Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ

Επανέρχομαι με μια ιστορία που μου συνέβη πριν κανα δίμηνο με μια κοπέλα που γνώρισα εντελώς τυχαία.
Είναι βράδυ Κυριακής και μόλις έχω επιστρέψει από μια εκδρομή εκτός Αθηνών. Αφού κάνω ένα ντουζακι να φρεσκαριστώ αράζω να τσεκάρω τα μειλ μου και να την πέσω καθώς δεν είχα κέφι για έξοδο. Αραιά και που ανοίγω το IRC και μπαίνω στο hellas να περάσει η ώρα.. (δεν το πολυσυμπαθώ γιατί οι περισσότεροι εκεί μέσα είναι «άρρωστοι» και για αυτό μπαίνω μια φορά το 4μηνο, έτσι για να περάσει η ώρα... στατιστικά τώρα που το σκέφτομαι παρόλο που είμαι τόσο αρνητικός μου έχει κάτσει να κάνω κονε και να προχωρήσει το 70% των περιπτώσεων.. κατι δεν πάει καλά με εμάς ή απλά θέλει σωστή προσέγγιση).
Ας επιστρέψω στην ιστορία.. επιλέγω με ποιον θα μιλήσω στην τύχη.  συνήθως επιλέγω κοπέλες βάση ψευδώνυμου ή ηλικίας και αν μου απαντήσουν τσεκάρω τι παίζει... θέλει προσοχή φυσικά γιατί κυκλοφορούν ένα κάρο πουστράκια.. δεν είχε και πολύ κίνηση εκείνο το βράδυ αλλά έχω πιάσει κουβέντα με μια Μαρία από Θεσσαλονίκη, 24 ετών. Η κουβέντα μας ενδιαφέρουσα και σοβαρή.. κανένα υπονοούμενο περί σεξ κτλ γιατί δεν έχω και όρεξη.. αφού λοιπόν περνάει λίγη ώρα της λέω ότι είμαι κουρασμένος αλλά θα χαρώ να τα πούμε ξανά μιας και φάνηκε ενδιαφέρον τυπάκι... κ της αφήνω το μειλ..
Μετά από 1-2 μέρες μου στέλνει μήνυμα ότι θα είναι στο IRC και αν είναι να μπω να τα πούμε.. αφού λέμε τα αρχικά, πως τα περνάμε και ο καθένας προσθέτει ένα κομματάκι στο παζλ για τον άλλο την βλέπω ότι γουστάρει και η κουβέντα γυρνάει σε σχέσεις και πως θα ήθελε να ήταν κάποια πράγματα....  Εδώ να αναφέρω ότι επειδή ήδη έχω βιώσει 2 φάσεις με τύπισσες από νετ με τις οποίες γίνανε τα απίστευτα (ίσως σας τα πω κάποια στιγμή) βλέπω ότι όλα είναι πιθανά μιας κι από τα λόγια της φαίνεται ότι κ η Μαρία έχει διάθεση να ζήσει την περιπέτεια... (αν μου αρέσει κάτι σε μια σχέση είναι να τρελαίνω το μυαλό της γυναίκας έτσι ώστε όταν έρθει η ώρα να κάνει υπερβάσεις να το γουστάρει και να μην διστάζει.. σε αυτό φυσικό βοηθάει και η φωνή μου, από ότι μου λένε, η οποία τις στέλνει πραγματικά.)
Με την Μαρία λοιπόν έχει ξεκινήσει ένα ρομαντικό παιχνίδι όπου την καθοδηγώ να αφήσει τον εαυτό της ελεύθερο και να παραδοθεί στο ταξίδι που της αφηγούμαι.. πρώτα μέσω νετ και μετά από τηλέφωνο....  την ακούω να λιώνει πραγματικά κ σιγά σιγά να εθίζεται σε ένα παιχνίδι αισθήσεων κ φαντασίας και την ωθώ όλο και πιο πολύ.. αυτό που μου αρέσει πάνω της είναι ότι δεν κωλώνει.. ίσα ίσα μου δίνει με τα λόγια της και τα μηνύματα της την εντύπωση ότι το θέλει πολύ να «ξεφύγει»...
Ένα βράδυ είναι μόνη σπίτι και μιλάμε στο τηλέφωνο... η φωνή μου ερωτική χαϊδεύει το κορμί της παντού και τα λόγια μου την έχουν τρελάνει... την καθοδηγώ αργά αργά σε μια κατάσταση τρελής καύλας... οι ανάσες πλέον έχουν γίνει βαριές και οι αποστάσεις έχουν μικρύνει.. έχουμε κλείσει τα μάτια και ταξιδεύουμε σε μια μοναχική παραλία.. τα κορμιά ιδρώνουν κ γίνονται ένα... θέλω να τελειώσουμε μαζί και της ζητάω να το φωνάξει... (με καυλώνει το ξέσπασμα/ η απελευθέρωση ).. η ιδέα ότι μια άγνωστη κάνει ότι της λέω και δεν διστάζει ούτε στιγμή με τρελαίνει πιο πολύ.. θέλω να την πάρω από κοντά....  άλλα όχι συμβατικά.. το παιχνίδι έχει περίεργους κανόνες... άραγε θα τους δεχτεί;;;
Με τις μέρες και αφού φροντίζω να μιλάμε στο τηλέφωνο ώρες που μπορώ να μιλήσω ελευθέρα ( εκτός γραφείου δηλ. γιατί υπήρξαν στιγμές που η καύλα μου ήταν τόσο μεγάλη που αν σηκωνόμουν θα καρφωνόμουν ) αρχίζω να τις θέτω τους κανόνες που θα ήθελα να παιχτεί η πρώτη φυσική γνωριμία/επαφή... θέλω να κάτσει σε ένα προσυμφωνημένο σημείο και να την προσεγγίσω από πίσω... θα αρχίσω να της μιλάω ήδη στο κινητό με την καυλιάρικη φωνή μου και μόλις φτάσω κοντά της θα τις ψιθυρίσω στο αυτί για να νιώσει και από κοντά την καύλα που της προκαλεί η φωνή μου.. κι την ίδια στιγμή θα της χαϊδεύω την μεσούλα ( νιώθω ότι ο συνδυασμός του συναισθήματος να αφήνεις έναν ξένο να σε πλησιάζει έτσι και μιας γνώριμης κατά τα άλλα φωνής να σε ταξιδεύει έτσι είναι τόσο δυνατός που σίγουρα θέλει να έχεις φαντασία αν όχι τρέλα για να δεχτείς ). ..
Φυσικά κ φέρνει αντίρρηση καθώς φοβάται τι θα αντικρίσει... εμένα πάλι δεν με πειράζει άσχετα που η περιγραφή της είναι καλή ( μελαχρινή, γύρω στο 1.70, με καμπύλες γύρω στα 58κ. και με στητό στήθος )... θέλω να κάνω το ταξίδι μόνο και μόνο για να ικανοποιήσω την φαντασίωση μου... εννοείται βέβαια πως μέσα μου δεν θέλω να αντικρίσω κανένα φρικιό... ίσα ισα.. εύχομαι να είναι το καυλιάρικο μωρό που έχω φανταστεί για να πάμε μέχρι τέλους.. Η φαντασίωση δεν τελειώνει εδώ.. της λέω ότι μιας κ μου έχει πει ότι έχει ωραία πόδια και τουρλωτό κωλαράκι να είναι ντυμένη με μια μίνι φούστα και χωρίς να φοράει εσώρουχο'....  έτσι ώστε να είναι πιο ελεύθερη και πιο «προσβάσιμη».. θέλω εκεί που θα την έχω καυλώσει μιλώντας της στο αυτί κ πριν καν με αντικρίσει το χέρι μου να ταξιδέψει μέσα της και να νιώσει τα υγρά της....  αλλά εκεί θα σταματήσω... προσωρινά... θα της πιάσω το χέρι και θα την οδηγήσω στην τουαλέτα της καφετέριας ή κάπου ψιλό απόμερα... θα την κολλήσω στον τοίχο και θα σηκώσω την φουστιτσα για να την πάρω βιαία. .. να καρφώσω το ήδη υγρό μουνάκι της με μιας... Νιώθω ότι την έχω σοκάρει με το θράσος μου και ότι δύσκολα θα το δεχτεί... παρόλαυτά επιμένω ότι πρέπει να παίξει με τους κανόνες..
Η Μαρία όσο και να γουστάρει την όλη φάση διστάζει και μου λέει ότι δεν της είναι εύκολο να το κάνει αυτό με ένα ξένο... προτιμάει να πάμε πιο σιγά....  ξέρω όμως ότι όλη αυτή η τρέλα την έχει στείλει και όσο της τα περιγράφω το μουνάκι της στάζει από καύλα... δεν ξέρω αν είναι μόνο το θράσος μου ή και η φωνή μου.. μάλλον η φωνή βοηθάει... δυσανασχετώ με την σχετική άρνηση να αποδεχτεί τους κανόνες αλλά βλέποντας ότι έχει μπει στην τρελή λογική μου έστω κ λίγο δεν το τραβάω.. οι μέρες περνούν και πλησιάζει το σαββατοκύριακο που κάπου στο ενδιάμεσο θα βρεθούμε.. όσο πλησιάζουν οι μέρες η αγωνία μεγαλώνει.. δεν είναι και λίγο... σκέφτομαι μην «φάω» κανένα ξενέρωμα κ νομίζω το ίδιο σκέφτεται και εκείνη.. από το τηλέφωνο την ακούω ότι ανυπομονεί... έχουμε πει τόσα πολλά κ οι προσδοκίες περιπλέκουν τα συναισθήματα.. όταν την ακούω γίνομαι πύραυλος... έχω βάλει στο μυαλό μου τόσα τρελά πράγματα.. την καθησυχάζω ότι όλα θα είναι οκ και θα την βοηθήσω να σπάσει ο πάγος... (βασικά η φαντασία μου καλπάζει.. αν είναι έστω και λίγο έτσι όπως την έχω φανταστεί θα την πάω στα άκρα... έτσι γιατί με καυλώνει ακόμα πιο πολύ )...
Η μέρα της κρίσης έχει φτάσει... έχουμε δώσει ραντεβού κάπου στην μέση ( Αθήνας.  Θεσ/κης) και δεν κρατιέται.. έχει πάει 1μισή ώρα πριν και με καλεί στο κινητό να δει που είμαι.. ο πούτσος μου εκτοξεύεται για μια ακόμη φορά... θέλω να συγκρατηθώ αλλά δεν το ελέγχω... όλα είναι στο μυαλό... το ότι έχει πάει νωρίτερα ευνοεί την επιλογή του σημείου συνάντησης.. της λέω να ψάξει να βρει καμία πλατεία πάρκο και να κάτσει με πλάτη στο σημείο που θα την προσεγγίσω... φαίνεται ότι αυτό το μέρος του παιχνιδιού είναι έτοιμη να το παίξει.. άφου τελικά φτάνω στο μέρος που έχουμε πει ψάχνω να βρω το παρκάκι που έχει επιλέξει... είμαι περίεργος να δω αν είναι ντυμένη καυλιάρικα ή τελικά κώλωσε...
Βρίσκω το παρκάκι έχοντας την συνεχώς στο κινητό και την βλέπω από μακριά να κάθεται σε ένα παγκάκι με πλάτη σε εμένα....  χμμμ καλά ξεκινήσαμε λέω μέσα μου... της λέω ότι πλησιάζω και να μην γυρίσει κ κλείνω το κινητό...
Πάω κάθομαι από πίσω της και την χαϊδεύω στο λαιμό....  παραμερίζω το μαλλί της και κολλάω το στόμα μου στο αυτί της... κ αρχίζω να της μιλάω αργά και καυλιάρικα όπως της είχα περιγράψει πριν λίγες μέρες... την βλέπω ότι είναι εμφανώς ταραγμένη από το όλο σκηνικό αλλά δεν σταματάω κ της υπενθυμίζω ότι θα γυρίσει όταν της πω εγώ... η γλώσσα μου πιπιλάει το αυτί της και βαριανασαίνω... με μια κίνηση την γυρνάω της πιάνω το κεφάλι και την φιλάω στο στόμα.. τα φιλιά που φανταζόμαστε γίνονται πραγματικότητα... είναι τόσο ζωώδες το συναίσθημα.. θέλω να την φάω.. την αφήνω κ χαζεύει ο ένας τον άλλο... είδες της λέω.. δεν ήταν τόσο δύσκολο... είναι εμφανώς σοκαρισμένη.. η έως τοτε επικοινωνια από νετ κ τηλέφωνο δίνει την σκυτάλη σε απευθείας επαφή κ όλα είναι καλύτερα.. το θέαμα που αντικρίζω μου αρέσει... κορμάκι ωραίο.. που αναδεικνύεται από ένα στενό μπλουζάκι με ντεκολτέ για να τονίζονται τα βυζάκια της και παντελονάκι τζιν....  εδώ μας τα έχει χαλάσει αλλά το είχα αποδεχτεί ότι δεν θα την πίεζα για το μίνι... δεν έχουν όλοι την ίδια τρέλα... δυστυχώς.  ο ένας εξερευνά τον άλλο και υπάρχουν κάποιες στιγμές απόλυτης σιωπής....  σιγά σιγά όμως περνώ την πρωτοβουλία και σπάω την αμηχανία της στιγμής... την παίρνω αγκαλιά και αρχίζω να της μιλάω ερωτικά στο αυτάκι της...
Η Μαρία παθαίνει πλάκα.. με παρακαλάει να σταματήσω γιατί την ερεθίζω και δεν μπορεί να κρατηθεί... εγώ απτόητος της λέω ποιος ο λόγος να συγκρατηθούμε και παράλληλα περνάω το χέρι μου στο βυζάκι της και παίζω με την ρώγα της που έχει ήδη σκληρύνει.. κάνει να αντισταθεί αλλά η φωνή μου την υπνωτίζει... εν τω μεταξύ όλα αυτά γίνονται σε ένα πάρκο που σε απόσταση 10-20 μέτρων περνάνε αραιά κ που άνθρωποι και απέναντι στα 30 μέτρα υπάρχουν σπίτια.. αυτό με καυλώνει πιο πολύ και συνεχίζω το παιχνίδι διαφθοράς απτόητος... εντωμεταξύ η Μαρία να νιώθει το στομάχι της να σφίγγεται από τον πόθο και να προσπαθεί να με ηρεμήσει... το παίζω άνετος αλλά ο πούτσος μου έχει γίνει πέτρα με όλα αυτά... της παίρνω το χέρι και της λέω να τον πιάσει... τα μάτια της ανοίγουν από έκπληξη.. θέλω να σου κάνω τα πάντα της λέω... και το χέρι μου πλέον έχει αφαιρέσει το σουτιέν και τα βυζάκια της διακρίνονται καλύτερα από το ντεκολτέ... νιώθω το καυλί μου υγρό.. θέλω να την πάρω εδώ και τώρα αλλά ξέρω ότι δεν γίνεται.. φιλιόμαστε παθιασμένα κ σταματάμε τον χρόνο.. είμαστε μόνοι μας στον κόσμο μας...
Σηκωνόμαστε αφού έχουμε λίγο ηρεμήσει από τις αγκαλιές και τα χάδια και πάμε στον πολιτισμό για ένα καφέ.. την βλέπω αναστατωμένη αλλά αποφασίζω να χαλαρώσω μιας και έχουμε χρόνο.. στο τραπέζι οι ματιές και τα υπονοούμενα δίνουν κ παίρνουν... παράλληλα ο καθένας επιβεβαιώνει διάφορα από αυτά που συζητάγαμε τόσο καιρό καθώς επίσης κ την εικόνα του άλλου και περνάει η ώρα ώσπου... να έρθει η στιγμή της επόμενης φάσης του παιχνιδιού...
Θέλω να την πάρω πρόστυχα αλλά κ τρυφερά....  πληρώνουμε κ μπαίνουμε στα αυτοκίνητα για ένα ξενοδοχείο που είχα δει ερχόμενος εδώ.. είναι πάνω στην εθνική.. ζητάω ένα δωμάτιο να βλέπει τόσο στην εθνική αλλά και στο δάσος δίπλα.. την φωνάζω κ ανεβαίνουμε... έχει έρθει η στιγμή να μπούμε στο κυρίως πιάτο... αφού κάνουμε ένα ντουζακι.. την ξαπλώνω στο κρεβάτι και της λέω να κλείσει τα μάτια... μ'αυτά που έχει ακούσει διστάζει αλλά όχι για πολύ.. αρχίζω να την φιλάω και να την γλείφω σε κάθε σημείο του κορμιού της.. ξέρω ότι θέλει να την πάρω γρήγορα αλλά έχω άλλα στο μυαλό μου... η γλώσσα μου σταματάει στην κοιλιά της. . μυρίζει τόσο ωραία... η σκέψη ότι έχει μπει σε αυτό το παιχνίδι και γουστάρει με φτιάχνει... θέλω να την κάνω να λιώσει από καύλα... συνεχίζω στο μουνάκι της.. είναι ήδη γεμάτο υγρά... της γλείφω ένα ένα τα μουνόχειλα και μετά ακουμπάω αργά την γλώσσα πάνω στην κλειτορίδα της... τινάζεται... με κυκλικές κινήσεις την «βασανίζω» ενώ τα χέρια μου χαϊδεύουν τα βυζάκια της... τσιμπάω της ρώγες της και την ίδια στιγμή η γλώσσα μου αρχίζει και μαστιγώνει το μουνάκι της... παίρνω ένα δάχτυλο και της το δίνω να το γλείψει... το βλέμμα της είναι χαμένο..
κατεβαίνονταις πιπιλάω τις ρώγες τις και της ανοίγω το μουνάκι... βγάζει περίεργους ήχους κ μουγκρητά.. το υγρό δάχτυλο αργά αργά βυθίζεται μέσα στο ζεστό μουνάκι της....  ενώ με το άλλο της τρίβω την κλειτορίδα... το θέαμα είναι απίστευτο... η κοπέλα που πριν λίγες ώρες δεν με ήξερε καν είναι παραδομένη στις ορέξεις μου.. και ακόμα δεν έχει δει τίποτα.. της δίνω να γλείψει τρία δάχτυλα αυτή την φορά και της τα χώνω με δύναμη στο καυτό μουνάκι της! Η καύλα δεν περιγράφεται... θέλω να της δώσω το σκληρό καυλί μου αλλά κρατιέμαι.. θέλω να την κάνω να λιώσει... σε λίγο νιώθω το χέρι μου να γεμίζει με τα υγρά της... χύνει ασταμάτητα κι μειώνω την ένταση... αντικαθιστώ τα δάχτυλά με την γλώσσα μου κι απαλά της γλείφω την ανοιχτή πλέον μουνάρα... την αφήνω να ηρεμήσει για πολύ λίγο και έτσι όπως είμαι καυλωμένος της ανοίγω τα πόδια καλά και την καρφώνω με δύναμη... από το ένα συναίσθημα στο άλλο...
Ο πούτσος μου δεν κρατιέται και την γαμάω ασταμάτητα.. τα κορμιά έχουν ιδρώσει και ακούω τα αρχίδια μου να κτυπάνε πάνω της... όσο την βλέπω να το απολαμβάνει συνεχίζω πιο δυνατά... φωνάζω «πάρτα μωρή πουτανίτσα», «αυτό δεν ήταν που ήθελες; Να σε ξεσκίζω!!;;»....  έχει χάσει την φωνή της... το μόνο που κάνει είναι να με σπρώχνει με τα πόδια πιο βαθιά μέσα της....  που κ που τραβιέμαι ολόκληρος για να νιώσει το κενό και την καρφώνω απότομα όλο κ πιο βίαια!!! Είναι έτοιμη να χύσει όπως κ εγώ... είμαι από πάνω της και τα ιδρωμένα κορμιά μας έχουν γίνει ένα... τραβιέμαι κ τα καυτά χύσια μου εκτινάσσονται στα βυζάκια της και το πρόσωπο της... την διατάζω να τα γλείψει... υπακούει σαν να την είχα εκπαιδεύσει... θέλει κ άλλο αλλά της λέω ότι πρέπει να κάτσει στα τέσσερα... θέλω να της σκίσω την μουνάρα κ παράλληλα να χαζεύω το κωλαράκι της το πεταχτό ( το λιμπίζομαι αλλά κάνω υπομονή ).. η θέα του κορμιού της στα 4 δεν αργεί να με καυλώσει κ πάλι και της τον χώνω βαθιά μέσα της... με τα χέρια της ανοίγω τα σφιχτά κωλομέρια και μπαίνω βαθιά... βλέπω πως πονάει λίγο και κόβω τους ρυθμούς.. ειναι νωρίς ακόμα... της ρίχνω σκαμπίλια στα κωλομέρια... κ την ίδια στιγμή νιώθω τον πούτσο μου να σκληραίνει πιο πολύ... είναι τόσο καυλωμένη.. σπρώχνει προς τα πίσω για να τον φάει ακόμα πιο καλά....  την γαμάω ασταμάτητα κ πλέω σε πελάγη ευτυχίας... εκείνη αρχίζει να φωνάζει μέσα στην καύλα της «σκίσε με καυλιάρη» , κάνε με το πουτανάκι σου....  σε μια στιγμή αποκορύφωσης την νιώθω που χύνει κ το κορμί της χαλαρώνει... ο πούτσος μου έχει έρθει στο στόμα της και της δίνω να πιει κάθε σταγόνα από τα χύσια μου... φαίνεται να το απολαμβάνει η καριόλα... αυτό που ακολουθεί φίλοι κ φίλες είναι το αποκορύφωμα της βραδιάς...
Αφού έχουμε πιει νερό για να αναπληρώσουμε τα υγρά που φύγανε... είμαστε ξαπλωμένοι και την ρωτάω γιατί δεν φόρεσες το μίνι... δεν είπαμε θα παίξεις με τους κανόνες μου... ;; η απάντηση αφοπλιστική... ντρεπόταν να φύγει από Θεσσαλονίκη σαν πουτανίτσα αλλά είχε φέρει μαζί της το μίνι κ το είχε στο αμάξι. .. την προστάζω να πάει να το φέρει και να το φορέσει χωρίς να φοράει εσώρουχο... εγώ εν τω μεταξύ θα την περίμενα στην βεράντα ώσπου να ετοιμαστεί για να έρθει να σκύψει στο κάγκελο κ να την πάρω από πίσω.. η καυλιάρα πλέον άκουγε ότι κ να της έλεγα.. σηκώνεται, ντύνεται και κατεβαίνει... εγώ κάθομαι στην βεράντα και περιμένω να έρθει... μόλις βλέπω ότι μπαίνει μέσα στο δωμάτιο και φοράει ήδη την φούστα.. παρεξενεύομαι... η πουτάνα δεν κρατιόταν κ δεν νοιάστηκε που την είδαν στην ρεσεψιόν να κατεβαίνει με παντελόνι κι να γυρνάει με μίνι... κι που να ήξεραν ότι δεν φόραγε κυλοτάκι.. αυτό με έφτιαξε πιο πολύ.. κ καθώς με πλησιάζει της λέω να ανοίξει τα πόδια και να ακουμπήσει στο κάγκελο λες κι αγναντεύει τις νταλίκες που περνάνε από την εθνική... σηκώνω την φουστιτσα και η θέα του γυμνού κώλου να με καλεί με έκανε πύραυλο....  αρχίζω να την γαμάω αργά αργά και της σηκώνω την ίδια στιγμή την μπλούζα απελευθερώνοντας τα βυζάκια της... αντιδρά αλλά δεν της δίνω περιθώρια... της τα χουφτώνω κ την ίδια στιγμή την καρφώνω πιο δυνατα.. για να της δείξω ποιος έχει τον έλεγχο... φοβάται μην μας δουν αλλά εμένα αυτό με καυλώνει πιο πολύ... το γαμήσι που κάνουμε είναι ίσως από τα καλύτερα... μια πιάνω το τουρλωτό κωλαράκι και μια τα βυζιά της... ο πούτσος μου δεν λέει να ηρεμήσει... δεν θέλω να χύσω... το θέαμα είναι απίστευτο... μου έχει παραδοθεί απόλυτα κ το απολαμβάνανω... έχει μπει για λίγο στο μυαλό μου, την τρέλα μου κ το γουστάρω... αναρωτιέμαι την έκπληξη των περαστικών που μπορεί η ματιά τους να γυρίσει προς το μπαλκόνι μας... μια γυναίκα γυμνή τον παίρνει χωρίς δισταγμό... το σκέφτομαι τώρα και χαμογελάω... κατάφερα έστω κι για λίγο να παίξω ένα παιχνίδι τόσο καυλωτικό με μια κοπέλα που ούτε καν με ήξερε.. αφού τελειώσαμε σε αυτή την στάση, έκατσα στην καρέκλα κ την έβαλα να κάτσει πάνω μου κ να αφήσει το καυλί μου να βυθιστεί μέσα της.. άλλο ένα απολαυστικό γαμήσι... η συνέχεια ήρθε το πρωί όπου με ξύπνησε με μια υπέροχη πιπα... μου είπε ότι ήθελε να πιεί ένα καλό πρωινό και δεν της χάλασα το χατήρι.. αφού τελειώσαμε, πλυθήκαμε, ντυθήκαμε κ αποχαιρετιστηκαμε.. Με την Μαρία δεν κράτησα επαφή αν κ ήταν στο χέρι μου... μερικά πράγματα είναι για συγκεκριμένες στιγμές και αν τα συνεχίζεις μόνο κακό κάνεις... άλλωστε ποτέ δεν είχα ως αρχή να περιμένω να κάνω τις τρέλες μου με άτομα μέσω νετ.. προτιμω την πραγματική ζωή... αν κ φυσικά όπως σας είπα κ στην αρχή μου έτυχαν κ άλλες 2 φάσεις που ήταν απίστευτες.. με την μια βρίσκομαι που κ που και κάνω διάφορα τρελά....  αλλά ως εκει.. η Μαρία μου χάρισε μια τρελή ανάμνηση αλλά όχι κ το κωλαράκι της κάτι το οποίο με ψιλοχάλασε.. αλλα δεν επέμεινα κ πολύ.. απλά έχω μια αδυναμία... άνθρωπος είμαι κ εγώ!! Τελικά είναι σε τι άτομο θα πέσεις και πόσο χαλαρό είναι... Το σεξ είναι γαμάτο και αν συνοδεύεται κ από παράλληλη διέγερση του μυαλού κ της φαντασίας ακόμα καλύτερα.. ελπίζω να το χάρηκε η Μαρία όσο κι εγώ...(07/10/2004)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου