Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ΜΕΡΟΣ 2o

29/11/2004

Συνάντησα την Αλέκα, πρίν λίγες μέρες.. τώρα, ηταν μια ωραία γυναίκα.. είχε προλάβει να παντρευτεί και να κάνει ένα παιδί, αλλά και να διαπιστώσει οτι ο πολλά υποσχόμενος τύπος που ερωτεύτηκε , ήταν μια φούσκα, αφού τον έπιασε να πηδιέται με την babysiter (.. το έμαθα τυχαία από κοινό γνωστό.. ) .. ενώ εγώ είχα καταφέρει να ολοκληρώσω τους επαγγελματικούς μου στόχους, .. να κάνω ένα διαζύγιο.. και να κινούμαι ερωτικά μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.. !!
.. δεν χρειάστηκαν πολλά για να ξαναθυμηθούμε εκείνο το εκρηκτικό πρωινό.. Το σταρένιο της σώμα και το δικό μου πιό βελτιωμένο κορμί, αφού παράτησα πολλές "κακές" συνήθειες για να κάνω extreme spor , ήταν μια εύκολη αφορμή για να ανάψει η φωτιά..
Ηρθε, στο γραφείο μου αναγνωρίζοντας το όνομα στην πόρτα.. μπήκε μέσα με τον αέρα της κατόχου του παράνομου μυστικού μας.. δεν γνώριζε για το διαζύγιό μου!!.. απλά φαντάστηκε οτι ήταν η ευκαιρία της για να το εκμεταλλευθεί , αφού η θέση μου πιά ήταν αρκετά υψηλή για να την χρησιμοποιήσει για μια γρήγορη επαγγελματική άνοδο.. Μετά τις πρώτες τυπικές κουβέντες, αρχισε την "επίθεσή της".. σηκώθηκε, πλησίασε στο πάράθυρο , και σκύβοντας, είπε :.. υπέροχη η θέα από δώ!.. πρέπει να την απολαμβάνεις Στέφανε..
-.. όντως απολαμβάνω τη θέα , της απάντησα , αλλά, όχι του πάράθυρου, απολαμβάνω τη θέα του κορμιού σου.. !..
ΠΑΡΕ ΜΕ !.. ήταν η απάντηση!.. πήγα απο πισω της, σήκωσα την τζιν φούστα της, και έπιασα τη μέση της.. έσκισα με μια κίνηση το κατάλευκο κυλοτάκι της και έχωσα βαθιά τον πούτσο μου σ αυτό το υπέροχο μουνί.. ήταν αρκετά υγρή , έτοιμη να γαμηθεί σαν να το ήξερε από πρίν.. Ηξερα οτι θα χύσω γρήγορα.. χάιδεψα τα υπέροχα μπούτια της με πάθος, έβαλα σε λίγο τα δάκτυλά μου ανάμεσα στα σημεία που χώριζαν το μουνάκι της από τα μακριά της πόδια , και άρχισα την γαμώ με λύσσα!!.. 0ι λέξεις και οι φωνές της με εξίταραν.. : .. Αααααχ!!.. Ωωου!.. Ναι!Ναι!.. κι άλλο!..
Δεν σκέφτηκα καθόλου ούτε να κρατηθώ ούτε να φυλαχτώ!!.. τέλειωσα μέσα σ΄αυτό το υπέροχο μουνί, κρατώντας την σφιχτά απ΄τη μέση, κι έχοντας την αίσθηση πάνω στα αρχίδια μου από το τριχωτό μέρος του μουνιού της .. τόσο απαλό , μεταξένιο, σαν μουνάκι έφηβης ,απείραχτο, παρθένο.. γύρισε κι πήρε στο χέρι της τον πουτσο μου..
Παίζοντάς τον, μου πρόσφερε μια υπέροχη εικόνα από τα σαρκώδη χείλη της κινούμενα πάνω στον πούτσο μου, και ρουφώντας στο τελείωμα το κεφάλι, με κοίταξε με βλέμμα που έλεγε : .. "τώρα σε έχω στο χέρι μάγκα μου.. !".. έφτασα τρεκλίζοντας ως την πολυθρόνα του γραφείου μου, και κάθισα βλέποντάς την να φτιάχνει τα ρούχα της.. σε λιγάκι κάθισε απέναντί μου, και δεν άργησε να φανερώσει τις προθέσεις της.. :.. "κοίτα Στέφανε, σου αρέσω, αλλά έχω κι εγώ κάποιες ανάγκες. Περιμένω την αμέριστη συμπαράστασή σου για τη θέση που χηρεύει στο τμήμα μου.. και φυσικά , είμαι σίγουρη οτι θα με βοηθήσεις, γιατί δεν θα ήθελες να μάθει κανείς" άλλος" τις επαφές μας.. έτσι δεν είναι;.. δεν θα σε συνέφερε .. έδειξα να αντιλαμβάνομαι τα υπονοούμενά της και να υποκύπτω στη θέλησή της.. :..
"…Ναί γλυκιά μου , της είπα θα κάνω ότι θές, αλλά , πρώτα πρέπει να με πείσεις, οτι με θές πραγματικά, κι οτι δεν ήρθες εδώ να με εκβιάσεις απλά, αλλά ήρθες να με κατακτήσεις, να με υποτάξεις απόλυτα στη θέλησή σου!.. η πρόκληση ήταν προφανής , και εγωισμός της δεν θα την άφηνε αναπάντητη.. ήμουν σχεδόν σίγουρος!
- "φυσικά , μου είπε, πές μου μόνο τί θές.. !.. ήταν η απάντηση που πήρα και τότε το μυαλό μου δουλεψε διαβολικά!.. είχα μάθει οτι προστατευόμενή της στον τομέα της , ήταν μια νεόφερτη 18χρονη, καμπυλάτη , σκετο μπιμπελό!!.. μελανουράκι!!.. " θέλω Αλέκα μου , μια βραδιά με σένα και την μικρή σου φίλη την Έλσα.. μια βραδιά που θα τη θυμάμαι για καιρό!!!
Ψ ιλοκώλωσε.. !.. ".. μα .. !.. πώς ;.. δεν ξέρω, αν θα δεχθεί η μικρή.. και στο κατω - κάτω , γιατί.. ;;;;.. εκεί έπαιξα τα ρέστα μου!!!.. και της είπα :
- "γιατί, μάλλον, θα σου άρεσε, και, η βραδιά, και, η νέα σου θέση, καί, να δείς την μικρή να λιώνει μεσα στην λάβα της επαφής μας.. !!!! Είμαι σίγουρος οτι η μικρή θα έκανε πολλά για να συνεχίσει να έχει την εύνοιά σου.. !
Σε δύο μέρες μου τηλεφώνησε :.. θα σε περιμένουμε απόψε στο σπίτι μου ,μου είπε..
Ετοιμάστηκα, και φρόντισα να βρώ μερικά διεγερτικά χάπια.. δεν είχα κάποιο πρόβλημα αλλά ήθελα να κάνω τα πάντα μ' αυτά τα δύό θηλυκά αυτό το βράδυ, πράγματα που να ξεπερνούν τα ανθρώπινα όρια..
Πήγα στο σπίτι της το βράδυ. Μπήκα και με σύστησε.. η μικρή μου Ελσα μου είπε, και τότε την είδα από κοντά!!.. ένα γλυκό πρόσωπο, μαύρα σπαστά , κοντά μαλλάκια, δυό μάτια μαύρα μεγάλα αμυγδαλωτά. και ένα κορμί όπως το είχα φανταστεί:.. χυμώδες και προκλητικό αλλά στις αναλογίες μικρού κοριτσιού.. δεν καθυστέρησα με πολλά προκαταρτικά.. άρπαξα την αυτό το νεαρό αισθησιακό θαύμα,την φίλησα με ένα πρόστυχο πάθος που μάλλον την εξέπληξε.. πρίν συνηδειτοποιήσει τι θα γινοταν , την γύρισα και άρχισα να τη γδύνω, σχεδόν να σχίζω τα ρούχα της. Την υποχρέωσα να γείρει μπροστά και φώναξα την άλλη :.. γονάτισε μπροστά της , της είπα και γλύψε αυτό το παραδεισένιο μουνάκι.. !
Το έκανε χωρίς δισταγμό και ελευθερώνοντας τον πούτσο μου που ήταν ήδη σε υπερδιέγερση μπήκα γλυκά μέσα της.. την έπαιρνα αργά, απολαμβάνοντας τις πνιχτές κραυγούλες και τούς αναστεναγμούς της, φροντίζοντας να βγαίνω κάθε τόσο απο μέσα της και να φέρνω τον πούτσο μου στο στόμα της Αλέκας.. φαίνονταν καθαρά οτι η μέντοράς της, η Αλέκα, την είχε προετοιμάσει για οτι θα γίνονταν.. δεν συνεχίστηκε για πολύ αυτό.. σε λίγο βγήκα από το τρυφερό μουνάκι της Ελσας, πέρασα το χέρι μου μπροστά της, άρπαξα δυνατά το κεφάλι της Αλέκας, και καρφώθηκα στο στόμα της!!!!Η σκηνή ήταν τρομερή.. η μικρή ουσιαστικά είχε καθίσει στι κεφάλι της άλλης την ώρα που της γαμούσα το στόμα..
Εχυνα υπέροχα στο στόμα και το πρόσωπό της , έχοντας το νεανικό κορμί της Ελσας ανάμεσά μας!! Η μικρή είχε σοκαριστεί, σίγουρα δεν είχε ξανακάνει, κάτι τέτοιο, αλλά ετοίμαζα κι άλλες εκπλήξεις.. !
Πήγα στο μπάνιο,λέγοντας μόνο :.. δεν τελειώσαμε .. θα κάνω ένα μπάνιο και θα τα πούμε πάλι.. απόλαυσα το μπάνιο με άνεση σαν να ήμουν ο ιδιοκτήτης του, και βγήκα σκεπασμένος μόνο με την πετσέτα, για να διαπιστώσω οτι οι δύο γυναίκες δεν ήταν στο δωμάτιο αλλά στο δεύτερο μπάνιο του σπιτιού.. πλησιασα στην μισάνοιχτη πόρτα και τις είδα να ερωτοτροπούν παίζοντας με τις γλώσσες τους. Απόλαυσα για αρκετή ώρα το θέαμα, και μετά ξάπλωσα στο κρεβάτι και τις κάλεσα με δυνατή φωνή να έρθουν κοντά μου..
Ξάπλωσα ανάσκελα, και απόλαυσα μια υπέροχη πίπα που δεν χρειάστηκε να την ζητήσω.. η διέγερσή μου είχε κορυφωθεί μετα κι από τα χάπια που πήρα όσο ήμουν στο μπάνιο, αλλά αυτή τη φορά δεν τα τέλειωνα τοσο εύκολα.. απολάμβανα τα υπέροχα στόματά τους που με έπαιρναν δαιμονισμένα και θαύμαζα τη θεα των υπέροχων γλουτών τους στον απέναντι καθρέπτη.. για λίγο πρόλαβα να πάρω την αλλοιφή για την καθυστέρηση της εκσπερμάτησης και να προλάβω να τη χρησιμοποιήσω .. σε λίγο έβαλα την μικρή ανάσκελα , και αφού υποχρέωσα την Αλέκα να χωθεί ανάμεσα στα ποδια της για να την "περιποιηθεί" , εγώ πήγα πίσω της και άρχισα να την γαμάω με πάθος.. αργά στην στην αρχή και γρήγορα οταν άρχισε να χύνει!.. οι λέξεις τις ήταν το επιστέγασμα μιάς πράξης που δεν θα τέλειωνε εκεί.. :.. Αααααα!.. μου 'ρχονται!!!.. κι άλλο.. πιό βαθιά!!!!!.. Τώρα!
Εχυνε με σπασμούς καθώς την έπαιρνα έχοντας καταφέρει να εισχωρήσω το δάκτυλο μου στον κώλο της. Ταυτόχρονα η Ελσα βογγούσε ηδονικά με τη γλώσσα της Αλέκας να της κάνει υπέροχο γλυφομούνι!!!.. πριν ακόμη η Αλέκα σταματήσει να απολαμβάνει τον οργασμό της, βγήκα από το μουνάκι και πριν καταλάβει τί έγινε, είχα βάλει τον πούτσο μου στην υπέροχη τρυπούλα που είχα ξανααπολαύσει πρίν λίγα χρόνια. Ενα μακρόσυρτο :.. ωωωωωωω!.. μη!.. δεν με έπεισε για τις αντιρρήσεις τις.. συνέχισα να την παίρνω έτσι καρφώνοντας τον πούτσο μου σ' αυτόν τον υπέροχο κώλο, με τα αρχίδια μου να χτυπούν στο υπέροχο μουνί της, και μετά από λίγο κοιτώντας τα έκπληκτα μάτια της μικρής της είπα : θα σε πάρω κι εσένα έτσι καλή μου!!
Βγήκα, από τον κώλο. της Αλέκας, και πλησίασα την μικρή που απο το σόκ με ακολούθησε άβουλα καθώς την κατέβασα από το κρεβάτι και την έβαλα να σκύψει μπρούμητα πάνω στο στρώμα.. και τότε είπα στην Αλέκα :.. έλα καλή μου να βοηθήσεις , θέλω να πάρω κι αυτό το κωλαράκι , και δεν νομίζω να θέλεις να κάνω στη μικρή σου γκόμενα καμμιά ζημιά.. !..
Καταλαβαίνοντας τι εννοούσα, γονάτισε κι άρχισε να σαλιώνει πότε την τρυπούλα της μικρής και πότε τον πούτσο μου που ήταν έτσι κι αλλιώς γεμάτος με τα υγρά της.. σπρώχνοντας αργά και σταθερά την διαπέρασα!.. με το πρώτο της : αχ!.. μη!!!.. πονάει!!.. έσπρωξα μια τελευταία φορά και άρχισα να χύνω σαν τρελλός μέσα στο υπέροχο κωλαράκι της μικρής !!!!.. για κάμποση ώρα δεν ήξερα που ήμουνα.. βίωνα την απόλυτη ευχαρίστηση!!!!!
Οταν ετοιμάστηκα να φύγω , η Αλέκα ήρθε , κοντά μου στην πόρτα και κλείνοντάς μου το μάτι μου είπε :.. δεν ξέχασες βέβαια τις υποχρεώσεις σου.. γιατί αλλιώς η γυναίκα σου θα μάθει όσα έγιναν εδώ απόψε..
Το πιό διασκεδαστικό σημείο της βραδιάς ήταν οταν της είπα : Ναί , θα έχεις αυτό που μου ζήτησες, αλλά αν τυχόν συναντήσεις την γυναίκα μου δώς της χαιρετίσματα γιατί έχω να τη δώ 2 χρόνια!:::::::)))))))))))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου