσκεμα και έκαιγε σαν φούρνος και αρχίζω να την γαμάω. Το μουνί της δεν είναι στενό σαν της γυναίκας μου αλλά μου προσφέρει μεγάλη ευχαρίστηση.
- Αχ....Αχ..... Ψυχικό μου κάνεις, μου φωνάζει.
Μετά από ένα δεκάλεπτο και ενώ νοιώθω ότι σε λίγο θα χύσω τη γυρίζω ανάσκελα, της σηκώνω τα πόδια στον αέρα και προσπαθώ να χώσω την πρησμένη μου ψωλή μέσα στη κωλοτρυπίδα της. Είναι στενή και δεν χωράει.
- Βάλε λίγο λαδάκι, μου λέει, γιατί τον έχεις παχύ
Σηκώνομαι, τρέχω στο μπάνιο, παίρνω ένα σωληνάριο βαζελίνη και το αλοίφω στη τρύπα της. Ο πούτσος μου γλιστράει και χώνεται ολόκληρος μέσα στο κώλο της. Είναι τόσο στενός που σε λίγο μούρχεται να τελειώσω ξανά. Τον τραβάω έξω και αρχίζω να μαλακίζομαι επάνω στα βυζιά της. Αμέσως σχεδόν αρχίζω να χύνω ασταμάτητα και να πλημμυρίζω με το σπέρμα μου το πρόσωπο της.
Εκείνο το βράδυ κοιμήθηκα σαν πουλάκι.
Το πάθος μου βέβαια εξακολουθεί να υπάρχει. Μέχρι σήμερα το έχουμε ξανακάνει κάμποσες φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου