Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΜΕ ΤΗΝ 35ΑΡΑ ΠΩΛΗΤΡΙΑ

29/10/2004

Δευτέρα πρωί, μία ακόμη εβδομάδα που προβλεπόταν με πολύ δουλειά αφού στην εταιρεία αναμένονταν 2 στελέχη της από το εξωτερικό (Γερμανία)όπ0υ εκεί βρίσκονται τα κεντρικά της γραφεία.Ειχε προηγηθεί μία εβδομάδα ξεκούρασης για μένα αφού είχα κάνει χρήση του υπολοίπου κανονικής αδείας ετους 2004 και η εβδομάδα αυτή είχε περάσει με μπάνια στη θάλασσα (λόγω του ζεστού καιρού)καλό φαγητό και κανά ποτό σε μπαράκι.
Τις σκέψεις μου για το πως θα ήταν η καινούρια εβδομάδα διέκομε το τηλεφώνημα του φίλου και συνεργάτη της εταιρείας μας του Στάθη από την Κ......
Ο οποίος διατηρεί σε αυτή την πόλη μεγάλο κατάστημα με είδη συμπληρωμάτων φυσικής υγειινής και φυσικών καλλυντκών. ''Ελα Κώστα καλημέρα
-''Ελα βρε Στάθη τι γίνεσαι;''
-''Καλα Κώστα μου, έμαθα για το σεμινάριο //παρουσίαση προιόντων // και ενδιαφέρεται να το παρακολουθήσει μία από τις 2 πωλήτριες που έχω στο μαγαζί η Μάρα (Μαρία), αύριο θα έρθει στην Αθήνα γύρω στις 10.00 το πρωί,επειδή δεν την ξέρει και καλά την πρωτέυουσα σε παρακαλώ αν μπορείς να την συνοδέψεις μέχρι το ξενοδοχείο.
-''Γιατί όχι Στάθη άλλωστε νομίζω ότι την ξέρω την Μάρα, δεν είναι αυτή που είχα δεί τις προάλλες που είχα περάσει από το μαγαζί σου για μια παραγγελία, μία κοπέλλα γύρω στα 30 μελαχροινή γεματούλα με κοντά μαλλιά;''
-''Όχι Κώστα δεν είναι αυτή που μου λες γιατί έχει φύγει από το μαγαζί, η Μάρα είναι λεπτή ξανθούλα γύρω στα 35, θα συναντηθείτε στις αφίξεις του αεροδρομίου θα την καταλάβεις αμέσως ''
-''ΟΚ Στάθη''.
-''Σε ευχαριστώ Κώστα και τα ξαναλέμε''.
Ευκαιρία λοιπόν να μην παραβρεθώ και στην υποδοχή των 2 Γερμανών σκέφθηκα που κατά σύμπτωση θα έφθαναν στην εταιρεία περίπου την ίδια ώρα που το μυαλό τους βρίσκεται διαρκώς στη δουλειά και παραβλέπουν ότι βρίσκονται σε ένα μέρος που τους προσφέρει πολλές απολάυσεις και σπάνια μπορούν να τις βρουν στη χώρα που ζούνε.
Πράγματι την άλλη μέρα το πρωί βρισκόμουν στο αεροδρόμιο για να περιμένω την Μάρα,την καθορισμένη ώρα βλέπω μία ξανθειά αδύνατη κοπέλλα γύρω στο 1.60-1.65,και το πολύ θα ήταν όπως υπολόγιζα γύρω στα 45 κιλά,φορούσε τζιν παντελόνι που ξεχώριζε από μέσα ένα όμως πεταχτό κολλαράκι,και από μέσα από το αμάνικο μπλουζάκι της ξεχώριζε ένα πολύ μικρό βυζί,την εμφανισή της συμπλήρωνε το ωραίο της πρόσωπο και η ευγενική της συμπεριφορά. Πηγαίνοντας στο ξενοδοχείο οπου θα γινόταν την άλλη μέρα η 3ήμερη παρουσίαση των προιόντων που γιαυτό το σκοπό το είχε κλείσει η εταιρεία συζητάγαμε διάφορα πράγματα κυρίως για τη δουλειά, την διαμονή της στο ίδιο ξενοδοχείο ,και γενικά ότι αν δεν είχε κάποια οικογενειακά προβΛήματα θα μπορούσε να έρθει να μείνει μόνιμα στη Αθήνα και αν γινόταν να μεσολαβούσα για να εργασθεί στη εταιρεία αφού όλο και ενδιαφέροταν να μάθει όλα όσα αφορύσαν τα φυσικά προιόντα μας. Οι γνώσεις της γενικά ήταν καταπληκτικές,ενώ σαν γυναίκα προσωπικά εμένα δεν μου άκανε καμμία αισθηση αφού τα γούστα μου είναι διαφορετικά στις γυναίκες,σε κέρδιζε με την συμπεριφορά της και τις γνώσεις της.Φθάσαμε στο ξενοδοχείο την συνόδεψα μέχρι τη ρεσεψιόν και επέστρεψα στην εταιρεία για να μήν γίνει αισθητή η απουσία μου.
Πρασκεύη πρωί κτύπησε το τηλέφωνο μου στο γραφείο, ήταν η Μάρα,το απόγευμα θα ήταν ελεύθερη αφού το σεμινάριο τελείωνε το μεσημέρι και Σάββατο πρωί πέταγε για την Κ.....
-''Ενα καφέ κύριε Κώστα σας το χρωστάω για την εξυπηρέτηση που μου κάνατε. Έλα Μάρα μου δεν έκανα και τίποτε σπουδαίο αλλά αφού επιμένεις γύρω στις 12.00 το μεσημέρι έξω απο το ξενοδοχείο να πάμε για καφέ.  ''
Σκεπτόμενος την ώρα που πηγαινα στο ραντεβού αφού είχα φροντίσει πρώτα να με καλύψει η γραμματέας σε περίπτωση που με αναζητούσαν από την εταιρεία,ότι η πρόσκληση της Μάρας δεν ήταν μόνο από υποχρέωση αλλά πιθανότατα να αποσκοπούσε σε μία γνωριμία για μελλοντική της πρόσληψη στην εταιρεία,δεν βαριέσαι σκεφθηκα όλα μεσα στο παιχνίδι είναι.12:15 πίναμε τον καφέ μας στο Θησείο,αυτή τη φορά μιλήσαμε και για άλλα θέματα εκτός από την δουλειά, η Μάρα όντως 35 ετών χωρισμένη εδώ και 1 χρόνο, με ένα παιδί που ζούσε με τον πατέρα του επειδή τότε που έγινε το δικαστήριο ήταν άνεργη ήλπιζε να το διεκδικήσει σε μία δεύτερη δίκη τώρα που είναι εργαζόμενη και να έρθει στην Αθήνα να κατοικήσει μόνιμα,την ενθάρυνα σε αυτή την θέση που είχε και της είπα ότι θα με έιχε συμπαραστάτη σε περίπτωση που θα ήθελε να μείνει στην πρωτευουσα και ότι θα την βοηθούσα( παρα τα δικά μου προβλήματα που είχα) γιατί είναι αξιόλογο άτομο. Χωρίς να το περιμένω κάποια στιγμή η Μάρα με ρώτησε αφού της είπα και τα δικά μου για τον προσφατο χωρισμό μου ,αν είχα κάποιο δεσμό, της απάντησα που καιρός για τέτοια,
-''Εσύ τη ρώτησα; Αν και ο πρώην μου με κεράτωνε ασύστολα εγώ μέχρι την ημέρα που χωρίσαμε ήμουν σωστή απεναντί του,τα ώρα τα έχω με ένα φοροτεχνικό που διατηρεί στην πόλη γραφείο, είναι στην ηλικία σου περίπου 45-50 ετών, είμαι ευχαριστημένη δεν λέω αλλά ψάχνω και για κάτι καλύτερο''. Η επόμενη πρότασή της με άφησε κυριολεκτικά άφωνο
-''Ξέρεις Κώστα (στον ενικό πια) τι θα ‘λεγες να μέναμε για κανά 2 ώρες μόνοι στο ξενοδοχείο, απλά να δοικιμάζαμε τον έρωτα μεταξύ μας και αν δεν θέλουμε να συνεχίσουμε καλώς κανεις δεν θα μάθει τίποτε, αν θέλουμε όμως συνέχεια όταν κάποια στιγμή κατέβω στην Αθήνα συνεχίζουμε αν θέλεις βέβαια και εσύ, μου αρέσει πολύ ο τύπος σου και δεν σε συγκρίνω με τον σημερινό εραστή μου''
-''Ξέρεις Μάρα δεν το καταλαβαίνω και πολύ το σκεπτιό σου απλά έτσι για δοκιμή; ''
-''Ναι Κώστα έτσι απλά, Μάρα εμένα δεν με χαλάει να κάνουμε έρωτα έστω κα να δεν συνεχίσουμε εσένα;''
-''Ούτε και εμένα Κώστα''
-''Τότε πάμε. ''
Αυτή την εξέλιξη δεν την περίμενα ούτε μία στο εκατομμύριο, ίσως η Μάρα με τις εμπειρίες που κουβάλαγε αυτά τα χρόνια έβλεπε τα πραγματα εντελώς κυνικά, εμένα φυσικά δεν με απασχολούσε αν και ο τύπος αυτός της γυναίκας δεν με συγκινούσε.
Σε μισή ώρα ήμασταν πίσω στο ξενοδοχείο, στο δωμάτιο μας περίμεναν δυο ποτά, φαίνεται ότι η κυρία το είχε κανονίσει από πριν, κάναμε αμέσως μπάνιο και πέσαμε στο κρεββάτι, πρώτη φορά στη ζωή μου πήγαινα όχι μόν ο από πρόσκληση γυναίκας αλλά και με τόση αδύνατη, σε κάποια στιγμή αναρωτήθηκα μήπως και δεν μου σηκωθεί,αλλά το εκπληκτικό τσιμπούκι της Μάρας έδιωξε κάθε σκέψη. Με τα χεράκια της έπισαε τον πούτσο μου και άρχισε ένα ελαφρό γλύψιμο από το κεφαλάκι του πούτσου μέχρι τα αρχίδια, ξαπλωμένος ανάσκελα εγώ έβγαζα κραυγές ηδονής, επάνω που νόμιζα ότι θα η Μάρα με μοναδική μαεστρία προχώραγε σε άλλο μέρος του σώματος και το χύσιμο ποτέ δεν ερχόταν, 10 περίπου λεπτά συνεχίσθηκε αυτό το παιχνίδι, μετά ξάπλωσε κάτω και έφερε τα πόδια της στους ώμους μου, η ροζ κλειτορίδα της εξήχε απο τα ροδαλά της μουνόχειλα, το δε βυζάκι της ήταν σαν λεμονάκι, άρχισα να την γαμάω με τρελλό ρυθμο, ήθελα να το ξεσκίσω το πουτανάκι, πρώτη φορά γαμούσα τέτοια γυανίκα και ομολογώ ότι μου έρεσε, εβγαζε κραυγές ηδονής χωρίς προστυχόλογα
-''ΑΧ ΑΧ ΑΧΑ ΧΑΧ ΑΧ ΑΧΑΧ αγάπη μου κάνε μου έρωτα…
Όσο και αν προσπαθούσα να τις μεταφέρω προστυχόλογα όπως σου σκίζω το μουνάκι πουτάνακι κλπ αυτή το έπαιζε χαρακτήρας,
-''Αχ κάνε μου έρωτα αχ αχ αχαχ αχ χύνω χύνω αγάπημου χύνωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! '' Έχυσε μεγάλη ποσότητα υγρών ο πούτσος μου κυριολεκτικά είχε μουσκέψει μέσα στο μουνάκι της που σημειωτέον ήταν ξυρισμένο τελείως.
Πήγαμε στο μπάνιο και μετά άρχισα ένα απίθανο γλυφομούνι, τρελλάθηκε η Μάρα άρχισα να βογγάει και να ουρλιάζει μαζί, έχυσε στο στόμα μου απανωτά 2 φορές και μετά κάτι που δεν το περίμενα, στήθηκε στα τέσσερα έβαλε μπόλικη αλοιφή στη σούφρα της που είχε μέσα στο συρτάρι του κομοδίνου και μου λέει
-''Θέλω να μου πάρεις τον κώλο αγάπη μου αρέσει,''
Τα ’χασα αλλά συνήλθα αμέσως και σιγά-σιγά στην αρχή και μετά απότομα μπήκε όλος μέσα, 5-6 κινήσεις το κολλαράκι της ήταν τέλειο, μέσα σε βογγητά και απίστευτες κραυγές ηδονής άδεισα το σπέρμα μου μέσα στη σουφρίτσα της...........
Την άλλη μέρα Σάββατο τη συνόδευα μέχρι το αεροδρόμιο, κανονίσαμε ότι δεν θα συνεχίσουμε μαζί, το κινητό της κτύπησε κάποια στιγμή ήταν ο Στάθης
-''Ναι κύριε Στάθη ήταν πολύ ενδιαφέρον το σεμινάριο και ο φίλος σου ο κ.Κώστας πολύ καλός και εξυπηρετικός, αν θέλετε μιλήστε του με έφερε μέχρι το αεροδρόμιο,'''
-''Έλα Στάθη πολύ καλή η Μάρα έξυπνη μορφωμένη και με πολλές γνώσεις, η παρουσίαση θα την βοήθησει στη δουλειά της  και πάλι πολύ καλή''
-''Οκ Κώστα τα ξαναλέμε''.
Πού να ’ξερες Στάθη και που αλλού είναι καλή, κάνεις δεν έμαθε τίποτε για ότι έγινε, πιάνονται πουθενά οι γυναίκες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου