Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Η ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ

Παρασκευή 21 Μαιου και το τηλέφωνο απο το πρωί στο γραφείο δεν σταμάτησε να κτυπάει Κώστα χρόνια πολλά, Κώστα να σε χαιρόμαστε, κλπ. Φίλοι συγγενείς συνάδελφοι δεν σταμάτησα ούτε ώρα να μου εύχονται για την ονομαστοική μου εορτή,κάποια στιγμή μία γυνακεία φωνή γύρω στο μεσημέρι:Κώστα χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς,η φωνή χωρίς να μου είναι γνωστή κάτι μου θύμιζε,''ευχαριστώ ποιά είσαι απάντησα; Αντί για να μου πεί ποια ήταν προτίμησε να κλεισει το ακουστικό,λίγο πριν σχολάσω και ενώ είχα κανονίσει για την βραδυνη γιορτή στο σπίτι και πως θα μπορούσα να περιποιηθώ τους φίλους και τους συναδέλφους που θα έρχονταν να με χαιρετήσουν κτύπησε για μία ακόμη φορά το τηλέφωνο και πάλι η ίδια φωνή''Κώστα για μια ακόμη φορά χρόνια πολλά και να είσαι ευτυχισμένος.''Ευχαριστώ κούκλα μου αλλά ποιά είσαι ;''Δεν πειράζει Κώστα και αν δεν σου πώ το όνομά μου, πάντως είμαι μία από την δουλειά που για σενα μάλλον θα περνάω απαρατήρητη αφού αν και συναντιόμαστε τακτικά μόνο μία καλημέρα έχουμε και αυτή με το ζόρι,κλικ και πάλι έκλεισε το τηλέφωνο. Στο δρόμο για το σπίτι σκεπτόμουν, τι μαλάκας που είμαι να μην έχω προσέξει κάποια που θα γουστάριζε να γαμηθεί μαζί μου, από την φωνή της φαινόταν και μικρή και ο τρόπος που μου μίλησε φανέρωνε καύλα και παράπονο μαζί.''Εχε πλάκα λέω να είναι από τα άτομα που θα έρθουν το βράδυ σπίτι να με χαιρετήσουν έλεγα'' (αφού στις γιορτές δεν καλούν)αλλά και πάλι δεν μπορούσα να φαντασθώ ποιά θα ήταν,(μετά απο κάποια χρόνια θα έκανα ανοικτή γιορτή και λόγω της θέσης μου στην εταιρεία πολλές θα ήθελαν να έρθουν στο σπίτι να με χαιρετήσουν όχι μόνο από συναδελφική αγάπη αλλά και από επαγγελματικό συμφέρον)
ύρω στις 2 τη ν νύχτα οι τελευταιοι επισκέπτες είχαν φύγει, όταν το τηλέφωνο κτύπησε και μία ανδρική φωνή μου λέει ΄΄Κύριε Κώστα χρόνια πολλά και καλά,είμαι ο Γεράσιμος πρίν από μία ώρα περίπου επέστρεψα στην Αθήνα από το εκτός έδρας που με είχατε στείλει (Κέρκυρα) και έστω καθυστερημένα πήρα να σας ευχηθώ.Ευχαριστώ πολύ Γεράσιμε, ''μια στιγμή να σου ευχηθεί και η γυναίκα μου ''Κύριε Κώστα χρόνια πολλά και ευτυχισμένα ''ευχαριστώ κυρία Μάγδα μου κομπλάροντας ελαφρώς γιατί κατάλαβα ότι ήταν αυτή που είχε πάρει τηλέφωνο το μεσημέρι στο γραφείο.''Εκλεισα το τηλέφωνο χωρίς να προδώσω την ταραχή μου στους δικούς μου στο σπίτι,και έπεσα για ύπνο.Πρίν κοιμηθώ αναρωτιόμουν πως είναι δυνατό η Μάγδα η ταμίας της εταιρείας μας 33 χρόνων και παντρεμενη το πολύ 2 χρόνια να θέλει να με <<γνωρίσει>> Αλλωστε ο σύζυγός της χωρίς να είναι κάτι το ξεχωριστό δεν θα ήταν πάνω απο 35 ετών ενώ μαζί έχουμε μια διαφορά 15 χρόνων.Οι επόμενες ημέρες που ακολούθησαν θα μου μείνουν αξέχαστες και τα γαμήσια που κάναμε με την Μάγδα ήταν συγκλονιστικά.
Μετά την γιορτή που έκανα στο σπίτι για την ονομαστική μου εορτή,την επόμενη εργάσιμη μέρα (Δευτέρα)η Μάγδα με επισκέφθηκε στο γραφείο μου,καραστούσε μία τσάντα και μου την πρόσφερε διακριτικά χωρίς να δώσει διακαίωμα για σχόλια''Κώστα σε παρακαλώ ένα δώρο για σένα από μένα" Έμεινα έκπληκτος γιατί περίμενα να μου πεί πως το δώρο θα μπορούσε να ήταν και από τους δύο (αυτή και τον άνδρα της γιατί παλαιότερα σαν υπέυθυνος του Τμήματος αξιολοόγησης προσωπικού τον είχα βοηθήσει να πάρει προαγωγή και να πηγαίνει και σε τακτά χρονικά διατήματα και στην επαρχία με το αζημίωτο φυσικά),αλλά όχι μόνο ήταν αποκλειστικά από αυτη το δώρο,αλλά σε λίγη ώρα με πήρε τηλέφωνο στο γραφείο να συναντηθουμε αν μπορούσα μετα την δουλειά για να μιλήσουμε,(στον άνδρα της το Γεράσιμο θα έλεγε ότι θα ήταν υπερωρία για 2 τουλάχιστον ώρες μαζί με μία άλλη συνάδελφό της.Πράγματι της είπα ότι καλύτερα να ερχόταν στο γραφείο μου μετά τις 4.00 που όλοι σχεδόν είχαν σχολάσει για να μιλήσουμε καλύτερα.Εγώ περίμενα πιό πολύ ότι θα ζητούσε καμμιά εξυπηρέτηση η για τον ευαυτό της η για τον Γεράσιμο.Κατά τις 4 ήρθε αρωματισμένη και λίγο φρεσκοβαμμένη, καθησε δίπλα μου στο γραφείο σταυροπόδι και το σκίσιμο του φορέματός της άφηνε ακάλυπτο όλο σχεδόν το μπούτι της.Η Μάγδα λεπτή, ξανθιά,μικρό βυζί, καλίγραμμα πόδια, και με ένα εξαίσιο κωλλαράκι,έκανε τον πούτσο μου να σηκωθεί αμέσως,απορούσα με τον εαυτό μου πως δεν την είχα προσέξει 4 χρόνια τώρα που είμασταν στην ίδια εταιρεία,η στραβός ήμουν,η πολύ απαιτητικός σκεπτόμουνα. Σ'ακούω κούκλα μου της λέω τι θέλεις να μου πείς;Να Κώστα.....ξέρεις.. από καιρό θέλω να σου πώ πως...θέλω να βρεθούμε μαζί, ''Πως δηλαδή λέω εγώ μόνοι η οικογενειακά;Να όπως θέλεις εσύ ο Γεράσιμος μάλιστα έχει σκοπό να σε προσκλέσει στο εξοχικό μας στην Αγία Αννα το Σαββατοκύριακο και σε παρακαλώ να μην αρνηθείς, κανόνισε τις δουλειές σου και να έρθεις.
Δεν σκέφτηκα ούτε απάντηση να δώσω, ούτε να σκεφθώ τι θα έκανα, το μόνο που έκανα κλέιδωσα την πόρτα για τον φόβο των ιουδαίων και με μία απότομη κίνηση τη σήκωσα και την έβαλα να κάτσει πάνω στο γραφείο.Της ξεκούμπωσα το φόρεμα και τις το κατέβασα, απο μέσα δεν φορούσε σουτιέν, και 2 ροδαλά βυζάκια με μικρή ρόγα ξεπροβαλλαν, χωρίς να χάσω καιρό άρχισα να τα ρουφάω, η Μάγδα βόγγαγε από κάυλα,ναι Κώστα, έλα,  από καιρό περίμενα αυτή τη στιγμή,τις δάγκωνα ελαφρά τις ρόγες και χαιδέυοντας τα μπουτια της διαπίστωσα ότι ήταν γεμάτα υγρά, την ξάπλωσα ανάσκελα στο γραφείο,της πέταξα τελείως το φόρεμα αφήνοντάς την μόνο με το μικρό στριγκάκι,με τα δόντια της το κατέβασα και είδα ένα καλοξυρισμένο μουνάκι (με γραμμούλα) και μια ροδαλή κλειτορίδα που άρχισα αμέσως να την ρουφάω. Η Μάγδα ούρλιαζε κυριολεκτικά από ηδονή και ευτυχώς τα γραφεία που είναι καλά μονωμένα και δεν ακουγόντουσαν οι φωνές της γιατί όλο και κάποια καθαρίστρια της απογευματινής βάρδυας θα μπορούσε να μας ακούσει.Χύνωωω! χύνω!! χύνω Κώστα αχ! αχ! αχ! ναι! ναι!χύνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! μέσα σε βογγητά και φοβερές συσπάσεις η μουνάρα της άφησε μεγάλη ποσότητα υγρών,εμένα ο πούτσος μου κόντευε να σπάσει απο την καύλα έβγαλα το παντελόνι κατέβασα το σλίπ μου, η Μάγδα γονάτισε και άρχισε να μου γλύφει το πουτσοκέφαλο και μετά τα αρχίδια.στη συνέχεια τον πήρε όλον στο στόμα της μέχρι την ρίζα, και σε λίγο μεγάλη ποσότητα σπέρματος πετάχθηκε στο στόμα της και στο πρόσωπό της,αυτή δε είχε χύσει άλλες 2 φορές.
Αναρωτιόμουν που έκρυβε τέτοια καυλα και τόση τέχνη στο τσιμπούκι το καυλιάρικο,  αφού κάναμε ένα τσιγάρο, ήπιαμε και λίγο καφέ που είχε μείνει στην καφετιέρα από το πρωί, ολογυμνοι ξαπλώσαμε στην μοκέττα του πατώματος βάζοντας κάτω χαρτί περιτυλίγματος που είχα σε ενα ντουλάπι στο γραφείο μου.Από κάτω εγώ από πάνω αυτή αρχίσαμε ένα ξέφρενο γαμήσι τα υγρά από το μουνί της είχαν μουσκέχει τον πούτσο μου και χύνοντας με ουρλιαχτά αχ! αχ! αχ! αχ! χύνω! ναι χύνωω! χύνωωωωωωωωωωωωωωωω1 ααααααχ αχχχ!ήρθε πάνω στο πρόσωπό μου πλημυρίζοντάς το απο τα υγρά της,εγώ που δεν είχα χύσει σε αυτή την φάση τη γύρισα στα τέσσερα για να της τον βάλω πισσωκολητό,μόνη της όμως οδήγησε τον πούτσο μου στο κολλάκι της και μου τον έβαλε ισα έξω απο την κωλοτρυπίδα της, όπως ο πούτσος μου ήταν μέσα στα υγρά τηςον έμπηξα μέσα στο κολλάντερό της, μία, δύο, τρείς, κινησεις και άδειασα μέσα στο έντερό της σε ένα παροξυσμό προστυχόλογων και βογγητών.
Θές ο τρόπος που έγινε,  ο χώρος του γραφείου, το απρόοπτο του γεγονότος τέτοιο γαμήσι δεν το είχα ξανανοιώσει.Αφού σκουπιστηκαμε με υγρομάντηλα που είχε στην τσάντα της!και ντυθήκαμε να φύγουμε ώρα περίπου 6 κτύπησε το κινητό της, ''Ελα Μάκη μου νε τώρα τελειώνω τη δουλεια που μας είχε αναθέσει ο Προιστάμενος ο κυριος Κώστας μαζί με την Ευη τη κοπέλλα του λογιστηρίου,και σε 1 ώρα το πολύ θα είμαι σπίτι φτιάξε κάτι πρόχεριρο να φάμε και έρχομαι,  σ'αγαπώ! φιλιά!
Μετά την ερωτικη πανδαισία που είχα με την ταμία της εταιρείας την Μάγδα στο γραφείο μου εκείνο το απόγευμα,  η συνέχεια δόθηκε στο εξοχικό της,ως το επόμενο Σαββατοκύριακο που κανονίσαμε να πάμε μαζί με τον άνδρα της φυσικά, δεν μου είχε δώσει καμμία εξήγηση τι την έκανε να γαμηθεί μαζί μου,το τι με γούσταρε και έκανε κέφι να γαμηθεί δεν με χάλαγε, αλλά κάτι μου έλεγε ότι δεν ήταν αυτός ο μόνος λόγος.Παραμαονη του ΣΑββατοκύριακου προφασισθηκα στο σπίτι ένα έκτακτο ταξίδι με κλιμάκιο της εταιρείας για την θεσσαλονίκη, και αφού κανονίσαμε τις λεπτομέριες για την διαμονή μου με την Μάγδα σε 2 ώρες βρισκόμουν στην Αγία Αννα στο εξοχικό.Ή Μάγδα είχε πάει με τον Μάκη λίγο πιο νωρίς για να τακτοποιήσουν λίγο το σπίτι,αφού με καλωσώρησαν και με ευχαρίστησαν για την προτίιμηση μου να με φιλοξενήσουν για το διήμερο στο εξοχικό τους ο Μάκης πετάχθηκε μέχρι την πόλη να φέρει κάποια τρόφιμα,τώρα σκέφθηκα ότι ήταν η κατάληλη ευκαιρί αν θέλει να μου μιλήσει. Η Μάγδα λές και διάβασε την σκέψη μου αμέσως μου είπε.''Ακου Κώστα θέλω να σου μερικά πράγματα,πέρα από ότι σε κάνω κέφι και μου αρέσεις σαν άνδρας,είναι κάτι που με έχει πειράξει στο γάμο μου με τον Μάκη,ο άνδρας μου δεν κάνει παιδιά λόγω κάπου προβλήματος και αυτο μου το αποκάλυψε μετά τον γάμο,άλλωστε η γνωριμία μας ήταν και λίγο σύντομη μέχρι να παντρευτούμε, ξέρεις ότι και οι δικοί του αλλά και οι δικοί μου είναι άνθρωποι συντηρητικόι και παλαιών αρχών, ούτε θέλουν να ακούσουν για χωρισμό έστω και αν υπάρχει αυτό το πρόβλημα,πέρα από αυτο΄που με έχει πειράξειο σε μεγάλο βαθμό ο Μάκης ακόμα και στο κρεββάτι ειναι συντηρητικός,έρωτα κάνουμε άν και είμαστε νέοι και νιόπαντροι το πολύ 2 φορές τον μήνα,γλυφομούνι δεν ξέρω τι θα πεί από τον Μάκη,το πίσω μόνο με δονητή που καμμιά φορά επισκέπτομαι την φίλη μου την Εύη και το κάνουμε μαζί,(αυτό σε παρακαλώ να μείνει μεταξύ μας, δεν θέλω να μάθει τίποτε η φίλη μου, τον λόγο σου ;Τον έχεις κούκλα μου απάντησα αφηρημένα αφού με αυτά που άκουγα οπούτσος μου κόντευε νσ εκραγεί.Η Μάγδα συνέχισε'' Το να κάνω σχέση με κάποιον φίλο του άνδρα μου είναι παρακινδυνευμένο,διότι θα μπορούσε κάτι να καταλάβει ο Μάκης αλλά και δεν έχει και πολλους φίλους, μαζί σου όχι μόνο καθε υποψία είναι ανύπαρκτη γιατί τι πιο φυσιολογικό να κάνεις <<υπερωρία>> με εντολή του προισταμένου σου, τα 15 χρόνια διαφορά ηλικίας που έχουμε, και στο φινάλε ο Μάκης μαζί σου μόνο υπηρεσιακές σχέσεις έχει''. Αυτή εξέλιξη ομολογουμένως δεν την περίμενα,''Και που σκοπέυεις να καταλήξεις Μάγδα;Νομίζεις ότι εγώ μπορώ να κάνω σχέση διαρκείας μαζί σου ;''Οχι Κώστα δεν θέλω μακροχρόνια σχέση αλλά θέλω έστω και αν ακόμα δεν συνεχίσουμε να παραμείνουμε καλοί φίλοι, άλλωστε έμαθες πολλά μυστικά μου που δεν τα έω πεί πουθενά.''Την διαβεβαίωσα ότι πρέπει να μου έχει απόυτη εμπιστοσύνη και σε λίγη ώρα ο Μάκης επέστρεψε γεμάτος ψώνια για το Σαβαβατοκύριακο.Αφού πέρασε το δίημερο στο εξοχικό με μπάνια καλό φαγητό και καλό κρασί αλλά και μεγάλες καύλες τόσο από μένα όσο και από την μ΄γδα(οι ματιές και τα χαμόγελα κάποιες στιγμές μέκαναν να χύσω )Την Δευτέρα ο Μάκης θα εφευγε για προγραμματισμένο εκτός έδρας,η Μάγδα λόγω υπολοίπου αδείας θα έμενε ακόμα 1 ημέρα στο εξοχικό,χαιρετηθήκαμε και οΜάκης ανεχώρησε για Νότια Πελοπονησσο και εγώ για την Αθήνα Δεν πρόλαβα να κάνω ούτε 2 χιλιόμετρα όταν κτύπησε το κινητό μου ''Ελα σε περιμένω σε μισή ώρα ΄να είσαι πίσω, θα περάσουμε μαζί την ημέρα και το βράδυ φεύγουμε.Δεν αιφνιδιαάσθηκα αφού κάπου το περίμενα ότι δεν θα έμενε αγάμητο το μουνάκι της, γύρισα αμέσως και ούτε καν πρόλαβα να της πω ότιδήποτε πέσαμε αμέσως στο κρεββάτι,τα ρούχα μου και το νυχτικάκι της έφυγαν σε χρόνο μηδεν απο πάνω μαε και άρχισα να της κάνω ένα φοβερο γλυφομούνι,η γλώσσα μου είχε μπεί όλη μέσα στη μουνάρα ενώ εκείνη σπάραζε από κύλα, μέσα σε ένα παραλήρημα βογγητών έχυσε απανωτά 2 φορές πάνω στη γλώσσα μου, όταν άρχισα να ρουφάω την κλειτορίδα της τα ουρλιαχτά της ακουγοταν μέχρι εξω αλλά το σπίτι ήταν σε απόμακρο μέρος και δεν υπήρχε περίπτωση να μας ακούσουν.
Συνεχίσαμε σε στάση 69 και στη συνέχεια ξάπλωσε από κάτω της εφερα τα πόδια στους ώμους και άρχισα να την γαμάω με ξέφρενο ρυθμό ΄΄Ετσι Κώστα μου ναι ναααιι ναααιι,αχ! ΑΧ1 αχ1 ΑΧ! αχ! ΧΥΝΩ! ΧΥΥΝΩΩ! ΧΎΝΩΩ
ΩΩ!ΧΥΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! Χύσε μούνα μου χύσε της έλεγα τώρα ''θα χύσω και εγώ πάρτα μούνα μου ''Τα θέλω μέσα μου Κώστα μου τα χύσια σου ''Οτι θέλεις μουνάρα μου''Αφησα το εαυτό μου ελευθερο και άδειασα το σπέρμα μου στο βάθος του μουνιού της,αλλα σταματημό δεν είχαμε άρχισε αμέσως να μου τον γλύφει και αφού μου τον ξανασήκωσε μέ ένα υπέροχο τσιμπούκι σηκώθηκε και πήρε ένα βαζάκι βαζελίνη, καθησε δίπλα μου και άρχισε να με χαιδέυει σιγά -σιγά για να με κάνει να την θέλω πιό πολύ και να ηρεμήσουμε αφού το τελευταίο γαμήσι ήταν ξέφρενο.Στήθηκε στα τέσερρα άνοιξε τον κώλο της με τα δύο χέρια και επί 5 λεπτα της εβαζα βαζελινη μέσα, γύρω-γύρω από την σούφρα της.Δεν είχε τόσο ανάγκη να αλοιφθεί αλλά η όλη διαδικασία μας είχε καυλώσει τόσο πολύ που άξιζε όσο και ένα γαμήσι.
Τις τον έβαλα μέσα πολύ εύκολα και άρχισα να την γαμάω με αργό ρυθμό, η Μάγδα είχε χώσει το δάκτυλό της και έτριβε το μουνάκι της, άρχισε να ουρλιάζει και να κλαίει απο τη κάυλα,είχε ακουμπήσει το κεφάλι της στο μαξιλάρι και το δάγκωνε να πνίξει τα βογγητά της,το σεντόνι είχε γίνει μούσκεμα από τα υγρά της, αχ μου αρέσει τι ώραία που γαμας αχ! αχ! αχ! ααααααααααααααααχ! χύνω! χύωνωωω! χύνωωωωωωω!Χύνω και εγώ Μάγδα! χύνω μεσα στη κολλάρα σου ! Το σπέρμα μου εκτοξευθηκε μέσα στο έντερό της που το απόλαυσε μέσα σε κραυγές και βογγητά.
Είχε πάει μεσημέρι η Μάγδα έφτιαξε φαγητό, φάγαμε ήπιαμε και παραδοσιακό κρασί και ετοιμάσθηκα να φύγω,κτύπησε εκείνη τη στιγμή το σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού ήταν ο Μάκης ΄΄Ελα αγάπη μου σε παίρνω τηλέφωνο στο κινητό αλλά το έχεις κλειστό συμβαίνει τίποτε;Οχι Μάκη μου απλώς είναι ξεφορτισμένο πότε θα έρθεισ; Αυριο για να φύγουμε μαζί για την Αθήνα,σε παρακαλώ επιεδή και το κινητό του κου Κώστα δεν απαντάει, πάρε τηλέφωνο στην εταιρεία ότι με τον προμηθευτή μας τα βρήκα και το χρέος θα εξοφληθεί με όφελος της εταιρείας μας, πετυχα διάνα.Εντάξει Μάκη μου θα ειδιποιήσω εγώ.
Μετά από 2 ημέρες που συνατήθηκα με τον Μάκη στα γραφεία της εταιρείας:''Κύριε Κώστα μάθατε το αποτέλεσμα της συνάντησης στην Καλαμάτα που με τον προμηθευτή μας ''Ναι συγχαρητήρια Μάκη με δικαίωσες που μεσολάβησα για την προαγωγή σου. 
ΑΧ Μάκη μου. ............είπα μέσα μου...
Με την Μάγδα βρεθήκαμε άλλες 2 φορές σε ξενοδοχείο του Αμαρουσίου, δεν συνεχίσαμε την σχέση μας αλλά παραμένουμε φίλοι.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου