Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ

Η σύσκεψη στο γραφείο της εταιρείας καλά καρατούσε από το πρωί αν και η ώρα είχε πάει 6 το απόγευμα,η Δ/νση της επιοχείρησης είχε καλέσει τους προισταμένους των υπηρεσιών για να βρούμε τον πιο κατάλληλο τρόπο για την προώθηση ενός νέου προιόντος στην αγορά.
Κάποια στιγμή συμφωνήσαμε να διακόψουμε 1 ώρα για φαγητό,για να μήν υπάρξει καθυστέρηση και μας πάρει το βράδυ ανέλαβα από ένα κατάλογο delivery που είχα να δώσω παραγγελία.Το πρώτο τηλέφωνο που πήρα δεν απάντησε αμέσως και το έκλεισα,τα άλλα 2 επόμενα θα αργούσαν αρκετά να εκτελούσαν την παραγγελία,το επόμενο δεν έκανε τέτοια εξυπηρέτηση πριν τις 8 το βράδυ ,και έτσι κατέληξα στο τελευταίο μαγαζί και το οποίο ήθελα να απόφύγω διότι υπέυθυνη σε αυτό ήταν η Μαντώ αδελφή του πρώην και καλύτερου φίλου μου του Δημήτρη, ο οποίος πρίν 3 μήνες περίπου μήνες είχε πηδήξει τη γυναίκα μου(βλέπε πρόσφατη ιστορία ''ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΙΞΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ) και δεν ήθελα με κανένα τρόπο να έχω καμμία επαφή ακόμα και με το συγγένειό του μιας και μαζί μετά από αυτό το γεγονός η φιλία μας είχε πάρει τέλος,μη έχοντας όμως άλλη λύση αφού τα άλλα μαγαζιά ηταν και πολύ μακρυά αναγκάσθηκα να απευθυνθώ σε αυτό το μαγαζί.
-"Παρακαλώ μία παραγγελία να δώσω για την Δ/νση Κηφισίας. .. και. ...γωνία αριθμ. .. και επίσης να μιλήσω με την κα Μαντώ
-"Μιά στιγμή παρακαλώ μου απάντησαν, και αφού περίμενα λίγο μία φωνή από την άλλη άκρη του σύρματος ''Ποιός είναι παρακαλώ;
-"Κώστας εδώ Μαντώ
-"Ελα βρε ψυχή τι κάνεις χάθηκες έτσι είπαμε;
-"Ελα ρε Μαντώ αφού ξέρεις το συμβάν γιατί σου αρέσει να με δουλέυεις;
-"Ακου Κώστα δεν ξέρω τι έγινε με τον αδελφό μου και άλλωστε δεν με ενδιαφέρει αλλά εγω και φίλη σου είμαι και πελάτισσα και ξέρεις ο Γιώργος (ο άνδρας της) σε συμπαθεί και με κανένα τρόπο δεν ήθελε να σε χάσει έστω και από απλό φίλο που σε είχε αλλά και από συνεργάτη (καταστηματάρχης καλλυντικών -είδη δώρων).''
-"Τέλος πάντων Μαντώ σε παρακαλώ όσο πιο γρήγορα μπορεις μια παραγγελία για τα γραφεία της εταιρείας που έδωσα πριν λίγο στο μαγαζί''
-"ΟΚ Κώστα σε 30 περίπου λεπτα θα την έχεις''
Η γραμμή έκλεισε, εκμεταλευόμενος την ανάπαυλα σκέφθηκα τα όσα διαδραματίσθηκαν τον τελευταίο καιρό, //με την Μαντώ την αδελφή του Δημήτρη είμασταν απλά φίλοι αλλά και συνεργάτες, ο άνδρας της έπερνε πολλές παραγγελίες απο την εταιρεία που εργάζομαι,η 40άχρονη Μαντώ ήταν φοβερό με όλη τη σημασία της λέξεως μουνί,λεπτή γυμνασμένη με τέλειο κορμί το οποίο έιχε μελαψό χρώμα χειμώνα-καλοκαίρι,μικρό στητο βυζί ,τέλειο κολλαράκι και πολύ καυλιάρικο βλέμμα χωρίς όμως να είναι πρόστυχο,του Γιώργου του άνδρα της του έπεφτε πάρα πολύ ,μπορεί να ήταν καλός μαζί της και να την είχε σαν βασίλισσα(δούλευε πιο πολύ από χόμπυ σαν υπεύθυνη σε μαγαζί delivery μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων γρήγορου φαγητού)αλλά κακοσουλούποτος με παραπανίσια αρκετά κιλά ,αγύμναστος και πρόθυμος να της κάνει όλα τα χατήρια,αλλά και με αρκετά λεφτά. Αν και γνωριζόμασταν 15 χρόνια πριν ακόμη παντρευτεί ούτε μου είχε περάσει ποτέ απο το μυαλό να την δώ πονηρα, μπορεί να είχα γαμήσει αδελφές ή γυναίκες φίλων -γνωστών αλλά η φιλία μας με τον Δημήτρη ήταν κάτι το διαφορετικό, καποτε και εντελώς τυχαία την είχα τσακώσει με κάποιον σε μία ταβέρνα αφού όπως είχα μάθει αργότερα ο άνδρας της είχε μεταβεί στην επαρχία για δουλειές,όχι μόνο δε είπα σε κανένα τίποτε όπως της είχα υποσχεθεί αλλά αν μαθευότανε κάτι θα πλήγωνε όχι μόνο τον άνδρα της αλλά περισσότερο και τον αδελφό της ο οποίος είχε αυστηρές αρχές.//Τις σκέψεις μου τις διέκοψε η κλήση του κινητού μου, ήταν από τον υπάλληλο delivery, κατέβηκα στην είσοδο πήρα την παραγγελία και διαπίστωσα ότι είχε έρθει κατα 10 λεπτά νωρίτερα,σχημάτισα τον αριμό το κινητού της Μαντώς 
-"Σε ευχαριστώ Μαντώ για την γρήγορη εξυπηρέτηση ''Δεν κάνει τίποτε Κώστα απλά μαζί δεν πρέπει σοΥ επαναλαμβάνω να είμαστε τσακωμένοι''
Οκ Μαντώ εντάξυ θα σε πάρω το βράδυ να τα πούμε αν θέλεις με την ησυχία μας''Καλύτερα Κώστα πάρε στο μαγαζί γύρω στις 23:00 πρίν σχολάσω να τα πούμε πιο άνετα γιατί σπίτι θα είναι ο Γιώργος και δεν θέλω να μας ακούσει'' κι έκλεισε το τηλέφωνο.
Εννοιωσα μια ταραχή από μέσα μου για το τελευταίο που μου είπε,ανυπομονούσα πότε θα έρθει το βράδυ για να μιλήσουμε ,φανταζόμουνα τον εαυτό μου γυμνό στο κρεββάτι με αυτη τη μουνάρα με το τέλειο κορμί,όχι ότι εγώ δεν είμαι γυμνασμένος το αντίθετο μάλιστα αλλά το σώμα αυτής της γυναίκας έκανε τον πούτσο σου αεροπλάνο,ηκάυλα μου έφθασε ακόμα πιο ψηλά αφού είχα χωρίσει πρόσφατα ή μάλλον η ιστορία με την 39χρονη του ψητοπωλείου δεν είχε προχωρήσει οπως φαινόταν γιατί η Φανή φοβόταν ότι θα μπορούσε κάτι να καταλάβει ο άνδρας της και δεν ήταν διατεθιομένη να ρισκάρει ούτε στο ελάχιστο, (βλέπε τελευταία ιστορία ''ΜΕ ΤΗΝ 39ΧΡΟΝΗ ΤΟΥ ΨΗΤΟΠΟΩΛΕΙΟΥ).
Οταν επιτέλους η ώρα πήγε 11:15 πήρα τη Μαντώ τηλέφωνο ,μιλήσαμε αρκετή ώρα ,συμφωνήσαμε ότι σε καμμιά περίπτωση δεν έπρεπε να γίνει ότι είχε γίνει το περασμένο καλοκαίρι,τη φιλία μεταξύ 2 ανδρών μόνο μια γυναίκα θα μπορούσε να την χαλάσει,αυτά και άλλα είπαμε ώσου μια στιγμή εντελώ αυθόρμητα τη ρώτησα""Πως τα πάς με τον Γιώργο ;Καλά ήσυχα χωρίς τίποτε το ιδιαίτερο ρουτινιάρικα ''θα ήθελες μετά απο 12 χρόνια γάμου να ζήσεις μια περιπέτεια μαζί μου (παιδιά δεν είχανε) ''ναι το θέλω πολύ τότε άυριο το βράδυ που έχεις ρεπό να συναντηθούμε.
Πράγματι το άλλο βράδυ αφού είπε στον άνδρα της ότι θα πήγαινε να ελένξει μια σειρά απο μαγαζια της εταιρείας σε ώρες αιχμής,πίναμε τον καφέ μας σε καφετέρεια στο πεδίο του Αρεως,απόαυτά που συζητούσαμε ο πουτσος μου κόντευε να εκραγεί ,η Μαντώ είχε έρθει με ένα σουπερ-μίνι και ένα αμάνικο μπλουζάκι,χωρίς σουτιέν και το καυλιάρικο βλέμμα της αυτή τη φορά είχε πάνω κάτι το πρόστυχο,κάποια στιγμή σκύβω και τη φιάω στο λαιμό ,άφησε ένα βογγητο καυλας και ικανοποίησης και το χέρι της πήγε πάνω στον πούτσο μου ,της ψυθίρισα στο αυτί το πόσο θέλω να τη γαμήσω ,και σε λίγη ώρα βρισκόμασταν σπίτι μου (μένω πλέον μόνος μου αφού έχω βάλει μπρος στο διαζύγιο και η πρώην γυναίκα μου μένει στη μάννα της στο Ν.Ψυχικό)Πέσαμε χωρίς καθυστέρηση στο κρεββάτι της πέταξα το μικροσκοπικό στριγκάκι πρώτο από όλα τα ρούχα της και άρχισα να της γλύφω ακάθετος το καλοξυρισμένο μουνάκι της αχ! αχ! καυλιάρη μου αχ ! αχ! αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα! χύνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
Δεν είχα αρχίσει καλά-καλά να την γλύφω και η καργιόλα είχε χύσει κιόλας,συνέχιζα το γλυφομούνι και το στόμα μου έιχε γεμίσει με τα υγρά της αφου είχε χύσει άλλες 2 φορές μεσα σε ουρλιαχτά , βογγήτα , και κραυγές ''αχ ναι μου αρέσει Κώστα μου ,αφού δεν με γαμάει ο μαλάκας ο άνδρας μου γάμα με εσύ πουτσά μουαχ! αχ! αχ! ''Τη γύρισα ανάσκελα πριν της τον χώσω τη ρώτησα ''Θέλεις να βιντεοσκοπήσουμε το γαμήσι μας για να το βλέπουμε όταν έχουμε καύλες και δεν είμαστε μαζί ;''ναι θέλω απάντησε η μουνάρα ,θα ήθελα αν αυτό γινόταν χωρίς συνέπειες να το έβλεπε και ο μαλάκας ο άνδρας μου ο πλαδαρός για να δει και αυτός πως γαμάνε τη γυναίκα του!''Της έφερα τα πόδια στους ώμους μου αφού πρώτα έβαλα την κασσέτα του βίντεο να παίζει ,άρχισα να τη γαμάω με ένα πολύ αργό ρυθμό στην αρχή και αρκετή ώρα την παίδευα χωρίς να επιταγχύνω το ρυθμό του γαμησιού ,κάποια στιγμή δεν άντεχε άλλο και με ικέτευε να την γαμάω πιο δυνατά ,δεν της χάλασα χατήρι άρχισα να της ξεσκίζω το μουνάκι σε όλες τις στάσεις,μετά τη γύρισα στα τέσσερα και με τα υγρά του μουνιού της λίπανα καλά τον κόλο της ,δεν είχε αντίρηση να την πάρω και παό πίσω αφού ήταν δουλεμένη,σιγά σιγα στην αρχή και μετά μπήκε όλος μέσα ,ουρλιάζοντας απο τη κάυλα και μέσα σε βρισιές και βογγητά έχυσε 2 ακόμα φορές,η δική μου καύλα είχε φθάσει στο κατακόρυφο ΄΄θα χύσω τσούλα της λέω θα χύσω πάνω στη κολλάρα σου ,ο πούτσος μου μπαινόβγαινε πότε στη σούφρα της και πότε στη μουνάρα της,σκίσε με την πουτάνα φώναξε η Μαντώ ,στη στιγμή πρόλαβα τραβήχθηκα και ένας πίδακας σπέρματος πετάχθηκε στην πλάτη της,μέσα σε βογγητά ικανοποίησης την πασάλειψα ολόκληρη με το άφθονο παχύρευστο υγρό μου και μετά από λίγο πήγαμε στο μπάνιο.
Στο δρόμο που πηγαίναμε για το σπίτι ώρα περίπου 12.30 την νύχτα χτύπησε το κινητό της ''Ναι αγάπη μου η επιθεώρηση τελείωσε και σε λίγη ώρα θα είμα σπίτι ,......ναι είμαι λίγο κουρασμένη φιλιά!
Τέλεια ηθοποιός η τσούλα.
-"Κώστα δεν θέλω για κανένα λόγο να μάθει τίποτε ο άνδρας μου γιατί μου παρέχει τα πάντα χωρίς να απαιτεί τίποτε από μένα και δεν θέλω να χάσω όλα αυτά τα προνόμοια που έχω.
-"Σε καταλαβαίνω Μαντώ και σου προτείνω να μην έχουμε συνέχεια και το μάθει και έχεις άσκημα μπλεξίματα,γιατί όσο και μαλακός και να είναι κανένας άνδρας δεν θέλει να τον κερατώνει η γυναίκα του,τη κασσέτα θα σου τη δώσω εγώ ο ίδιος μόλις περάσω από το μαγαζί,ο άνδρας σου δεν θα μάθει τίποτε.
Πράγματι μετά απο 2-3 ημέρες πέρασα από τη Μαντώ άφησα την κασσέτα με τα γαμήσια που είχαμε κάνει ,δεν είχαμε όμως τελειώσει με τον πρώην φίλο μου τον Δημήτρη και αυτό οφειλόταν στην απληστία του και στην επιμονή του να γαμάει ξανά την πρώην μου γυναίκα.
Κάποια μέρα πήρα τηλέφωνο τον Αρτέμη τον παλιό μου φίλο όπως του είχα υποσχεθεί για να βγούμε ,βγήκαμε για ένα κρασί και μου είπε ότι ο τύπος που ταέίχε με τη γυναίκα μου τότε και είχαν πάει στο ξενοδοχείο όπου αυτός δούλευε ,πρίν λίγες ημέρες ήρθαν πάλι και μάλιστα ζήτησαν πάλι δωμάτιο με στρώμα νερού ,εγώ βέβαια είχα άλλες πληροφορίες ότι ειχαν διακόψει γιατί ο Δημήτρης το είχε πάρει κατάκαρδα που χάλασε η φιλία μας για αυτή τη γυναίκα ,αλλά όπως φαίνεται τα ξαναβρήκαν.
Μετά το κρασί με τον Αρτέμη πήγαμε σπίτι μου και του έδωσα ένα αντίγραφο της κασέτας με τα γαμήσια που είχα με την αδελφή του΄΄Αρτέμη σε παρακαλώ άμα ξαναέρθει δώστου τη και πές του από ένα παλιο σου φίλο ,αλλά όταν τη δώσεις να με πάρεις τηλέφωνο να μου το πεις οκ; ΟΚ Κώστα μου απάντησε ο Αρτέμης.
Εχουν περάσει 3 ημέρες απότα παραπάνω και ο Αρτέμης δεν με έχει πάρει ακόμα τηλέφωνο,αλλά εγώ περιμένω ότι όπου νάναι θα πάρει να μου πεί για την κασσέτα.
Παλιέ μου φίλε μπορεί να γάμησες τη γυναίκα μου αλλά ο φταίχτης ήμουν εγώ,εγώ σου γάμησα την παντρεμένη αδελφή σου και νιοώθεις 2 φορές κερατάς ,μία σαν αδελφός της (μικρό αυτο βέβαια) αλλά και σαν κουνιάδος απέναντι στον γαμπρό σου ,πρέπει να ξέρεις ότι όλα εδώ πληρώνονται.
Πάντως το λόγο μου τον κράτησα στην Μαντώ, ο άνδρας της δεν θα μάθει από μένα τουλάχιστον τίποτε.(11/10/2004)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου