Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ

01/12/2004

Έχω ένα φίλο τον Πέτρο που είμαστε από μικροί μαζί μεγαλώσαμε στην ίδια γειτονιά και κάναμε πολύ παρέα από μικρά παιδιά . Ο Πέτρος μετά τον στρατό έφυγε στο εξωτερικό και είχαμε χαθεί για περίπου 10 χρόνια, φτιάξαμε τις οικογένειες μας και οι 2 ώσπου κάποια στιγμή γύρισε και αρχίσαμε πάλι να κάνουμε παρέα και να θυμόμαστε τα παλιά μας, τις διάφορες γκόμενες που είχαμε
Ο Πέτρος είχε παντρευτεί μια πολύ όμορφη κοπέλα αλλά και η δικιά μου η Μαρία δεν πήγαινε πίσω 1.68 52 κιλά με πολύ πλούσιο στήθος και ωραίο κώλο. Της Μαρίας της αρέσει πολύ να κάνει πίπες είναι σε θέση να στον ρουφά ώρες ατελείωτες . Όταν λοιπόν μου έκανε πίπα της πιπίλιζα συνεχώς ότι θα ήταν πολύ ωραία να είχαμε και κάποιον άλλον στην παρέα και να της τον έχωνε αλλά αυτή αντιδρούσε και μου έλεγε τι είναι αυτά που λες και τι με πέρασες εμένα και κάτι τέτοια όλα αυτά στις αρχές γιατί μετά άρχισε να της αρέσει η ιδέα αλλά πάντα το αρνιόταν , εγώ όμως έβλεπα ότι το ήθελε δηλαδή σπρώξε και ας πέσω με λίγα λόγια έτσι πέρασε αρκετός καιρός αλλά δεν είχε συμβεί κάτι ώσπου μια μέρα μου λέει ο Πέτρος ότι θα ήθελε να βρει κάτι στο ιντερνετ και με παρακάλεσε να το βρούμε μαζί στο pc μου μια και δεν είχε αυτός
Eτσι λοιπόν κανονίσαμε να έρθει στο σπίτι μου το απόγευμα για να το ψάξουμε εγώ δεν είχα πει τίποτα στην Μαρία και ούτε μου είχε περάσει από το μυαλό τίποτα έτσι λοιπόν βγήκα το απόγευμα έξω και βρήκα τον Πέτρο μου λέει:
-"Θα πάμε σπίτι να το κοιτάξουμε στο pc"
-"Ναι πάμε " του λέω εγώ
Φτάσαμε στο σπίτι και μπήκαμε μέσα εκείνη την στιγμή η Μαρία έκανε μπάνιο και δεν μας πήρε είδηση ότι μπήκαμε τελειώνοντας το μπάνιο η Μαρία ανοίγει την πόρτα χωρίς να ξέρει ότι είμαστε και εμείς εκεί βγαίνοντας από το μπάνιο είχε μια πετσέτα μικροσκοπική που ίσα - ίσα κάλυπτε το πλούσιο στήθος τις και το μουνάκι τις
Τα έχασε και έτρεξε στο δωμάτιο να ντυθεί όλο ντροπή, εμένα τι με θες ο πούτσος μου είχε γίνει τουρμπο με το συμβάν αλλά και του Πέτρου το ίδιο φαινόταν από το παντελόνι . Τότε εγώ σκέφτηκα για την φάση και του έριξα το πρώτο υπονοούμενο.
-"Πως σου φάνηκε η Μαρία ; "
-"Πολύ καλή μου απαντά είσαι τυχερός" μου λέει "πρέπει να σου κάνει τρελά γαμήσια" και εγώ του λέω
-"Τι λες να της κολλήσουμε λίγο να δούμε τις αντιδράσεις της; "
-"Μέσα" μου απαντάει αυτός
Κλείνω το pc και πηγαίνουμε στο σαλόνι να καθίσουμε μαζί τις , μας βάζει ένα ποτό και αρχίζουμε την κουβέντα περί ανέμων και υδάτων στην αρχή και σιγά σιγά η συζήτηση έφτασε και στα πονηρά . Η Μαρία από μερικές μέρες πριν μου παραπονιόταν ότι την πονάει η πλάτη και ήθελε ένα μασάζ να της κάνω μια και της αρέσει πολύ το μασάζ και εκεί που μιλούσαμε πάλι παραπονέθηκε για πόνους στην πλάτη και ότι δεν της έκανα ένα μασάζ τότε πρότεινα να της κάνει ο Πέτρος ένα μασάζ αυτή αρνήθηκε αλλά εγώ επέμενα και την ξάπλωσα στον καναπέ σήκωσα την μπλούζα που φορούσε και φάνηκε η πλατουλα της
Έφερα και ένα λάδι που είχαμε και ο Πέτρος άρχισε να την τρίβει με δισταγμό , εγώ του κάνω νόημα να της ξεκουμπώσει το σουτιέν αλλά δίσταζε . Πήρα την πρωτοβουλία εγώ, η Μαρία ντρεπόταν αλλά της άρεσε το μασάζ , εγώ πήγα και έκατσα από μπροστά της στον καναπέ δεν άντεξα και τον έβγαλα έξω τον πούτσο .
Η Μαρία τρόμαξε
-"Τι είναι αυτά που κάνεις δεν ντρέπεσαι μπροστά σε ξένο άνθρωπο " μου λέει και εγώ χωρίς δεύτερη κουβέντα της τον χώνω στο στόμα
Η Μαρία άρχισε να καυλώνει πολύ εγώ έχυσα σχεδόν αμέσως στο στόμα της ο Πέτρος είχε αρχίσει να καυλώνει πολύ , τότε του πρότεινα να συνεχίσω εγώ το μασάζ και κάθισε αυτός στην θέση μου , τότε του λέω να την βγάλει και αυτός έξω η Μαρία δισταξε στην αρχή αλλά σαν τον έβαλε στο στόμα δεν σταματούσε με τίποτα εγώ συνέχισα να της κάνω μασάζ στην πλάτη σιγά σιγά κατεβάζω το χέρι μου στο άσπρο κολάν που φορούσε και νιώθω το χέρι μου μούσκεμα , το μουνί της έσταζε από τον καύλα της, το βγάζω το κολάν και βλέπω το κωλαράκι της να τρέμει από ηδονή
Δεν καθυστέρησα καθόλου της τον έβαλα βαθιά στο κωλαρακι της τρελάθηκε δεν την είχα γαμήσει ποτέ από τον κώλο ως τώρα , δεν της άρεσε μου έλεγε , αλλά εκείνη την στιγμή δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς ένα στο στόμα και ένα στο κώλο της έχυνε συνεχώς πρώτη φορά την είχα δει έτσι τόσο καυλωμένη γαμιόταν αλλά συγχρόνως ντρεπόταν και ολας
Αφού την ξέσκισα την κολάρα της την είπα να γυρίσει αλλιώς , τότε ήταν που ο Πέτρος έπαθε την πλάκα του βλέποντας την Μαρία γυμνή στον καναπέ με τις βιζαρες της όρθιες και τις πριζμενες ρόγες της η Μαρία αν και καυλωμένη είχε την αίσθηση της ντροπής και αυτό με ερέθιζε πιο πολύ . Προσπαθούσε να κρύψει κάτι με τα χέρια της αλλά αρχίσαμε να την γλύφουμε και οι δυο τα βυζάκια της τρελάθηκε αλλά και εμείς δεν πηγαίναμε πίσω την γαμούσαμε συνεχώς εναλλάξ μια ο ένας μια ο άλλος
Σε μια στιγμή ανέβηκε πάνω στον Πέτρο και γαμιόταν, πήγα και εγώ από πίσω της και της το ξανά έβαλα στον κωλαράκι της εκεί απογειώθηκε εντελώς το μωρό μου από την ηδονή , γαμηθήκαμε σχεδόν όλο το βράδυ περάσαμε τέλεια τώρα σκεφτόμαστε τρόπο να βάλουμε και την Τάνια στο παιχνίδι , την γυναίκα του Πέτρου .
Είναι πολύ καλό μουνάκι και αυτήν αλλά λίγο συντηρητική σαι τέτοια θέματα πιστεύω όμως να κάτσει η φάση σιγά σιγά
Παρακαλώ μην δώσεις το μέιλ

2 σχόλια:

  1. makislitsa44@gmail.com μ αρεσει και μενα αυτο και το ματι πολυ.οποις θελει να τα πουμε κι εχει τα ιδια γουστα να στηλει στο μαιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωρεο είναι να κάνεις μάτι ειναι πολύ σεξυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή