Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Η ΓΚΑΥΛΩΜΕΝΗ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ

22/11/2004

Αγαπητέ ixrayman.

Πρώτα από όλα θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου για αυτή την τόσο καλοδουλεμένη σελίδα..
Πέρασε καιρός από την στιγμή που ανακάλυψα τo site σου και περνάω αρκετές ώρες καθημερινά διαβάζοντας τις ιστορίες ,αληθινές η μη ,των φίλων μας... μάλιστα ,αυτό είναι που τελικά βοήθησε να γίνει πραγματικότητα μια δική μου φαντασίωση .. τι εννοώ;....
Μένω σε μια περιοχή στα β. προάστια, όχι πολύ πυκνοκατοικημένη ... σπούδαζα στην επαρχία και είχα αφήσει το σπίτι μου για 2 χρόνια μιας και προτιμούσα να μην έρχομαι Αθήνα αλλά και η δουλειά μου στην επαρχία δεν μου επέτρεπε να παίρνω άδειες και να έρχομαι στο πατρικό μου. Όταν ήρθα λοιπόν διαπίστωσα ότι δίπλα στο «χαμηλό» σπίτι μου η βίλα που υπήρχε είχε εξαφανιστεί και είχε δώσει την θέση της σε μια πολυκατοικία.. ναι μεν μας έκλεισε το χώρο, όμως σκέφτηκα ότι θα έχουμε καινούριους γείτονες (και γειτόνισσες... .!!!)
Είχα παρατηρήσει λοιπόν ότι στο πρώτο όροφο υπήρχε μια πολύ καυλιάρα γυναίκα ,γύρω στα 40 (εγώ είμαι 15 χρόνια μικρότερος) παντρεμένη με 2 πιτσιρίκια..
Πολλές φορές έβγαινε στο μπαλκόνι για να απλώσει τα ρούχα ή να τινάξει χαλιά... τις περισσότερες από αυτές έβγαινε μόνο με ένα κιλοτάκι (συνήθως καυτό ,πάντα σε μαύρο χρώμα και πάντα αποκάλυπτε τα κωλομέρια της) και από πάνω συνήθως φαρδιές μπλούζες που όμως διέγραφαν τα στήθη της...
Δεν είχε διαπιστώσει προφανώς ότι στο μόνο δωμάτιο που βλέπει από εκείνη την μεριά υπήρχε πια κάποιος που ζει μέσα.. οπότε πολλές φορές άλλαζε ρούχα, με ανοιχτές τις κουρτίνες... φυσικά καθόμουν πολλές φορές και περίμενα εκείνη την ώρα που θα δω τις βυζάρες της, (αρκετά μεγάλες με απίστευτες ρώγες) και το σφιχτό κωλαράκι της..
Ήταν απόγευμα λοιπόν, εγώ καθόμουν μπροστά από το pc μου και έγραφα κάποια πράγματα για την δουλειά μου... το παράθυρο ανοικτό οπότε κάποια στιγμή άκουσα κάποια βογκητά...
-"Σκίσε με γαμιά μου, γάμησε με την πουτάνα σου" φώναζε...
Έπαθα πλάκα ,λέω τι γίνεται, οπότε κοιτάω από το παράθυρο και βλέπω την γειτόνισσα να ξεσκίζεται με τον άντρα της μπροστά από το παράθυρο.. οι κουρτίνες ανοιχτές φυσικά... την είχε βάλει στα 4 και της ξέσκιζε το μουνάκι της.. το μόνο που μπορούσα να δω ήταν τα ξανθά της μαλλιά να ακουμπάνε τα τεράστια στήθη της καθώς πηδιόταν ..της πήδαε με μανία και της χούφτωνε τα βυζάκια... αυτή κοιτούσε προς το μέρος μου... φανταζόμουν ότι δεν με έβλεπε όμως αφού είχα κλείσει τα φώτα.. Ήταν η πρώτη φορά που "έπαιρνα μάτι" άλλο ζευγάρι να γαμιέται...
Της τράβαγε τα μαλλιά και αυτή φώναζε
-"Χτύπα μου τον κώλο παιδαρά μου, σκίσε με……σκίσε με την πουτάνα..σκίσε την…τιμώρησε την  πουτάνα που σου γαμήθηκε…τιμώρησε τη την άτιμη…..κάν’ την να χύσει…"
Αυτός της έδινε χαστουκάκια στον κώλο,
-"Πιο δυνατά.. ποιο δυνατά….θέλω να χύσω η πουτάνα, κάνε με να σου χύσω πουτσαρά μου" οι φωνές γινόντουσαν όλο και πιο δυνατές.. είχα πάθει πλάκα.. ο πούτσος μου είχε σκληρύνει και ασυναίσθητα είχα βάλει το χέρι μου μέσα από το εσώρουχο και τον έπιανα... είχα καυλώσει πάρα πολύ... ήταν πραγματική καύλα η πουτανίτσα.. και όταν ζήταγε να την πονέσει άναβα ακόμα παραπάνω..
Κάποια στιγμή μπήκαν οι γονείς μου στο σπίτι οπότε ένιωσα λίγο άβολα να ακούγονται όλα αυτά και αναγκάστηκα και έβαλα μουσική... όμως η γειτόνισσα είχε ανάψει όλη μου την φαντασία... είχα τρελαθεί... σκεφτόμουν ότι ήμουν εγώ στη θέση του άντρα της, ότι την πήδαγα όλο το βράδυ ,ότι της άνοιγα την ήδη έμπειρη τρυπούλα της και ότι έχωνα όλο τον πούτσο μου μέσα στην κωλοτρυπίδα της.. φοβερή καύλα... ήταν όμως μόνο φαντασίωση..
Πέρασαν οι ώρες και κάποια στιγμή σκέφτηκα να μπω στο site σου και να διαβάσω φαντασιώσεις φίλων.. φυσικά στο δικό μου μυαλό υπήρχε μόνο η δική μου φαντασίωση και δεν μπορούσα να ξεχάσω το πώς πηδιόταν αυτή η γυναίκα..
Μπήκα λοιπόν στο site ,έκλεισα τα φώτα και κάθισα και απόλαυσα τις ιστορίες.. ήμουν μόνο με το εσώρουχο οπότε κάποια στιγμή θέλησα να βγάλω όλη αυτή την καύλα που είχα.. ήθελα να χύσω σκεφτόμενος την γειτόνισσα... και οι ιστορίες με τον τρόπο που ήταν γραμμένες με άναβαν ακόμα περισσότερο...
Μέσα σε όλη αυτή την παραζάλη και ενώ είχα αρχίσει να χαϊδεύω τον πούτσο μου, είχα ξεχάσει να κλείσω την κουρτίνα... οπότε βρέθηκα γυμνός, να τραβάω μαλακία μπροστά από το ανοιχτό παράθυρο..
Κάποια στιγμή, άκουσα πάλι βογκητά...
-"Ααχχχ... καύλα που είσαι... "
Λέω εδώ είμαστε και γυρνάω το κεφάλι μου προς το παράθυρο.. ήταν όμως μόνη η γειτόνισσα τελείως γυμνή στο μπαλκόνι, όρθια με το ένα χέρι της μέσα στο ξανθό μουνάκι της και κοιτούσε προς το μέρος μου...
Τρελάθηκα...
Λέω, δεν γίνεται, ούτε στην πιο τρελή μου φαντασίωση...
Με είχε δει που τράβαγα και τράβαγε και αυτή μαζί μου απέναντι...
Παρόλο που συνήθως κολλάω σε αυτά, ξεπέρασα αμέσως το αρχικό σοκ (ειδικά όταν την έβλεπα να με κοιτάει μέσα στα μάτια με ένα πολύ καυλιάρικο ύφος ) δεν πτοήθηκα, στάθηκα όρθιος και εγώ στο μπαλκόνι μου και τράβηξα μαλακία βλέποντας την... μαλακιζόμασταν στα μπαλκόνια μας και όλη αυτή η αίσθηση ότι μπορούσε να μας πιάσει οποιοσδήποτε, ανά πάσα στιγμή μας με ερέθιζε ακόμα περισσότερο...(αν και ήταν πολύ αργά και λόγω της ιδιομορφίας της περιοχής αποκλειόταν οτιδήποτε... εκτός.. από τον άντρα της.. αυτός που ήταν; δεν ήξερα.. ούτε με ένοιαζε φυσικά)
Κάποια στιγμή έφυγε... ξενέρωσα αφάνταστα.. πριν προλάβω να φύγω και εγώ, γύρισε με μια καρέκλα... την έβαλε κοντά στα κάγκελα, μου χαμογέλασε με νόημα... κάθισε στην καρέκλα και ακούμπησε τα τεράστια πόδια της πάνω στα κάγκελα... είχα θέα πια το μουνί της... τα μπαλκόνια είναι αρκετά κοντά(γύρω στα 10 μέτρα) οπότε μπορούσα να δω καθαρά το ορθάνοιχτο καλοξυρισμένο μουνάκι της.. μόνο μια ξανθιά τουφίτσα φαινόταν από πάνω..
Το πρόβλημα πια είναι ότι δεν ήθελα να το βλέπω μόνο... ήθελα να βυθίσω την γλώσσα μου μέσα του.. να πιω όλους τους χυμούς της καθώς θα έχυνε..
Πλέον δεν υπήρχαν ντροπές.. και πώς να υπάρχουν.. ήμουν 20 λεπτά μπροστά της γυμνός και μαλακιζόμουν για αυτήν... δεν είχαμε ανταλλάξει κουβέντα ως τότε, μόνο βογκητά και αναστεναγμούς άκουγα...
Δεν άντεξα άλλο..
Είχε χώσει 3 δάχτυλα μέσα στο μουνάκι της και το γάμαγε με μανία ενώ με το άλλο έπιανε τα βυζιά της και τσιμπούσε τις ρώγες της... πριν προλάβω να της προτείνω οτιδήποτε... μου λέει: θέλω να σε νιώσω..
Της λέω, έκπληκτος, «και εγώ»
-"Έλα τώρα από το σπίτι.. είμαι μόνη, χτύπα στο κουδούνι ΧΧΧΧΧ "
Για πότε ντύθηκα και ξεκίνησα για το σπίτι της...
Έβαλα μια φόρμα, ένα μπλουζάκι και πήγα δίπλα.. η ώρα ήταν 04.00,εγώ νόμιζα ότι ονειρευόμουν.. απίστευτο..
Χτύπησα, ανέβηκα γρήγορα τα σκαλιά.. ήθελα να χύσω τόσο πολύ πάνω σε αυτή την γυναίκα...
Μου άνοιξε.. Μου λέει
-"Μαρία"...
-"Κώστας απαντάω" (ονόματα φανταστικά φυσικά..)
Και δεν μπορούσα να πω και τίποτα άλλο αφού μου είχε ανοίξει γυμνή... από κοντά ήταν ακόμα πιο όμορφη... γυρνάει και μου λέει
-"Σε έχω δει πολλές φορές να με κοιτάς"..
-"Ναι;" Ρώτησα ηλίθια (με είχε δει λοιπόν.. και εγώ που νόμιζα ότι τόσο καιρό δεν είχε αντιληφθεί την παρουσία μου, ούτε φυσικά και ότι εκείνη την ημέρα την είχα δει να πηδιέται)..
-"Και σήμερα ενώ γαμιόμουν.."
-"Ναι" απάντησα ακόμη πιο ηλίθια.
-"Σε θέλω", ψιθυρίζει και μου χώνει την γλώσσα της βαθιά μέσα στο στόμα... ήταν ασυνήθιστο φιλί.. Είχα συνηθίσει ως τότε να βάζω εγώ την γλώσσα στο στόμα της κοπέλας και να επιβάλλω τον δικό μου ρυθμό... η γυναίκα ήταν καύλα.. έτσι που είχε κολλήσει πάνω μου και την είχα αγκαλιάσει, το ένα χέρι μου κατηφόρισε στον κώλο της και με το άλλο της τράβηξα τα μαλλιά.. Ο κώλος της σφιχτός αλλά και τόσο απαλός... ένιωθε σίγουρα τον καυλωμένο πούτσο μου μέσα από την φόρμα να την ακουμπάει στην κοιλίτσα της..
Σκύβει και μια κίνηση τραβάει κάτω την φόρμα.. ο πούτσος μου μπροστά από το στόμα της τώρα.. τον φίλησε απαλά.. Ένιωθα την ζεστή ανάσα της... δεν τον έπαιρνε όμως μέσα... ήταν βασανιστικές κινήσεις που με καύλωναν περισσότερο ..τα χέρια της ανεβοκατέβαιναν από τα αρχίδια μου μέχρι το κεφαλάκι…..βγάζω την μπλούζα και της λέω ότι δεν αντέχω άλλο... ήθελα να την χύσω... να την ξεσκίσω και μετά να την χύσω πολύ..
Μου είπε να μην βιάζομαι και έβαλε τα χέρια της στο κώλο μου και με έσπρωξε προς το κεφάλι της... τον πήρε όλο μέσα στο στόμα της, εγώ ένιωθα τα πρώτα υγρά να βγαίνουν... άρχισε να τον περιεργάζεται με την γλώσσα της... νόμιζα ότι θα πνιγεί τόσο βαθιά που τον είχε..
Ελπίζω να μη σας κούρασα...
Τα υπόλοιπα πολύ σύντομα... .πάω στο μπαλκόνι μήπως και την δω (από τότε δεν έχουμε ξαναβρεθεί.. Είναι συνέχεια ο άντρας της μαζί της.. Απλά συχνά την «πιάνω» να κοιτάει προς το μπαλκόνι μου καθώς γαμιέται μαζί του..
ixrayman σε ευχαριστώ... αν δεν διάβαζα την σελίδα σου εκείνο το βράδυ, μπορεί όλο αυτό να έμενε μια απλή φαντασίωση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου