Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΕ "ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ" ΜΕ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗ

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΑΜΙΑΣ (Μια μοναδική εμπειρία!!)
Η Χρύσα ήταν σίγουρα η πιο μουνάρα από όλες τις μαθήτριες του σχολείου. Στητό καλοσχηματισμένο βυζί θαυμάσια κωλομέρια και συμπεριφορά απόλυτα γυναικεία παρά τα μόλις 18 της χρόνια.
Πολλές ήταν οι φορές που έβλεπα να με προκαλεί από τον τρόπο που έβαζε το ένα πόδι της πάνω στο άλλο την ώρα του μαθήματος από τον τρόπο που μου μιλούσε και από τον τρόπο που τριβόταν πάνω μου όταν με πλησίαζε δήθεν για να κάνει τις απορίες της στο μάθημά μου, που διαρκώς γίνονταν περισσότερες. Θα ήταν ψέματα να πω ότι δεν πετύχαινε να μου σηκώσει την πούτσα αφού μεταχειριζόταν τεχνάσματα πολύ επιτυχημένα για τον σκοπό της. ήταν μούναρος η κοπέλα.
Όταν μια φορά ήρθε στο σχολείο η μητέρα της να πάρει τους βαθμούς, κατάλαβα που είχε μοιάσει η Χρύσα. Η μάνα της γύρω στα 40 ήταν μια αισθησιακή πολύ προκλητική γυναίκα και έμοιαζαν και στην εμφάνιση αφάνταστα! Ήταν χωρισμένη εδώ και τρία χρόνια όπως άκουσα από δυο συναδέλφους που σχολίαζαν δίπλα μου τον πιθανό τυχερό που θα γαμεί αυτό το μουνί.
-"Θα μπορούσατε να μου κάνετε κάποια μαθήματα στο σπίτι " Με ρώτησε μια φορά στο διάλειμμα η Χρύσα.
Της απάντησα ότι αυτό δεν επιτρέπεται και ότι ήταν αδίκημα να παραδίδω με αμοιβή ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθήτρια μου.
-"Χωρίς να σας πληρώνω με χρήματα όταν συγκεντρώνω κάποιες απορίες μου;" Ξαναρώτησε με δήθεν αθώο ύφος. Από το μυαλό μου πέρασε η σκέψη ότι έτσι θα γνώριζα την μουνάρα την μάνα της και δέχτηκα σχεδόν χωρίς να το καταλάβω.
Μια βδομάδα μετά δώσαμε το πρώτο μας ραντεβού. Όταν έφτασα στο σπίτι τους με υποδέχτηκε η μάνα της φορώντας την ρόμπα του μπάνιου. Ζήτησε συγνώμη για την εμφάνιση αλλά έφταιγα κι εγώ που έφτασα περίπου 20 λεπτά νωρίτερα από την ώρα του ραντεβού.
Καθίσαμε στο σαλόνι. Εκείνη απέναντί μου βάζοντας το ένα πόδι πάνω στο άλλο. Η ρόμπα έγειρε και αποκάλυψε το μπούτι της μέχρι ψηλά. Όση ώρα μου μιλούσε χάιδευε την γάμπα της που είχε φρεσκοξυρίσει. Η πούτσα μου τεντώθηκε και έφτασε στα συνηθισμένα της μεγέθη όταν έσκυψε να πιάσει το πακέτο με τα τσιγάρα της από το χαμηλό τραπεζάκι του σαλονιού. Από το άνοιγμα της ρόμπας είδα δυο ελεύθερα βυζιά με εξογκωμένες καφέ ρόγες που σε προκαλούσαν να τις ματώσεις στο ρούφηγμα! Σε λίγο μπήκε η Χρύσα στο δωμάτιο με ένα πουκάμισο δεμένο στην μέση που άφηνε τον αφαλό της έξω, αρκετά ανοιχτό στο ύψος των βυζιών κατάλευκο και χωρίς να φοράει σουτιέν.
Είδα δυο ρόγες παρόμοιες με αυτές που λίγο πριν με πέθαναν. Που βρίσκομαι; Αναρωτήθηκα. Το έβαλαν σκοπό μάνα και κόρη να παίξουν με τις αντοχές μου; Μάζεψα όση δύναμη είχα και συνήλθα. Μόνο για λίγο όμως γιατί και η Χρύσα με μια κοντή τζιν φούστα πήγα και κάθισε και αυτή απέναντι μου δίπλα στην μάνα της και μου αποκάλυψε και τις δικές της μπουτάρες ακριβώς όπως και στην αίθουσα. Αφού συζητήσαμε για λίγο πήγα με την μικρή στο δωμάτιο της να αρχίσουμε το μάθημα. Καθίσαμε στο γραφείο της που ήταν στενάχωρο με αποτέλεσμα τα πόδια της να αγγίζουν τα δικά μου. Άρχισα τα συνηθισμένα παιχνίδια της.
Υπέθεσα πως δεν θα το παρακάνει αφού η μάνα της ήταν στο σπίτι φρεσκοπλυμένη, άρα δεν είχε σκοπό να φύγει. Μα το καριολάκι είχε στήσει πολύ καλά το παιχνίδι του όπως αποδείχτηκε.
-"Σας έχει τύχει να τα φτιάξετε ποτέ με μικρότερη;"
-"Μια κοπέλα στα 17 μπορεί να ερεθίσει έναν ώριμο άντρα;"
Τέτοιες ερωτήσεις πετάγονταν σαν αστραπές που και που και τις απέφευγα διακριτικά. Άκουσα το κουδούνι της εξώπορτας να χτυπάει και χωρίς να εξηγήσω γιατί αισθάνθηκα μια ανακούφιση. Όσο πιο πολλοί στο σπίτι τόσο λιγότερο κινδυνεύω σκέφτηκα. Δεν πέρασαν όμως λίγα λεπτά και διαψεύσθηκα εντελώς.
Άρχισαν να ακούγονται βαριές ανάσες από το διπλανό δωμάτιο που το χώριζε μια εσωτερική πόρτα. Τα λαχανιάσματα γίνονταν εντονότερα και σε λίγο διακρίνονταν και φράσεις. "Ρούφα τον με τις χειλάρες σου" "Τι τσιμπούκι είναι αυτό;" "Πουτάνα θα μου τον ξεριζώσεις." "Ααααα ναι ναι." "Φτιάξε με και θα σου ξεσκίσω τις τρύπες σου μωρή ξεκωλιάρα." "Ωωωωωω πουτάνα που είσαι."
Η Χρύσα είχε αρχίσει πια να φανερώνει τις αληθινές προθέσεις της. Έσκυψε και μου είπε φανερά καυλωμένη.
-"Ξέρει να γαμιέται η πουτάνα. Έχει ξεθεώσει πολλούς και εγώ την ακούω και λιώνω από καύλα. Και ξέρεται τι κάνω. Αααχχχ. Άνοιξε τα πόδια της και έφερε τα δάχτυλα στη σχισμή του μουνιού της. Μαλακίζομαι και σε σκέφτομαι. Αυτή γαμιέται σαν σκύλα και εγώ φαντάζομαι ότι η πούτσα σου καρφώνεται στην τρυπούλα μου. Ωωωχχ καυλώνωω."
Εγώ έβλεπα αμήχανος κι αυτή συνέχισε.
-"Αποφάσισα να πραγματοποιήσω την φαντασίωση μου. Γι' αυτό σε κάλεσα εδώ. Για να με ξεσκίσεις στον πούτσο ενώ θα την ακούω να τον ξελιγώνει. Έλα. Τι περιμένεις; Κάνε με να θολώσω από την καύλα."
Είχα καυλώσει απίστευτα. Έσκυψα σαν λυσσασμένος και ξεσκίζοντας το πουκάμισό της ρούφηξα τις ρόγες της και άρχισα με τα χέρια μου να εξερευνώ κάθε σημείο του κορμιού της. Η μικρή έτρεμε και μιλούσε ασταμάτητα.
-"Ναι καύλα. Το μουνάκι μου καίγεται. Τι όμορφα που ρουφάς τις ρόγες μου. Τόξερα ότι είσαι καύλα. Θα με ξεσκίσεις έτσι δεν είναι. Αααα ναι στο μουνί μου τώρα! Τι χαΐδεμα είναι αυτό. Νιώθω τα δάχτυλά σου βαθιά στην τρύπα μου. Ααααχχχ πως με καυλώνεις έτσι! "
Η μάνα της τώρα είχε αρχίσει να γαμιέται.
-"Πιο βαθιά. πιο βαθιάααα σου λέω. Γαμήσι το λες εσύ αυτό. Σκίσε με ρε πούστη. κουνήσου λοιπόν. Άνοιξε μου το μουνί μου..  έλα σου λέω. Δυνατάαα γρήγορα, έλα μαλάκα σκίσε μεεε. αααααχχχχχχχχχχχχχχχ"
Κατάλαβα πως τον είχε ξεπουτσιάσει. Η γυναίκα αυτή έκρυβε ένα ηφαίστειο μέσα της.
Και η Χρύσα έπαιρνε συχνά μαθήματα όπως φαινόταν. Γονάτισε και άνοιξε το φερμουάρ του παντελονιού μου. Ένα τσίριγμα της ξέφυγε.
-"Τι πούτσα είναι αυτή; Θεριό. Άμα σε δει η μάνα μου δεν θα μπορώ να σε ξεκολλήσω από πάνω της! Θα μου την χώσεις στην τρύπα μου έτσι δεν είναι; Ω έχω δει όλα τα καυλιά πούχει φάει η μάνα μου από την χαραμάδα. Δεν πίστευα πως υπάρχει κάτι τέτοιο σαν το δικό σου!! " κι άρχισε ένα τσιμπούκι που ήταν μεν ερασιτεχνικό, χωρίς πολλά παιχνιδίσματα, αλλά είχε τον αυθορμητισμό μιας καύλας που ξεκινούσε από μέσα της. Δεν υπήρχε αμφιβολία πως με τον καιρό θα έκανε υπέροχα γαμήσια αυτή η μικρή. Σηκώθηκε πλησίασε την χαραμάδα και τουρλώνοντας τον κώλο της προς τα εμένα άρχισε να κοιτάει την μάνα της που γαμιόταν.
Γονάτισα πίσω της και άνοιξα διάπλατα τα πόδια της που ήταν τεντωμένα αφού είχε σκύψει για να βλέπει. Η γλώσσα μου άρχισε να της γλείφει τα κωλομέρια και να βασανίζει την ροζ ροδέλα του κώλου της. Της την έβαζα και μέσα στην κωλοτρυπίδα κάπου κάπου ενώ με τα χέρια έτριβα τα μουνόχειλα και την πρησμένη της κλειτορίδα. Άρχισε να φωνάζει και είναι σίγουρο ότι και αυτή ακουγόταν ενώ την ξεθέωνα στο γλείψιμο. Όταν μάλιστα πέρασα την γλώσσα μου στα μουνόχειλά της τα ρούφηξα τραβώντας τα και αφού διαπέρασα την τρύπα της κατέληξα στην κλειτορίδα της έσκουζε πια.
Το δάχτυλο του ενός χεριού μου όργωνε τον κόλπο της, το άλλο γαμούσε την κωλοτρυπίδα της και η γλώσσα μου ξεθέωνε την κλειτορίδα της τσιμπουκώνοντάς την πιέζοντάς την με συχνά πινελιάσματα και ελαφρά ρουφήγματα. Σ’ αυτό το τριπλό ερεθισμό δεν νομίζω να υπάρχει γυναίκα στον κόσμο που να μην λιώνει από καύλα. Η Χρύσα δεν λογάριαζε τίποτα πια.
-"Ααααχχχ πούστη το μουνί μου.  Τι είναι αυτά που μου κάνεις; Νόμιζα ότι ήξερα να γαμιέμαι. Πωπωπω καύλα. Αδειάζει το μουνί μου καριόλη. Το ’φαγες το μουνί μου σου λέωωωωωωωωωω………..ανατρίχιασα ολόκληρηηηηη……….έτσι ναι ναι ναι ναι ναιιιιιιιιιι να μου γαμάς τις τρύπες. Πωπω ναι αααααααααααααααα….θα σε χύσω θα χύσω στο στόμα σου έρχεται έρχεται τώρααααα……………"
Έχυνε σαν σιντριβάνι το μουνί της και τα έπινα όλα. Είχε σκεπάσει τις φωνές της μάνας της καθώς έχυνε. Μα δεν την άφησα ούτε στιγμή να συνέλθει.
Σηκώθηκα και επειδή το μουνί της είχε πλημμυρίσει της κάρφωσα την ψωλή μου με την μια μέχρι την μήτρα της. Έσκουζε δυνατά και κουνούσε το κεφάλι της δεξιά αριστερά με ερωτική μανία.
-"Τι πούτσα τρώωω η καργιόλα….γέμισε το μουνί μου με την ψωλάρα σουυυυυ……σκίστο μου. Ωωωωω…..Επιτέλους γαμιέμαι αληθινά……Μάνα μου τι ψωλήήήηηηη…δεν έχεις φάει τέτοια πούτσα. Να ’ξερες τι είναι στο μουνί μου τώρα θα ΄χυνες. Ααααχχχ ααααχχχ"
Πριν συνειδητοποιήσω ότι είχαν πάψει να ακούγονται οι φωνές από το διπλανό δωμάτιο άνοιξε η πόρτα και η μάνα της Χρύσας μπήκε στο δωμάτιο. Χωρίς προφάσεις ήρθε πίσω μου και χαϊδεύοντας με στην πλάτη κοιτούσε από πάνω την ψωλάρα μου να βγαίνει και να ξαναχάνεται στο μουνί της κόρης της.
-"Πω πω καυλίιιι….. Αααα τι πούτσα είναι αυτή…..Σε γαμάει κορίτσι μου…..Τι πούτσο τρώς Χρύσα μου."
Συνέχιζε να παραμιλάει.
-"Ναι γάμα την καλά…….θέλω να μάθει τι θα πει γαμήσι η κορούλα μου……"
-"Αααχ μαμά πέθανα. σταμάτα τον τώρα…..με ξέσκισε. σε παρακαλώ……δεν αντέχω άλλοοοοοοοοοοο…….το μουνάκι μου πονάειιιιιιιι…..ααααα πάρτον εσύ να δεις τι ένιωθε το μουνί μου τόση ώρα……αααα…….δεν έχει μπει μέσα σου τέτοι καυλί. . .  ωωωχχχχχχχχχχχχχχ"
-"Μου θυμίζει τον αράπη που με πήδαγε στη Μασσαλία….Σταμάτα πουτσαρά μου……Το ξεμούνιασες το κοριτσάκι μου…..Δεν έχει συνηθίσει σε τέτοιο γαμήσι….Θα σκάσουν οι ρωγούλες του δεν το βλέπεις…Έλα σε μένα να δω τι μπορείς να κάνεις."
Μου τράβηξε την πούτσα και γονάτισε. Έχωσε τα αρχίδια μου στις χειλάρες της και τρομπάριζε το καυλί μου σε όλο του το μήκος. Μετά χάιδευε τα αρχίδια μου με την χούφτα της και άρχισε το πίπωμα. Αυτό ήταν τσιμπούκι πουτάνας. Έφτυσε το πουτσοκέφαλο μου και το εξαφάνισε στο στόμα της. Με μαλάκιζε και με ρούφαγε ταυτόχρονα με την γλώσσα της να μην σταματάει ποτέ!!.
-"Γάμα με τώρα σαν σκύλα" μου φώναξε.
Την ξάπλωσα στο κρεβάτι της Χρύσας της άνοιξα διάπλατα τα πόδια και χωρίς να το περιμένει έχωσα το κεφάλι ανάμεσά τους. Από την κωλοτρυπίδα της μέχρι την κλειτορίδα την ξέσκισα στο γλείψιμο ώσπου την άκουσα να σκούζει, να αγκομαχεί και να χύνει λαχανιασμένα
-"Πάρτα πούστη" πρόλαβε να πει και το ποτάμι από τα υγρά της άρχισε να τρέχει στην γλώσσα μου.
Σηκώθηκα και άρχισα με το πουτσοκέφαλο να τρίβω την κλειτορίδα της που είχε γίνει ευαίσθητη μετά το χύσιμο από το γλυφομούνι και να φωνάζει έχοντας σπασμούς.
-"Χώστον μου επιτέλους……γάμα με…..το νιώθω πως με σένα θα υποφέρω……οι μαλάκες με καυλώνουν μόνο, χύνουνε και με παρατάνε……. δείξε μου τι μπορεί να κάνει αυτό το υπέροχο καυλί…….έλα μάστορα μου…….πήδα με, γάμα με, σκίσε με….ωωωωωωωωωωωωω"
Απότομα της το κάρφωσα και άρχισα να την γαμάω τόσο δυνατά που τα βυζιά της σχεδόν χτυπούσαν στο πρόσωπό της. -"Ναι ναι ναι εσύ είσαι γαμιάς……τι καύλα σβύνωωω…….τώρα γαμιέμαι………..που ήσουνα τόσο καιρό…… γάμα με για όλες τις μέρες που χάσαμε……..πούστη ναι ναι ναι σβύνω…….χάνομαι γαμημένε με ξεσκίζεις……….πούτσε μου……ξεπνέωσα…………..είμαι η πουτάνα σου πουτάνα ξεσκισμένη………..καύλααα ναι ναι δεν το πιστεύω…….Χρύσα τι μούφερες κορίτσι μου……τι πούτσα τι γαμιάς τι άντρας ααααχχχ……ρίξ’ του δυο κωλοδάχτυλα κούκλα μου να με τρυπίσει…..έλα κοριτσάκι μου κάντο για μένα"
Η Χρύσα ήρθε πίσω μου κι άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλιά, τα αυτιά, ο σβέρκο και να κατεβαίνει απαλά στην πλάτη. Ανατρίχιασα. Έφτασε στα κωλομέρια…γύρισε πάνω…..ξανακατέβηκε…..ξαναγύρισε…κι απότομα ένοιωσα την σούφρα μου να δέχεται την επίθεση…..πόνεσα και σφηνώθηκα στο μουνί της μάνας της…..νόμιζα πως θα το τρυπήσω.
Τρελάθηκα κι αυτή ούρλιαξε.
-"Έεερχομαι έρχομαι χύνωωωωωω….τι είναι αυτό τι είναι αυτόοοοοοοοοοοοοοοοο…….πάρτα γαμημένε πάρτα όλαααααα…..πρώτη φορά χύνωωωωωωωωωωωωωω….έτσι ναι ναι αααχχχχχχχχχχχχχχχχχ"
Κόντεψε να μου σπάσει την πούτσα όπως έχυνε. Η Χρύσα που ήταν δίπλα έβγαλε την πούτσα μου ανασηκώθηκε και άρχισε να μου την παίζει πάνω από το στόμα της μάνας της που με ρουφούσε αχόρταγα έχοντας ακόμα σπασμούς. Έχυνα πηχτό σπέρμα που της γέμισε το πρόσωπο ενώ μου ξεζούμισε την πούτσα και με παρέλυσε. Τράβηξε την Χρύσα και την φίλησε δίνοντας της μέρος από τα χύσια μου.
-"Μου υπόσχεσαι ότι θα συνεχίσετε τα μαθήματα. Μαζί σου η κόρη μου θα προοδεύσει. Και όπως φαίνεται έχω κι εγώ πολλά να μάθω γαμιά μου!!!"
Λίγες φορές στη ζωή μου γάμησα με τέτοια ένταση.
Είναι όμως μερικές γυναίκες που ή τις γαμάς μέχρι το μεδούλι ή καλύτερα κάνε κάτι άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου