Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

ΜΥΚΟΝΟΣ 3+1

Το καλοκαίρι πήγαμε με την Ολγα για ένα πενταήμερο στη Μύκονο. Δεν είχαμε κλείσει απο πριν δωμάτιο, ελπίζοντας οτι θα βρούμε μόλις φθάσουμε στο νησί.Δυσυχώς τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Ενώ περιπλανιώμασταν στο λιμάνι ρωτώντας σε διάφορα τουριστικά γραφεία για καλή μας τύχη συναντήσαμε δύο φίλους μου απ΄το στρατό το Χρήστο και το Βασίλη. Είχα να τους δώ τουλάχιστον δυό χρόνια, τους σύστησα την Ολγα και τους είπαμε το πρόβλημά μας. Εκείνοι βρισκόταν στο νησί εδώ και πέντε μέρες και προθυμοποιήθηκαν να μας φιλοξενήσουν στο στούντιο που νοικιαζαν και είχε ένα επιπλέον διπλό κρεββάτι.Μας έδωσαν το κλειδί και ξεκινήσαμε με την Ολγα να πάμε τα πράγματά μας στο δωμάτιο, να κάνουμε ένα ντουζ και δώσαμε ραντεβού με τα παιδιά σε δύο ώρες για να πιούμε ένα κρασάκι.Μόλις φθάσαμε στο δωμάτιο και τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας, η Ολγα κατευθύνθηκε στο μπάνιο και εγώ έμεινα να περιεργάζομαι το χώρο.Εκπληκτος τότε είδα σ΄ένα μικρό ραφάκι δίπλα στο κρεββάτι του Χρήστου ένα μικροσκοπικό γυναικείο στριγκ σλιπάκι. Το πήρα στα χέρια μου και το πλησίασα στη μύτη μου.Είχε τη μυρωδιά των υγρών μιάς γυναίκας, αυτό με ερέθισε αλλά με παραξένεψε κιόλας γιατί οι φίλοι μου μας είχαν πεί οτι βρισκόταν στο νησί μόμοι τους. Πήγα στο μπάνιο όπου βρήκα την Ολγα γυμνή με μια πετσέτα ριγμένη στους όμους της ενά στα χέρια της κρατούσε ένα μικροσκοπικό εργαλείο που είχε κι αυτή ανακαλύψει στην εταζέρα του μπάνιου. Ηταν ένας μικροσκοπικός δονητής απ΄αυτούς που φορούς οι γυναίκες μέσα απ΄το εσωρουχό τους και ερεθίζει συναχώς την κλειτορίδα τους ενώ κυκλοφορούν εξω. Της έδειξα και τη δική μου ανακάλυψη για το χρησιμοποιημένο στρίγκ που βρήκα στο κρεββάτι του Χρήστου και υποθέσαμε κι οι δυό οτι αυτά ανήκαν σε κάποια γκόμενα που γάμησε ο Χρήστος και τα ξάχασε στο δωμάτιο.Η Ολγα έκανε τη παρατήρηση οτι οι φίλοι μου είναι πολύ γκαβλιάρηδες και σκέφτηκε να φορέσει τον μικρό δονητή τώρα που θα πηγαίναμε για φαγητό με τα παιδιά. Την βοήθησα να το βάλει κάτω απ΄τα πόδια της και μόλις τον αισθάνθηκε να την ερεθίζει την κλειτορίδα η όψη της έλαμψε απο την καύλα. Χωρίς πολύ καθυστέρηση γονάτησε μπροστά μου και πήρε τον πούστο μου στο στόμα της ενώ το κορμί της συσπαζόταν απ΄τη συνεχή καύλα, άρχισε να μου τον ρουφάει με λύσα και σε λίγα λεπτά ρουφούσε τα χύσια μου μέχρι τελευταίας σταγόνας. Δεν την άφησα να ξεπλύνει το στόμα της γιατί μου άρεζε το στόμα της να έχει διαρκώς τη γεύση του σπέρματός μου όταν βγαίναμε έξω.
Εκανα κι εγώ ένα γρήγορο ντούζ και αφού ντυθήκαμε κατεβήκαμε στην παραλίαγια να συναντήσουμε τους δύο φίλους μου. Σε όλη τη διαδρομή η Ολγα ήταν φοβερά καυλωμένη αφού ο δονητηής ερεθιζε διαρκώς την κλειτορίδα της και μόλις καθίσαμε στην ταβέρνα έσπευσε να ρωτήσει τον Βασίλη και τον Χρήστο για την ιδιοκτήτρια του σλιπ και του δονητή που είχαμε ανακαλύψει. Τα παιδιά μας είπαν οτι αυτά ανήκαν σε μιά φίλη τους γαλλίδα στη Ζανέτ που είχαν καμακώσει χτές βράδι σ΄ένα μπάρ κι οτι μετά τη διασκέδαση πήγαν στο δωμάτιο τους για τα περαιτέρω... Η Ολγα τότε χωρίς να ντραπεί τους είπε οτι είχε δανειστεί τον δονητή της Ζανέτ κι οτι τον φορούσε. Ηταν τόσο μεγάλος ο ερεθισμός της που δεν δίστασε να αποκαλύψει στα παιδιά πως απ΄τη στιγμή που φόρεσε το δονητή η καύλα της δεν έχει σταματήσει και τους ζήτησε να της διηγηθούν τι έκαναν χτές και οι δυό μαζί με τη Ζανέτ γιατί η ίδια δεν το είχε κάνει ποτέ με δύο άνδρες και ήθελε να ακούσει την εμπειρία. Ο Βασίλης κι ο Χρήστος με κοιταξαν για να δουν αν συμφωνώ και εγώ τους έγνεψα καταφατικά. Δεν ξέρω αν χρειαζόταν καν να τους απαντήσω γιατί αν έσκυβαν να δουν παντελόνι μου στο σημείο του πούτσου μου θα καταλάβαιναν οτι και η δικιά μου καύλα δεν υστερούσε της Ολγας. Ακολουθησε τότε απ΄το Βασίλη η πλήρης διήγηση, μας είπε πως η Ζανέτ τους πήρε πρώτα διπλό τσιμπουκι, πως αμέσως μετά της τον έχωσε στο μουνί ενώ εκείνη συνέχισε να παίρνει τσιμπούκι στον Χρήστο, πως άλλαξαν θέση και πως τελικά η παρτούζα ολοκληρώθηκε γαμώντας την ταυτόχρονα απ΄τον κώλο και το μουνί.Η Ολγα ρώτησε αμέσως που την χύσανε και της απάντησαν οτι την χύσανε στο πρόσωπο και στα βυζιά και μετά την έγλειψαν κι οι δυό μαζί. Ηρθε η σειρά μου να νιώσω τότε μιά ένταση στην καύλα μου όταν τους φαντάστηκα και τους δυό να γλείφουν τα χύσια τους πάνω απ΄το ξεσκισμένο κορμί της Ζανέτ. Δεν χωρούσε όμως αμφιβολία οτι και οι 4 είμασταν ήδη καυλωμένοι στο έπακρο. Πληρώσαμε γρήγορα-γρήγορα το λογαριασμό και σε 5 λεπτά βρισκόμασταν στο δωμάτιο.
 Η Ολγα πήρε αμέσως την πρωτοβουλία. Μας είπε οτι ηθελε να ξεπεράσει τη Ζανετ και να γαμηθεί ταυτόχρονα απο τρείς πούτσους.Ξεντυθήκαμε όλοι σε χρόνο μηδέν και η Ολγα με μια επιδεξιώτητα πουτάνας γονάτησε μπροστά καί άρχισε να μας παίρνει ένα φοβερό τριπλό τσιμπούκι.Το κορμί της συσπαζόταν απ΄την μεγάλη καύλα και εμένα με τρέλανε η επαφή του πούτσου μου με τους πούτσους του Βασίλη και του Χρήστου μέσα στο στόμα της. Υστερα ο Χρήστος άλλαξε θέση και της τον έχωσε απότομα στο μουνί της που γεμάτο υγρά απ΄τη καύλα τον υποδέχθηκε πρόθυμα.Την σφυροκόπησε αρκετές φορές ενώ η Ολγα βογκούσε ασταμάτητα μετά τον έβγαλε απ΄το μουνί της και με μιά αργή αλλά βίαιη κίνηση της τον έχωσε στον κώλο. Πρέπει να την ξέσκισε αν κρίνω απ΄την κραυγή της, αλλά αμέσως η κραυγή μεταβλήθηκε σε βογκητό καύλας και ηδονής. Σε δυό λεπτά έφτασε σε οργασμό ενώ ο Χρήστος συνέχιζε να την ξεσκίζει την κωλοτρυπίδα και στο στόμα της είχε τους πούτσους του Βασίλη και το δικό μου. Αμέσως μετά η Ολγα τραβήχτηκε και ξάπλσε πάνω μου σε στάση 69. Μου έπαιρνε τσιμπόυκι ενώ εγώ της έγλειφα το μουνί και την κωλοτρυπίδα που λίγο πριν ξεσκιζε ο Χρήστος.Αυτό με γέμισε ακόμα μεγαλύτερη καύλα. Στο μεταξύ ο Χρήστος πλησίασε το μουνί της ενώ της έγλειφα την κλειτορίδα και της τον έχωσε. Ο πούτσος του καθώς χώθηκε στο μουνί της άγγιξε τη γλώσσα μου και ενώ μπαινόβγαινε τ΄αρχίδια του ακουμπούσαν στο πρόσωπό μου. Η καύλα όλων μας ήταν ανείπωτη.Μετά έβγαλε τον πούτσο του και της τον έχωσε στον κώλο όπου και την έχυσε άγρια. Εγώ συνέχισα να τη γλείφω και αισθάνθηκα την Ολγα να φθάνει σε νέο οργασμό τη στιγμή που την έχυνε στον κώλο ο Βασίλης. Το σπέρμα του βγήκε απ΄την ανοικτή κωλοτρυπίδα της κύλησε πάνω στα μουνόχειλά της και κατέληξε στη γλώσσα μου που έγλειφε τη κλειτορίδα της. Πρώτη φορά δοκίμασα τη γευση ανδρικού σπέρματος κι αυτό με τρέλλανε. Συνεχίσαμε το γαμήσι μαζί με το Χρίστο. Τη γαμήσαμε ταυτόχρονα απ΄τον κώλο και το μουνί και χύσαμε κι οι δυό μέσα της....
Την επόμενη μέρα ξύπνησα και η Ολγα δεν ήταν δίπλα μου στο κρεββάτι. Συκώθηκα και προχώρησα προς το καθιστικό, κοντοστάθηκα όμως γιατί άκουσα τη φωνή της. Αμέσως κατάλαβα οτι δεν ήταν φωνή αλλά βογκητά καύλας και σκέφτηκα πως οι φίλοι μου κι Ολγα δεν άφησαν το χρόνο να πάει χαμένος. Μπήκα στο καθιστικό και είδα το Βασίλη και το Χρίστο να τη ξεσκίζουνε ταυτόχρονα ο ένας απ΄το μουνί κι ο άλλος απ΄τον κώλο.Μου γνέψανε να πλησιάσω. Κρίνοντας απ΄τον καύλα και τις φωνές της Ολγας θα έπρεπε να την γαμάνε κι οι δυό εδώ και ώρα.Οταν πλησίασα ο Χρήστος τραβήχτηκε απ΄τον κώλο της και ενώ ο Βασίλης συνέχισε να την παλουκώνει στο μουνί, εγώ παίζοντας τον πούτσο μου έσκυψα και της έγλυψα την ξεσκισμένη κωλοτρυπίδα.Ηταν πολύ εντυπωσιακά ανοιχτή, ο σφικτήρας γύρω απ΄την κωλοτρυπίδα της ήταν τελείως χαλαρός και η γλώσσα μου χώθηκε ολόκληρη μέσα στον κώλο της. Εκείνη βογγούσε και φώναζε σαν πουτάνα και ζητούσε να την χύσουμε κι οι τρείς μαζί. Στάτησα να την γλείφω και εκείνη σηκώθηκε απ΄τον πούτσο του Βασίλη και τον πήρε στο στόμα της. Σε δύο λεπτά ο Βασίλης καρφώνοντας βίαια τον πούτσο του στο στόμα της άρχισε να τη χύνει, εκείνη ρούφηξε όλο το σπέρμα του χωρίς να το καταπιεί και άπλωσε το χέρι της στο τραπέζι πήρε ένα μικρό ποτηράκι και έφτυσε μέσα το σπέρμα του. Συνέχισε με τον πούτσο του Χρίστου που κι αυτός την έχυσε αμέσως και η Ογλα έφτυσε και το δικό του σπέρμα στο ίδιο ποτήρι. Τέλος τσιμπούκωσε εμένα και τη στιγμή που έχυνα πλησίασε στον πούτσο μου το ποτήρι το οποίο και με το δικό σπέρμα γέμισε σχεδόν μέχρι τη μέση.
Ευχαριστημένοι και οι τέσσαρεις απ΄το πρωινό γαμήσι καθήσαμε γυμνοί όπως είμασταν στο τραπέζι για πρωινό. Η όγλα κάθισε στην πιό μαλακή καρέκλα γιατί όπως μας είπε την πονούσε λίγο ο κώλος απ΄τα γαμήσια και των τριών μας. Μόλις φάγαμε η Ολγα που η φαντασία της σε θέματα καύλας δεν έλεγε να καλμάρει έσπρεξε τα πιάτα σε μιά άκρη του τραπεζιού, ανέβηκε πάνω, σήκωσε τα πόδια της ψηλά, πήρε το ποτήρι με το σπέρμα μας και μας είπε: Και τώρα γαμιάδες μου ήρθε η ώρα να γλείψετε τα χύσια σας και μετά να γαμηθείτε μεταξύ σας για να δείτε πόση καύλα προκαλεί σ΄αυτόν που γαμιέται το γαμήσι απ΄τον κώλο.Εχυσε το σπέρμα απ΄το ποτήρι στα βυζιά της και άρχισε να μαλακίζεται. Εγώ και τα παιδιά κοιταχτήκαμε για λίγο αμήχανοι κι άμεσως μετά ορμήσαμε πάνω της κι αρχίσαμε να γλείφουμε τα χύσια μας. Αισθάνθηκα μεγάλη καύλα όταν την έγλειφα καθώς σκεφτόμουνα οτι γλείφω ταυτόχρονα και το σπέρμα των δυό φίλων μου. Κοιτάζοντας δε τους καυβλωμένους πούτσους του Βασίλη και του Χρήστου κατάλαβα οτι και εκείνοι έκαναν την ίδια σκέψη.
Την επόμενη ώρα ενώ η Ογλα μας έπερνε διαρκώς μάτι και μαλακιζόταν φτάνοντας σε αλλεπάληλους οργασμούς γάμισα δυό ανδρικούς κώλους και με γάμησαν και οι φίλοι μου. Δεν τόχα ξανακάνει με άνδρες και ομολογώ οτι μου άρεσε πολύ. Στην αρχή πόνεσα πολύ αλλά σύντομα ο πόνος έγινα ατέλειωτη καύλα...
Ξημέρωσε η τελευταία μέρα των διακοπών μας στη Μύκονο. Το προηγούμενο βράδυ ο Χρήστος κι ο Βασίλης έφυγαν για την Αθήνα, αφού προηγουμένως σπεύσαμε όλοι μαζί να περάσουμε μια ξεχωριστή αποχαιρετιστήρια ερωτική μέρα...Για να κρατήσουμε μάλιστα ζωντανές τις εκπληκτικές εμπειρίες που είχαμε ζήσει τις βιντεοσκοπήσαμε και κανονίσαμε με τα παιδιά να συναντηθούμε στην Αθήνα για να τους δώσουμε ένα αντίγφαφο της κασσέτας.
Καθόμασταν στη βεράντα του στούντιο με την Όλγα -που είχε σπεύσει πρωί πρωί να βάλει μέσα απ΄το σλιπάκι της το μικροσκοπικό δονητή που είχε ξεχάσει ηΓαλλίδα φίλη του Χρήστου και του Βασίλη- και αναπολούσαμε τις 5 αξέχαστες μέρες που είχαν προηγηθεί. Η Ολγα έμοιαζε όλες αυτές τις μέρες να μην είχε σταματήσει ούτε δευτερόλεπτο να είναι καυλωμένη, είναι άγνωστο πόσες εκατοντάδες φορές έφτασε σε οργασμό, είχε καταπιεί αμέτρητες ποσότητες ανδρικού σπέρματος, είχε γαμηθεί δεκάδες φορές απ΄όλες τις τρύπες της κι ο κώλος της παρέμεινε μόνιμα πιά ξεσκισμένος και ανοικτός. Το βράδι μετά την αναχώρηση των παιδιών όταν την γάμησα και της τον έχωσα στον κώλο η κωλοτρυπίδα της ήταν το ίδιο χαλαρή με το μουνί της κι αυτό ήταν απόλυτα φυσικό ύστερα απ΄τα τόσα γαμήσια που είχε φάει. Αλλωστε και εγώ αλλά και ο Χρήστος κι ο Βασίλης είχαμε αρκετά μεγάλους και χοντρούς πούτσους και το οτι την είχαμε γαμίσει ταυτόχρονα απ΄τον κώλο εξηγούσε απόλυτα αυτό που είχε συμβεί.
Πίναμε καφέ και συζητούσαμε ευρισκόμενοι κι οι δυό σε μόνιμη κατασταση καύλας, είχαμε ήδη δεί την βιντεοταινία δυό τρείς φορές και φαντασιωνόμασταν ανάλογες καταστάσεις για το μέλλον. Η Ολγα μου είπε οτι θα ήθελε να της τύχει να είναι η μοναδική γυναίκα σε κάποιο πάρτυ αγνώστωνανδρών και να γαμηθεί απο δεκάδες πούτσους στον κώλο και στο μουνί, μέχρι να χύσουν οι τελευταίοι οι πρώτοι να ξανακαυλώνουν και να τη ξαναγαμούνε και το πρωί όταν το παρτυ θα τελειώσει να είναι όλες οι τρύπες της ξεχυλισμένες απο ανδρικό σπέρμα. Αρχισε ήδη να με ψήνει όταν γυρίσουμε στην Αθηνα να καλούμε στο σπίτι φίλους και γνωστούς μου και να τη γαμάω μαζί τους. Μου ζητούσε να βρούμε μαύρους και μου είπε οτι θα ήθελε να το κάνει και με πολλούς γέρους για να γνωρίσει κι αυτή την εμπειρία. Μου αποκάλυψε μάλιστα και μιά εμπειρά που είχε με τον 75χρονο διαχειστή της πολυκατοικίας μας που δεν μου την είχε πεί. Μου είπε οτι μια φορά που τον συνάντησε στην ταράτσα όπου είχε πάει για απλώσει κάτι ρούχα τον συνάντησε και του πήρε πίπα κι αυτό που την είχε τρελλάνει ήταν οτι έχυσε στο στόμα της ατέλειωτη ποσότητα σπέρματος καθώς επίσης οτι παρά την ηλικία του ο πούτσος είχε καυλώσει πάρα πολύ κι όταν της τον έχωνε βίαια βαθιά μέσα στο στόμα της κόνευε να την πνίξει.
Είμασταν πάλι με τη συζήτηση - η Ολγα επιπλέον και λόγω του μικρού δονητή που ερέθιζε την κλειτορίδα της-σε κατάσταση απερίγραπτης καύλας, όταν χτύπησε το κουδούνι.
Εγώ φορούσα μόνο ένα μπλουζάκι κι απο κάτω ήμουν γυμνός ενώ η Ολγα φορούσε μόνο ένα σλιπάκι. Στην πόρτα ήταν μιά κοπέλλα άγνωστη όχι μεγαλύτερη απο 17-18 χρονών ξανθιά με εντυπωσιακό κορμί και αυτό που έβλεπε κανείς με την πρώτη ματιά ήταν το εντυπωσιακά μεγάλο στήθος της. Η Ολγα μισοκρύβοντας το σχεδόν γυμνό της σώμα στη μισάνοιχτη πόρτα τη ρώτησε τι ήθελε και εκείνη της απάντησε οτι την έλεγαν Ζανέτ κι οτι είχε ξεχάσει κάποια πράγματα στο δωμάτιο όταν επισκέφτηκε τις προηγούμενες μέρες τους φίλους μας κι οτι δεν είχε έρθει τόσες μέρες για να τα πάρει γιατί δεν μπορούσε να ξεφύγει απ΄τους γονείς της. Η Ολγα της είπε να περάσει μέσα και εκείνη κοντοστάθηκε στιγμιαία βλέποντάς με ημίγυμνο αλλά ευθύς αμέσως με άνεση έμπειρης γυναίκας με χαιρέτησε και κάθισε δίπλα μου σε μιά πολυθρόνα. Το πρώτο πράγμα που της είπαμε ήταν οτι ξαφνιαστήκαμε για την ηλικία της γιατί οι φίλοι μας μας είχαν μιλήσει για τη γνωριμία τους μαζί της και δε φανταστήκαμε οτι ήταν τόσο μικρή. Ζήτησε ευγενικά τα πράγματά της και τότε η Ολγα της αποκάλυψε οτι είχε κάνει μια μικροαυθαιρεσία και ''δανείστηκε'' δυό τρείς φορές το δονητή της κι οτι εκείνη μάλιστα τη στιγμή τον χρησιμοποιούσε...Σηκώθηκε πήρε απ΄το χέρι τη Ζανέτ και την οδήγησε προς το δωμάτιο λεγοντάς μου οτι θα πάνε μέσα για ένα λεπτό για να της τον δώσει. Αφησε επείτηδες μισάνοιχτη την πόρτα του δωματίου κι όταν μπήκαν μέσα με τη Ζανέτ η Ολγα κατέβασε με αργές κινήσεις το σλιπάκι της έβλαλε το δονητή και είπε στη μικρή να τη βοηθήσει για να τον βάλει εκείνη. Η Ζανέτ δέχθηκε και η Ολγα χωρίς να χάσει καιρό την ξέντησε την εσμπρωξε στο κρεβάτι και άρχισε να της κάνει γλυφομούνι. Η μικρή καύλωσε σχεδόν αμέσως, συνέχισαν με 69, έχυναν κι οι μαζί αλλεπέλληλες φορές ουρλιάζοντας απ΄τη καύλα και μετά κάτι ψιθυρισε η μιά στην άλλη και με φώναξαν στο δωμάτιο. Τις γάμησα και τις δυό. Η μικρή καταπληκτική. Μου κάνα μαζί με την Ολγα τσιμπούκι, τρίψανε τον πούτσο μου ανάμεσα στα βυζιά τους και στο τέλος προτίμησα να χύσω στο μουνί της Ζανέτ. Η καύλα μου οτι ξεσκιζα ένα 17χρονο κοριτσάκι θα ήταν σίγουρα η επόμενη φαντασίωσή μας με την Ολγα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου