Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΞΕΣΚΙΣΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ

Πριν λίγες ημέρες και μετά τον πρόσφατο χωρισμό με την γυναίκα μου νοίκιασα μία γκαρσονίερα στην περιοχή των Αμπελοκήπων,κάπου εκεί κοντά υπάρχει και ένα γραφείο που ασχολειται με τις δαπάνες των πολυκατοικιών, και μιας και η πολυκατοικία που νοίκιασα την γκαρσονιέρα επιβλέπεται από αυτό το γραφείο επισκέφθηκα τον υπέυθυνο για μια ενημέρωση σχετικά με τις πληρωμές των κοινοχρήστων. Υπευθυνος του γραφείου είναι μια 40άρα περίπου μουνάρα η Μαρία η οποία μου έκανε πλήρη ενημέρωση σαν νέος ενοικιαστης που ήμουνα,και αφου την ευχραρίστησα για την ενημέρωση πήγα για το σπίτι. Ήταν μία ακόμη πολυτάραχη μέρα με πολλή δουλειά απαιτητικούς πελάτες, και σκεφτόμενος τα τελευταία γεγονότα (που τα δημοισίευσα πρόσφατα με δύο ιστορίες (ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΙΞΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ) και (ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ) και πως θα είναι από δω και πέρα η ζωή μου μετά τη διάσταση με τη γυναίκα μου με πήρε ο ύπνος. Το κτύπημα του τηλεφώνου με έκανε να πεταχθώ
-''Παρακαλώ;"
-"Ναι τον κύριο Κώστα"
-''Ο ίδιος"
-''Ναι κύριε Κώστα είμαι η Μαρία από το γραφείο που είχαμε μιλήσει πρίν από κανα 2 ώρες, έχετε ξεχάσει ένα φάκελλο μπορεέιτε μέχρι τις 8 το βράδυ να περάσετε να τον πάρετε"
-"Ω!σας ευχαριστώ πολύ κυρία Μαρία θα έρθω να τον πάρω σήμερα κιόλας γιατί αφορά τη δουλειά μου".
Μόλιες έκλεισε το τηλέφωνο σκέφθηκα το πόσο αφηρημένος είμαι τον τελευταίο καιρό από τα διάφορα γεγονότα και πάλι καλά που ξέχασα τον φάκελλο που περιείχε δύο πολύ καλά συμβόλαια στο γραφείο της Μαρίας και όχι κάπου αλλού.
Πράγματι λίγο πρίν τις 8 ήμουνα στο γραφείο της και αφού την ευχαρίστησα για μιά ακόμη φορα της πρότεινα να πηγαίναμε για 1 καφέ,(αυτη τη φορά όμως πρόσεξα κάποια πράγματα που δεν τα είχα προσέξει πιο πριν όταν είχαμε μιλήσει,ένα φόρεμα που φορύσε είχε τόσο μεγάλο σκίσιμο στο πλάι και οι 2 φοβερές μπουτάρες της ήταν ακάλυπτες, η δε κολλάρα της ήταν πεταχτή προς τα έξω, με κάποιο νάζι στην έκφραση του προσώπου της αλλά και το λίγο προστυχέ βλέμμα της χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο έλεγες ότι αυτή η γυναίκα ανα πάσα στιγμή μπορεί να γαμηθεί)Δεν δέχθηκε την πρόσκλησή μου λέγοντασ''Να, ξέρετε κύριε Κώστα ότι για μιά παντρεμένη γυναίκα δεν είναι και τόσο εύκολο, όχι μόνο για το ότι είναι παντρεμένη αλλά όταν μάλιστα αυτη είναι και εργαζόμενη ο χρόνος είναι πολύτιμος,δεν ξέρω την οικογενειακή σας κατάσταση αλλά ελπίζω να συμφωνείτε,''Ναί Μαρία της λέω και προτιμώ να τα λέμε στον ενικό, έχεις δίκιο,όποτε όμως νομίζεις ότι μπορώ και εγώ να σε βοηθήσω σε κάτι μη διστάσεις να μου τηλεφωνήσεις.Να όμως που τα πράγματα πήραν άλλη τροπή,την περασμένη Κυριακή στο ψιλικαντζίδικο της γειτονιάς που πήγα για τσιγάρα και εφημερίδα συναντήθηκα με τον φίλο και συνάδελφο στη δουλειά τον Χρήστο που μένει εκεί κοντά.όπως τα λέγαμε για λίγο νάσου και εμφανίζεται η Μαρία,αυτή τη φορά φορούσε ένα στενό σούπερ-μίνι και ένα αμάνικο μπλυζάκι,οι τρομερές μπουτάρες της ασφυκτιούσαν μέσα από τη στενή φουστίτσα,και τα στητά βυζιά της μάταια προσπαθούσαν να χωρέσουν στο μπλουζάκι της.
-''Καλημέρα κύριε Κώστα,  γειά σου Χρήστο κ.λ.π.Μόλις εφυγε η Μαρία τον ρώτησα
-"Την ξέρεις Χρήστο τη Μαρία;
-"Ναι ρε Κώστα τη ξέρω εργάζεται στο γραφείο που βγάζει τα κοινόχρηστα των πολυκατοικιών της περιοχης, είναι παντρεμένη εδώ και 5 χρόνια,41 ετών, και με ένα παιδί από το πρώτο της γάμο, ο Βασίλης ο άνδρας της είναι 56 ετών, με 2 παιδιά και αυτός από πρώτο γάμο, μπογιατζής στο επάγγελμα, παιδιά μαζί δεν έχουν....αλλά ξέρεις να...
-'"Έλα ρε σύ Χρήστο πες ότι είναι να πεις και από μένα δεν θα βγει λέξη αφού με ξέρεις τώρα
-''Να ρε σύ Κώστα τη Μαρία την έχω πάρει παλιότερα μαζί μένα φίλο μου το Σταμάτη ο οποίος την πήδαγε εκείνη την εποχή και εγώ μόνος μου την έχω πηδήξει 3 φορές, αλλά όπως ξέρεις η γυναίκα μου σε λίγο καιρό έρχεται στην Αθήνα απο την επαρχία που υπηρετούσε και προτίμησα να διακόψω.
-''Ενδιαφέροντα αυτα που μου είπες Χρήστο σε αφήνω τώρα και δεν λέω τίποτε γιαυτά σε κανένα γειά σου.
Μέσω του Χρήστου έμαθα τον αριθμό του κινητού της,την πήρα τηλέφωνο δήθεν για μία δουλειά που κάποιος φίλος ενδιαφερόταν ένα καλό μάστορα που θα έβαφε το σπίτι του,μιλήσαμε μαζί αρκετά και έμαθα και άλλα πράγματα γιαυτή,μόνη αρκετές ώρες την ημέρα επειδή ο Βασίλης δουλευε πιο πολύ σε Δήλεσι,  Ραφήνα,  Λούτσα,και όλη την ημέρα ήταν απασχολημένος, με τη σειρά της με ρώτησε πόσο καιρό ξέρω τον Χρήστο και της απάντησα ότι τον ξέρω μόνο σαν συνάδελφο παρά σαν φίλο, και μετά από 1-2 τηλεφωνήματα βγήκαμε για καφέ κάπου στο Παγκρατι. Το κύριο μέλημά της ήταν να μη την δει κανένα μάτικαι το μάθει ο άνδρας της γι' αυτό και στο επόμενο ραντεβού φρόντισα να βγούμε και να πάμε σε μπαράκι και εκεί κοντά υπήρχε και ξενοδοχείο (ATHENS) στην Πατησίων. Πίναμε το ποτό μας και λέγαμε διάφορα πράγματα και κάποια στιγμή αρχίσαμε τα γλωσσόφιλα, η θέα των φοβερών μπουτιών της με είχε κυριολεκτικά τρελλάνει,μου ερχόταν να τη γαμήσω μέσα στο πατάρι της καφετέριας που ήμασταν, της πρότεινα να πάμε δίπλα στο ξενοδοχείο, δέχθηκε με κάποιο δισταγμό,
-''Σε παρακαλώ Κώστα θέλω να γαμηθώ μαζί σου αλλά να μείνει απόλυτα μεταξύ μας ο Βασίλης δεν θέλω να μάθει τίποτα, στο λέω αυτό γιατί είδα και έπαθα ένα προηγούμενο δεσμό που είχα παλαιότερα να απαλαγώ μια και αυτός ο μαλάκας που τα είχα ο Σταμάτης ξενυχτούσε ώρες κοντά στο σπίτι ενώ η εσχέση είχε τελειώσει και απειλούσε να τα πει όλα στον άνδρα μου, μέχρι που τον τσακώσανε για διακίνηση παρανόμων cd και έτσι απαλάχθηκα μια και καλή (Λέξη για τον Χρήστο0 και την παρτούζα)
-''Μη φοβάσαι καυλα μου από μένα δεν έχεις να φιοβηθείς τίποτε.
Πληρωσα και φύγαμε σε λίγα λεπτά ήμασταν στο ξενοδοχείο, μπήκαμε αμέσως στο μπάνιο, ενω ο πούτσος μου πήγαινε να σπάσει από την κάυλα, αφού μου σαπούνισε τα αρχίδια και εγώ την κολλάρα και τον μούνο της,πέσαμε αμέσως στο κρεββάτι. Ξεκίνησα ένα φοβερό γλυφοκόλι, η γλώσσα μου έγλυφε κυκλικά τη σούφρα της ενω αυτη ξεφώνισε απο την καύλα
-"Αχ! αααααααααααα! αααααααααααααα!αχ! αχ! έλα σε θέλω ναι σκίσε με τώρα έλα αχ αχ αχ αχ αχ αχ! ααααααααααααααααααααααααααααχ!"
Μιας και ο κόλος της ήτανε δουλεμένος και όχι φυσικά από τον άνδρα της που όπως μου είπε αργότερα ηταν συντηρητικός στον έρωτα,μπήκε σχετικά χωρίς να πονέσει πολύ, χρησιμοποιόντας πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις προφυλακτικο για τον φόβο των Ιουδαίων άρχισα να την γαμάω με απίστευτη λύσσα,την κρατούσα από τα κολομέρια στα τέσσερα και τα αρχίδια μου σε κάθε κούνημα ακουμπούσαν στο μουνί της η κάυλα και των 2 ήταν απερίγραπτη,
-''Σκίσε μου τη κολλάρα γαμιά μου ναι σκίσε με"
-''Σε ξεσκίζω τσούλα ναι σε γαμάω..."
Μετά από ένα ανελέητο γαμήσι χύσαμε και οι δύο μέσα σε κραυγές και ουρλιαχτά,με το σπέρμα μου της πασαλειψά αρκετό μέρος της πλάτης της και έδειξε να το απολαμβάνει γιατί μετά από αρκετή ώρα πήγαμε στο μπάνιο. Μετά απ΄λίγη ώρα άρχισε να χαιδεύει τον πεσμένο πούτσο μου.
-''Το μουνάκι μου θα μείνει παραπονεμένο;''
-"Οχι μούνα μου τώρα θα στο ξεσκίσω".
Καβάλησε από πάνω μου και άρχισε ένα ξέφρενο γαμήσι, κτυπίοταν σαν λυσσασμένη πάνω στο καυλί μπου
-''Σκίσε με την πουτάνα, το μουνί μου θέλει πολύ γαμήσι ναι ναι ναι αχ αχ αχ αχ αχ χύνω χύνωωωωωωωωωωωωωωωω".
Έχυσε μεγάλη ποσότητα υγρών και στη συνέχεια τη γύρισα ανάσκελα, οι τρομακτικές και αναεπανάληπτες μπουτάρες τυλίχθηκαν γύρω απο τη μέση μου τη γαμούσα και βογγάγαμε και οι δύο ξεστονίζοντας βρισιές και κραυγές ώσπου κάποια στιγμή τραβήχθηκα έβγαλα την καπότα και άδιασα όλο το σπέρμα μου στην κοιλιά της, με το χέριτης η Μαρία πασάλειψε και το στήθος της..........
Βγαίνοντας από το ξενοδοχείο κτύπησε το κινητό της''Ελα αγάπη μου που είσαι;''Να Βασίλη μου ηρθα να εισπράξω κάποια κοινόχρηστα από μία πολυκατοικία, έχω άλες 2 ακόμα και σε μισή ώρα θα είμαι σπίτι
-''Ξέρεις Μαρία σχόλασα σήμερα πιο νωρίς γιατί νοιώθω λίγο άρρωστος''.
Ερχομαι αμέσως αγάπη μου, χαιρετηθήκαμε βιαστικά και σε λίγο η Μαρία με το Γιατρό που κατα σύμπτωση ήταν ακόμη ανοικτός πήγαν στο σπίτι για να δούν τον Βασίλη, μετά την εξέταση όπως μου είπε την άλλη ημέρα η Μαρία που την είδα τυχαία στο δρόμο,
ο γιατρός είπε στο Βασίλη τον άνδρα της
-''Φίλε είσαι τυχερός που έχεις τέτοια γυναίκα και που σε αγαπάει πολύ, λίγες οι φορές που οι γυναίκες φέρνουν τον γιατρό σπίτι να εξατάσει τον άνδρα τους"
"Α! ρε μαλακοβασίλη" λέω από μέσα μου "τι μαλάκες που είμαστε εμείς οι άνδρες καλά να πάθουμε".
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (10/10/2004)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου