Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΔΥΟ ΚΑΥΛΩΜΕΝΑ ΜΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ

3/10/2004

Γειά σου φιλάρα, μας αρέσει πολύ η σελίδα σου και την διαβάζουμε ανελειπώς.. Είμαστε δύο φίλες 20 χρονών και οι δύο.
Η μία μελαχρινή (Μαργαρίτα) με μακρύ μαλλί καστανά μάτια. με αρκετά μεγάλο στήθος και στητό (Νο 5) και σφηκτό κωλαράκι. Η άλλη ξανθιά (Ελένη) με μακρύ μαλλί, στήθος (Νο 4) και σφηχτό στρογγυλό κωλαράκι, επίσης.
Θα σας διηγηθούμε την ιστορία που ζήσαμε πριν από ένα περίπου μήνα που είχαμε πάει στην Πάρο, απ΄ όπου κατάγεται η Μαργαρίτα..
Και οι δύο καιρό χωρίς γκόμενο, μες την καύλα αποφασίσαμε να πάμε σε μία ολυσύχναστη παραλία του Φάραγγα για μπάνιο μήπως και μας τύχει τίποτα καλό... Έστι όπως ήμασταν καυλωμένες αποφασίσαμε να κάνουμε μπάνιο topless και με string από κάτω, έστι ώστε να προκαλέσουμε όσους έκαναν μπάνιο εκεί γύρω!
Εκεί που κάναμε ηλιοθεραπία βλέπουμε να κάθονται σε σχετικά μικρή απόσταση δυο άντρες γύρω στα 25, αρκετά όμορφοι και να μας κοιτάνε.. Για να τους προκαλέσουμε αποφασίσαμε να μπούμε στη θάλασσα χεράκι-χεράκι, και όλη την ώρα που ήμασταν μέσα να πλησιάζει η μία την άλλη προκλητικά για να δούμε αντιδράσεις..
Αφού φάνηκε να τους αρέσει αυτό που γινόταν αποφασίσαμε να βγούμε έξω για να συνεχίσουμε το παιχνίδι μας, πάντα κοιτώντας τους για να βλέπουμε αντιδράσεις.. Μετά από λίγο μας πλησίασαν και αρχίσαμε να μιλάμε για διάφορα και μετά καταλήξαμε να μιλάμε για θέματα γύρω από το σεξ..
Αφού μιλήσαμε αρκετή ώρα για σεξ, εμφανώς ερεθισμένοι όλοι μας φύγαμε από αυτή την παραλία και καταλήξαμε σε μια ερημική παραλία που βρισκόταν εκεί κοντά... Χωρίς να χάσουμε χρόνο, με το που φτάσαμε, οι δυο μας αρχίσαμε τα παιχνίδια και είδαμε ότι τους άρεσε αυτό που βλέπανε. Μετά αρχίσαμε να γδύνει η μία την άλλη χαϊδεύοντας η μία την άλλη παράλληλα, ενώ αυτοί δίπλα άρχισαν να βγάζουν τα μαγιό τους... Μόλις είδαμε ότι ήταν αρκετά καυλωμένοι πήγαμε και αρχίσαμε να τους χαϊδεύουμε και να τους φιλάμε παντού και μετά καταλήξαμε στο αγαπημένο μας σημείο, τον πούτσο τους...
Η μία τους τσιμπούκωνε με λύσσα και η άλλη τους έγλυφε την κωλοτυπίδα και ενναλάξ. Είχαν τρελαθεί από την καύλα και τα καυλια τους αρμένιζαν στον ουρανό. Σε λίγο μας έβαλαν κάτω και άρχισαν να μας κάνουν γλειφομούνι. Εδώ αρχίσαμε να τα παίζουμε εμείς.
Ξεκίνησαν να μας γλύφουν από τα μπούτια και σιγά-σιγά ανέβαιναν προς τα πάω. Αισθανόμαστε τις ανάσες πλάι στα μουνία μας αλλά δεν μας έγλυφαν το μουνί, καθυστερούσαν επίτηδες οι παλιοπούστηδες για να μας στείλουν. Με τα χέρια τους μας έπαιζαν τις ρόγες.  Εμείς φιλιόμασταν μεταξύ μας γιατί είχαμε τεζάρει από την καύλα....Περίμεναν να τους παρακαλέσουμε να μας τα γλείψουν. Εγώ άντεχα αλλά η Ελένη δεν μπόρεσε, βογγούσε από την καύλα και παρακάλεσε να την γλείψει. Ο δικός μου σήκωσε το κεφάλι σα να ρωτούσε άν θα τον παρακαλέσω κι εγώ. Χωρίς να πω τίποτα με μια κίνηση της λεκάνης μου του ’φερα το μουνι μου στην μουρη. Δεν κρατήθηκε κι ένοιωσα το γλωσσίδι του να με πηδάει σαν πούτσα. Αρχίσαμε να χύνουμε,…ένας….δεύτερος…τρίτος…..Εγώ μέτρησα τέσσερεις οργασμούς μπορεί όμως να ήταν και περισσότεροι…Αφού μας έγλυψαν για πολύ ώρα ο γκόμενος της Ελένης την γύρισε κι άρχισε να την γαμάει πισωκολλητά.
Σε λίγο με γύρισε κι εμένα στα τέσσερα κι ήρθε πίσω μου. Εγώ με το φλογισμένο μουνάκι μου περίμενα την μάνικα του να δροσιστώ. Ένοιωσα ένα οξύ πόνο κι έβγαλα ένα μακρύ ουρλιαχτό. Μου πήδαγε το κώλο ο μαλάκας που ήταν αγάμητος. Τσίριζα, έβριζα και τον παρακαλούσα να τον βγάλει….αντί γι’ αυτό ο άλλος μου βούλωσε το στόμα με την ψωλή του κι Ελένη σύρθηκε κάτω από την κοιλιά μου και μου έγλειφε το ελεύθερο μουνάκι μου. Σε λίγο ο πόνος εξαφανίστηκε και μια γλυκιά και έντονη καύλα με κυρίευσε….έχυνα με σπασμούς…..τη θέση της Ελένης πήρε ο δικός της και εμείς του κάναμε τσιμπούκι ενώ ο δικός συνέχιζε να μου γαμάει τον κώλο…. Ήταν η μέρα μου να τα δοκιμάσω όλα. Ο δικός μου ξάπλωσε χάμω εγώ τον καβάλισα και τον πήρα στο μουνί κι ο άλλος ήρθε και μου τον έχωσε στον κώλο….δεν πόνεσα……όχι μόνο αλλά τέτοια καύλα δεν είχα ξανανιώσει…..τα ’φτυσα….….η Ελένη ήρθε και μου χωσε το μουνάκι της στο στόμα για να το φάω….τρελαμένη από την απίθανη ηδονή της το ξέσκισα καθώς τα καυλιά τους κάνανε σούζες στις τρύπες μου…αλλάξαμε θέσεις ξανά και ξανά μέχρι που νύχτωσε….
Πέσαμε γυμνοί στη θάλασσα όλοι και κάναμε μπάνιο στο φως του φεγγαριού…σε λίγο ντυθήκαμε και πήγαμε να πάρουμε δυνάμεις σε κανένα ταβερνάκι για την συνέχεια…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου