Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥ ΒΡΗΚΕ…….

06/11 /2004

Τάκης 35 και Χαρά 30.  Μαζί 9 χρόνια τα 4 σαν παντρεμένοι.  Η αλλαγή στη σεξουαλική μας ζωή ήρθε λίγο μετά το γάμο,  με κανα δυο ζευγάρια και άλλες 2-3 φορές με κάποια άτομα μεμονωμένα.  Είχε περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που κάναμε κάτι και το τελευταίο διάστημα οι φαντασιώσεις μας είχαν φτάσει στο απροχώρητο. 
Ήμασταν έτοιμοι για κάτι νέο.  Η Χαρά είχε έναν ασφαλιστή,   ο οποίος ήτανε αρκετά ωραίο παιδί και ήτανε γύρω στα 27.  τελευταία μου τον ανέφερε πολύ συχνά και όταν κάναμε έρωτα μου έλεγε πόσο πολύ θα ήθελε να ήτανε και αυτός μαζί μας,   για ένα ωραίο τρίο.  Εμένα μου ήτανε αρκετά συμπαθής και ήτανε από τους άντρες που δεν θα είχα πρόβλημα να κάναμε κάτι μαζί του.
Εκείνη την ημέρα έφτασα σπίτι από τις 1 το μεσημέρι με τρομερό πονόδοντο και πήγα να ξαπλώσω μέσα στο δωμάτιο μας.  Διάβαζα την εφημερίδα μου όταν άκουσα τα κλειδιά στην πόρτα.  είχε γυρίσει η Χαρά η οποία δεν ήξερε ότι ήμουνα σπίτι,  μιας και καθημερινά γυρνάω πάντα μετά τις 9 το βράδυ.  Πριν καν προλάβει να κλείσει την πόρτα την ακούω να μιλάει στο τηλ.  και να λέει. .  .  .  .  .  .  .  .  .    έλα πάρε τηλ στο σπίτι μου τελειώνει η μπαταρία στο κινητό. 
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα χτυπάει το τηλέφωνο και την ακούω να λέει με ένα πολύ ναζιάρικο ύφος..  .  .  .  .  .  .  .  .    έλα καλά είσαι; καλά είμαι και εγώ..  .  .  .  .  .    τι έγινε έκανες σήμερα κάποια ασφάλεια η γύρναγες και κυνήγαγες πάλι μικρούλες; Αμέσως κατάλαβα ότι ο ασφαλιστής της ήτανε στην άλλη πλευρά.  Σηκώνω προσεχτικά το τηλ μέσα στην κρεβατοκάμαρα,  γιατί με ετρωγε η περιέργεια να ακούσω τι θα πούνε.  έλα μωρέ τα πάντα γίνονται ρε συ Χαρά άμα το θέλεις.  Μη μου πεις ότι δε μπορείς να βρεις 2 ωριτσες να βρεθούμε.  Πλάκα μου κάνεις;. .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    Άκουσε με δεν είναι εύκολο με το ωράριο που έχω..  .  .    δεν μπορώ να φεύγω όποτε θέλω..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    Και τι θα κάνουμε δεν θα τα πούμε καύλα μου; το ξέρεις πόσο με τρελαίνεις.  Και μένα με τρελαίνεις και σε θέλω αλλά μόνο ένα τρόπος υπάρχει..  .  .  .  .  .  .    Για λέγε. .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   
Ακου να δεις εμείς με τον Τάκη σου έχω πει ότι έχουμε κάνει έρωτα και με αλλά άτομα ωραία; ναι μου το έχεις πει..  .  .  .  .  .  .  .    αν λοιπόν το κανονίζαμε και κάναμε κάτι όλοι μαζί τι θα έλεγες; και να ξέρεις πως ο Τάκης επειδή είναι αμφι και του αρέσει να πηγαίνει και με άντρες αν του το κάνεις,  να είσαι σίγουρος πως μετά θα σε παίρνει μόνος του τηλέφωνο και θα σε φωνάζει για να το κάνουμε..  .  .  .  .  .  .  .  .    εννοείς να τον γαμήσω;. .  .  .    ναι..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    Κοιτά να δεις δε ξέρω δε το έχω κάνει ποτέ με άντρα..  .  .    δε ξέρω..  .  .  .  .  .  .    έλα καύλα μου δε θες να το κάνουμε; έλα μωρό μου..  .  .  .  .  .    άσε που μου αρέσει να με βλέπει να πηδιέμαι μπροστά του σε παρακαλώ έλα μωράκι μου.  Οκ κανόνισε το και θα έρθω.   Βρες αφορμή για ένα καινούριο επενδυτικό πρόγραμμα και θα έρθω από το σπίτι σας.  Οκ; Ναι μωρό μου φιλιά πολλά. .  .  .    φιλιά μωρό μου τα λέμε.  εγώ τα έχω χάσει δε πίστευα στα αυτιά μου και η οργή και ο θυμός που ένιωθα ήτανε ανάμεικτα με ένα συναίσθημα ηδονής. 
Κάνω τον κοιμισμένο και ένα μικρό ροχαλητό καθώς άκουγα τα βήματα της Χαράς προς το δωμάτιο.  ΩΩΩΩΩΩΠ εδώ είσαι μου λέει.  εγώ δε γύρισα μιας και έκανα τον κοιμισμένο.  Έρχεται με σκουντάει και ξυπνάω κάπως τρομαγμένα και της λέω..  .  .  .  .  .  .  .  .  .    έλα αγάπη μου ήρθες; είχα τρομερά πονόδοντο και έφυγα από τη δουλειά.  Αχ αγάπη μου έλα να πάρεις ένα ντεπον να μη πονάς.  Μου έφερε ένα και μετά ήρθε και ξάπλωσε και η Χαρά στο κρεβάτι.  Εκεί άρχισε να με χαϊδεύει και όλο και έφερνε τη γνωστή κουβέντα μας ξανά και ξανά..  .  .  .   
δηλαδή παρτουζιτσα με κάποιον άλλο και τέτοια.  είχε αρχίσει να μου σηκώνεται όταν μου είπε..  .  .  .  .  .  .  .  .  .    ξέρεις με πήρε και ο Γιώργος για την ασφάλεια του αυτοκίνητου και για ένα καινούριο πρόγραμμα επενδυτικό.  Τι λες θες αν είσαι καλά το βραδάκι να του πω να έρθει σπίτι; Ναι γιατί όχι μήπως κάνουμε και κάτι βρε αδερφέ.  Τόσο καιρό το λέμε και τίποτα δε κάνουμε.  γιατί σου αρέσει τόσο τη ρωτάω; όχι μωρέ αλλά να για το παιχνίδι..  .  .  .    ξέρεις τώρα..  .  .    καλώς είναι..  .  .    θα κάνουμε και πλακιτσα..  .  .    δε πεθαινω να σου πω την αλήθεια για πάρτη του. 
Εντάξει αν είμαι καλά πες του να έρθει.  Κατά τις 9 το βράδυ λοιπόν ήρθε ο Γιώργος.  Η Χαρά μόλις τον είδε έλαμψε το πρόσωπο της.  Καθίσαμε στο καναπέ είπαμε για τη δουλειά με συνοδεία βέβαια τα απαραίτητα ουίσκι και όταν τελειώσαμε τη κουβέντα λέει ο Γιώργος..  .  .  .    ωραία σκεφτείτε το και πάρτε με ένα τηλ.  είναι 11 και πρέπει να πηγαίνω τώρα παιδιά.  Που πας καλέ; του λέει η Χαρά,  κάτσε λιγάκι να σε δούμε ακόμα δεν ήρθες.  Ναι ρε συ κάτσε του λέω και εγώ,  να πούμε καμία κουβέντα.  όλοι έχουμε δουλειά αύριο,  δεν είναι και τόσο αργά.  Εντάξει αν δε θέλετε και εσείς να ξάπλωσε θα καθίσω.  κάτσε να σου βάλω και ένα ποτάκι του λέει η Χαρά και του κλείνει το μάτι.  Του φέρνει το ποτό και όπως πάει να καθίσει η Χαρά την παίρνω και τη βάζω να καθίσει επάνω στα πόδια μου.  Φόραγε μια καυτή φουστιτσα και έτσι όπως κάθισε της είχε ανέβει σχεδόν όλη και με δυσκολία έκρυβε το κιλοτάκι της. 
Είδα τα μάτια του Γιώργου που πετάχτηκαν έξω και είχε αρχίσει να τα ψιλοχανει.  Η κουβέντα συνεχιζόταν και εγώ όλη αυτή την ώρα ποτέ χάιδευα τα πόδια της Χαράς,  ποτέ της έδινα φιλάκια,   ποτέ τη πείραζα και αλλά τέτοια.  έλα βρε Τάκη μου λέει σε κάποια στιγμή η Χαρά,  έχουμε και ξένο άνθρωπο εδώ και θα νομίζει έτσι όπως με χαϊδεύεις ότι θέλουμε να κάνουμε τίποτα άλλο και είναι σαν να τον διώχνουμε τώρα.  άσε που θα πάει σπίτι του και έτσι όπως μας βλέπει,   τώρα που δεν έχει και κοπέλα δε θα ξέρει τι να κάνει.  πολύ τον σκέφτεσαι βλέπω το Γιωργάκη τι θα κάνει τώρα που δεν έχει κοπέλα της λέω.  Και με μια κίνηση της βάζω το χέρι πιο βαθιά και αρχίζω να τη χαϊδεύω δίπλα από τα μουναχειλα.  παίρνει τότε θάρρος και ο Γιώργος και λέει σαν αστείο..  .    πάντως μην σας πειράζει για εμένα,   μου αρέσει αυτό που βλέπω.  αυτό ήτανε άρχισαν τα γελάκια έσπασε ο πάγος και η αμηχανία και αρχίσαμε μια γενική και αόριστη συζήτηση γύρω από σεξουαλικά θέματα με αρκετά υπονοούμενα πάντως.  εγώ έχω κατεβάσει τη Χαρά από τα πόδια μου,   τώρα πλέον κάθεται και αυτή στο καναπέ ανάμεσα μας.  Είμαστε όλο γέλια και αστεία τα ποτάκια πάνε και έρχονται και όσο καταλάβαινα ότι η Χαρά τον γούσταρε τόσο πιο πολύ μεγάλωνε η επιθυμία μου να την πάρουμε και οι μας και τόσο πιο πολύ έριχνα σπόντες. 
Σε κάποια στιγμή και ενώ ήμασταν μέσα στη τρελή χαρά,  ρωτάω το Γιώργο..  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .    πως σου φαίνονται τα πόδια της Χαράς; θα τα ασφαλίσουμε; Ναι γιατί όχι μου λέει.  και απλώνει δειλά-δειλά το χέρι του επάνω στο πόδι της Η Χαρά δεν είπε τίποτα παρά μόνο τον κοίταξε και έβαλε το χέρι της πάνω στο δικό του μη τυχόν και ντραπεί και το βγάλει.  εγώ σκύβω στο λαιμό της,   τη φυλάω και το χέρι μου της ανοίγει τελείως τα πόδια και της σηκώνω τη φούστα μέχρι επάνω.  Ο Γιώργος αρχίζει να της χαϊδεύει και αυτός όλο και πιο ψηλά το πόδι και γέρνει και αρχίζει να τη φυλάει όλο πάθος στο στόμα.  Για αρκετά λεπτά δεν αλλάξαμε κουβέντα παρά μόνο χαϊδεύαμε τη γυναίκα μου,  της τρίβαμε το μουνάκι και τη φυλάγαμε στο στόμα.  Η Χαρά σε κάποια στιγμή σηκώνεται και μου λέει να καθίσω στον απέναντι καναπέ.  έτσι και έκανα.   άρχισε να γδύνεται και πάει και κάθεται πάνω στα πόδια του Γιώργου και αρχίζουν να φιλιούνται ξανά όλο πάθος.  Την έχει πιάσει από τα κωλομέρια της τα έχει ανοίξει και της βάζει το δάχτυλο μέσα της εγώ είχα βγάλει το παντελόνι μου και είχα αρχίσει να τον παίζω. 
Σηκώνονται και οι 2 και βγάζει και ο Γιώργος το παντελόνι του.  Πήγε να βγάλει το σλιπ και με μια κίνηση η Χαρά του λέει..  .  .  .    περίμενε καύλα μου δεν θα το βγάλεις εσύ θα σου το βγάλει ο Τάκης,   έλα μωρό μου,  λέει η Χαρά έλα να δεις και εσύ τι έχει εκεί μέσα.  Σηκώθηκα τελείως αμήχανα και του έβγαλα το σλιπάκι Βγήκε από μέσα η τελειότητα του πούτσου Τα χασα με τη πούτσα που είχε.  Η Χαρά έσκυψε και άρχισε να του τον παίρνει με λύσσα στο στόμα της ενώ αυτός της χάιδευε τα μαλλιά και με κοίταζε στα μάτια θέλω να του τον γλείψεις και εσύ Τάκη μου λέει η Χαρά.   θέλω να σε δω να τον καυλώνεις.   Ο Γιώργος έχει καθίσει στο καναπέ και η Χαρά με πιάνει από το χέρι με βάζει να σκύψω και πιάνει το πούτσο του τον παίζει για λίγο και μετά πιάνει το κεφάλι μου και το οδηγεί πάνω από το πούτσο του. 
Χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα να του κάνω τσιμπούκι ενώ η Χαρά έχει καθίσει δίπλα του και τον φυλάει στο στόμα.  Όση ώρα εγώ του έκανα τσιμπούκι η Χαρά τον φύλαγε στο στόμα σα να ήτανε καψουρα μαζί του.  έλα μωρό μου τσιμπουκωσου παρτον μέσα σου τη ακούω να μου λέει.  έλα καριολακι αφού γουστάρεις το πούτσο του παρτον όλο παλιοπουστα.  έτσι μπράβο,  έτσι μπράβο Γιώργο μου δωστον όλο στο πούστη.  Η πούτσα μου θα έσπαγε,   έλα σήκω τώρα μου λέει ο Γιώργος και η Χαρά με τη μια πάει και κάθεται επάνω του.   έλα μωρό μου πάρε με δεν αντέχω άλλο να σε βλέπω με τον Τάκη Την έβαλε όλη μέσα της και η Χαρά τραντάζονταν με απίστευτη μανία έτσι τη πουτάνα σκίσε με..  .  .    σκίσε με μωρό μου..  .  .  .  .    ναι αγάπη μου έλα έλα να σε νιώθω..  .  .    έλα κάναμε πουτανάκι για πάρτι σου..  .  .    σε θέλω αγάπη μου σε θέλω σε θέλω..  .    την άκουγα να τον λέει αγάπη μου και δε πίστευα στα αυτιά μου έλα Γιώργο μου θες να γαμήσεις λίγο και τον Τάκη.   Δες πως μας κοιτάει και μαλακίζεται.  εγώ έμεινα στο καναπέ και το μόνο που έκανα ήτανε να στηθώ στα 4. 
Ένιωσα ένα δάχτυλο να παίζει με τη τρύπα μου και αυτό ήτανε της Χαράς.  έλα να δεις τι ωραίο γαμια που σου βρήκα μου λέει.  έλα να δεις πως θα σου αρέσει και μετά θα θες συνεχεία να μας γαμάει.  έτσι μωράκι μου να τον δω να σε γαμάει που καυλώνω πολύ.  Σε λίγο ο κώλος μου έχει ανοίξει τελείως και η τρομερή πούτσα του Γιώργου είναι μέσα μου.  ένιωθα τέλεια και το μόνο που ήθελα ήτανε να μη χύσει για να τον έχω συνεχεία μέσα μου,  έτσι πούστρα παρτον στη κωλαρα σου. .  .  .  .    μου φώναζε ο Γιώργος έτσι πούστη γαμήσου..  .  .    έτσι πούστη που σου αρέσει πουστακι να σε γαμάνε και να σε βλέπει η γυναίκα σου..  .  .  .    ναι ναι ναι έτσι θέλω να γαμιέμαι έτσι σκίσε με έτσι καύλα μου όλο στη κωλαρα. 
Η Χαρά μου άνοιγε το κώλο και με χτύπαγε..  .  .  .    σκιστον το μαλάκα που του αρέσει έτσι αγάπη μου ξεκωλιασε τον το πούστη..  .  .  .    γάμησε τον μωρό μου γουστάρω να τον βλέπω να πηδιέται με τους γαμιαδες μου.  Ο Γιώργος τον έβγαλε έξω και μου έβαλε να του τον ξαναπάρω τσιμπούκι.  Έτσι γλειφτον γιατί τώρα θέλω τη Χαρά
Την έστησε στα 4 και άρχισε να τη γαμάει με απίστευτη δύναμη.  Ναι ναι ναι έτσι καρδιά μου πάρε είμαι όλη δικιά όλη όλη να με γαμάς θέλω μόνο ξεμουνιασε με δεν αντέχω ναι ναι ναι πουτάνα για σένα πουτάνα να με κάνεις ότι θες μόνο να με γαμάς θέλω αγάπη μου
Ητανε σίγουρο ότι η γυναίκα μου ήτανε καψουρα μαζί του.
Τους έβλεπα πως πηδiοτανε και ήτανε φανερό πως ήτανε ερωτευμένοι μεταξύ τους,  αυτό με καύλωνε τρομερά.  Μου άρεσε που την έβλεπα να γαμιέται με κάποιον άλλον και να είναι και καψουρα.  Γούσταρα τρομερά πού με κεράτωνε και την έβλεπα.  Ο Γιώργος τον έβγαλε έξω και την έχυσε στο στόμα Η Χαρά σηκώθηκε ήρθε προς το μέρος μου και με έπιασε με φίλησε με τα χυσια του Γιώργου στο στόμα της μέχρι που τα κατάπια όλα.  Σου άρεσαν τα χυσια του μάτια μου με ρωτάει. 
Είδες πόσο έχυσε για τη γυναικουλα σου;
Είδες τη γαμια έχω βρει;
Γούσταρες που με είδες. 
Ετσι μπράβο πούστρα μου έτσι να φχαριστιεται και η γυναικούλα σου μου λέει ο Γιώργος που ήρθε και με φίλησε και αυτός στο στόμα. 
Η συνέχεια στο επόμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου