Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Η ΓΡΙΑ Η ΚΟΤΑ...

21/10/2004

Γεια σου ixrayman φίλε μου και συγχαρητήρια για την τέλεια σελίδα σου λοιπόν θα σου γράψω κάτι που μου συνέβη πριν 2 εβδομάδες. .....
Με λένε Δημήτρη είμαι 25 ετών και από πιτσιρικάς γούσταρα μια που είναι δέκα χρόνια μεγαλύτερη μου ας ξεκινήσω πως φτάσαμε μέχρι εδώ λοιπόν από τα 13 μου άρχισα να γουστάρω τρελά τη Ν..
Ήταν γειτόνισσα μου ερχόταν σπίτι μου συνέχεια βλέπεις άριστες οικογενειακές σχέσεις. ..πάντα την έβλεπα και καύλωνα την ακουμπούσα και καλά τυχαία τον κώλο τα βυζιά (ΒΥΖΑΡΕΣ) και με τον καιρό άρχισε να μου λέει τι όμορφος είμαι και διάφορα ,,
Κάποια μέρα μου είχε πει ότι η γρια κότα έχει το ζουμί ,,την έπαιρνα μάτι ,και δεν ντρεπόταν να αλλάζει ρούχα μπροστά μου ,,,ας πάμε στο σήμερα όμως η Ν.. είναι τώρα 35 εγώ 25 αφού λοιπόν παντρεύτηκε και έφυγε από τη γειτονιά έρχεται κάπου κάπου να βλέπει τους γονείς της έτσι και πριν 2 εβδομάδες ήρθε και στο σπίτι μου καθόμασταν στην αυλή πίναμε καφέ και σε κάποια φάση είπα πως πρέπει να πάω μέσα να σταματήσω τα τραγούδια που έγραφα στο PC ,, μου λέει να έρθω να δω τι τραγούδια έχεις ναι της λέω γιατί όχι
Φορούσε ένα τζιν κολλητό και μια ροζ μπλούζα κλείνω την πόρτα του δωματίου μου και καθόμαστε στο PC εκεί που τις έδειχνα τα τραγούδια πέφτουμε σε κάτι γυμνές φωτο εγώ πάγωσα και πήγα να της κλείσω και μου λέει η Ν. Άφησε τες και αρχίζει να μου χαϊδεύει το γόνατο. Μου λέει
-"Ξέρω πως παλιά με έπαιρνες μάτι και τον έπαιζες το είχα καταλάβει"
Έγώ τα χασα δεν ήξερα τι να πω, σιγά σιγά το χέρι της πήγε στον πούτσο μου, εκεί τρελάθηκα δεν άντεχα άλλο αυτό το μουνί το είχα στα χέρια μου αυτό ήθελα χρόνια. 
-"Εντάξει" της λέω "σε γούσταρα από μικρός ήθελα να σε γαμήσω"
-"....και τι κάθεσαι" , μου λέει
 Τότε της πιάνω της βυζαρες της και αρχίζω να τις γλείφω αυτή βογκούσε και μου έλεγε
-"Ααχ τι ωραία που με γλείφεις το ήθελα χρόνια αυτό πουτσαρά μου"
-"Εγώ να δεις πόσο το ήθελα αυτό καυλιάρα μου σε θέλω πουτάνα" της λέω
Τότε μου κατεβάζει το παντελόνι και το μποξερακι και τον παίρνει στο στόμα της μου έκανε ένα τσιμπούκι φανταστικό εγώ της έλεγα
-"Τι πουτάνα που είσαι μωρό μου γιατί δεν το κάναμε νωρίτερα αυτό"
Τότε σηκώνεται και μου λέει
-"Θέλω να μου τον καρφώσεις πουτσαρά μου τώρα....."
Χωρίς δεύτερη κουβέντα την ξάπλωσα και καρφώθηκα μέσα στο μουνί της με τη μια ήταν φανταστικό αυτό το πράμα δεν το είχα νοιώσει ποτέ ξανά ίσως γιατί την ήθελα χρόνια αλλά μόλις της τον έβαλα άρχισα να τη σφυροκοπάω και να φωνάζω
-"Πάρτον πουτάνα αυτό δεν ήθελες ...."
Αυτή φώναζε
-"Έτσι Δημήτρη μου έτσι γάμα με την πουτάνα καυλιάρη μου τη πούτσα έχανα τόσα χρόνια η πουτάνα αχχχχχχχχχχχχ σκίσε την γαμιολα σκίσε με πουτσαρά μου γάμα με την καριόλα"
-"Nαι μωρή βρομιάρα σε γαμάω παλιοπουτάνα ναι",

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου