Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΜΕ ΤΗΝ 39ΧΡΟΝΗ ΤΟΥ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟΥ


Ιούλιος  2004 και η Αθήνα καμιά σχέση με τα προηγούμενα καλοκαίρια, πολύς κόσμος πολλά μαγαζιά ανοικτά (ιδίως φαγάδικα) λόγω Ολυμπιακών Αγώνων που έφταναν.
Λόγω δουλειάς πολλά βράδια την έβγαζα στο ψητοπολείο της γειτονιάς με ένα παλιό φίλο μου τον Γιάννο, ιδιοκτήτης του μαγαζιού είναι ο 50χρονος Τάσος. Ο μάγκας είχε βγάλει τηλεόραση έξω κοντά στα τραπεζάκια των πελατών, ο ίδιος μαζί με τον ένα του γιό ήταν στο ψήσιμο ο άλλος του γιος στο σερβίρισμα  και η γυναίκα του η 39χρονη Φανή (την ηλικία της την ήξερε ο Γιάννος λόγω του ότι η γυναίκα του ήταν συμμαθήτριες με τη Φανή) στο ταμείο η οποία μερικές φορές βοηθούσε και στο σερβίρισμα όταν είχε αρκετή δουλειά.
Εκείνες τις τελευταίες ημέρες των Ολυμπιακών Αγώνων κάποιο βράδυ που περίμενα τον Γιάννο στο ψητοπωλείο αυτός δεν φάνηκε, έδωσα την παραγγελλία μου και μετά από λίγο με σέρβιρε η Φανή αφού ο γιός της είχε αρκετή δουλειά στα άλλα τραπέζια ''Ο φίλος σου δεν φάνηκε απόψε μου λέει η Φανή
-''Ναι μάλλον δεν θα έρθει της λέω ίσως κάτι θα του έτυχε''
-''Μπορεί'' μου απάντησε ''ίσως όμως και να μην τον άφησε η γυναίκα του συμπλήρωσε χαμογελώντας'' Δεν ξέρεις μπορεί και αυτό της απάντησα.
Ρίχνοντας ένα ακόμα χαμόγελο η Φανή επέστρεψε πάλι στο ταμείο ,εγώ άρχισα να τρώω απολαμβάνοντας το κρασί μου και παρακολούθούσα τους αγώνες πότε με ενδιαφέρον και πότε αδιάφορα. Κάποια στιγμή παρατηρώντας ένα αγώνα που δεν είχε μεγάλο ενδιαφέρον συνέλαβα το βλέμμα της Φανής μέσα από το τζάμι του μαγαζιού να μου ρίχνει 2-3 ματιές όχι απο τις συνηθισμένες, δεν έδωσα σημασία και σκέφθηκα ότι όλα αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι της δουλειά στης (μήπως λείψει τίποτε από τον πελάτη, καλή επικοινωνία κ.λ.π)σε κάποια άλλη όμως στιγμή που τα βλέμματά μας συναντηθήκαν όντως τυχαία της χαμογέλασα εντελώς αυθόρμητα και αυτή μου ανταπέδωσε το χαμόγελο, εκείνη τη στιγμή ένοιωσα μια ταραχή και παρατηρώντας την καλύτερα όπως καθόταν στην καρέκλα του ταμείου διαπίστωσα ότι η Φανή χωρίς να είναι ιδιαίτερα όμορφη και παρά το χαμηλό της ύψος και τα περιττά κιλά της έιχε κάτι που δεν σε άφηνε αδιάφορο,ίσως το κατανεμημένο ομοιόμορφα πάχος της, τα πρασινομελί μάτια της. Η πεταχτή κολλάρα της (κολάθρα)  και το αποκαλυπτικό μίνι που φορούσε που άφηνε εκτεθιμένα τα μπούτια της, σε συνδυασμο με το νάζι που είχε θα μπορούσε επαναλαμβάνω χωρίς να έχει κάτι το φοβερό πάνω της να <<σηκώσει>> τον πούτσο ενός άντρα.
Είχε περάσει αρκετή ώρα όταν κτύπησε το κινητό μου
-"Ελα Κώστα Γιάννος με συγχωρείς για το στήσιμο αλλά ένα έκτακτο οικογενειακό πρόβλημα δεν θα μου επιτρέψει να έρθω''  (ξαφνική επίσκεψη του κουνιάδου του που δεν τον πήγαινε κιόλας)
-''Δεν πειράζει ρε Γιάννο του απάντησα άλλωστε τη βρίσκω αρκετά και συμπλήρωσα αδιάφορα, ξέρεις ρε Γιάννο εσύ που είσαι και πιο παλιός πελάτης στο ψητοπωλείο του Τάσου αν ξέρεις και χωρίς να σε ακούει κανεις κολλητέ, τι ρόλο βαράει η Φανή;''
-''Άκου Κώστα η Φανή από ότι ξέρω είναι ιδανική στις Δημόσιες σχέσεις και πρόσεξε μην παρεξηγήσεις κάποια πράγματα, πέρα από αυτό όμως στο παρελθόν κάτι είχαν ακουσθεί για αυτήν "
-"Δηλαδή για συνέχισε (ρώτησα και πάλι αδιάφορα Γιάννο) ''
-'''Να κάποιο κεράτωμα του Τάσου πέρασε στα ψιλά για χάρη των παιδιών τους που ακόμα ήταν μικρά και δεν θέλησε ο κερατωμένος να φθάσει σε ακραίες καταστάσεις, αλλά και η γυναίκα μου παλιότερα μου είχε πει ότι η Φανή στα 17 της χρόνια στο γυμνάσιο είχε σχέσεις με τον 35χρονο καθηγητή των μαθηματικών''.
-''ΟΚ φίλε καληνύχτα και τα ξαναλέμε''.
Από εκείνη τη στιγμή το ενδιαφέρον μου για τη Φανή έγινε μεγαλύτερο, είναι κάποια τυχαία πράγματα που σε κάνουν να προσέξεις μία γυναίκα και να αναρωτιέσαι γιατί τόσο καιρό δεν την πρόσεξες αλλά και κάποιες ατέλειες να μην σου σταματούν την όρεξη να φτιάξεις κάτι μαζί της (εφόσον υπάρχουν βέβαια και οι προϋποθέσεις, άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος), αυτά σκεπτόμουνα όταν κάποια στιγμή και σε προχωρημένη ώρα οι πελάτες από το μαγαζί άρχισαν να αραιώνουν, βγήκε έξω και η Φανή να βοηθήσει τον γιό της στο μάζεμα των τραπεχιών όσα από αυτά είχαν αδειάσει. Κάποια στιγμή που ο γιος της ήταν απασχολημένος κάνοντας λογαρισμό σε μια παρέα αποφάσισα να περάσω στην 'επίθεση'.
-''Κυρία Φανή απόψε είχατε αρκετή δουλειά μήπως πρέπει να πάρετε και κάποιο άλλο άτομο για βοήθεια; ''
-''Δεν βαριέσαι κύριε Κώστα αυτές οι μέρες είναι και σε λίγο που θα μαζευτούμε μέσα η δουλειά θα επανέλθει στα κανονικά της επίπεδα και γι’ αυτό δεν παίρνω άλλο άτομο''.
-''Ωραία εσύ ξέρεις καλύτερα το μαγαζί της απάντησα  και ρισκάροντας και λίγο συνέχισα, άλλωστε και η παρουσία σου και μόνο εδώ κάνει όχι για 2 αλλά και για περισσότερα άτομα κυρία Φανή, συνδυάζεις επαγγελματικότητα, δυναμισμό και 'κάτι άλλο'
Ανακουφισμένος άκουσα την απάντησή της
-''Συμφωνώ για τα δύο πρώτα, όσο για το 'κάτι άλλο' παντρεμένη γυναίκα με 2 παιδιά μεγάλα ξέρεις....... ''
Έχοντας έτοιμη την απάντηση της λέω
-''Γιατί οι παντρεμένοι δεν έχουν δικαίωμα στις χαρές της ζωής;''
-''Και βέβαια έχουν κύριε Κώστα αλλά με τον άνδρα τους η και με τις γυναίκες τους ανάλογα. ..... ''
Δεν με έπεισε με την απάντηση που μου έδωσε ότι η κυρία δεν τα ήθελε, αποτυπώνοντας στο μυαλό μου τον αριθμό του τηλεφώνου του μαγαζιού, προχώρησα ακόμη περισσότερο
-''Θέλεις να σε πάρω αύριο τηλέφωνο στο μαγαζί αρκεί να μου πεις τι ώρα πηγαίνεις και να είσαι μόνη σου να μιλήσουμε;''
Επιβεβαιώνοντας τον αρχικό μου ενδοιασμό αν τα ήθελε ή όχι μου απάντησε.
-''Αν μπορείς πρωί γύρω στις 11.00 που ανοίγω για να σκουπίσω το μαγαζί''
-''Οκ'' της λέω.
Την άλλη μέρα την πήρα τηλέφωνο από τη δουλειά μου μιλήσαμε αρκετά, ήταν απόλυτα ευχαριστημένη από τον άνδρα της και δεν είχε σκοπό να μπλεχθεί σε περιπέτειες, κάποια στιγμή της είπα
-"Κοίταξε Φανή λίγο-πολύ όλοι μας σκεπτόμαστε τον ωραίο άνδρα η την ωραία γυναίκα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να διαλύσουμε και τις οικογενειές μας, καταλαβαίνω ότι η δική σου θέση είναι ακόμα πιο δύσκολη γιατί έχεις κάποιο μαγαζί στη γειτονιά, σε ξέρει αρκετός κόσμος, αλλά όλα αυτά συντελούν να γίνει ένα <,παιχνίδι> που την διάρκειά του θα την αποφασίσεις εσύ και μόνο εσύ, όχι μόνο για να ικανοπιήσεις κάποια σου σεξουαλική επιθυμία, αλλά πρέπει να ξέρεις πολλές φορές μια τέτοια σχέση αναθερμένη και τη συζυγική ερωτική ζωή, αφού και μόνο που αλλάζεις ερωτική παράσταση σε κάνει να θέλεις τον άνδρα σου ή τη γυναίκα σου ακόμα πιό πολύ, άλλωστε η ζωή δεν είναι να τα μετράς όλα με την λογική γιατί αν όλοι σκεπτόμασταν με την λογική ο κόσμος θα ήταν πολύ πίσω ακόμα''.
-''Ναι Κώστα αλλά έχω παράδειγμα μια φίλη μου παλαιότερα πριν από 10-12 χρόνια παντρεμένη που είχε μπλέξει με κάποιον και παραλίγο να χαλάσει το σπίτι της, (προφανώς δεν θέλησε να μου πει ότι η δήθεν φίλη της ήταν η ίδια που είχε κερατώσει τον άνδρα της) ''
-''Αν η φίλη σου τότε ήταν 20-25 ετών δικαιολογημένα κινδύνευσε το σπίτι της Φανή, αλλά εδώ μιλάμε για ανθρώπους 40-50 ετών και δεν νομίζω να υπάρξει τέτοιο πρόβλημα, άλλωστε εκτιμώ πολύ τη στάση σου που πάνω από όλα βάζεις την οικογένεια σου και σου επαναλαμβάνω και πάλι ότι έχεις την ωριμότητα να καθορίσεις εσύ την σχέση μας με τον τρόπο και με τον χρόνο.''
Μετά από αυτή τη συζήτηση είχα την αίσθηση ότι η κυρία ήταν έτοιμη για γαμήσι, ήταν από τις γυναικες που ήξεραν τι ήθελαν, 'και την πίττα αφάγωτη και το σκύλο χορτάτο' η συνεχείς επικοινωνίες με το άλλο φύλλο λόγω της δουλειάς μου με είχαν κάνει να καταφέρνω και τις πιο δύσκολες περιπτώσεις, συμφωνήσαμε να τα πούμε κάποια στιγμή το απόγευμα στο κινητό της προτού πάνε και οι άλλοι στο μαγαζί.
Την ίδια στιγμή πήρα το φίλο μου τον Γιάννο τηλέφωνο
-''Ελα Γιάννο μου είπες ότι το βράδυ φεύγεις επιτέλους για διακοπές 10 ημερών, μεταξύ μας άσε μου τα κλειδιά της γκαρσονιέρας που έχεις για ειδικές περιπτώσεις γιατί η περίπτωση είναι ιδιάζουσα, δεν έχει χρόνο πολύ με αποτέλεσμα να μην έχουμε καιρό για ξενοδοχεία, καφί κ.λ.π''
-''Εντάξει Κώστα μπορώ να σου χαλάω χατήρι; Σε λίγη ώρα πέρνα από το σπίτι να με χαιρετήσεις δήθεν και στα δίνω.
Το ίδιο απόγευμα πήγα στο σπίτι του Γιάννου πήρα τα κλειδιά της γκαρσονιέρας  και παρά την επιμονή του δεν του αποκάλυψα το όνομα της γυναίκας, άλλωστε του είπα ότι δεν είναι απαραίτητο να την ξέρει γιατί μπορεί και να ήταν από την εταιρεία που εργάζομαι.
Το ίδιο απόγευμα τηλεφώνησα στη Φανή στο κινητό της και κανονίσαμε την άλλη μέρα το πρωί που ήταν Σάββατο και θα πήγαινε να ψωνίσει για το μαγαζί  και παρακάμπτοντας και τις τελευταίες αντιρρήσεις που είχε να έρθει για καφέ στη γκαρσονιέρα που απείχε
περίπου 500 μέτρα από το μαγαζί της αφού πρώτα μου έκανε αναπάντητη κλήση στο κινητό μου.
Το βράδυ πέρασε σκεπτόμενος ότι τέτοια περίπτωση μέσα σε τόσες περιπέτειες που είχα δεν μου είχε ξανατύχει (παντρεμένη στην ίδια γειτονιά με άνδρα που δεν τον είχε φτυσμένο όπως πολλές άλλες που είχα γαμήσει απλά θα ερχόταν να γαμηθεί (το πόσες φορές θα το αποφάσιζε η ίδια) και θα έφευγε σαν κυρία χωρίς να καταλάβει κανείς τίποτε. Θα ήταν σκεπτόμουνα από τις περιπτώσεις που θα έλεγαν όλοι πετυχημένο ανδρόγυνο με 2 θαυμάσια παιδιά, πολύ καλός ο άνδρας αλλά και πολύ κυρία η γυναίκα (και εδώ που τα λέμε μέτραγε ο άνθρωπος και σαν χαρακτήρας διότι πολλές φορές σαν πελάτης στο μαγαζί του είχαμε μιλήσει, αλλά θα μπορούσε να μην αφήσει ασυγκίνητη μια γυναίκα αν το ήθελε).
Την άλλη μέρα Σαββατο γύρω στις 9.30 το πρωί βρισκόμουν στην περιποιημένη γκαρσονιέρα του Γιάννου, σε λίγα λεπτά δέχθηκα μια αναπάντητη και πράγματι λίγο πριν τις 10 χτύπησε το κουδούνι.
Εμφανίσθηκε η Φανη με ψώνια, είχε πάει νωρίς ψώνισε και μετά θα έφευγε για το μαγαζί για να τα τακτοποιήσει, είχε μεθοδικότητα και τα είχε κανονίσει για να μην δώσει λαβές για υποψίες στον Τάσο τον άνδρα της
-''Έλα πέρασε φτιάχνω καφέ Φανή''
-''Κώστα πάνω από μία ώρα δεν θα μπορέσω να κάτσω''
-''Εντάξει Φανούλα μου κανένα πρόβλημα. Το παιχνίδι το παίζεις στο δικό σου γήπεδο''
-''Μόνο καμιά φορά Κώστα και οι γηπεδούχοι την πατάνε''
-''Μπορεί της απάντησα αλλά όμως να ξέρεις είναι τα αφεντικά του παιχνιδιού. ''
Εγώ μόλις είχα κάνει ένα ντουζάκι και η Φανή θέλησε να με μιμηθεί, άλλωστε ο καφές που είχε ρουφήξει μόνο μια γουλιά μπορούσε να περιμένει, προχώρησε προς το μπάνιο και σε λίγα λεπτά άκουσα το νερό να τρέχει. Έβγαλα το μποξεράκι μου και μήκα μαζί της κάτω από το ντούζ, Έμεινα έκθαμβος από την καλοξυρισμένη μουνάρα της και την άσπρη και τρυφερή κολλάθρα της, τα βυζιά της επίσης αρκετά μεγάλα. Χωρίς να χάσω καιρό σκύβω και αρχίζω να της γλύφω τη μουνάρα της ενώ το νερό έπεφτε πάνω μας κάνοντας την ηδονή ακόμα μεγαλύτερη.
-''Δεν κρατιέσαι καυλιάρη μου ''
-''Ναι μούνα μου θα σου γλύψω τη μούνα πρώτα και μετά θα σε γαμήσω''
-''Ότι θέλεις αγόρι μου σε εσένα τα αφήνω όλα''
Άρχισα να της ρουφάω την κλειτορίδα η Φανή ούρλιαζε από καυλα
-''Γλύψτο μου αααααααααααααααααααααααααααααααα γλυψτο μου αααααααααααααααααααααααα γλύψτο μου το μουνί, σε θέλω Κώστα ναι, θέλω πολύ το γλυφομούνι σου αχ πόσα χρόνια έχουν να μου το γύψουνε; αχ αχ αχ αχ χύνω! χύνω ! χυνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω……………''
΄Εχυσε μεγάλη ποσότητα υγρών με σα σε σπασμούς και φωνές ,εγώ συνέχιζα να τη γλύφω μια  και το νερό που έτρεχε είχε πλύνει για τα καλά το μουνί της, φύγαμε από το μπάνιο και συνέχισα ένα δεύτερο γλυφομούνι πάνω στο κρεββάτι, αφοί την ξάπλωσα ανάσκελα και έφερα τα πόδια της στους ώμους μου ,μέσα σε βογγητά και κραυγές αχ αχ ωχ ωχ ωχ ωχ αχ αααααααααααααα ωωωωωωω και σπαρταρώντας σαν ψάρι στη στερειά έχυσα νέα ποσότητα υγρών και αυτη τη φορά με τη γλώσσα μου τη στέγνωσα τη μουνάρα ενω η Φανή έδειχνε να βρίσκεται σε άλλο κόσμο.
Η δική μου καύλα είχε κτυπήσει κόκκινο με τα πόδια της Φανής στους ώμους μου συνέχισα με ένα ξέφρενο γαμήσι ,χωρίς να έχει κάτι το εντυπωσιακό στο κρεββάτι αυτή τη γυανίκα την ήθελα πολύ ,συνέχιζα να τη ξεσκίζω το μουνι ,φώναζε και βόγγαγε από ηδονή
-''Αχ Κώστα μου αχ να μην τελειώσεις ποτέ ,ναι γάμα με συνέχεια αχ αχ αχ αχ ω! ω! ω! ω!ω! ωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
χύυυυυυνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! ''
Η Φανη έχυσε για τρίτη φορά και αυτό μας έφτιαχνε πιο πολύ η δε Φανή λες και ηταν βουτηγμένη στο νερό απο το πυρόξανθο μαλλί της μέχρι τα πόδια,την πήρα αγκαλιά μου την ηρέμησα με χάδια και ερωτόλογα και μετά τη γύρισα σε στάση πισσοκολητού άρχισα να της γλύφω την κολοτρυπίδα ενω τα ουρλιαχτά της ήταν το κάτι άλλο μόλις ακούμπησα τη γλώσσα μου στη σούφρα της για να την προετοιμάσω για την 'εισβολή' η Φανή όμως ήταν ανένδοτη,
-''Όχι αγάπη μου σε παρακαλώ δεν θέλω''
Προσπάθησα να παρακάμψω τις αντιρρήσεις της μήπως το λεγε από φόβο για τον πόνο που ενδεχομένως θα έννοιωθε, αλλά δεν δεν γουστάριζε. Συνήθως είμαι ευγενικός και δεν πιέζω τις γυναίκες αλλά εδώ είχα τρελάθει.
Δεν επέμενα περισσότερο αλλά η καύλα είχε πιάσει κόκκινο και όπως ήταν στημμένη στα τέσσερα αρχισα να της γύφω για μια ακόμη φορά τη μούνα της αλλά και την κωλοοτρυπίδα της.
-''Αχ αχ αχ ααχ αχ τι είναι αυτό που μου κάνεις Κώστα μου αχ αχ αχ, έλα θέλω τον πούτσο σου τον θέλω πολύ….''
Στημένη σε στάση πισωκολλητού της τον έχωσα στη μουνάρα ενώ αυτή από κάτω μου έκανε μαλάξεις στα αρχίδια.
Η σούφρα της ανοιγόκλεινε προκλητικά από το γαμήσι του έτρωγε το μουνί της. Δεν άντεξα τον έβγαλα και χωρίς προειδοποίηση της τον έχωσα στον κώλο. Ούρλιαξε σα ζώο. Εγώ βάλθηκα να την γαμάω προσεχτικά ζητώντας της συνέχεια συγνώμη. Αυτή βογκούσε. Αποφάσισα να τον βγάλω αλλά η Φανή μου χούφτωσε το κωλομέρι και μου φώναξε.
-''Μη..μη..μη αγόρι μου σπρώξ’ τον μέσα πουτσαρά μου…αφού το ’κανες κάν’ το καλά ψωλαρά μου, ξέσκισε τον τον πούστη, άλλαξε του τα λάδια…..μη σταματάς νταβά μου λιώσε την πουτάνα σου……''
Άρχισα να την πηδάω με μανία ενώ αυτή μούγκριζε από ηδονή και με παρακαλούσε να την γαμήσω πιο δυνατά. Μύστηριο πράγμα οι γυναίκες όλο μη και μη είναι κι άμα τα γράψεις τρελένονται. Μη με γλύφεις και λιώνουνε στο γλειφομούνι. Μη μου πηδάς τον κωλο και ξεκωλιάζονται στην καύλα άμα τους τον πηδήξεις. Δεν είχα όμως τώρα ώρα για σκέψεις καθώς κατάλαβα ότι δεν θα άντεχα πολύ, ισα που πρόλαβα να τραβηχτώ και μια χυσιά από παχύρευστο άσπρο υγρό τινάχθηκα στη άσπρη και παχουλή κωλλάρα της.
-''Σε χύνωωωω…σε χύνωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! '' της φώναξα ενώ αυτή πασάλειψε τη χυσιά μου στα άσπρα κωλομέρια της.
Πλυθήκαμε ηρεμήσαμε αποτελειώσαμε τον καφέ μας και ήδη είχε περάσει μια ώρα, ,ένα ρουφηχτό φιλί λίγο πριν βγεί απο την γκαρσονιέρα πιστοποίησε ότι αυτο το γαμήσι θα είχε και συνέχεια.
Την άλλη ημέρα μιλήσαμε στο κινητό, όλα καλά μου είπε κανείς δεν κατάλαβε τίποτε και η ίδια πήρε όλες τις προφυλάξεις και όταν ήρθε στη γκαρσονιέρα και όταν έφυγε, γαμηθήκαμε τις επόμενες μέρες άλλες 2 φορές, (ήρθε κάναμε έρωτα μεσημέρι που γύριζα από τη δουλειά).
Συμφωνήσαμε να συνεχίσουμε. Χθες το βράδυ που πήγα πάλι στο μαγαζί ο Τάσος (επειδή είμαι πλέον τακτικός πελάτης) ήρθε και με χαιρέτησε και μάλιστα τον κάλεσα και εγώ μια και δεν είχε πολύ δουλειά να τον κεράσω ένα ποτήρι.
Σκεπτόμουν.... κοίτα πως τα έφερε η παλιοκατάσταση, με τις άλλες καργιόλες παντρεμένες που πηδηχθήκαμε και είχανε φτύσει στην κυριολεξία τους άνδρες τους χωρίσαμε μετά από 2-3 γαμήσια, με τη Φανή συνεχίζουμε. Για μένα είναι και καλύτερα αφού μου αρέσει και σαν χαρακτήρας, αλλά και στο κρεββάτι είναι φοβερή και  η συνεχιζόμενη παρανομία θα την κάνει ακόμη καλύτερη.
Ένα βράδυ βλέποντας τον Τασο τον άνδρα της που δούλευε σκέφθηκα. ...... Ρέ Τασο καλός κι ωραίος είσαι αλλά αν η γυναίκα δεν θέλεις να σου γαμηθεί  πρέπει μαζί της να πειραματιστείς αλλιώς μόλις βρει την ευκαιρία θα πειραματιστεί με άλλο. Οι γυναίκες άμα ωριμάζουν γουστάρουν πιο πολύ και πιο άγριο γαμήσι κι όχι να λιγοστεύει η ποσότητα κι η ποιότητα. Δεν ήξερες Τάσο μου ότι το μουνί πρέπει να της το γλύφεις; Η Φανή πάντως από ότι μου είπε το είχε παράπονο, τα  γλυφομούνι και στη συνέχεια μαζί και το γλυφοκόλι την ανέβαζαν στον 7ο ουρανό. Τάσο ας πρόσεχες, λυπάμαι ειλικρινά. Εκεί που σκεφτόμουνα ένοιωσα ένα χέρι στην πλάτη. Ήταν ο Γιάννος.
Κάτσαμε φάγαμε μιλήσαμε με ρώτησε πως πέρασα εγώ στην γκαρσονιέρα του. Στην γκαρσονιέρα τα πράγματα ήταν καταπληκτικά αλλά τώρα έπρεπε να βρούμε στέγη. Το μόνο που εξυπηρετεί πλέον θα είναι κάποιο ξενοδοχείο στην Αθήνα μια και με το μετρό η απόσταση είναι μικρή και η καθυστέρηση ελάχιστη. Το προσπαθήσαμε αλλά την μια φορά δεν ήρθε, την άλλη ήρθε αλλά ήταν εντελώς αγχωμένη κι ανασφαλής και δεν έγινε τίποτα.
Η καύλα μου μεγάλωνε και λύση δεν βρίσκαμε. Η μόνη λύση ήταν η γκαρσονιέρα αλλά ο Γιάννος θα έπρεπε να μάθει για μας. Η Φανη μπρος το αδιέξοδο μου ‘πε
-''Καλύτερα να το ξέρει ο Γιάννος παρά να μας δει κανένα μάτι, κανένας πελάτης και το σφυρίξει στον άντρα μου''.
Τα είπα όλα στον Γιάννο και προσφέρθηκε να μας βοηθήσει. Πράγματι μας έδωσε τα κλειδιά και ξαναφούντωσε ο έρωτας μας.
Ήταν η μέρα της τελετής λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων ο Τάσος κι ο γιος του θα πήγαιναν στο Στάδιο, η κόρη τους ήταν διακοπές στο χωριό και το μαγαζί θα έμενε κλειστό. Είχαμε κανονίσει με την Φανή να βρεθούμε στην γκαρσονιέρα κατά της οκτώ. Πράγματι η Φανή ήρθε φορώντας ένα κόκκινο μπουστάκι με ριχτό από τους ώμους που έκανε τα βυζιά της να προβάλλονται λαχταριστά και μια στενή μίνι φούστα που έκανε τον κώλο της έτοιμο για ξέσκισμα. Με έφτιαξε με την πρώτη ματιά και την πήρα με την γλώσσα εκεί στα όρθια στο χωλ παραμερίζοντας το μαύρο στριγκάκι της. Μύριζε υπέροχα και πότισε με τους χυμούς της το ξεραμένο από την καύλα λαρύγγι μου. Πήγαμε μετά στο δωμάτιο και συνεχίσαμε το γαμήσι με πάθος. Θα είχε περάσει καμιά ώρα κι η Φανή καβάλα από πάνω μου και με την πλάτη προς εμένα ξωλαρμένιζε με το καυλί μου στη μούνα της. Εγώ με τα μάτια κλειστά απολαύανα. Ξαφνικά ακούω ένα ''Αααα'' και η Φανή πετάχτηκε από πάνω μου. Ανοίγω τα μάτια και βλέπω την Φανή να τραβάει το σεντόνι πάνω της για να κρύψει την γύμνια της και τα μάτια της να κοιτούν έκπληκτα προς την είσοδο. Πήρα το βλέμμα της και είδα τον Γιάννο να στέκει όρθιος με τον πούτσο πεταμένο έξω και τούμπανο από την καύλα.
-''Τι θέλεις εδώ ρε'' ρώτησα ξεπερνώντας την πρώτη μου έκπληξη.
-''Θέλω να την γαμήσω κι εγώ'' είπε με τα χαρακτηριστικά του προσώπου του αλλοιωμένα από το πάθος και την επιθυμία.
-''Είσαι τρελός ρε; Τι έπαθες; Έχεις πιει τίποτα; '' ξαναρώτησα προσπαθώντας να τον συνεφέρω.
Αυτός με καρφωμένα τα μάτια στη Φανή και στις στις γύμνιες που άφηνε το σεντόνι πρότεινε το πράγματι μεγάλο καυλί του προς το μέρος μας.
-''Θέλω να την γαμήσω κι εγώ'' επανέλαβε στερεότυπα.
Τα πήρα στο κρανίο. '
-''Τι λες ρε μαλάκα επειδή μας δίνεις το σπίτι θα μας πηδήξεις κιόλας;'' Είπα θυμωμένα και σηκώθηκα έτοιμος να μετρηθώ μαζί του.
Το αριστερό έπιασε το δεξιό μου καρπό και με σταμάτησε. Κοκκλαλωσα. Το δεξί της χέρι άφησε το σεντόνι να πέσει και φανούν τα βυζιά της με τις ρώγες πεταγμένες σαν καρφί. Του έκανε νόημα να πλησιάσει από τα δεξιά της. Πλησίασε. Του πήρε στο στόμα το καυλί του κι άρχισε ένα μαλακό, ένα βελούδινο τσιμπούκι με τα χείλια ενώ το δεξί της χέρι του χάιδευε τ’ αρχίδια. Δεν κρατήθηκε για πολύ, ο πούτσος του χιλιμίντρισε και της άφησε τα χύσια του στο στόμα της. Εγώ άγαλμα στην ίδια θέση πιασμένος από το χέρι της απολαύανα το θέαμα. Συνέχισε το τσιμπούκι ατάραχή κι ο πούτσος του όχι μόνο δεν έπεσε αλλά λες και σηκώθηκε παραπάνω. Τον έγδυσε τον ξάπλωσε στο κρεβάτι και του προσέφερε το μουνί της για γλείψιμο. Σε λίγο κάνανε ένα υπέροχο 69. Η Φανή ήταν κυρίαρχος και έκανε το παιχνίδι. Μου έκανε νόημα να μπω στο μουνί της. Παραμέρισα την γλώσσα του και μπήκα στο μουνί της. Τώρα αυτοί κάνανε 69, εγώ την πηδούσα από το μουνί σέρνοντας τ’ αρχίδια μου στην μούρη του ενώ αυτός της τσιμπούκωνε την κλειτορίδα. Το σύμπλεγμα ήταν υπέροχο νιώσαμε ένα ταυτόχρονο σπασμό και χύσαμε όλοι. Το γαμήσι δεν τέλειωσε εδώ, η Φάνή είχε όρεξη και φαντασία. Τα συμπλέγματα διαδεχόταν το ένα το άλλο. Την πήραμε από παντού. Την πήραμε ταυτόχρονα από μουνί και τον κώλο και συντονιστήκαμε απίθανα στις τρύπες της.
Την πηδούσαμε…….ή μας πηδούσε μέχρι τις 12 παρά τέταρτο ασταμάτητα. Μας άφησε ξερούς κι έφυγε για την συζυγική της φωλίτσα.
Το τρίο συνεχίζεται μέχρι σήμερα με απίθανες εμπειρίες και απολαύσεις. Τα σκιουράκια (όπως μας φωνάζει) της προσφέρουμε τα βελανίδια μας κι αυτή μας προσφέρει ακόρεστα τους χυμούς της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου