Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ

29/10/2004

Γεια σου

Είδα ότι η πραγματική ιστορία που σας αφηγήθηκα προχτές ''ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ'' είχε την αποδοχή των φίλων κι έτσι αποφάσισα να σας αφηγηθώ κάτι από την συνέχεια.
Εγώ μετά την απίστευτή περιπέτεια μας στο Λαγονήσι με τον Νίκο το μυαλό μου ήταν κολλημένο εκεί. Προσέμενα μια επανάληψη κι ο  Νίκος μου έκανε τακτικά τηλέφωνα ζητώντας να ξαναβρεθούμε, ή ένα άλλο γαμήσι με κάποιο άγνωστο. Οι σκηνές που περάσαμε μου ερχόταν στο μυαλό με όλες τις λεπτομέρειες και μ’ αναστάτωναν. Από την άλλη μεριά η Ελένη ήταν σαν να μην είχε συμβεί τίποτα. Κάναμε βέβαια έρωτα και συχνά μάλιστα αλλά ούτε στην ερωτική κορύφωση επιτρεπόταν κάποια αναφορά. Δεν επέτρεπε κι όσες φορές πήγαινα να κάνω κάτι τέτοιο μου το ’κοβε ξερά και με είχε και στη δίαιτα για καμιά βδομάδα. Μόνο μια φορά στις διακοπές στον Πόρο με ρώτησε στα ξαφνικά
-''Δηλαδή αυτό που κάναμε στο Λαγονήσι εσένα σ’ άρεσε;'' Αν και μέχρι να καταλάβω τι ρωτούσε μου πήρε κανα δυο δευτερόλεπτα της απάντησα σταθερά και σίγουρα.
-''Ναι. Είναι το ποιο όμορφο πράγμα που μου έχει συμβεί''.
-''Διεστραμμένε'' μου πέταξε και χώθηκε στο μπάνιο για ετοιμαστεί για την βραδινή έξοδο.
Περίμενα κάτι καλό για το βράδυ ή τις άλλες μέρες αλλά δεν ήλθε.
Πέρασαν οι διακοπές και γυρίσαμε στην Αθήνα των Ολυμπιακών. Δούλευα στο γραφείο, ήταν γύρω στις τέσσερις όταν χτύπησε το κινητό μου. Ήταν η Ελένη.
-''Τι ώρα θα ‘ρθεις το βράδυ; ''
-''Γύρω στις οκτώ όπως πάντα'' απάντησα με απορία.
-''Κρίμα'' δεν πρόλαβα να ρωτήσω και συνέχισε ''Θα χάσεις, θα πηδηχτώ στις έξι με κάποιο γκόμενο και νομίζω ότι θα ’θελες να το δεις……….''. 
Τα έχασα, μου πέσανε τα τηλέφωνα κάτω και το κινητό έχασε την επαφή. Μέχρι να συνέλθω και να ξαναπάρω τηλέφωνο είδα κι έπαθα.
-''Τι λες ρε Ελένη, με ποιο θα πηδηχτείς;'' την ρώτησα
-''Γιατί έχεις αντίρρηση;'' Αντιρώτησε.
Το σάλιο κόλλησε στο λαιμό μου και η φράση μου δεν βγήκε.
Αυτή συνέχισε να μου διηγήτε πως και που τον γνώρισε και πως φτιάξανε το ραντεβού. Μου είπε πως το αυτοκίνητο της χάλασε το πρωί και κάλεσε την Express Servis. Ένας μοτοσυκλετιστής, ένας παιδαράς γύρω στο 1.80 γυμνασμένος και ηλιοκαμένος ήρθε σε βοήθεια της. Καθώς της έφτιαχνε την βλάβη της έφτιαχνε και τη διάθεση για σεξ. Είχανε καυλώσει και οι δύο, αρχίσανε τα μπαλαμούτια αλλά ο Φάνης είχε δουλειά και έπρεπε να φύγει αλλιώς θα το κάνανε εκεί επί τόπου. Δώσανε ραντεβού στις έξι στο σπίτι μας γατί ο Φάνης είχε και δεύτερη βάρδια στις εννιά, Ολυμπιακοί γαρ.
Τρελάθηκα της ζήτησα να με περιμένει, να καθυστερήσει το ραντεβού αλλά τίποτα μου είπε απλά..
-''Λυπάμαι'' κι έκλεισε το τηλέφωνο.
 Ίδρωνα και ξίδρωνα καθώς δεν μπορούσα να κάνω κάτι για να φύγω από την δουλειά και να πετάξω στο σπίτι για να δω την πραγμάτωση της πιο ηδονιστικής μου φαντασίωσης. Έπαιρνα τηλέφωνο αλλά δεν απαντούσε, θα φτιαχνόταν στο μπάνιο για να δοθεί στον εραστή της. Εικόνες κατρακυλούσαν στο μυαλό μου και μπέρδευαν την φαντασία, το όνειρο και την πραγματικότητα. Μπέρδευαν εικόνες που είχα ζήσει με εικόνες που θα ’θελα να ζήσω μ’ αυτό το θυληκό που μ’ αναστάτωνε. Πριν παντρευτώ δεν είχα ποτέ τέτοια φαντασίωση με γυναίκα.
Όσο τα λεπτά περνούσαν και πλησίαζε τέσσερις είχα δεχτεί την ήττα μου όταν ξαναχτύπησε το τηλέφωνο.
-''Ναί';'
-''Κατάφερες τίποτα; '' ρώτησε η φωνή της Ελένης γεμάτη πάθος.
-''Όχι δεν μπορώ πριν τις επτά και μισή να φύγω από δω και να ’μια εκεί κατά τις οκτώ''.
-''Ίσως προλάβεις κάτι από το τέλος, ίσως όχι……..'' απάντησε επίσης με πάθος.
-''Καθυστέρησε το ρε Ελένη, καθυστέρησε το'' την ικέτευσα.
-''Δεν γίνεται Φοίβο, δεν γίνεται αγόρι μου εγώ τώρα καίω, εγώ τώρα ήθελα να ’χει έρθει όχι να καθυστερήσω κι όλας…..''
-''Μα τόσο πολύ τον θέλεις….''
-''Ναι, ναι….τον θέλω, τον γουστάρω, τον γουστάρω τον ποθώ……Θέλω να με πάρει, θέλω με κατακτήσει, θέλω να με ξεσκίσει σαν την τελευταία τσούλα της Πατησίων……Δυο ώρες ετοιμάζω το κορμάκι για να τον δεχτεί. Έβαλα λαδάκι στα μουνοχειλάκια μου εκεί που τρίβεις και με αλείβεις εσύ στο κάμπινγκ για να με βλέπουν τα μπακούρια και να τους πρίζονται τ’ αρχίδια…. Έβαλά και σταγόνες πικραμύγδαλο στις ρώγες που μου φούσκωσαν και δεν λένε να κατέβουν αν δεν τρυγηθούν….έβαλα και εσανς βανίλια στην κλειορίδα μου για να γλυκάνω τον καλό μου και να μου το γλείψει παραπάνω….''
Είχε φτιαχτεί και μ’ έφτιαχνε κι εμένα όταν χτύπησε το κουδούνι στο σπίτι μου. Ταράχτηκα.
-''Ποιος είναι; '' ρώτησα
-''Ήρθε γλυκέ μου λυπάμαι που δεν είσαι εδώ'' μου είπε ''πρέπει να σε κλείσω τώρα'' Δε μίλησα και επανήλθε
-''Κλείνω φιλάκια…''
-''Άσε το τηλέφωνο ανοιχτό'' είπα
-''Δε γίνεται άμα το καταλάβει θα μου τα χαλάσεις όλα''
-''Δε θα μιλήσω στο υπόσχομαι''. Έγινε παύση το κουδούνι ξανακούστηκε.
-''Εντάξει'' μου είπε και έτρεξε να ανοίξει.
Άκουσα κάτι φωνές στο βάθος και πολύ γρήγορα αναστεναγμούς και μουγκρητά. Το πάθος κι η καύλα έφταναν ως εμένα. Τον πέταξα έξω κι άρχισα να τον μαλακίζω χωρίς ενδοιασμούς. Στο γραφείο δεν έμπαινε κανείς χωρίς να χτυπήσει κι έτσι  είχα σχετική ασφάλεια. Στο σπίτι οι αναστεναγμοί  πλήθαιναν και τα μουγκρητά έγιναν βογκητά. Άκουγα τι φωνή του να της ψιθυρίζει κάτι που δεν καταλάβαινα και την Ελένη να του λέει ''ναι, ναι….πιο βαθειά…'' Την πηδούσε και της άρεσε. Οι βουές, οι φωνές, τα μουγκρητά, τα βογκητά πλήθαιναν κι αραίωναν. Γινόταν χαλάσμός. Κάποια στιγμή άκουσα καθαρά τον επιβήτορα να τη ρωτάει ''τι του κάνει άντρα της του κεράτα'' κι αυτά απαντούσε ξελιγομένα ''του γαμιέμαι…του γαμιέμαι.. ''.
Μάλιστα ο κύριος ήταν και αγενής μας πηδούσε την γυναίκα και μας έβριζε κι από πάνω. Θύμωσα αλλά ο θυμός έγινε καύλα υπέρμετρη. Καπάκι άκουσα να λέει η Ελένη ξέπνοα ''χύνω….χύνω''. Δεν μπόρεσα να κρατηθώ και τα πέταξα κι εγώ κάτω από το γραφείο. Στο τσακ να με πιάσει  η κ. Ρούλα που μπήκε στο δωμάτιο την στιγμή που ο πούτσος μου έκανε τα τελευταία τινάγματα στον αέρα πετώντας τα υπολείμματα χυσιού που υπήρχε εκείνη τη στιγμή στ’ αρχίδια μου. Ευτυχώς δεν κατάλαβε τίποτα εγώ μόνο έχασα λίγη ώρα από την ακουστική μου απόλαυση. Είχε φτάσει κι η ώρα αναχώρησης μου κι έφυγα τρέχοντας.
Στο αυτοκίνητο ξανάπιασα επαφή με το σπίτι μου. Τα βογκητά τώρα ήταν έντονα κι άκουγα βρισιές. Ο πούτσος μου ήταν κάγκελο. Ήμουν σίγουρος ότι θα προλάβαινα λίγο από το φανταστικό αυτό γαμήσι. Θα προλάβαινα λίγο το καυλί του Φάνη να γεμίζει το μουνάκι του μωρού μου. Άκουσα την Ελένη να φωνάζει ''όχι..όχι..όχι'' αυτόν να λέει ''κάτσε μωρή πουτάνα που δεν θέλεις'' αυτή να ουρλιάζει κι αυτός να βρυχάται. Την γαμούσε από τον κώλο. Το τέρας θα της έκανε κακό. Το ουρλιαχτό δυνάμωνε κι εγώ έτρεχα για να προλάβω το κακό. Θα τον σκότωνα αν της είχε κάνει κακό ο μαλάκας. Το ουρλιαχτό έγινε πυκνό, μετά άκουσα βαριές ανάσες κι ύστερα ήχους ηδονής μέχρι υστρερίας. Τον παρακαλούσε, τον ικέτευε, τον προκαλούσε να την γαμήσει πιο δυνατά, πιο βαθειά πιο άγρια. Λιγονότανε από την καύλα του κωλογαμησιού.  Ήταν αδύνατο εγώ ποτέ δεν την είχα πάρει από πίσω. Απαγορευόταν. Είχε ραγάδες, είχε αιμορροΐδες, είχε μύκητες που απαγορευότανε και το δάχτυλο. Μόνο γλείψιμο του έκανα και τώρα τον παρακαλούσε να την ξεκωλιάσει. Καλά λέει σ’ ένα έργο νομίζω ''Εμμανουέλα'' ή ''Μανταμ Ο'' ότι ''άμα ξεκωλιάσεις μια γυναίκα την κάνεις για πάντα δική σου''. Είχα φρικάρει. Πέταξα το τηλέφωνο έφτανα. Πάρκαρα κι ανέβηκα σιγά-σιγά από την εξωτερική σκάλα. Μπήκα στην κουζίνα, ησυχία. Είδα στο σαλόνι την γυναίκα μου ξαπλωμένη στο τραπεζάκι γυμνή φορώντας μόνο από το ένα μανίκι το λευκό κιμονό της. Γύρω της γινόταν χαμός από ακαταστασία, ποτά και τσιγάρα έδειχνε την ''μάχη'' που είχε προηγηθεί. Πήγα σιγά και με προσοχή δίπλα της. Κοιμόταν λιωμένη από το γαμήσι αλλά μύριζε υπέροχα. Την σκούντησα σιγά και την ρώτησα που είναι ο εραστής της.  '' Έφυγε'' μου είπε και γύρισε προς την άλλη μεριά για να συνεχίσει τον ύπνο της. Είχα αργήσει αλλά η καυτή και μόλις γαμημένη σάρκα της με προκάλούσε. Άρχισα να την γλείφω και να της παίζω το μουνάκι με τα χέρια. Αρχικά δεν αντέδρασε μετά σηκώθηκε έκλεισε την γύμνια της με το κιμονό και έφυγε προς το μπάνιο πετώντας μου ένα ''game over''. Τρελάθηκα. Μέχρι πριν λίγο γαμιότανε και τώρα αποκρούει εμμένανε. Λύσσαξα κι όρμισα πάνω της. Την Πρόλαβα στο χωλ μεταξύ κρεβατοκάμαρας και μπάνιου, την κόλλησα στον τοίχο με το στήθος και την ακινητοποίησα ενώ τα καπούλια της στήθηκαν μπροστά στο πυρωμένο καυλί μου. Τη ρούφηξα με μανία τον λαιμό ενώ της χούφτωσα τα βυζιά κι άρχισα να τα μαλάσω προκαλώντας πόνο. Αντέδρασε κι έκανε να ξεφύγει αλλά την έσφιξα πιο δυνατά. Πέταξα τον πούτσο μου έξω και αναξήτησα την κωλοτρυπίδα της. Ήταν χαλαρή και λαδωμένη από τα υγρά του μάγκα. Της τον σφύριξα κι άρχισα να την πηδάω με μανία αγνοώντας τις αντιδράσεις της. Ο κώλος της με δεχόταν άνετα  στηριγμένος μόνο στις ψιλοτάκουνες γόβες της. Της έχυσα όσο πιο βαθιά μπορούσα πιέζοντας την στον τοίχο με δύναμη. Τότε την ένοιωσα να σπαρταράει. Άρχισα να της γλείφω  την πλάτη, την μέση, τις λαγόνες, τα κωλομέρια και χώθηκα να της γλείψω το μουνάκι. Καθώς η γλώσσα μου μετρούσε τα χειλάκια της, χωνότανε στην τρυπούλα της και ρουφούσε την καγκελάτη κλειτορίδα το σπαρτάρισμα έγινε έντονο τα βογκητά καθαρά και γεύτηκα τα χύσια της. Είχε παρατεταμένο και επαναλαμβανόμενο οργασμό. Άρχισε να τσουλά προς το πάτωμα αφού τα πόδια της αρνιόταν να την κρατήσουν όρθια. Μου έκατσε στο πρόσωπο κι εγώ ξάπλωσα στο πάτωμα. Μου έτριβε όλο το μουνί της στη μούρη και πότε η γλώσσα μου, πότε η μύτη χωνόταν στην υπέροχη χαραμάδα της. Μετά από λίγο γύρισε σε 69 πήρε τον πούτσο μου στο στόμα και βάλθηκε να μου τον ξεριζώσει με ένα απίθανο και λαίμαργο τσιμπούκι. Δεν ξέρω πόση ώρα έγινε αυτό αλλά μετά σηκώθηκε και κάθησε πάνω στον πούτσο μου με τον κώλο!!!!!!!!
Καρφώθηκε πάνω του κι άρχισε να γαμιέται σαν τρελή. Κόντευε να μου τον σπάσει ενώ ένοιωθα τα χύσια της να κυλούν από το μουνί στ’ αρχίδια μου. Έχυσα σαν πίδακας κι αυτή μαζί. Τέτοιο γαμήσι δεν είχα ξανακάνε. Πέσαμε ξεροί κάτω στο πάτωμα. Δεν ξέρω πόση ώρα πέρασε αλλά άκουσα δυνατά την φωνή της γυναίκας να έρχεται από το σαλόνι. Η γυναίκα μου όμως βρισκόταν ξερή δίπλα μου. Από το σαλόνι οι φωνές μου φαίνονταν γνωστές. Η γυναίκα μου γαμιόταν με κάποιο. Ένοιωσα το σώμα της δίπλα μου να σπαρταράει από ένα βουβό γέλιο. Πέρασαν κάποια δευτερόλεπτα μέχρι να καταλάβω. Μου την έφερε. Το γέλιο της ξέσπασε σε χαχανιτό. Μου την πήρα στην αγκαλιά μου.
Φοίβος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου